Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Acum 2 ore, Nguyen a spus:

cricul central demontat, nu am inteles de ce

La FJR trebuie demontat ca să poți umbla la "oase" și gresa articulațiile alea, iar un șurub trebuie tăiat pt că nu e spațiu suficient să-l scoți fără să demontezi o grămadă. Cum în anunțul în urma căruia l-a cumpărat cel de la care am luat-o eu scria că s-au gresat articulațiile suspensiei spate probabil ăsta a fost motivul și o fi fost greu să pună altceva acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

14 minutes ago, ENEOS said:

La FJR trebuie demontat ca să poți umbla la "oase" și gresa articulațiile alea, iar un șurub trebuie tăiat pt că nu e spațiu suficient să-l scoți fără să demontezi o grămadă. Cum în anunțul în urma căruia l-a cumpărat cel de la care am luat-o eu scria că s-au gresat articulațiile suspensiei spate probabil ăsta a fost motivul și o fi fost greu să pună altceva acolo...

In loc de surubul care a fost taiat nu se poate folosi un prezon cu doua piulite?Daca da, se poate reinstala cricul central, nu?

In aalta ordine de idei, dar on-topic, am demontat ptr curatare/spalare carenele si rezervorul de pe aia mica, F650, am uitat sa fac poze cu ea murdara, adica la cum arata cadrul inainte de spalare...Distractia a durat doua dupa-amiezi, saptamana trecuta, la sfarsit i-am facut si un mic polish prin partile esentiale, asa, doar de intretinere, si o gresare de lant.

DSC_0159.JPG

DSC_0160.JPG

DSC_0161.JPG

DSC_0162.JPG

DSC_0163.JPG

DSC_0164.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti trebuie neaparat cricul central gasesti si solutia/solutiile...

Am schimbat zilele trecute si bara suport ptr proiectoare. A fost comandata la polonezi, insa cromarea nu a fost tocmai reuzita, inflorise rugina prin unele locuri, am apelat la un amic si mi-a construit o replica din inox, "Laser frate!!!!":double-grin:

Cea veche arata cam asa:

DSC_0156.thumb.JPG.44a97a9dfab8ce1552f766557c25bbbe.JPGDSC_0157.thumb.JPG.71b89ed26668da8ea673e2d6e547188f.JPGDSC_0158.thumb.JPG.51c2119eec15867766ab769ade8c81f1.JPG

In timpul montajului si dupa arata asa:

DSC_0146.thumb.JPG.1718413e3605a65ede07c8a6b6e148ec.JPG

 

DSC_0148.thumb.JPG.294cd258d40f05918fc519bec4079e4e.JPG

 

DSC_0149.thumb.JPG.baa9bdb2b949f5405ef99479e4c0f5a5.JPG

 

DSC_0151.thumb.JPG.46054b10d59068afb19e36c2453e31a3.JPG

DSC_0150.thumb.JPG.e31bbea4539ab56af33ea7d29ca90ef8.JPG

 

DSC_0151.thumb.JPG.46054b10d59068afb19e36c2453e31a3.JPG

 

DSC_0152.thumb.JPG.8db5ce6403f903bb4414ca9be6a85942.JPG

 

 

DSC_0147.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.08.2023 la 23:17, Lup69 a spus:

Daca iti trebuie neaparat cricul central gasesti si solutia/solutiile...

Neapărat poate nu. Am găsit pe ebay dar nu îmi vine să dau ~100€ pe el. Loco (România) doar de generația 2, codul e diferit, habar n-am dacă s-o potrivi iar vânzătorul e de departe. În fine, am alte priorități.

Cred că pun înapoi aceleași anvelope, tura lungă pe care o pregăteam a trebuit s-o anulez din motive independente de voința mea 😖 Astea mai duc 1-2000 km, fața și mai mult. Mă mai gândesc. 

Cosmetică:

 

20230827_183928.jpg

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

misto lucrarea in piele @shashka ce unelete ai folosit?

