Sari la conținut
Baxxter

IJ-ul lui Baxxter

Postări Recomandate

Salutare tuturor, după 13 ani de japoneze, nemtoaice, italience si chinechinezoaice, m-am gândit sa incerc si o rusoaica. Mi-era dor de șurubelnița, pentru că la cele de mai sus in afară de consumabile nu am avut ce face, iar chinezaria am avut noroc si mi-au furat-o înainte sa înceapă sa crape major.

 

Voi posta aici ce fac pe la IJ si cu siguranță voi avea nevoie de sfaturile voastre. Nu intenționez sa fac o recondiționare istorica ci mai degrabă sa scot maximum din puțin. Deci croame, lacuri si luciu nu prea va fi pe aici, dar dpdv tehnic vreau să fie 100% ok.

 

Ieri, 03.02.2015, in fata portii:

post-1798-0-10630300-1423065056_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ptiu, ce bine arata!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi in curte:

» Post actualizat in 04 Feb 2015 15:59

Bube: suportii motorului copti de rugina si rupti. Unde gasesc un mester sa-mi faca piesele respective?

post-1798-0-50741300-1423065209_thumb.jpg

post-1798-0-10914800-1423065462_thumb.jpg

post-1798-0-46550500-1423065527_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, după 13 ani de japoneze, nemtoaice, italience si chinechinezoaice, m-am gândit sa incerc si o rusoaica. Mi-era dor de șurubelnița, pentru că la cele de mai sus in afară de consumabile nu am avut ce face, iar chinezaria am avut noroc si mi-au furat-o înainte sa înceapă sa crape major.

Voi posta aici ce fac pe la IJ si cu siguranță voi avea nevoie de sfaturile voastre. Nu intenționez sa fac o recondiționare istorica ci mai degrabă sa scot maximum din puțin. Deci croame, lacuri si luciu nu prea va fi pe aici, dar dpdv tehnic vreau să fie 100% ok.

Ieri, 03.02.2015, in fata portii:

Să o stăpâniți sănătos! E o decizie înțeleaptă să o lă sați așa din punct de vedere estetic.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un prieten in branesti care te-ar putea ajuta, mi-e mi-a facut prinderi pentru a mea pentru semicadru codita... a iesit destul de bine...

post-73897-0-40680200-1423068636_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, după 13 ani de japoneze, nemtoaice, italience si chinechinezoaice, m-am gândit sa incerc si o rusoaica. Mi-era dor de șurubelnița, pentru că la cele de mai sus in afară de consumabile nu am avut ce face, iar chinezaria am avut noroc si mi-au furat-o înainte sa înceapă sa crape major.

 

Voi posta aici ce fac pe la IJ si cu siguranță voi avea nevoie de sfaturile voastre. Nu intenționez sa fac o recondiționare istorica ci mai degrabă sa scot maximum din puțin. Deci croame, lacuri si luciu nu prea va fi pe aici, dar dpdv tehnic vreau să fie 100% ok.

 

Ieri, 03.02.2015, in fata portii:

salutare...cat a fost fiara?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ calin.moto: pe mine cand ma mănâncă... ma scarpin :)

@ banditbiker: da-mi te rog niste date de contact

@ lexy: 800 lei fierul plus inca 265 lei actele, benzina, remorca, bovinieta

Editat de Baxxter

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, motocicleta asta a făcut mai mult enduro decât multe japoneze concepute pentru asta. Fostul proprietar chiar s-a laudat cu plimbarile peste camp si prin padure, sau trantele luate la betie. A tinut insa sa precizeze ca nu l-a folosit la arat :)

 

Cred că am curatat jumătate de kilogram de pământ cu ulei de pe el.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Apeleaza cu incredere , la Zidu (e profesor in materie).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

suportii motor fata ar trebui sa ii gasesti usor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bube: suportii motorului copti de rugina si rupti. Unde gasesc un mester sa-mi faca piesele respective?

 

La Buzau :D . Suportul respectiv se inlocuieste cu altul in stare buna, de pe alt cadru, nu se repara deoarece e construit din tabla tratata termic. Daca pui aparatul de sudura pe el o sa-l "inmoi" / "decalesti" .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Lolo, tu vorbești de suportul din spate, nu? Acolo voi confectiona 2 piese "carlig" pe care le voi prinde de suportul existent in șuruburi.

Intrebarea era unde gasesc pe cineva sa imi faca piesele respective din tabla de 3-4 mm. Am primit deja cateva recomandari, vedem ce iese.

» Post actualizat in 04 Feb 2015 20:40

Altă intrebare: un manual de service pentru IJ 56 aveti idee pe unde găsesc?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tot la Buzau.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Baftă la șurubăreală! Si poate pe viitor participi cu ea la adunările prietenești!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

S-a mutat internetul la Buzău? :) :)

 

Nu, caut undeva unde sa-l pot descarca gratis.

 

Alta întrebare: are gume de 3.5-19 pe el. Merg gume de 4.0-19? Vreau ceva o idee mai lat.

» Post actualizat in 06 Feb 2015 17:12

Nimeni, nimic la dimensiunea gumelor?

 

Dupa 2 zile de lupte am reusit sa scot amortizoarele din jug. Jugul a scapat, tijele amortizoarelor... una e in coma, una r.i.p (rust in piece, conform Mustaine).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata azi. Aseara am făcut primii 2 km pe el. Primii 2 km din viata mea pe o motocicleta comunista. Oribil :)

 

MAI VREAU!

post-1798-0-61991600-1436336360_thumb.jpg

post-1798-0-88730800-1436336379_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

felicitari colegu

nice job, well done!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa-i lasi aripa aia de fata !

 

Ai pierdut mult la aspect, arata mai bine before ! My two cents.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu e o reconditionare. Am vrut sa merg inspre cafe, pastrand linia retro. Practic furca fata e 100% cafe. Dupa rar voi merge cu el in 2 directii:

 

1. Aspectul actual, 2 sei individuale si suicide shift

2. Rezervor de Jupiter si sea tipica de cafe, aripa spate demontată

 

Vedem. Pana una alta eu sunt mulțumit :)

» Post actualizat in 08 Jul 2015 08:45

Ah, si sa nu uit: multe mulțumiri maestrilor Zidu si Pedros pentru sfaturi și ajutor si in special lui Lolo pentru rabdare si implicare. Am ramas surprins, omul asta e chiar o enciclopedie ambulanta de IJ56 :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca ai pune un filtru original de ij pe el ar merge si mai bine. vorgesc de ala de plastic, mare si urat. are sensul lui acolo ;)


» Post actualizat in 08 Jul 2015 09:11

fara aripa spate si fata te vei distra maxim la prima ploaie

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu știu despre ce filtru de aer vorbești. Asta avea un filtru cu ulei care arata ca 2 c*aie. Nu mulțumesc :)

2. Tu crezi că asta va vedea o zi de ploaie in restul vietii lui la mine? :) Recunosc, poate fi o problema cand uda astia străzile, dar ma descurc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×