Sari la conținut

Consum exagerat de ulei


Crazy-devil
 Share

Postări Recomandate

Mda, stiu. Am Ducati si e stricacioasa, doar ca; ori is eu ghinionist, ori nimeresc motorete stricate.

acum un an mi-am luat 998. toate bune si frumoase, pt ca motoreta mi-a fost oarecum garantata de oameni de incredere, fiind luata tot de la un pasionat ce a avut grija de ea. i-am facut revizia completa dupa ce-am luat-o. in primavara cand ies cu ea, constat atat eu cat si altii ca motoreta mea e scoate fum mai rau ca o drujba sau o capra in 2 timpi.

dupa discutia cu mecanicul am constatat ca ar fi simeringurile la supape din cauza ca motoreta a stat "parasita vreo 2-3ani" (asta se intampla prin mai)

 

ma intorc din concediu si las motorul la mecanic sa-i schimbe simeringurile. inainte sa vin in concediu in august, i-au fost schimbate simeringurile, doar ca, observ ca tto mananca ulei.

am tot cautat pe net informatii pt ca la cateva modele de 998 facea figuri epuratorul si arunca ulei in airbox, dar la mine e curat. la rece nu scoate fum, dar cand se incalzeste sau intra in forja, e grav. vorba la un prieten: "ba, cand veneau curbele, vedeam doar un nor de fum si dispareai din peisaj"

 

intrebarea mea este: ce ar putea duce la un consum ridicat de ulei. si aici ma refer ca trebuie sa completez 1L ulei la fiecare 150-200Km. si asta daca merg linistit, ca daca trag de ea, trebuie sa am 1L ulei la fiecare 100Km. compresia a fost luata si are compresie foarte buna. motorul trage, frana de motor lucreaza tipic Ducati, doar ca-i place uleiul.

 

dupa o discutie cu mai multi mecanici am inteles ca ar putea fi segmentii de curatare.

are cineva ideie unde ar putea fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 301
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mda, stiu. Am Ducati si e stricacioasa, doar ca; ori is eu ghinionist, ori nimeresc motorete stricate.

acum un an mi-am luat 998. toate bune si frumoase, pt ca motoreta mi-a fost oarecum garantata de oameni de incredere, fiind luata tot de la un pasionat ce a avut grija de ea. i-am facut revizia completa dupa ce-am luat-o. in primavara cand ies cu ea, constat atat eu cat si altii ca motoreta mea e scoate fum mai rau ca o drujba sau o capra in 2 timpi.

dupa discutia cu mecanicul am constatat ca ar fi simeringurile la supape din cauza ca motoreta a stat "parasita vreo 2-3ani" (asta se intampla prin mai)

 

ma intorc din concediu si las motorul la mecanic sa-i schimbe simeringurile. inainte sa vin in concediu in august, i-au fost schimbate simeringurile, doar ca, observ ca tto mananca ulei.

am tot cautat pe net informatii pt ca la cateva modele de 998 facea figuri epuratorul si arunca ulei in airbox, dar la mine e curat. la rece nu scoate fum, dar cand se incalzeste sau intra in forja, e grav. vorba la un prieten: "ba, cand veneau curbele, vedeam doar un nor de fum si dispareai din peisaj"

 

intrebarea mea este: ce ar putea duce la un consum ridicat de ulei. si aici ma refer ca trebuie sa completez 1L ulei la fiecare 150-200Km. si asta daca merg linistit, ca daca trag de ea, trebuie sa am 1L ulei la fiecare 100Km. compresia a fost luata si are compresie foarte buna. motorul trage, frana de motor lucreaza tipic Ducati, doar ca-i place uleiul.

 

dupa o discutie cu mai multi mecanici am inteles ca ar putea fi segmentii de curatare.

are cineva ideie unde ar putea fi problema?

poate ti-a pus vre-un inginer dop la epurator, la consumul tau de ulei airboxul nu are cum sa fie curat daca chiar s-au schimbat semeringurile de supapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

1 litru de ulei la 100 km in forja? :eek:

Daca era pe la simeringuri dadea cu fum la pornire, la rece, in mers nu pot fi decit segmentii.

Spui ca i-ai facut compresia si era buna..ma indoiesc de lucrul acesta..

