apriliacluj Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 am facut ITP-ul era expirat de 2 saptamani...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 (editat) 2 saptamani... o nimica toata! ) Macar ai dus-o pe platforma cum zice legea? era expirat de 2 saptamani...... Editat Iulie 13, 2015 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Macar ai dus-o pe platforma cum zice legea? bineinteles colegule l-am bagat in duba..... doar nu facem nimic ilegal, nu? we are the good guys...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 (editat) bineinteles colegule l-am bagat in duba..... doar nu facem nimic ilegal, nu? we are the good guys...... Banuiesc ca ai arimat motorul , minimum doua chingi in termen, sa nu pierzi marfa .... Editat Iulie 13, 2015 de mos bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 tampoane noi in butuc. plm! nu mai am ce sa-i fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 (editat) Am " resetat " contorul » Post actualizat in 14 Jul 2015 06:47Inmatriculata in 2013 luna mai la 86.000 km ....... Editat Iulie 14, 2015 de 5129114 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Banuiesc ca ai arimat motorul , minimum doua chingi in termen, sa nu pierzi marfa .... pentru siguranta, cu 4 chingi nu se stie niciodata, nu? safety first!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Black Hornet..yellow rim stripes Continuat cu 'ingalbenirea' viespei... Instalat si ceva util Si desigur...plimbarica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 De dimineata m-am apucat si mi-am schimbat semnalizarile pe spate. Motivele au fost doua : 1. cele cu care am cumparat motocicleta erau cam mici, parere mea (vezi poza 1); 2. am pierdut capacul galben al semnalului de pe dreapta si era clar ca nu o sa gasesc vreodata. Noile semnalizari in poza 2. Daca tot am desfacut suportul de numar pentru a trece firele prin gaurile de prindere, am reconstruit si placa pe care se prinde suportul de numar. Ce-a veche era fisurata in ambele colturi din cauza vibratiilor iar suportul de numar juca in voie sus-jos. Pe aceasta am facut-o din tabla zincata de 0.4mm si am adaugat inca 2 suruburi in plus la prinderea de codita. Acum e teapana din toate punctele de vedere. (pozele 3 si 4). Cam atat pe astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Mai spala motorul pe acolo la undertail...e prea murdar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Da, multumesc. De obicei este curat, dar nu pot sa-l spal dupa fiecare ploaie sau cand ies si este ud pe jos pentru ca nu-mi permite timpul si ar fi cam nesanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 (editat) De dimineata m-am apucat si mi-am schimbat semnalizarile pe spate. Motivele au fost doua : 1. cele cu care am cumparat motocicleta erau cam mici, parere mea (vezi poza 1); 2. am pierdut capacul galben al semnalului de pe dreapta si era clar ca nu o sa gasesc vreodata. Noile semnalizari in poza 2. Daca tot am desfacut suportul de numar pentru a trece firele prin gaurile de prindere, am reconstruit si placa pe care se prinde suportul de numar. Ce-a veche era fisurata in ambele colturi din cauza vibratiilor iar suportul de numar juca in voie sus-jos. Pe aceasta am facut-o din tabla zincata de 0.4mm si am adaugat inca 2 suruburi in plus la prinderea de codita. Acum e teapana din toate punctele de vedere. (pozele 3 si 4). Cam atat pe astazi. Adica bajietii se chinuie sa puna semnalizari cat mai mici ( daca ar putea ar pune un led pe stanga si unul pe dreapta ), sa scoata suportul de numar si sa puna numarul cat mai orizontal sub codita, si tu te apuci sa faci invers. unde mai pui ca vechiul suport era si rabatabil, puteai sa pliezi numarul in caz de ceva.... bai ce uameni... Editat Iulie 16, 2015 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 (editat) Neata, Mobrei i-am facut mai multe, o sa ma laud cand termin ce mai am in plan:), asa ca incep cu problema: Ieri am primit protectiile pentru furca facute de petru_xxl , dar am o problema cu montarea uneia, adica asta: Si protectiile (in curand urmeaza si pentru spate): Trebuie sa indrept axul, este putin indoit si nu intra bulonul si nu vreau sa il iau la pila, desi pare cel mai simplu. Cum as putea sa il intrept, dar fara sa il demontez daca se poate? Editat Iulie 16, 2015 de iulianserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Montat SBS ceramic pe frana fata la Guzzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Au crapat si incep sa se rupa bratele de cauciuc la semnalizarile spate . Imbracate in Moment power tape ptr prelungirea agoniei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Exact asta am patit eu astăzi în drum spre serviciu, am mers cu semnalizarea dreapta spate atârnând. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 pune! cu brat din cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 buei... da de ce scrieti bolduit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Montat SBS ceramic pe frana fata la Guzzi.Cum is? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Proba pentru scris. Fara bold. On topic: am dat cu o carpa si cu lichid de spalat geamurile pe carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Cum is?Galagioase si parca franeaza un pic mai ok fata de CL care la rece erau cam periculoase pentru mine. Om mai vedea peste ceva km cum sunt. Ar fi deja fain daca nu fac praf ca CL-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 azi, de fapt ieri: furca si jug. Mai multe info si poze AICI pe topicul dedicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 Azi am reusit sa scot filetul rupt in axul pinionului la ktm.Ieri am schimbat lantul si pinionul,si in mintea mea creata,am desfacut cu.pistolul de impact si dupa am zis sa il strang la loc,cand surpriza s-a retezat filetul,am zis ca inebunesc.Am luaatbormasina cu acumulator si am inceput sa dau gaura prin surub fiindca altfel nu aveam cum sa il scot fiindca era rupt putin inauntrul axului.Azi am reusit sa gauresc surubul si fericit am bagat extractorul in surub,dar surpriza pasta blocanta isi facea pe deplin datoria.Dupa nervi si injuraturi,cu o surubelnita si un ciocan am reusit sa eliberz doua spire.Am fost dupa la dedeman si am luat un tarod de 10,si pe cele doua spire incet incet am reusit sa tai ramasitele surubului,m-a umplut de spume,6 ore m-a muncit nenorocitul de surub,mi- a trebuit mie sa strang cu pistolul de impact electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 mi- a trebuit mie sa strang cu pistolul de impact electric Atentie mare cu scula asta, sint pline forumurile auto de omeni care au rupt prezoanele de la roti cu pistolul electric. Folositi-l DOAR la desfacerea suruburilor, niciodata pentru stringere, pentru aia exista cheia clasica si dinamometrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Azi am reusit sa scot filetul rupt in axul pinionului la ktm.Ieri am schimbat lantul si pinionul,si in mintea mea creata,am desfacut cu.pistolul de impact si dupa am zis sa il strang la loc,cand surpriza s-a retezat filetul,am zis ca inebunesc.Am luaatbormasina cu acumulator si am inceput sa dau gaura prin surub fiindca altfel nu aveam cum sa il scot fiindca era rupt putin inauntrul axului.Azi am reusit sa gauresc surubul si fericit am bagat extractorul in surub,dar surpriza pasta blocanta isi facea pe deplin datoria.Dupa nervi si injuraturi,cu o surubelnita si un ciocan am reusit sa eliberz doua spire.Am fost dupa la dedeman si am luat un tarod de 10,si pe cele doua spire incet incet am reusit sa tai ramasitele surubului,m-a umplut de spume,6 ore m-a muncit nenorocitul de surub,mi- a trebuit mie sa strang cu pistolul de impact electric sincer cred ca motocicletele tale ar functiona mult mai mult daca nu ai mai incerca sa le repari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.