Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

e ceva vechi inainte de '95 zic asta din cauza ghidajelor de aluminiu de la membrane. un Ninja sau ZZR my wild guess

 

Bravo domnu', s-a strigat BINGO! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 27 minute, TETEA. a spus:

 

Bravo domnu', s-a strigat BINGO! :D

 

cunoscator :D  

Acum 35 minute, ENEOS a spus:

👍

1100 din '95, proiect de iarnă, achiziționat de aici de pe forum acum câteva luni. 😉

2 ore am râcâit siliconul de pe chiulasă (poziții greu accesibile) și capac (are un șanț perimetral îngust care a fost se pare bine degresat înainte de a fi "tencuit"). 🥵🤬🥵

 

am avut si eu pe cap un shadow cu statoru ars, am gasit silicon rosu, negru si din loc in loc bucati din garnitura veche devenite una cu blocul motor, ca pe capac era prea usor sa le cureti..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, GoodKat a spus:

sasiul in zona frontala era mai butucanos

:what:, știu doar că sunt diferite cadrele în funcție de litere, unele au ram air doar pe o parte, chestii, trestii. 

Acum 4 minute, Cavaleru a spus:

 gasit silicon rosu, negru si din loc in loc bucati din garnitura veche devenite una cu blocul motor, ca pe capac era prea usor sa le cureti..

 

Eu doar negru, dar BUN și aplicat pe suprafețe curate. Bine, a ajuns și pe capacele palierelor de la arborii cu came, probabil în procesul de montare a capacului bine mozolit. Mai nașpa că fostul proprietar - om de nota 10, nu el a fost mâna criminală - îmi spusese că garnitura capacului e 9, doar cele din jurul bujiilor nu, așa că eu am fost pregătit doar cu alea. Mâine sper să ajungă și garnitura de capac să îl pot încheia. 

De ce să mozolești o garnitură 9? 😳

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut fix invers problema cu ZZRul. ajungea ulei la bujii si am schimbat doar acele garnituri. cea mare parea ok desi am zis ca ar fi bine sa schimbam, proprietarul a venit cu replica ca odata ce a zis nu curge dc sa o schimb? dupa un an si un pic ghici cine dadea iar capacu jos sa schimbe si garnitura mare care curgea :))

 

dar n-am pus mastic pe nicaieri..

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru moto, e destul și 2 m lățime, dacă n-ai de-a face cu 1200LT, GW și altele ca ele. Al meu are vreo 10 mp și e decent, cu toate că ar fi fost mai fain măcar 50 cm în plus pe lățime. Pentru restul, există Mastercard. 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorită unei extorsiuni din meandrele transporturilor garnitura mea de capac a ajuns abia azi, împreună cu cea de la capacul ambreiajului. Am avut destul de puțin timp pt ZZR, dar am reușit să-l pornesc, să sincronizez (doar grosier, din lipsă de benzină 🤭) carburatoarele, am făcut un "flush" instalației de răcire și, după ce am dat drumul uleiului din motor, am purces la verificarea ambreiajului - stas, doar că ultimul disc nu era montat conform specificațiilor, ci aliniat cu celelalte (mărturisesc că nu mi-e clar de ce acesta se pune în altă degajare decât celelalte, că de funcționat funcționează oricum).

 

IMG_20211208_162940.thumb.jpg.7d514fba3cb94b348ac357d792e025d5.jpg

Căutând diverse informații pe net am dat peste o modificare la întinzatorul lanțului de la demaror + generator pe care am vrut să o fac. Deși și la mine se vede că a atins în placa de presiune, urmele nu sunt așa grave cum am văzut prin filmulețe. 

A, și am schimbat și simeringul de la arborele de echilibrare, pierdea destul de mult ulei pe acolo. 

 

IMG_20211208_235106.thumb.jpg.af2758f0bf4819ac2650ff3f90a37bb5.jpg

 

La intinzător o să pun o țeavă ceva mai lungă, dimensiunea dată în filmuleț (1' 3/16, cca 30 mm adică) permite o cursă prea mare. Despre asta e vorba:

 

 

A, am constatat că reglajul recomandat în manual pt șuruburile pilot (-2 ture) duce la un amestec f sărac! 

Am mai găsit undeva că ar merge bine cu -3 sau chiar desfăcute mai mult. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.12.2021 la 20:32, GoodKat a spus:

 

Cine stie, cunoaste! 😁 Dai jos capacele imediat, si nu mai stai cu racleta sa dai resturile de clingherit jos.

Hai sa ma laud si eu cu spatiul meu de joaca: 2x7 m, facut integral de mine in spatele casei. De la turnat sapa pana la acoperis si instalatie electrica. Nu este mare lucru dar este relativ suficient cat sa ma destresez. Ideal era dublu ca dimensiuni, dar ne intindem cat ne este plapuma...sau in cazul de fata, terenul.

