Tudor Bogdan Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Salutare , Ma laud si eu ......un Burgman K5 de 400 cu doar 36.000 km in bord ( doar acolo doar ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Scos baterie la Guzzi, moarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin Nitsoc Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Scos baterie EXIDE moarta complet dupa fix 2 ani (DOT 032015) si pus una noua YUASA. Alta viata! Poate tine mai mult de 2 ani.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Putin oricum. A mea a venit acuma 3 ani pe mobra, deja slabita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 Astazi am schimbat si eu uleiul la suzy motul 5100 10w40 filtru ulei am curatat filtrul de aer bmc sport cu kitul de filtru k&n , verificat placute uns lant ,curatat contactul de la indicator neutral golit rezervorul de benzina de peste iarna facut plin si asfalt uscat tuturor si un an fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 Dar cu benzina de peste iarna ce-ai avut? Doar n-ai aruncat-o?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 Asta e culmea sa arunci benzina din rezervor, sau sa o folosesti in alt scop. Mi a stat motorul pe dreapta 5 luni de zile, fara aditivi, fara scheme. Merge perfect normal. Am facut si azi o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 (editat) Montat paravanturi, reglat ambreiaj (melcul degresat si uns bine)- cablul la fel, scurtat maneta ambreiaj. Toba a primit nituri. Editat Martie 4, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 (editat) Asta e culmea sa arunci benzina din rezervor, sau sa o folosesti in alt scop. Mi a stat motorul pe dreapta 5 luni de zile, fara aditivi, fara scheme. Merge perfect normal. Am facut si azi o tura. Nu am aruncat-o as fi nebun ) am o masina pe benzina si... Editat Martie 4, 2017 de jhonny_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 (editat) Cu ajutorul maestrului petru,azi,dupa o lunga zi am reusit sa o scoatem la finish(montat carene,parbriz plus ultimele reglaje) Editat Martie 5, 2017 de andutzu_85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Petru... un om cu maini de aur care si-a incropit prin munca lui, acolo, un mic atelier moto. Cu pasiune si seriozitate se poate. Bravo Petrule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Ieri mi-am pornit si eu baba, nimic special doar ca m-a mirat o chestie. Am pe ea o baterie f veche, nu stiu exact cat are dar eu o am din 2012 si nu era deloc noua , a fost demontata de pe un FJR de politie , dupa ce suferise o descarcare totala(pana la 0.2V) dupa cateva zile cu un consumator cuplat. Resuscitarea a durat vreo 3 zile cu un alimentator de router de 15V/1A cuplat permanent. Pana in 2014 am folosit-o doar sa alimentez montaje electronice dupa care am montat-o pe VFR si am folosit-o 2 sezoane. Cand a venit iarna n-am mai demontat-o, ma gandeam ca oricum o sa moara avand in vedere varsta si traumele prin care a trecut. Ieri inainte sa o pornesc am masurat bateria, si surpriza a venit cand mi-a indicat 12.5V. Am mai lasat-o 10 minute pe redresor si apoi am pornit motocicleta. In casa mai am 2 baterii Varta aproape noi, cumparate in 2016 , pe astea le-am demontat in toamna de pe motociclete sa nu le afecteze gerul, le-am masurat azi, una sigilata are 12.2V iar alta clasica 11.8V.... Tare curios sunt ce brand o fi bateria veche dar nu scrie nimic pe ea, ori nu a scris niciodata ori s-a sters in timp.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Pe langa diferentele intre bateriile respective, in general autodescarcarea creste proportional cu temperatura, deci cele tinute in casa s-au descarcat mai mult decat daca le ai fi tinut afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Ieri mi-am pornit si eu baba, nimic special doar ca m-a mirat o chestie. Am pe ea o baterie f veche, nu stiu exact cat are dar eu o am din 2012 si nu era deloc noua , a fost demontata de pe un FJR de politie , dupa ce suferise o descarcare totala(pana la 0.2V) dupa cateva zile cu un consumator cuplat. Resuscitarea a durat vreo 3 zile cu un alimentator de router de 15V/1A cuplat permanent. Pana in 2014 am folosit-o doar sa alimentez montaje electronice dupa care am montat-o pe VFR si am folosit-o 2 sezoane. Cand a venit iarna n-am mai demontat-o, ma gandeam ca oricum o sa moara avand in vedere varsta si traumele prin care a trecut. Ieri inainte sa o pornesc am masurat bateria, si surpriza a venit cand mi-a indicat 12.5V. Am mai lasat-o 10 minute pe redresor si apoi am pornit motocicleta. In casa mai am 2 baterii Varta aproape noi, cumparate in 2016 , pe astea le-am demontat in toamna de pe motociclete sa nu le afecteze gerul, le-am masurat azi, una sigilata are 12.2V iar alta clasica 11.8V.... Tare curios sunt ce brand o fi bateria veche dar nu scrie nimic pe ea, ori nu a scris niciodata ori s-a sters in timp.... lol am si eu o nenorocire din asta de baterie , are 8 ani , VMF , acum 3 ani am cumparat o yuasa s-o