Baxxter Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salutare tuturor, după 13 ani de japoneze, nemtoaice, italience si chinechinezoaice, m-am gândit sa incerc si o rusoaica. Mi-era dor de șurubelnița, pentru că la cele de mai sus in afară de consumabile nu am avut ce face, iar chinezaria am avut noroc si mi-au furat-o înainte sa înceapă sa crape major. Voi posta aici ce fac pe la IJ si cu siguranță voi avea nevoie de sfaturile voastre. Nu intenționez sa fac o recondiționare istorica ci mai degrabă sa scot maximum din puțin. Deci croame, lacuri si luciu nu prea va fi pe aici, dar dpdv tehnic vreau să fie 100% ok. Ieri, 03.02.2015, in fata portii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 4, 2015 Autor Share Postat Februarie 4, 2015 Azi in curte: » Post actualizat in 04 Feb 2015 15:59 Bube: suportii motorului copti de rugina si rupti. Unde gasesc un mester sa-mi faca piesele respective? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salutare tuturor, după 13 ani de japoneze, nemtoaice, italience si chinechinezoaice, m-am gândit sa incerc si o rusoaica. Mi-era dor de șurubelnița, pentru că la cele de mai sus in afară de consumabile nu am avut ce face, iar chinezaria am avut noroc si mi-au furat-o înainte sa înceapă sa crape major. Voi posta aici ce fac pe la IJ si cu siguranță voi avea nevoie de sfaturile voastre. Nu intenționez sa fac o recondiționare istorica ci mai degrabă sa scot maximum din puțin. Deci croame, lacuri si luciu nu prea va fi pe aici, dar dpdv tehnic vreau să fie 100% ok. Ieri, 03.02.2015, in fata portii: Să o stăpâniți sănătos! E o decizie înțeleaptă să o lă sați așa din punct de vedere estetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.moto Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Repede te-ai apucat de treaba!Faina rusoaica!Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Am eu un prieten in branesti care te-ar putea ajuta, mi-e mi-a facut prinderi pentru a mea pentru semicadru codita... a iesit destul de bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salutare tuturor, după 13 ani de japoneze, nemtoaice, italience si chinechinezoaice, m-am gândit sa incerc si o rusoaica. Mi-era dor de șurubelnița, pentru că la cele de mai sus in afară de consumabile nu am avut ce face, iar chinezaria am avut noroc si mi-au furat-o înainte sa înceapă sa crape major. Voi posta aici ce fac pe la IJ si cu siguranță voi avea nevoie de sfaturile voastre. Nu intenționez sa fac o recondiționare istorica ci mai degrabă sa scot maximum din puțin. Deci croame, lacuri si luciu nu prea va fi pe aici, dar dpdv tehnic vreau să fie 100% ok. Ieri, 03.02.2015, in fata portii: salutare...cat a fost fiara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 4, 2015 Autor Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) @ calin.moto: pe mine cand ma mănâncă... ma scarpin @ banditbiker: da-mi te rog niste date de contact @ lexy: 800 lei fierul plus inca 265 lei actele, benzina, remorca, bovinieta Editat Februarie 4, 2015 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 decent. distractie placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Frumos proiect, bafta la restaurat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 4, 2015 Autor Share Postat Februarie 4, 2015 Ca fapt divers, motocicleta asta a făcut mai mult enduro decât multe japoneze concepute pentru asta. Fostul proprietar chiar s-a laudat cu plimbarile peste camp si prin padure, sau trantele luate la betie. A tinut insa sa precizeze ca nu l-a folosit la arat Cred că am curatat jumătate de kilogram de pământ cu ulei de pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Follow this topic: Yesss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ro_ger Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Apeleaza cu incredere , la Zidu (e profesor in materie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 suportii motor fata ar trebui sa ii gasesti usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Bube: suportii motorului copti de rugina si rupti. Unde gasesc un mester sa-mi faca piesele respective? La Buzau . Suportul respectiv se inlocuieste cu altul in stare buna, de pe alt cadru, nu se repara deoarece e construit din tabla tratata termic. Daca pui aparatul de sudura pe el o sa-l "inmoi" / "decalesti" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 4, 2015 Autor Share Postat Februarie 4, 2015 Lolo, tu vorbești de suportul din spate, nu? Acolo voi confectiona 2 piese "carlig" pe care le voi prinde de suportul existent in șuruburi. Intrebarea era unde gasesc pe cineva sa imi faca piesele respective din tabla de 3-4 mm. Am primit deja cateva recomandari, vedem ce iese. » Post actualizat in 04 Feb 2015 20:40 Altă intrebare: un manual de service pentru IJ 56 aveti idee pe unde găsesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Tot la Buzau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Baftă la șurubăreală! Si poate pe viitor participi cu ea la adunările prietenești! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 5, 2015 Autor Share Postat Februarie 5, 2015 S-a mutat internetul la Buzău? :) Nu, caut undeva unde sa-l pot descarca gratis. Alta întrebare: are gume de 3.5-19 pe el. Merg gume de 4.0-19? Vreau ceva o idee mai lat. » Post actualizat in 06 Feb 2015 17:12 Nimeni, nimic la dimensiunea gumelor? Dupa 2 zile de lupte am reusit sa scot amortizoarele din jug. Jugul a scapat, tijele amortizoarelor... una e in coma, una r.i.p (rust in piece, conform Mustaine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 8, 2015 Autor Share Postat Iulie 8, 2015 Cam asa arata azi. Aseara am făcut primii 2 km pe el. Primii 2 km din viata mea pe o motocicleta comunista. Oribil MAI VREAU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 felicitari colegu nice job, well done! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Trebuia sa-i lasi aripa aia de fata ! Ai pierdut mult la aspect, arata mai bine before ! My two cents. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 8, 2015 Autor Share Postat Iulie 8, 2015 Asta nu e o reconditionare. Am vrut sa merg inspre cafe, pastrand linia retro. Practic furca fata e 100% cafe. Dupa rar voi merge cu el in 2 directii: 1. Aspectul actual, 2 sei individuale si suicide shift 2. Rezervor de Jupiter si sea tipica de cafe, aripa spate demontată Vedem. Pana una alta eu sunt mulțumit » Post actualizat in 08 Jul 2015 08:45 Ah, si sa nu uit: multe mulțumiri maestrilor Zidu si Pedros pentru sfaturi și ajutor si in special lui Lolo pentru rabdare si implicare. Am ramas surprins, omul asta e chiar o enciclopedie ambulanta de IJ56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 daca ai pune un filtru original de ij pe el ar merge si mai bine. vorgesc de ala de plastic, mare si urat. are sensul lui acolo » Post actualizat in 08 Jul 2015 09:11fara aripa spate si fata te vei distra maxim la prima ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 8, 2015 Autor Share Postat Iulie 8, 2015 1. Nu știu despre ce filtru de aer vorbești. Asta avea un filtru cu ulei care arata ca 2 c*aie. Nu mulțumesc 2. Tu crezi că asta va vedea o zi de ploaie in restul vietii lui la mine? Recunosc, poate fi o problema cand uda astia străzile, dar ma descurc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 » Post actualizat in 08 Jul 2015 08:45 Ah, si sa nu uit: multe mulțumiri maestrilor Zidu Ce mica e lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.