Sari la conținut

KTM 1290 Super Adventure


Postări Recomandate

Nu spune nimeni nimic de abs-ul de la KTM. e supertare !

 

ABS-ul ala smecher cu modul off-road (cand roata spate se poate bloca) dar care in off-road scoate distante sensibil mai mari la franare decat concurenta? :stuck:

Sau la ce te referi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 194
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De vreo 15 ani incoace s-au mai schimbat lucrurile. Asta era valabila la LC2 si primele LC4.

Cu ceva timp in urma, citeam topicul unor baieti, care au ajuns in Mongolia, cu KTM 990 Adventure. Din trei, doua au avut probleme mari cu ambreiajul. Si asta este cel mai adventure model, cel mai adaptat pentru off, cel mai laudat.. un fel de arma suprema al calatoriilor de acest gen. Chiar daca fiabilitatea motoarelor KTM s-a imbunatatit, cum spui, nu inseamna ca este la nivelul cerut de asemenea calatorii. In plus, ca sa mentii motocicleta in parametrii, este necesar sa respecti cu multa rigoare perioadele de service, in service-uri specializate si cu consumabile de calitate. Toate acestea sunt factori care limiteaza utilizarea motocicletelor portocalii, in zonele mai salbatice ale lumii. In zonele civilizate, cu infrastructura, desigur nu sunt probleme. Eu cred ca 1290-ul pentru asemenea zone este gandit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca o fi altfel pentru RO.

 

HHC si MSR sunt optionale intr-adevar, si in Europa si in America.

Insa nu poate fi vorba de modele pentru Ro. Cu atat mai mult cu cat Romania nici nu exista pe site-ul KTM international. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ABS-ul ala smecher cu modul off-road (cand roata spate se poate bloca) dar care in off-road scoate distante sensibil mai mari la franare decat concurenta? :stuck:

Sau la ce te referi?

 

cred ca la asta se referea gospodarul..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS-ul ala smecher cu modul off-road (cand roata spate se poate bloca) dar care in off-road scoate distante sensibil mai mari la franare decat concurenta? :stuck:

Sau la ce te referi?

ABS in off?? Ca sa faci asa???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca la asta se referea gospodarul..

 

Posibil... dar in cazul asta ar fi vorba de MSC (motorcycle stability control). Care, din cate am inteles, functioneaza corect, cel putin in versiunea actuala, doar in conditii ideale: asfalt bun (fara denivelari), uscat si cu anvelope bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte important (in opinia mea) cand iti cumperi o mobra de acest nivel, atat de complexa si cu atata electronica in ea, sa iei bine in calcul si posibilitatile de servisare, adica unde iti faci reviziile si in general unde mergi daca ai vre-o problema, fie ea cat de mica. Aici ma refer la service-uri adevarate, dotate cu diagnoza si soft-uri capabile sa-ti gaseasca si remedieze orice eroare. Ca stii cum e...de cumparat ti-o cumperi, ca faci un efort, dar s-o intretii cum trebuie nu vrei sa bati drumul pana in Ungaria/Germania o data pe an (asta in cazul fericit cand e vorba numai de reviziile periodice).....

Da', cu ce motor ai service in tara? Adica, la tzara...

Ai fost in Bucuresti pentru revizia la VStrom, a?

Eu am putut face schimbul de ulei, in garantie, la Honda? La Brasov nu au avut mecanic, la Cluj nu au avut filtru...

Fara Spidi suntem la baie. :(

» Post actualizat in 03 Feb 2015 19:38

Ala e un motociclist prost, nu un ABS.

Astuia ii mai trebuia un picior, sa puna frana. A avut noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare cam mult 1000, dar probabil ca au vrut sa se aseze peste felia decedatului 9x0. Insa daca le iese pâna in 180 kg ar putea fi o varianta.

 

Din punctul meu de vedere un mono de 450 e fix ce trebuie pt adv, si daca trecem la bi, cred ca un 500~700 e ok, dar sa nu sara de 150~160 kg fara carburant.

 

 

FOARTE ADEVARAT

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

de ce va faceti griji pentru fiabilitate ? ST-ul meu a facut 16.500km pana in Mongolia si nu s-a stricat. (de tot). A avut un semering la furca cu probleme care s-a schimbat in Georgia la un Service TOYOTA. :-). Si se putea schimba si la capatu lumii daca ai la tine cateva scule, lumina, si piesa de rezerva)

 

ST -ul are mai bine de 10 senzori, din care mai putin de jumatate, daca sufera este foarte greu sa pornesti motorul sau chiar sa mergi. Dar in 30.000 km nu am intalnit nici o problema.

 

Trebuie sa treaca timpul pana ne lamurim... eu cu a mea... altii cu aceasta naveta spatiala 1290...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow... cat de penibil sunt, scuze

 

deci prin comparatie, ST si KTM 1290 ADV au un grad de tehnologie apropiat intre ele, fata de un monocilindru usor ne-tehnologizat.

Parerile celor de mai sus, si instinctele celor ce petrec timpul liber in zone unde 200km se fac pana la primul punct de contrabanda cu benzina si gasesti apa de baut (doar atat) este sa sufoce sensul fiabilitatii tehnologiei de ultima ora.