Indiferent cu ce ulei ai merge nu are cum sa consume atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentii de ungere sunt jos, la baza pistonului, nu au legatura cu cei de sus, care dau compresia si sunt ok.este posibil sa fie intregi,dar lipiti pe piston, sa nu lucreze, poate din cauza uleiului depus pe ei...presupun si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 litru de ulei la 100 km in forja? :eek:

Daca era pe la simeringuri dadea cu fum la pornire, la rece, in mers nu pot fi decit segmentii.

Spui ca i-ai facut compresia si era buna..ma indoiesc de lucrul acesta..

Indiferent cu ce ulei ai merge nu are cum sa consume atat!

Asta zic si eu....

Iar de ulei ...am vazut si eu si am mai auzit..unele marci se ard mai repede altele mai greu dar tot segmentii zic si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

poate ti-a pus vre-un inginer dop la epurator, la consumul tau de ulei airboxul nu are cum sa fie curat daca chiar s-au schimbat semeringurile de supapa.

nu nu, a fost verificat. atat de mine cat si de mecanic. mecanicul mi-a zis ca i s-a parut cam mare compresia din carter (pe la epurator)

 

1 litru de ulei la 100 km in forja? :eek:

Daca era pe la simeringuri dadea cu fum la pornire, la rece, in mers nu pot fi decit segmentii.

Spui ca i-ai facut compresia si era buna..ma indoiesc de lucrul acesta..

Indiferent cu ce ulei ai merge nu are cum sa consume atat!

dap. de la mine pana la Vatra Dornei is vreo 150Km. inainte de Vatra, a trebuit sa opresc sa alimentez...... cu ulei.:D

compresia a fost luata in 2 service-uri de vreo 3 ori cu aparate diferite. aceiasi de fiecare data.

 

Segmentii de ungere sunt jos, la baza pistonului, nu au legatura cu cei de sus, care dau compresia si sunt ok.este posibil sa fie intregi,dar lipiti pe piston, sa nu lucreze, poate din cauza uleiului depus pe ei...presupun si eu...

 

faza cu lipitul segmentilor de piston mi s-a mai zis, dar am inteles ca ar trebui sa-si dea drumul dupa un timp. la mine nici dupa 7000Km nu si-au dat drumul.

 

Asta zic si eu....

Iar de ulei ...am vazut si eu si am mai auzit..unele marci se ard mai repede altele mai greu dar tot segmentii zic si eu

am auzit si eu ca o parte din uleiuri se consuma mai repede, doar ca la mine se evapora.

 

pe esapament se cunoaste cum s-a depus fumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La prima vedere, "megamotoreta" are dreptate. Segmentii de ungere, "raclori" cum se mai zice,, nu isi mai fac treaba. In conditiile unei supraincalziri si a unui oarecare consum de ulei sa se fi cocsat, lipit de piston. Din pacate sunt multe variabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

peste o luna ma duc in tara si vreau sa ma apuc de ea. nu stiu ce sa fac, sunt in dubii daca sa schimb segmentii sau sa desfac intai si sa vad daca nu cumva is doar blocati.

 

nu vreau sa cumpar inainte de a vedea, dar nici nu vreau sa ma plimb.

 

o pereche de segmenti costa 300Euro. :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

da, vine alex si ne spune ca e de la aer fals.

 

p.s. crazy, cumva folosesti mo®tul? bine, nu e asa de prost sa se evapore 1l la 100 de km dar intreb si eu de curiozitate... oricum, desfa si vezi ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un litru ulei / 100 km consum este enorm ! Este destul de clar ca s-a intamplat ceva cu segmentii. Si daca tot desfaci motorul este bine sa inlocuiesti, macar, segmentii. Stiu, 300 de euro, dar ai idee cati km reali are motorul ? Nu cred ca ai alta alterntiva decat de a desface motorul si, in functie de ce vei gasi vei lua o decizie, cu ajutorul unor mecanici corespunzatori. Cea mai simpla solutie ar fi sa o vinzi dar nu cred ca reusesti daca mergi cu fumul dupa tine.

Succes !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cauta direct alt motor.

La 1200€ e un caz fericit.

» Post actualizat in 29 Oct 2014 20:53

Mai asteptati un pic, vine acus alex en si desluseste misterul.

 

Crazy, ia si desfa motorul, nu te costa decat 2 garnituri de chiuloasa si manopera. Pana nu desfaci vorbele is doar vorbe ...