Sa stii ca nimic special. Preducea ,cutter, sula cizmarie, doua ace. Cred ca mai importanta e calitatea pielii, si sa-i freci cu ceva de lemn marginile. Cand freci marginile, cumva pielea se inmoaie. Iar pentru canturi, se bate la ciocan. Planul si masuratorile mai sunt importante. Oricum, pentru mine e prima lucrare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, shashka a spus:

Sa stii ca nimic special. Preducea ,cutter, sula cizmarie, doua ace. Cred ca mai importanta e calitatea pielii, si sa-i freci cu ceva de lemn marginile. Cand freci marginile, cumva pielea se inmoaie. Iar pentru canturi, se bate la ciocan. Planul si masuratorile mai sunt importante. Oricum, pentru mine e prima lucrare

ms de lamuri, faina lucrarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, GoodKat a spus:

de ce

Pentru că mai au ceva viață în ele, cel mai probabil pot încheia sezonul cu ele și 🏍 nu intenționez s-o mai țin prea mult, iar investiția în anvelope noi nu se recuperează la vânzare - been there când am vândut celălalt FJR, Napoleon,  cu anvelopă față de ~2000 km și Road 6 nou nouț spate. Când am demontat roțile mă pregăteam pt o tură de vreo 5000 km, clar trebuiau anvelope noi. Pt mine oricum nu e mare brânză să înlocuiesc 2 anvelope, o pot face oricând în ~2h.

Am pregătit jantele cât am putut de bine, șlefuit, degresat, tot, ar trebui să fie ok. Oricum arată incomparabil mai bine decât înainte. Discurile nu s-au lăsat demontate, probabil încălzit și bătut bit spline în inbus-uri aș fi reușit, dar aveam nevoie de șuruburi noi. Deci...

20230828_183435.jpg

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Revin cu o intrebare despre o  honda cb 500f an 2022.

Am cumparat un set de bare de protecții modelul givi tn 1171.

Din desenul  primit de la ei nu prea se intalege cum se  montează. 

Pe dreapta m.am mai descurcat eu, dar pe stinga.efectiv  habar nu am punctul de prindere în spate. Dacă  îl fixez în partea din fata , în spate îmi da undeva în zona schimbătorului și acolo nu am nici un punct de prindere (un șurub ceva mai gros).

 Orice părere  e binevenita. 

Ms în avans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.09.2023 la 10:28, reverend a spus:

Salut,

Revin cu o intrebare despre o  honda cb 500f an 2022.

Am cumparat un set de bare de protecții modelul givi tn 1171.

Din desenul  primit de la ei nu prea se intalege cum se  montează. 

Pe dreapta m.am mai descurcat eu, dar pe stinga.efectiv  habar nu am punctul de prindere în spate. Dacă  îl fixez în partea din fata , în spate îmi da undeva în zona schimbătorului și acolo nu am nici un punct de prindere (un șurub ceva mai gros).

 Orice părere  e binevenita. 

Ms în avans

 

ara poze nu putem decat sa dam la ghici un raspuns la intrebarea ta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

ara poze nu putem decat sa dam la ghici un raspuns la intrebarea ta..

Rezolvat. Ms. E acelas sistem ca pe un cb 500x si am gasit un tutorial  pe utube pt asta.  Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Un schimb de lant si pinioane la o Aprilia Mana 850 pe care am cumparat-o recent, am luat setul standard cu pinioane 18/40. Aveam pinioanele bune dar lantul era uzat inegal, am zis mai bine sa schimb kit-ul complet:

 

20240501_122724.thumb.jpg.632b3f779f94cfde653b3354de995c3f.jpg

 

20240501_125936.thumb.jpg.bf7e23aab244ae9c2f882a75031c2561.jpg 20240501_152026.thumb.jpg.30581b1c709a5b8819e8cb6eb1a87191.jpg

 

Kit-ul de lant si pinioane a costat 480 lei, lant marca RK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
53 minutes ago, ENEOS said:

Roșie?

 

Nu, e neagra, a fost a userului @Taurasu care din pacate a murit de tanar. Apoi motocicleta a ajuns la un coleg si ulterior la mine.

Editat de mobiletron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Postat (editat)

Nu azi, vineri am schimbat uleiul si flitrul la cea mare, in garajul proaspat amenajat ptr intretinerea motocicletelor.

 

DSC_0393.JPG

 

DSC_0394.JPG

 

As fi schimbat si uleiul la cardan, insa era insuficient, asa ca sambata am avut motiv sa fac un drum sa ma aprovizionez...

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lup69 a spus:

am schimbat uleiul si flitrul la cea mare, in garajul proaspat amenajat ptr intretinerea motocicletelor.

Pe melodia "plânge elevatoarele". 🫣

E home made sau cumpărat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, n-am avut și nu mi-aș lua elevator, mai ales pentru schimbat uleiul. Riscul să pice jumătate de tonă peste mine mi se pare prea mare. In plus, pot inclina moto ca să scurg cât mai mult ulei. Cât despre timpul pierdut cu urcatul, legatul, ridicatul etc, prefer troliu sau altceva, plantat pe sol.

