Vizitator darcocbr Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Esti sigur ? Italienii cel putin le au mici ! Mult mai mici decat noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Esti sigur ? Italienii cel putin le au mici ! Mult mai mici decat noi ! .......de numerele de inmatriculare vorbesti, asa-i colegu? la noi numai Sumudica are pwla mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) Esti sigur ? Italienii cel putin le au mici ! Mult mai mici decat noi ! la noi tablitele "patrate" pt moto sunt mai mici decat cele ("patrate") pt auto PS- cred ca nr. ala B800 SBK este facut in Germania Editat Iunie 29, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 numerele gremane au altfel zerourile .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Pai na, la mine cam au tendinta sa isi ia zborul numerele asa ca ma descurc cum pot jmecker, las' ca stiu eu )))) » Post actualizat in 29 Jun 2015 10:06 numerele gremane au altfel zerourile .... de ce ? difera zero "0" de "o" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) zerourile din germania sunt altfel stantate, nu se inchide cercul la B-800-SBK cercurile sunt inchise Editat Iunie 29, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 http://www.numerepersonalizate.ro/configurator/#.VZEdeBvtmko Daca vreti, faceti-va si voi numere...is ieftine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) "Aceste placi nu contin elemente de securizare. Au un caracter de amuzament. Prin plasarea unei comenzi pe site-ul nostru sunteti in intregime responsabili vis-a-vis de felul in care aceste placi vor fi folosite" Editat Iunie 29, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Azi am pus autocolantul pe mobra,eu zic ca arata bine,maine ii fac schimb de ulei si filtre si ii pun pinion de 45 (momentan are 48) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 (editat) La Vaca... i-am facut plinul, presiunea la anvelope, o mica plimbare prin oras sa-i mai incarc bateria si sa o "dezmortesc", plus curatat discurile de frana. Era statuta saraca de vreo luna jumate... de parca mi-am luat touring degeaba. Maine plimbare Editat Iulie 3, 2015 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Maine termin de curatat janta spate cu autosol,si poate dau si pe juguri,zici ca e inox aluminiul tratat cu autosol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 luat o groapa si acuma nu mai am probleme cu curent in bord (becuri de la martori nu mai clipesc aiura, voltmetru arata ceva constant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 rulmenti, frate! inlocuit unul ca avea apa, 2 semeringuri, dar si gresat 2 in care nu intrase apa. Ce dreacu' se zgarceasc la vaselina ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Ma deranja filtrul de aer de langa picior, asa ca l-am dat jos. Am pus filtre Emgo. Bineinteles am schimbat si jiglerele conform recomandarilor. Remontat, sincronizat si testat. Spre surprinderea mea acum motorul scoate un sunet mai adanc, desi nu am schimbat tobele. E posibil ca numai eu sa sesizez diferenta, dar mie imi convine Inca nu am iesit la drum mai lung, ma astept la un consum mai mic. Sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 rulmenti, frate! inlocuit unul ca avea apa, 2 semeringuri, dar si gresat 2 in care nu intrase apa. Ce dreacu' se zgarceasc la vaselina ?! se zgarcesc la vaselina ca sa comanzi tu rulmenti ... piata de consum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Dupa ceva kilometri: uleiul e nesperat de bun, mult mai fluid ( ajunge mai repede pe lant ) iar ungerea este mai buna ( desi tuburile din care picura sunt pe interior, uleiul ajunge destul de repede catre exteriorul lantului- oring si imbinari unse bine), o sa mai reduc numarul picaturilor, acum este pe setarea de la uleiul de motor. dupa alte sute de km. lantul e bobocel,, uns atat cat si unde trebuie, consumat aproape un sfert din uleiul din minune cred ca am gasit varianta castigatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 (editat) Facut ITP la Castravachi cea batrana, cumparat un litru de ulei pentru dansa, ea avand nivelul cam scazut. Comandat si ulei pentru un schimb la Guzzi. » Post actualizat in 08 Jul 2015 14:18Hm, cumparat degeaba ulei la Kawa. Dimineata nivelul era sub minim (motor oprit o saptamana) si acuma era pe plin. Si e known issue, doar am uitat, nu prea am mai folosit motoreta asta. Editat Iulie 8, 2015 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 N-am gasit un loc mai bun in care sa intreb asta, asa ca intreb aici: Cu ce pot curata si unge un filtru de aer, in afara de solutiile speciale (solutie de curatare + ulei de filtru, ca am ramas fara)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Ulei de mecanisme fine, dar trebuie scurs bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Spray de uns cablurile merge? La curatat am inteles ca merge cu apa calduta si detergent de vase, e OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Da, e ok pt spalare. Nu stiu cum/ce e spray-ul de uns cablurile. Gasesti in piata "la rusi" sau in magazine mari ulei pt mecanisme fine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 azi am pus pinionul de 42 pe spate si e lantul prea lung,am incercat sa il scurtez dar nu merge sa il desfac,am incercat cu ciocanul si un dorn dar degeaba,tot nu merge,mama lui de lant,sa vad de unde fac rost de o presa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Da, e ok pt spalare. Nu stiu cum/ce e spray-ul de uns cablurile. Gasesti in piata "la rusi" sau in magazine mari ulei pt mecanisme fine. Mersi frumos Spray de uns cablurile e de-asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Schimbat ulei la Guzzi, m-am mirat ca nu intre nici 2L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.