csman Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 telefonu nu face poze prea bune, pinionul e ok. am băgat ulei T90. tubulatura da e mai groasa ca la celelalte ungator. da va picura cât timp stau pe loc gen la semafor dar e acceptabil. tevusca am pozitionat-o in spate ptr ca dacă e prea în aer gen în fata pinionului poate fi afectata de mișcările lantului și ft puțin de curenții de aer asa cum e la mica distanta de pinion nu e afectata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Ce am făcut la a mea e parfum, deci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Sincer? O tiganie:| » Post actualizat in 24 Apr 2017 08:16 Ma refeream la un post mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Ştiu, mi-am dat seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 suport camera gopro . durata operatiune cam 1,5 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 ....io de vreo 3 zile incerc sa le schimb anvelopele spate.... rotile deja le-am dat jos.... pe principiul pasilor marunti si siguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Si eu de o luna (poate si mai mult de atat) incerc sa ajung la mesrias pentru a schimba rulmentii de la roata spate si jug. Piesele sunt deja in posesia lui, am dat doar un avans, insa cand e frumos afara ma apuca tacaneala si plec de nebun, iar cand e urat, nu ma trage inima sa plec de acasa. Asa ca saptamana asta trebuie sa gasesc o zi ca sa merg la om si sa imi iau o piatra (pardon, 5 rulmenti) de pe suflet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Tu, din ce am mai citit, pare ca iti place sa iti mai bagi nasul si sa mai mesteresti cate ceva la motocicleta. De ce nu incerci sa schimbi tu rulmentii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Si eu de o luna (poate si mai mult de atat) incerc sa ajung la mesrias pentru a schimba rulmentii de la roata spate si jug. Piesele sunt deja in posesia lui, am dat doar un avans, insa cand e frumos afara ma apuca tacaneala si plec de nebun, iar cand e urat, nu ma trage inima sa plec de acasa. Asa ca saptamana asta trebuie sa gasesc o zi ca sa merg la om si sa imi iau o piatra (pardon, 5 rulmenti) de pe suflet . mai asteapta un pic sa se aglomereze si mai rau , atunci sa te duci si sa ii spui neaparat ca o vrei facuta pe loc si cat mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 (editat) Corect! Şi la bani puţini. Dănuţu, nu am cu ce extrage rulmentii roţii, iar la ăia de jug nu mă bag. Editat Mai 9, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 (editat) Ma gandeam ca asta este problema, de nu vrei sa te incumeti. Sa stii ca ies foarte usor rulmentii vechi daca bati cu ciocanul intr-un dorn potrivit, pe camasa interioara. Pentru instalare, te folosesti de o tubulara potrivita, a.i. sa bati pe camasa exteriara, sau tai cu flexul (transversal, pe o parte) inelul exterior de la un rulment vechi si il folosesti in locul tubularei. Crede-ma, dupa ce vei schimba vreo 2-3 seturi de rulmenti, o sa ti se para mai greu demontatul si montatul rotii. Cu cei de la jug, intr-adevar, este mai complicat, dar nu schimbul propriuzis al rulmentilor ci faptul ca ai de demontat destul de mult pana acolo. Editat Mai 9, 2017 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 George imi ia cam 10 lei de montat fiecare rulment (roata), nu merita sa investesc in trusa pentru extras rulmentii (are o jucarie de aia expandabila), iar la cei de la jug chiar nu ma bag. Piesele sunt oricum comandate de vreo luna, i-am dat un avans, ramane sa ne sincronizam pentru o zi de trebaluiala. Unele chestii le-am facut eu, dar nu am cunostinte asa de vaste. Nu ma eschivez, dar unele lucruri trebuie facute de persoane care se pricep bine sa rezolve problemele. Placute, discuri, etrieri, revizii, diverse alte reparatii- le face je , dar la fineturi las pe altii sa castige un banut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 stabilizatorul de voblaj e vinovat, clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Pai de aia amortizoarele de ghidon au reglaje sau alea fara sunt setate la mediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Da, cum sa nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 » Post actualizat in 09 May 2017 23:25 P.S. Cum naiba sa ocolesti un obstacol cu asa "mobra" daca are un stabilizator de voblaj care te impiedica sa virezi brusc din miscarea ghidonului? Si te impiedica atat de hotarat incat tija se indoaie in cilindrul hidraulic ie greu cu schimbatul directiei la 2 roti ... unii au nevoie de cateva sute de ani sa invete ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Si cu amortizoarele astea de ghidon nu e chiar asa, le pui si uiti de ele. La viteze mari, gen un drum cu multe curbe de mare viteza si mers mai alert setezi pe hard, la viteze mici unde ai nevoie de manevrabilitate si socurile in directie nu sunt atat de bruste si/sau frecvente dai mai pe low, gen prin oras si la plimbari lejere, eu asa stiu. Sau setezi pe mediu ca mine si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 (editat) Seara asta am reusit sa-mi schimb placutele pe spate fara sa scot roata si ma simt foarte implinit. Adevarul e, ca era si cazul! Urmeaza fata. » Post actualizat in 13 May 2017 20:13... si faţa. Stie cineva de ce arata in halul asta placuta veche? Editat Mai 10, 2017 de mangusta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Zilele trecute mi am cumparat niste semnalizari si pentru ca erau prea frumoase sa le pun pe suportul de numar vechi, am stat 2 zile sa reconditionez suportul ( era maturit, ruginit cu portiuni fara vopsea) tocmai am terminat de lipit firele si sunt chiar uimit cat de luminoase sunt fata de cele vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Ieri, nu azi. Am schimbat uleiul, filtrul si busonul de golire care fusese abuzat de un Dorel predecesor. Data trecuta nu pregatisem buson si l-am montat inapoi tot pe ala omorat, intre timp am comandat unul magnetic, nasol insa ca filetul e cam scurt... Am pus, normal, ENEOS, Ultra Racing de data asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Nu a fost chiar azi facuta operatiunea dar eu am luat-o la polish oleaca in special pentru a inlatura petele albe de la spalatorie de pe suprafatele din aluminiu. Mai multe detalii aici: /index.php?/topic/746563-polish-al-unde-cum-cat/page-4&do=findComment&comment=4338143 Rezultat multumitor cu loc de mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 (editat) Ieri am scurtat aripa din fata, si astazi m-am umplut de noroi. Editat Mai 21, 2017 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Îndreptat scutul si dat cu ceară carenele faţă, rezervorul, farul, ceasurile, parbrizele, paravanturile şi oglinzile. Parcă nu mai e motorul meu, ci al unuia căruia chiar îi pasă de estetic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Măi, eu nu glumesc, acum chiar arată a motor îngrijit! Asta până la prima ploaie. Nici maşina nu are parte de atâta atenţie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 (editat) Eu intretin si mobrele si masinile la fel, indiferent de anotimp/vreme/etc Tin la fel de mult la toate utilajele mele, inclusiv la tractoare ) Editat Mai 21, 2017 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.