 

IMG_20211204_221145.jpg

 

spatiu meu inchiriat e ~20mp. 3x6 si ceva

 

din cauza incapatanarii nevestii puteam cumpara de la un vechi un garaj de la granitu in curte, dar nu ca ne certam cu vecinii.. bla bla bla. 

 

acum dau la chirie lunar in loc sa fii avut spatiu meu in curte.

 

acum am un vecin care se gandeste sa vanda apartamentul de la bunica si poate reusesc sa pun eu gheara pe garajul lui sa am spatiu meu pt damblale mai aproape de casa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, Cavaleru said:

 

acum am un vecin care se gandeste sa vanda apartamentul de la bunica si poate reusesc sa pun eu gheara pe garajul lui sa am spatiu meu pt damblale mai aproape de casa :D

Dupa ce ti-ai facut si sistem de suspendat mobra , amu vrei sa te muti ...tie-ti place sa te chinui :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic
  • 2 weeks later...

Scos scut, eșapament, basculă, rulmenți basculă, amortizor (cu ajutorul lui Tibi Troia, pleacă în Olanda la fabrică, pentru recondiționare. Nu foarte scump). Băiat deștept care a inventat extractorul de rulmenți, merită o bere. Mâine sper să montez rulmenții (acum sunt în congelator), să curăț și să gresez articulațiile, apoi aștept să vină piesa centrală. Vaselina pusă acum vreo patru ani arăta impecabil, parcă era pusă ieri, pic de mizerie sau rugină nu am găsit (crc super adhesive grease).

IMG_20220207_160041.jpg

IMG_20220207_170011.jpg

IMG_20220207_170016.jpg

IMG_20220207_171351.jpg

IMG_20220207_174004.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am făcut poze, dar astăzi după o zi plina, fără sa stau sa ma schimb de cămașă, de pantofi, întru în garaj sa verific ceva și Scorpa parca îmi făcea cu ochiul. Uite asa am stat îmbrăcat de oraș sa schimb lichidul de frână (arata de parca era Coca Cola) și dacă eram la capitolul frâne a dat cu șmirghel pe plăcuțele de frână, nu imi plăcea mie muscatura intiala, mai ales pe fata la stoppie. Job done, acum, îngheata. 

 

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind mai aproape de zilele noastre am revizuit furca. Spre sfârșitul sezonului trecut am văzut puțin "aburită" o jambă, extrem de puțin, acum nici n-am scos-o bine și deja uleiul începuse să iasă... Demontat, spălat, simeringuri noi, ulei proaspăt. 

 

 

IMG_20220210_171828.jpg

IMG_20220210_180008.jpg

IMG_20220210_180030.jpg

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.02.2022 la 8:54, GoodKat a spus:


Tot nu imi dau seama ce efect ar avea la motoare in 2T avand in vedere ca in permanenta vine un flux de benzina cu ulei care spala ambielajul. Chiar asa aderenta era solutia aia?

Am cautat pe Google, te duci bou si vii vaca, cum s-ar zice. Doua variante diferite.

image.thumb.png.c052f84ca41940ac87ebc95cd9338d29.png

Acuma 24 de ani am pus si eu Slick intr-un motor de Dacia 1410 break.

Masina am vandut-o la 150.000 Km si nu avea nevoie de "complectare" ulei intre schimburi.

Nu stiu daca am avut eu o masina bengoasa sau a ajutat  Slick. Cam ca la vaccinu' guvid 😂.

Era o poveste despre oamnii de stiinta americani care au constatat ca nu stiu cum se lipeste teflonu' de fer la temperatura mai mare (sai mai mica 😂) si face o pelicula cu miu mic si scade frecarea si protejeaza ferul si etc.

Cert este ca motorul s-a comportata excelent. Si din cei 150.000 km vreo 50.000 km au fost facuti prin Germnia, Austria si Elvetia. Iar in Germania mergeam cam la 4.500 rot/min cu motorul (vred ca avea vreo 150 km/h), sute de km fara intrerupere.

Cum nu putem suspecta Dacia ca baga materiale de calitate in fiarele din anii '90 (pana sa vina Louis Schweizer)m, putem suspecta ca Slick a ajutat.

Nu imi dau seama cum s-ar comporta Slickul la motoarele 2T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele mai vechi au intervale de service mai dese (la mașini 10-15.000 km, la moto 5-6.000 km), uleiul se schimbă des. La cele noi, rar sub 15.000 km, foarte des 30.000 km. Ok, o să ziceți că a evoluat tehnologia și sunt materiale mai bune, iar uleiurile suportă o uzură accentuată. Strict dpmdv, la mașină nu aș lăsa uleiul peste 10.000 (a mea are interval dublu), și asta având în vedere că mă costă doar uleiul cam 250 lei bidonul de 4 litri (deși mulți spun că merge și cu ulei de 25 lei litrul). 