Aceasta molestare a increderii in tehnologie m-a facut sa imi exprim parerea de mai sus prin directa comparatie si concluzie: timpul va spune.

 

Si daca timpul nu-si ascute gheara, acest Nimitz-Class 1290 sau ST-ul va convinge virginii aventurieri ca marimea, tehnologia si confortul au loc in lista lor eterna de conditii la indeplinirea fanteziilor in jurul lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu voi cumpara asa o scula si voi merge pe ea, in acest an, pana la Nordkapp si indarat. Asa imi e planul.

Pentru mine, calatoria asta de (aproape) 10.000 km este o aventura pentru care ma pregatesc cu ABS in curbe, controlul tractiunii, incalzire in manere si in sa, pozitie de condus confortabila... :)

 

Gasesc ca e o confuzie in traducerea actuala de marketing a conceptului "adventure", asa cum mi se intampla si mie sa vorbesc inca in milioane, in loc sa zic mii de lei. Am ramas in urma cu disponibilitatea de a urma vremurile.

 

In cazul motocicletelor, pentru ca in zona asta s-au gasit bani, adica a cumparatorilor de +/- 40 de ani, s-a petrecut o micro-segmentare a pietei.

Enduro-touring e un concept vechi, de pe vremea lui GS650. In Europa nici nu mai exista loc de joaca pentru asta. Si-apoi, dupa 40 de ani te doare gandul ca s-ar putea sa iti rupi un picior, mai ales daca nu ai facut enduro la 20 de ani.

Sport-touring prinde mai greu decat au sperat japonezii, desi este o masa de fosti vitezani sau noi-veniti care trebuie sa se dea pe ceva, la varsta matura...

Inteleg ca Super Adventure este enduro-touring-sport-adventure. Asa sunt GSA, Super Tenere, Crosstourer, Caponord, Multistrada, Explorer... Aici a gasit marketingul tragaciul, sa ne ia banii, dupa ce am terminat cu ratele la casa.

E ca la SUV-uri. Punem botul, tocmai pentru ca este "convenient" ori trendy. Ne iau mintile, astia. Platim mai mult, desi pe ei nu ii costa, in termeni reali, mai mult si nici noi nu folosim mai mult, de cele mai multe ori.

» Post actualizat in 05 Feb 2015 21:14

Cred ca, in acest caz particular, motocicleta asta poate sa faca enduro cel putin la fel cat face si 1190 Adventure.

5-7 kg in plus nu conteaza dramatic, pentru motociclete grele. Oricum, e mai usoara decat colegele de clasa...

 

Imi place de americani. Nici nu zic "enduro", decat de competitie, ci "off" ori "dirt". Dintr-o data, drumul catre Alaska este cel pentru care s-a inventat gama adventure si poza de la Cercul Polar este dovada.

Editat de GAMO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow... cat de penibil sunt, scuze

 

deci prin comparatie, ST si KTM 1290 ADV au un grad de tehnologie apropiat intre ele, fata de un monocilindru usor ne-tehnologizat.

Parerile celor de mai sus, si instinctele celor ce petrec timpul liber in zone unde 200km se fac pana la primul punct de contrabanda cu benzina si gasesti apa de baut (doar atat) este sa sufoce sensul fiabilitatii tehnologiei de ultima ora.

Aceasta molestare a increderii in tehnologie m-a facut sa imi exprim parerea de mai sus prin directa comparatie si concluzie: timpul va spune.

 

Si daca timpul nu-si ascute gheara, acest Nimitz-Class 1290 sau ST-ul va convinge virginii aventurieri ca marimea, tehnologia si confortul au loc in lista lor eterna de conditii la indeplinirea fanteziilor in jurul lumii.

Cred ca mai degraba @bogdan_ harea a vrut sa sugereze ca nu poti compara KTM sau BMW, in materie de fiabilitate, cu Yamaha sau orice alta japoneza. Asiaticii joaca in alta liga la capitolul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Nelu!!!

Atunci tu si cu Luci sa fiti pregatiti sa ne mai luati si noua din bagaje.....ca loc aveti destul, iar cu asistentii astia electronici nici nu se simte la CARGO.

:)

 

 

Eu voi cumpara asa o scula si voi merge pe ea, in acest an, pana la Nordkapp si indarat. Asa imi e planul.
Pentru mine, calatoria asta de (aproape) 10.000 km este o aventura pentru care ma pregatesc cu ABS in curbe, controlul tractiunii, incalzire in manere si in sa, pozitie de condus confortabila... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata, un veteran care face reclama:

Articolul e aici: http://motorbikewriter.com/ktm-1290-super-adventure-first-ride/


» Post actualizat in 06 Feb 2015 19:51

As zice ca articolul este cel mai complet dintre toate cele scrise pana acum.


» Post actualizat in 07 Feb 2015 06:31
S-au dat si francezii...: http://www.moto-station.com/article17307-ktm-1290-super-adventure-le-colosse-aux-pieds-agiles.html
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...