Am vb cu Ciprian care a fost madras. O sa-l desfac cu el.

» Post actualizat in 29 Oct 2014 20:53

da, vine alex si ne spune ca e de la aer fals.

 

p.s. crazy, cumva folosesti mo®tul? bine, nu e asa de prost sa se evapore 1l la 100 de km dar intreb si eu de curiozitate... oricum, desfa si vezi ce si cum

Am avut Bel Ray

» Post actualizat in 29 Oct 2014 20:57

Un litru ulei / 100 km consum este enorm ! Este destul de clar ca s-a intamplat ceva cu segmentii. Stiu, 300 de euro, dar ai idee cati km reali are motorul ? Nu cred ca ai alta alterntiva decat de a desface motorul si, in functie de ce vei gasi vei lua o decizie, cu ajutorul unor mecanici corespunzatori. Cea mai simpla solutie ar fi sa o vinzi dar nu cred ca reusesti daca mergi cu fumul dupa tine.

Succes !!!

Motorul are 40.000km care is garantati. Adica, nu mi i-a confirmat doar o persoana.

De vândut nu o vând. Imi place motoreta asta, deşi ma tot mănâncă in anus pt un 1098. Dar nu o vând in starea asta. Nu vreau să-mi ba joc de client ascunzand rahatul sub preş.

Mii ciuda ca nu sunt in ţara. Ca îl desfaceam eu si după aia puteam sa ma decid.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb pentru ca si eu am avut o problema asemanatoare. Cand am desfacut motoru problema era la segmenti . Mie imi consuma si apa. ( btw . Auto)

Bafta cu "buba".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt segmentii de ungere lipiti in canalele lor.

Compresie ai pentru ca segmentii de presiune sunt ok si etanseaza.

Doar cei de jos "de ungere" nu isi fac treaba.

In timp ajung sa se coxeze si ceilalti segmenti.

 

Poti sa desfaci motorul si sa incerci sa ii eliberezi fara sa fortezi, prin spalarea pistonului cu solventi sau cu ultrasunete.

Daca nu si-au pierdut elasticitatea ai scapat ieftin.

Doar montezi motorul la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt segmentii de ungere lipiti in canalele lor.

Compresie ai pentru ca segmentii de presiune sunt ok si etanseaza.

Doar cei de jos "de ungere" nu isi fac treaba.

In timp ajung sa se coxeze si ceilalti segmenti.

 

Poti sa desfaci motorul si sa incerci sa ii eliberezi fara sa fortezi, prin spalarea pistonului cu solventi sau cu ultrasunete.

Daca nu si-au pierdut elasticitatea ai scapat ieftin.

Doar montezi motorul la loc.

o sa pun eu un elastic de la bani, ca am multe. :D

cred ca o sa cumpar setul de segmenti si asta e. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asculta un sfat de bun simt: renunta la motorete Ducati, intretinerea lor costa mult prea mult, nu pari a fi un Bo$$ cu multi bani. Fii mai realist, de banii de reparatii cumperi cauciucuri si benzina..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt bo$$ dar nici nu-mi plâng de mila. Intretinerea costa pe masura. Sa stii ca nu-s asa stricacioase. Tine de noroc, iar eu nu prea am asa ceva....

Putea fi Honda, yamaha, sau BMW. La toate costa si toate se duc la un momendat. E mai usor sa faci segmentarea la un Ducati decât la o Honda. La asta doar dai curelele jos si scoţi cilindri. Singura buba e intinderea lor, dacă nu stii, faci buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

compresia a fost luata si are compresie foarte buna. motorul trage, frana de motor lucreaza tipic Ducati, doar ca-i place uleiul.

 

Din pacate nu e cel mai concludent test.

Pentru o camera de ardere cu depuneri serioase de calamina, un test de compresie va da valori multumitoare, uneori chiar foarte bune.

 

Am constatat de curand, pe un CB550 din 1976 care facuse un test de compresie si era excelent. Am reconditionat chiulasa si dupa montaj am facut testul de compresie - DEZASTRU!

Am pus instalatia pentru leak down si am constatat ca toti cei patru cilindri scapa presiune pe la segmenti. Etansarea la supapele de admisie si la evacuare era perfecta.

 

Acum mai mult ca sigur sunt segmentii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...