Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt pe tel, n-am deschis linkul, dar cred ca ala. Louis edition de la Kronau.

Tot pe louis.

Pompa nu da voie lichidului sa curga daca nu actionezi membrana.

Pt ungator e perfect asa, nu pricep cum functioneaza pe drujba. Dar nici nu ma-ntereseaza :P 7 lei in piaţă la o Nataşă, si cu 20cm de furtun bonus!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine fuse 26 lei pompiţa... 😬

 

Gata, am montat topcase-ul pe motor. Nu a fost deloc usor, totul de la zero. A ieşit ok, dacă aveam placa de aluminiu pe care o tot caut, era perfect. Poze... mâine.

» Post actualizat in 09 Apr 2017 11:52

Pozele promise.

post-92464-0-29115400-1491738755_thumb.jpg

post-92464-0-51477500-1491738756_thumb.jpg

post-92464-0-78645500-1491738757_thumb.jpg

post-92464-0-94850800-1491738758_thumb.jpg

post-92464-0-97107100-1491738759_thumb.jpg

post-92464-0-97480700-1491738760_thumb.jpg

post-92464-0-93856300-1491738761_thumb.jpg

post-92464-0-98534100-1491738762_thumb.jpg

post-92464-0-04510300-1491738764_thumb.jpg

post-92464-0-01979500-1491738765_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No comprende. :D

Capetele de ghidon le iei separat, la mine sunt cele originale. Protectiile de maini sunt Ceaina, dar isi fac treaba cu brio, nu imi mai ingheata labutele (in seara asta am mers cu manusile de speed- piele, dar aerisite la greu; a fost decent).

La topcase am primit placa de prindere, iar placa dintre codita si placa GIVI am facut-o eu, din fier de vreo 3 mm.

 

@Petre: ai schimbat si pinionul spate cumva? Ca pare cam... cu dinti ascutiti.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Petre: ai schimbat si pinionul spate cumva? Ca pare cam... cu dinti ascutiti.

 

Da, e schimbat si pinionul de spate. Merge foarte bine acum, i-am pus raportul standard (16 cu 46) fata de 15 cu 46 cat era inainte.

» Post actualizat in 09 Apr 2017 17:29

Protectiile de maini sunt Ceaina, dar isi fac treaba cu brio, nu imi mai ingheata labutele

 

De unde ai luat protectiile pentru maini? Par interesante, si eu mi-as dori niste protectii pentru vant.

post-95358-0-85999500-1491758514_thumb.jpg

post-95358-0-09602200-1491758516_thumb.jpg

post-95358-0-09993800-1491758517_thumb.jpg

post-95358-0-09705100-1491758518_thumb.jpg

post-95358-0-96846100-1491758518_thumb.jpg

post-95358-0-83532900-1491758519_thumb.jpg

post-95358-0-71798000-1491758520_thumb.jpg

post-95358-0-58451300-1491758521_thumb.jpg

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie: nu puneti capetele de plastic cu care vin in kit!!! Ghidoanele au la capat "capetele de ghidon" (doooh, asa se cheama), dar de fapt sunt contragreutati, sunt puse cu un scop. Plasticul de la chinezi nu imi inspira nicio siguranta, asa ca nu m-am complicat, plus ca as fi afectat "balansul" din fabrica. La V-strom se monteaza mai greu, mai ales pe partea dreapta, dar pana la urma a mers. Plasticul nu este casant, dar nu va bazati pe el la vreo cazatura.

Per total, sunt multumit de investitie, a costat setul vreo 90 de lei (plus vama si TVA, ca nu mi-a zis chinezul ca a pus 10 USD pe colet, eu m-am dus cu hartia cu 19 USD, deci automat taxe). Fara ele imi inghetau labutele, acum e lux. Daca aveam si mansoane incalzite, era super-lux. :D

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie: nu puneti capetele de plastic cu care vin in kit!!! Ghidoanele au la capat "capetele de ghidon" (doooh, asa se cheama), dar de fapt sunt contragreutati, sunt puse cu un scop. Plasticul de la chinezi nu imi inspira nicio siguranta, asa ca nu m-am complicat, plus ca as fi afectat "balansul" din fabrica.

 

Ma gandesc ca trebuie schimbate si capetele de ghidon cu unele mai grele, vezi tu in mers cum se comporta si daca te apuca tremuriciul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tine de echilibrare, ca nu faci echilibristica :) Greutatea la capete reduce din vibratiile din ghidon.

Petre, dar ai tras ceva de foaia aia spate... mai avea putin sa se rada de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tine de echilibrare, ca nu faci echilibristica :) Greutatea la capete reduce din vibratiile din ghidon.

Petre, dar ai tras ceva de foaia aia spate... mai avea putin sa se rada de tot.

 

N-am tras eu, au tras altii. Eu de cand am cumparat-o am facut vreo 600km. Spunea proprietarul ca kit-ul de lant are 1 an vechime... m-am facut ca nu-l aud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...