Asta e strict părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

Nu pică nimic peste tine, orice elevator de bun simț are "piedică", adică siguranță, inclusiv chinezăriile. În plus, nu stai sub elevator, ce ai căuta acolo?

Cât despre înclinat motocicleta, o poți înclina și de pe elevator.

O ridici/cobori în mai puțin de 15 secunde.

Asta e strict părerea mea. O pot argumenta, la nevoie. Inclusiv cu video, la cererea publicului, eventual cu motorete de peste 200-300-400kg.

Editat de Kagemusha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

 

3 hours ago, Lucian_M said:

Sincer, n-am avut și nu mi-aș lua elevator, mai ales pentru schimbat uleiul. Riscul să pice jumătate de tonă peste mine mi se pare prea mare. In plus, pot inclina moto ca să scurg cât mai mult ulei. Cât despre timpul pierdut cu urcatul, legatul, ridicatul etc, prefer troliu sau altceva, plantat pe sol.

Asta e strict părerea mea.

Daca iti convine sa bagi culcat-uri sub motor, sa lucrezi pe branci, in genunchi, sau in stil "boboshat", be my guest, eu am trecut demult de vremea respectiva, plus ca avand motocicleta la o inaltime adecvata se vad in plus multe detalii care ar necesita statul pe burta sau pe spate si cu ochii peste cap, sau cine stie cum...plus ca port ochelari si erau cateva pozitii in care plecau ochelarii de pe nas, :crack:, "plantat pe sol" este si elevatorul, nu este suspendat...:rolleyes:, foarte stabil, cu blocaj, cu suruburi de reglaj planeitate daca este cazul. Uiti ca poti asigura intreg ansamblul cu ceva chingi fix de o grinda din tavan, intrucat platforma elevatorului are prevazute din fabricatie 4 puncte de ancorare, se vad in foto

...Mda, oricum, de pe dusumea nu ai cum sa cazi, copiii au nevoie de trei ani sa invete asta....A, si inca ceva, elevatorul este tip "foarfeca"...tine 650 de kg, omologat.

1 hour ago, Kagemusha said:

O ridici/cobori în mai puțin de 15 secunde.

Daaa, prima oara am urcat motorul pe rampa cu ajutorul sotiei, ea a strans menghina pe roata fata, acum deja fac totul singur, am prins "spilul"...:bounce:

Este intr-adevar o investitie doar in sanatatea mea, atat fizica cat si mentala, de la prima utilizare au scazut spre zero dumnezeii si bisericile si toate acatistele X-( impartite cu piosenie aproape la fiecare schimb de ulei sau alte interventii necesare...mana cereasca!!!;)

 

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

Pe sol mă simt mai în siguranță, prefer să mă aplec, ține de obișnuință. Mi-ar ocupa inutil spațiu în garaj, m-aș impedica de el (spațiu mic). Când fac furca, tot la troliu ajung. De rulmenții de jug nu mai zic.

Nu trebuie să dai cu ciocanul, să scuipi semințe în capul fraierilor. Fiecare lucrează cum îi place, iar mie unul nu mi-ar fi prea util elevatorul. Atât.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
4 hours ago, ENEOS said:

Pe melodia "plânge elevatoarele". 🫣

E home made sau cumpărat?

Cumparat de nou

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lucian_M si eu am lucrat niste ani pe genunchi, pe burta si in te mai miri ce pozitie. cand m-am angajat la BMW si am inceput sa folosesc elevatorul.. waaa game changer...

 

norocul a facut sa ma ajute cineva cu un elevator care nu fusese folosit decat pt o filmare si de 4 ani statea intr-un depozit. Elevatorul e unul cu actionarele penumatica dar si la pedala.

ii lipsea prinderea de roata 

ce vreau sa zic ca da, e mult mai placut sa lucrezi pe elevator, chiar si la furca, nu ai nevoie de troliu, bine, de la caz la caz si de la motoreta la motoreta, dar daca are cric central. pff easy work

 

si nu cade nici un motor peste tine sau sa se rastoarne elevatorul peste tine, chiar si cu motoreta legata intentionat inclinat nu s-a intamplat asa ceva.

Am ridicat cu el royal star sau harley street king (nu mai stiu exact modelul) motorete grele. le-a ridicat fara probleme

 

eu am 3x6 spatiu dar mult redus pe latime din cauza bancului de lucru si a multor alte chestii care le am pe acolo depozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...