Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Vizitator darcocbr

Am bibilit-o si pe asta putin. Daca maine e cel putin ca azi...vruuuuuuuummmm !! :P

post-44835-0-17143100-1428171272_thumb.jpg

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pt ca de dimineata era prea frig sa spal mobra, am sapat in gradina blocului si am pus gazon :crack:

 

dupa care:

 

- Am spalat-o bine cu o perie moale + carpa + PUR deoarece m-a prins o ploaie in Noiembrie cand abia o scosesem din service si era si "jegoasa de service" adica urma peste tot - a iesit

bine, puteam sa insist mai mult la blocul motor, in fata unde arunca roata fata, cu o periuta de dinti...dar am folosit o periuta mai mare, pt ca e redundat sa faci luna acolo....

 

- Am deblocat bucsele de la discuri, spalat etrierii si dscurile cu spray de frane <etriele au fost servisate in toamna>

 

- Am vrut sa polisez tobele...a iesit ok, iesea oglinda daca aveam si niste smirghel de apa, dar si asta e redundant, ca dupa prima ploaie se oxideaza la loc (asa am patit cu LV de la Bandit)...asa am aflat ca desi tobele sunt copii dupa LV, au totusi stanta cu E, ceea ce e bina si inca o chestie... la un moment dat toba de pe stanga a frecat de bascula binisor, acum la comprimarea suspensiei nu mai atinge, e un luft de vreo 5 mm... italianu asta de avut-o, desi cu intentii bune, cred ca era cam tantalau...

 

- Am montat niste DBkillere venite in "cutia cu maruntisuri" care nu au asa mare efect dar mai sparg din bubuiala...

 

- Am montat suportii si pintenul original, arata mai bine acum

 

- Am rutat cablurile de la semnalele fata prin carena, ca le montasem cam direct, intr-o noapte cu frontala pe cap asta toamna si se vedeau firele cand te uitai din fata/jos...inca un motiv de "baga-mi-as plua in ele de carene" la cat de inghesuita si migaloasa e treaba cu ele (e prima mea <semi>carenata)

 

- Am reizolat niste manunchiuri de cabluri pe la far/bord la care izolatia veche era obosita

 

- Am spalat lantul si pinionul/butucul spate cu spray de frana, am uns cu spray de lant Repsol.

 

- Am retusat niste mici zgarieturi/puncte pe ici pe colo :) cu marker negru...marker normal, permanent, Rotring, sa vad daca merita sa cumpar un marker de retus auto...iese bine, o sa cumpar un marker auto si o sa fac treaba chiar permanenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inlocuit prizele clasice de 12V tip auto de pe ghidon cu unele tip Hella/BMW. Plus montarea unui voltmetru si a unei mufe UHF pentru statia CB.

Mai am de adaugat un releu special pentru voltmetru si GATA.

Dupa ce trece ploaia asta o sa fac si niste poze.

Bibileala maxima pentru ca am incercat sa fac sa iasa tigania cat mai mica :crack:


» Post actualizat in 06 Apr 2015 18:10

azi revin cu detalii privind solutiile de la mafra.

Solutia de curatare e dementiala curata bine rau,a curatat bine jugul ,si apoi i-am dat pe motor un lac luat de la ei(e la spary si pe ce am aplicat devine lucios,este special conceput sa dai cu el pe motor,rezista pana la 600 de grade,e ciudat ca mai mult ca o ceara ,am pus mana si cand am vrecat degetele era alunecos),.

Am curatat lantul cu spary de frane de 500 ml pe care am dat 10,7 ron.

A si am mai cumparat un produs ce ce sa da pe bord la masini,a iesit super borul de l masina.Perosnal sunt multumit,imi pare rau ca nu am poze,poate fac maine.

Daca nu te superi, zii si tu cum se numesc solutiiile pe care le-ai folosit la curatat. Ma bate un gand sa fac si eu o curatare si am mai auzit de astea de la mafra ca ar fi bune.

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic special.

I-am tras o spalatura ca am mers weekend-ul trecut pe ploaie la ITP si arata ca ultima abandonata. :)

Am uns si lantul daca tot m-am apucat de treaba ca vad ca se anunta vreme super si sa-mi iau de o grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am incaltat mobra, Yamaha Tricker cu Bridgstone TW 202 si 201+camere Michelin+protectii de camere (nu stiu cum se numesc). Sa ne intelegem, eu am fost doar spectator la vulcanizare :D Ma bag si eu la spalat/uns lant, la curatat o bujie, dar la operatiuni delicate nu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am curatat sistemul de franare si am inlocuit toate garniturile.

Frumos lucrat :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am curatat sistemul de franare si am inlocuit toate garniturile.

 

marfa. zici ca sunt noi.

good job

» Post actualizat in 10 Apr 2015 18:54

Astazi am confectionat si montat (cu ajutorul unui amic) un traseu de evacuare pentru un Vick exhaust.

arata diferit. in sensul bun.

cu o aripa peste roata spate cred ca ar arata si mai bine.

e unul dintre cele mai misto horneturi care le-am vazut. astea de 600 chiar nu-mi plac. dar al tau arata intr-un mare fel.

felicitari.

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Al meu are 14 ani..tre' sa depun actele pentru buletin :P

Am facut itp ul azi si mi-a fost laudat agregatul de 15ani, la randul meu l-am laudat si eu ca e cel mai fain :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat bujia cu un ngk la scuterica, montat bateria mai mare care o aveam pe mobra. Merge ok troaca. Inca. A mai capatat vreo 2 urme si o crapatura pe carena fata prin amabilitatea colegilor de la munca, dar ei sunt mai de la tara :)

 

Plimbat troaca aialalta la bulgari. Observat ca am devenit o leguma. Lipsa de bun simt (nu chiar totala) si prea putina conduita preventiva la purtator, viteza un pic cam mare si tot nu simteam nimic. Si totusi... in modul kamikaze au lipsit incidentele. Cred ca trebuie sa trec la enduro, dar nu mai vreau sa mai dau banii pe alta sa ramana aici sau sa ma apuc de ceva mai putin periculos, gen table sau sah.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt apreciere!

Ma gandesc sa-i pun si o aripa spate, asa parca e prea goala

 

 



» Post actualizat in 10 Apr 2015 18:54


arata diferit. in sensul bun.

cu o aripa peste roata spate cred ca ar arata si mai bine.

e unul dintre cele mai misto horneturi care le-am vazut. astea de 600 chiar nu-mi plac. dar al tau arata intr-un mare fel.

felicitari.


» Post actualizat in 11 Apr 2015 16:19

Nu-i problema, ii pun un dop ceva :))

 

Nu-i putin ciudata pozitia ? In sensul ca o sa ploua in toba daca te prinde pe undeva oprit.

Felicitari pentru realizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat ghidonul, în sfârșit am reparat claxonul ( mi-a luat aproape 2 h) și am mai uns cate ceva. Am văzut ca trebuie sa schimb cablul de accelerație, are "plesnite" 2 fire. Oare ma tine asa vreo 2-300km? La final am spălat husa.

Editat de iulianserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...