De apreciat domnul care făcea schimburi dese, indiferent că îl costa sau nu acest lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem în asentiment. 

Și mai sunt și alte chestii care merită schimbate înainte de termen sau măcar verificate des sau cu atenție. Fiecare cum are noroc de mașină, mie îmi place să mă ocup de ea, ca să nu mă lase în drum. Jetta diesel a tatei are interval de service 15.000 km, costă cam 300 lei uleiul și i-l schimb eu la 10.000 (îi fac reviziile de când a ieșit din garanție, adică de vreo 10 ani, cred).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Acum 9 ore, patrick1 a spus:

....... rezervorul de Honda (cel puțin acest model) nu are prevăzută o conductă de comunicare între cele două jumătăți de rezervor și sub anumit nivel ai benzină în jumătatea dreaptă a rezervorului (auzi clipocitul la balansare) însă nu ai și în jumătatea stângă unde e robinetul :finger: .......

pffff...., nasol, hahahaha 

asta da injinerie!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, patrick1 a spus:

Azi i-am înjurat de două ori pe cei de la Honda.

S-a rupt parțial ghidajul de lanț (chain slider) care protejează bascula spate, plasticul a devenit casant și se fărâmițează.

Originalul (nu are inserție cu fibre de cord)

  image.thumb.png.02738354eb42b58253099ff19b8a2490.png

și costă vreo 50$ plus vreo 40$ transportul, plus timpul ... :angryfire:

https://www.ebay.com/itm/231951398269

 

Chinezii oferă și ei ceva de toate culorile

image.thumb.png.c4124f5e309ee71a17f4018f210cfdad.png

dar cică ar fi ... ”hand guard” și OEM :moron: (ALIExpress)

Ăștia chiar mă cred tâmpit?

https://www.aliexpress.com/item/32997094277.html

însă nu e sigur că se și potrivesc dimensional și nici că rezistă plasticul lor la uleiul care mai picură de pe lanț.

Plasticul pare ordinar cel puțin ca matriță de injecție, probabil și compoziția /rezistență mecanică.

Așa că ... am găsit o curea dințată uzată însă cu inserție cu fibră de cord și am confecționat un ”chain slider” mai bun decât originalul.

Iaca 5 ore, alergătură după cautat materialul, demontare, curățare, măsurători, prelucrarea găurilor ovale cu setul de potricale, decuparea capetelor cu dalta și montaj.

E ok! Mai bun decât originalul (cel fără inserție).

Asta a fost prima înjurătură la adresa fabricantului.

A doua înjurătură a fost pentru că am rămas în aparentă ”pană a prostului” cu benzină în rezervor (1,5l rezerva).

Spre deosebire de MZ RT 1-3 (mașinărie serioasă și fiabilă) rezervorul de Honda (cel puțin acest model) nu are prevăzută o conductă de comunicare între cele două jumătăți de rezervor și sub anumit nivel ai benzină în jumătatea dreaptă a rezervorului (auzi clipocitul la balansare) însă nu ai și în jumătatea stângă unde e robinetul :finger: 

Rezervorul e opac (nu vezi în el) conducta de la robinet nu e transparentă (e neagră) ... FTLMC! (adică fu....)

Soluția este (dacă și după ce îți dai seama ce se întâmplă pe acolo) să ridici binișor la cam 30 de grade fața motocicletei (dacă ai unde) și să o înclini (aproape culcată) pe stânga ca să treacă benzina din jumătate dreaptă în cea stângă. Altfel rămâi acolo și obosești ”pedalând” degeaba pe kickstarter.

FTLMC!

 

P.S. I-am înlocuit conducta opacă cu una transparentă și am montat pe ea și un filtru de benzină microporos și transparent.

image.thumb.png.b304d01a3183f3f8410fc6e63bae0017.png

Că nici asta nu avea.

 

 

Ce model este Honda asta proiectata de Dorel San? 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i de azi, e de luni, am frecat 3 ore la utilaj, că arăta indezirabil. Am făcut câteva poze și am împins pe Facebook pastila că e pregătită de vânzare, a pus lumea botul. N-o vând. 🤣

IMG_20220516_181845.jpg

IMG_20220516_181807.jpg

IMG_20220516_181757.jpg

IMG_20220516_181745.jpg

IMG_20220516_181731.jpg

IMG_20220516_181656.jpg

IMG_20220515_184037.jpg

IMG_20220515_184031.jpg

IMG_20220515_152209.jpg

IMG_20220515_152204.jpg

IMG_20220515_152156.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...