Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 saptamani... o nimica toata! :))

 

Macar ai dus-o pe platforma cum zice legea?

 

era expirat de 2 saptamani......

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bineinteles colegule :)

l-am bagat in duba.....

doar nu facem nimic ilegal, nu?

we are the good guys......

 

Banuiesc ca ai arimat motorul , minimum doua chingi in termen, sa nu pierzi marfa .... :crack: :crack:

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am " resetat " contorul :)


» Post actualizat in 14 Jul 2015 06:47

Inmatriculata in 2013 luna mai la 86.000 km .......

Editat de 5129114
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De dimineata m-am apucat si mi-am schimbat semnalizarile pe spate.

Motivele au fost doua : 1. cele cu care am cumparat motocicleta erau cam mici, parere mea (vezi poza 1); 2. am pierdut capacul galben al semnalului de pe dreapta si era clar ca nu o sa gasesc vreodata.

Noile semnalizari in poza 2.

Daca tot am desfacut suportul de numar pentru a trece firele prin gaurile de prindere, am reconstruit si placa pe care se prinde suportul de numar. Ce-a veche era fisurata in ambele colturi din cauza vibratiilor iar suportul de numar juca in voie sus-jos. Pe aceasta am facut-o din tabla zincata de 0.4mm si am adaugat inca 2 suruburi in plus la prinderea de codita. Acum e teapana din toate punctele de vedere. (pozele 3 si 4).

Cam atat pe astazi.

post-60496-0-18205600-1436951592_thumb.jpg

post-60496-0-99058800-1436951620_thumb.jpg

post-60496-0-22399600-1436951638_thumb.jpg

post-60496-0-98403800-1436951658_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, multumesc.

De obicei este curat, dar nu pot sa-l spal dupa fiecare ploaie sau cand ies si este ud pe jos pentru ca nu-mi permite timpul si ar fi cam nesanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De dimineata m-am apucat si mi-am schimbat semnalizarile pe spate.

Motivele au fost doua : 1. cele cu care am cumparat motocicleta erau cam mici, parere mea (vezi poza 1); 2. am pierdut capacul galben al semnalului de pe dreapta si era clar ca nu o sa gasesc vreodata.

Noile semnalizari in poza 2.

Daca tot am desfacut suportul de numar pentru a trece firele prin gaurile de prindere, am reconstruit si placa pe care se prinde suportul de numar. Ce-a veche era fisurata in ambele colturi din cauza vibratiilor iar suportul de numar juca in voie sus-jos. Pe aceasta am facut-o din tabla zincata de 0.4mm si am adaugat inca 2 suruburi in plus la prinderea de codita. Acum e teapana din toate punctele de vedere. (pozele 3 si 4).

Cam atat pe astazi.

Adica bajietii se chinuie sa puna semnalizari cat mai mici ( daca ar putea ar pune un led pe stanga si unul pe dreapta ), sa scoata suportul de numar si sa puna numarul cat mai orizontal sub codita, si tu te apuci sa faci invers. unde mai pui ca vechiul suport era si rabatabil, puteai sa pliezi numarul in caz de ceva.... bai ce uameni... :blink: :blink: :blink:

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata,

Mobrei i-am facut mai multe, o sa ma laud cand termin ce mai am in plan:), asa ca incep cu problema:

Ieri am primit protectiile pentru furca facute de petru_xxl :), dar am o problema cu montarea uneia, adica asta:

tn_767eef567d5f981370cf4b1f966bc5af.jpg

Si protectiile (in curand urmeaza si pentru spate):

tn_a72632b927eae7637f9a040ae5921b22.jpg

Trebuie sa indrept axul, este putin indoit si nu intra bulonul si nu vreau sa il iau la pila, desi pare cel mai simplu. Cum as putea sa il intrept, dar fara sa il demontez daca se poate?

Editat de iulianserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum is?

Galagioase si parca franeaza un pic mai ok fata de CL care la rece erau cam periculoase pentru mine. Om mai vedea peste ceva km cum sunt. Ar fi deja fain daca nu fac praf ca CL-uri.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa scot filetul rupt in axul pinionului la ktm.Ieri am schimbat lantul si pinionul,si in mintea mea creata,am desfacut cu.pistolul de impact si dupa am zis sa il strang la loc,cand surpriza s-a retezat filetul,am zis ca inebunesc.Am luaatbormasina cu acumulator si am inceput sa dau gaura prin surub fiindca altfel nu aveam cum sa il scot fiindca era rupt putin inauntrul axului.Azi am reusit sa gauresc surubul si fericit am bagat extractorul in surub,dar surpriza pasta blocanta isi facea pe deplin datoria.Dupa nervi si injuraturi,cu o surubelnita si un ciocan am reusit sa eliberz doua spire.Am fost dupa la dedeman si am luat un tarod de 10,si pe cele doua spire incet incet am reusit sa tai ramasitele surubului,m-a umplut de spume,6 ore m-a muncit nenorocitul de surub,mi- a trebuit mie sa strang cu pistolul de impact electric

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi- a trebuit mie sa strang cu pistolul de impact electric

Atentie mare cu scula asta, sint pline forumurile auto de omeni care au rupt prezoanele de la roti cu pistolul electric.

Folositi-l DOAR la desfacerea suruburilor, niciodata pentru stringere, pentru aia exista cheia clasica si dinamometrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa scot filetul rupt in axul pinionului la ktm.Ieri am schimbat lantul si pinionul,si in mintea mea creata,am desfacut cu.pistolul de impact si dupa am zis sa il strang la loc,cand surpriza s-a retezat filetul,am zis ca inebunesc.Am luaatbormasina cu acumulator si am inceput sa dau gaura prin surub fiindca altfel nu aveam cum sa il scot fiindca era rupt putin inauntrul axului.Azi am reusit sa gauresc surubul si fericit am bagat extractorul in surub,dar surpriza pasta blocanta isi facea pe deplin datoria.Dupa nervi si injuraturi,cu o surubelnita si un ciocan am reusit sa eliberz doua spire.Am fost dupa la dedeman si am luat un tarod de 10,si pe cele doua spire incet incet am reusit sa tai ramasitele surubului,m-a umplut de spume,6 ore m-a muncit nenorocitul de surub,mi- a trebuit mie sa strang cu pistolul de impact electric

sincer cred ca motocicletele tale ar functiona mult mai mult daca nu ai mai incerca sa le repari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...