schimb dupa ce am uitat sa o pun pe charger toata iarna ... vine primavara dau sa o schimb dar o strangea prea tare airboxu si mi-a fost lene , invart motoru ... porneste ... am facut asa in fiecare an , cumparat si vandut 3 yuase acum am schimbat-o ca tot am scos carburile si era sub 12v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Pe langa diferentele intre bateriile respective, in general autodescarcarea creste proportional cu temperatura, deci cele tinute in casa s-au descarcat mai mult decat daca le ai fi tinut afara. Da, stiu ca se autodescarca mai repede daca temperatura e mai mare dar pe de alta parte si inghetul e foarte daunator pentru baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Ieri am schimbat la BMW bateria originala. Din 2005. Care probabil ar mai fi dus daca nu i se rupea borna. Anul trecut am schimbat la Honda bateria originala. Din 2002. Lucrurile se făceau altfel acum 15 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Cică ieri i-am cwratat lanțul, apoi i-am dat o porție generoasă de ulei 80w90. Același tratament l-a primit și o Yamaha r125 a unui prieten, avea lanțul full de spray, am consumat aproape un litru de motorină ca să-l scot din boală. În trecut, lanțul a fost doar uns, nu și spălat, așa că are ceva uzură. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Da, stiu ca se autodescarca mai repede daca temperatura e mai mare dar pe de alta parte si inghetul e foarte daunator pentru baterie. Cat timp e incarcat nu pateste mare lucru. La masini rezista si la -30 si mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Schimbat lanț și pinioane și optat pentru -1+1 cu ocazia asta. Se tureaza motorul cu +500 rpm însă are zvâc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Servisat etrierul spate. Alta viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Curatat sau ca la carte? Garnituri, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Am mers la ghici, sincer. Deci prima data am dat jos etrierul si am pompat pistonul afara. A iesit destul de usor. Jeg pe margine mai bine de 5 mm, a iesit cu periuta de dinti si WD40 + motorina, burete de vase (partea non-abraziva), apoi smirghel 2000 + WD40. A iesit aproape de nota 10. Interiorul a fost si el cwratat (folosesc w in loc de u, ca ma corecteaza forumul), garniturile aratau destul de bine, adica nu erau rupte sau crapate. Am scost totul si am cwratat (bolturile, tablitele), apoi le-am dat cu vaselina cu cupru Wurth 1100 grade (mama, juri ca e lipici, nu alta). Boltul care tine placutele a fost dat cu Wurth, celelalte doua cu vaselina universala (nu retin marca, e cadou de la cineva care lucreaza la un service Peugeot, aia nu folosesc jeguri). Bagat pistonul inapoi (dupa ce l-am uns cu lichid de frana), pus bolturile, placutele, totul. Umplut vasul cu lichid, aerisit, iesit la proba. Nu mai blocheaza roata instant, acum parca ma chinui un pic sa las urma pe asfalt franand doar cu spatele. Placutele vor fi inlocuite, au vreo 3 mm, santurile au 1 mm si ceva). Deocamdata merg cu garniturile si pistonul deja existente, nu pierd lichid, frana este buna. Ca sa fi servisat complet etrierul trebuia doar sa pun alte garnituri, oricum trebuia pus la montajul invers si pistonul nou. Rezultatul e mult peste asteptari. Dar m-a frecat rau surubul de 14, care a fost un pic bagat piezis si era sa imi strice filetul din etrier. Deh, frig si stat doar pe vine, nu imi mai simteam genunchii. Treaba de aproape 3 ore, din care aproape jumatate chinul dracului cu surubul ala. Alt sfert de ora- haleala afara, pe banca. Eu is multumit, am facut totul cu manuta mea si am incredere in rezultat, stiu ca ma pot baza pe lucrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Nu e excelent, insa nu a iesit rau deloc. Am experienta ca l-am mai desfacut o data, anul trecut, cand am cwratat ambele circuite: bagat spray de frane, scos jegul afara, spalat de doua ori cu lichid de frana proaspat, apoi inchis circuitul, completat, aerisit. Dupa ce da caldura bine, desfac si la ceilalti etrieri pistoanele si repet operatiune de cwratare + gresare cu vaselina cu cupru. Nu stiam pana acum ceva vreme cat e de utila vaselina cu cupru, dar are un rol foarte important in buna functionare a sistemului de franare (aluneca mai usor placutele in locas). Vaselina e foarte rezistenta la temperaturi (1100 grade, nu ajunge sub nicio forma acolo) si fiind foarte lipicioasa, nu "pleaca" de acolo sub nicio forma. Am avut un tub mic, de 5 grame, pe care am dat 7 lei acum vreo 2 ani, l-am luat pentru o bujie incandescenta la masina. Vad ca mi-a mai ramas. Sincer, merita sa faci operatiunea asta acasa, nu iti trebuie cine stie ce scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 De scule nu se pune problema. Daca nu weekend ul asta, celalalt sigur. Am consumabilele toate pregatite, doar sa ma apuc de treaba. Am o zi intreaga, dar nu e problema, imi place sa stau pe langa motor mult timp. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.