Sari la conținut

Postări Recomandate

Ha!! Foarte misto!

 

Uite asta e o solutie faina. Am vazut alea pentru automobile, si ma tot gandeam, oare de ce n-o fi si pt. motoare asa ceva. Dar nu m-a dus capul sa caut si pe louis.

 

Mersi!

 

PS. O intrebare. Sprayul asta e de unica folosinta, sau se poate folosi la mai multe roti? Nu prea e clar din descriere...

 

 

 

+ cheie pentru roti, si eventual inca o pereche de maini.

Iar nene gasesti daca nu esti la 20 km departare de cel mai apropiat oras. Ca sa nu zic sat. Si daca e pana in ora 20:00.

 

Eu am avut succes cu sprayurile de pana de la louis. Prima oara nu am strans bine furtunu si a iesit toata spuma pe afara. A doua oara am ajuns de la Cluj la Bucuresti, si de atunci am mai mers niste km pe care nu i-am mai numarat.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

neah. cheie + leviere in one - http://www.motionpro.com/motorcycle/tools/category/t-6_combo_lever/

 

 

maroc

Bine de stiut !!!

 

Mi s-a intamplat sa am nevoie de o cheie de 24 sau 22, nu mai retin exact. Au fost cativa automibilisti destul de amabili sa opreasca sa ma intrebe daca n-am nevoie de ajutor. Culmea a oprit un nenea cu o dacie plina de scule ( stiti cum e cu Dacia :)))) si dintre toate sculele numai de 24 nu avea. Cheile lui se terminau la 19 :D

 

Noroc cu unul cu duba ce s-a oprit si avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt faine ... culmea, ca de 19 nu exista, si eu am surub cu cap de 19 la roata :)

 

MotionPro e o firma super. Are multe chestii faine pt moto.

 

Bine de stiut !!!

 

Mi s-a intamplat sa am nevoie de o cheie de 24 sau 22, nu mai retin exact. Au fost cativa automibilisti destul de amabili sa opreasca sa ma intrebe daca n-am nevoie de ajutor. Culmea a oprit un nenea cu o dacie plina de scule ( stiti cum e cu Dacia :)))) si dintre toate sculele numai de 24 nu avea. Cheile lui se terminau la 19 :D

 

Noroc cu unul cu duba ce s-a oprit si avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit la cateva ture cu motorul si am observat o chestie destul de interesanta.

 

Directia se simte mult mai usoara si agila. Parca te roaga sa te inclini mai tare :) Acum nu stiu daca e din cauza ca am renuntat la camera si implicit roata e mai usoara.

 

Pe langa asta am mai schimbat si cauciucurile, mi-am pus niste inaltatoare de ghidon si am pus vaselina la rulmentii rotii. Toate acestea pot sa contribuie la modul in care se comporta acum roata.

 

Intreb si pe altii daca au observat ceva diferit cand au scapat de camere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da fara camera cauciucul este mai elastic, cu 0,2 in plus unflat este mai ok. am mers de cateva ori cu cuie in cauciuc si am ajuns la o vulcanizare care poate rezolva pe loc daca nu sa deslipt baga un snur pe loc si pleci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Directia se simte mult mai usoara si agila. Parca te roaga sa te inclini mai tare :) Acum nu stiu daca e din cauza ca am renuntat la camera si implicit roata e mai usoara.

 

Pe langa asta am mai schimbat si cauciucurile, mi-am pus niste inaltatoare de ghidon si am pus vaselina la rulmentii rotii. Toate acestea pot sa contribuie la modul in care se comporta acum roata.

 

Intreb si pe altii daca au observat ceva diferit cand au scapat de camere.

 

aceeasi senzatie cu cauciucuri noi si inaltator de ghidon montate in acelasi timp, camere inca am... deci conteaza si numai 2 din 3 ;)

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Votez pentru inaltatoare ... cuplu, moment, alea-alea ...

 

Eu am schimbat ghidonul si am pus inaltatoare; si am observat ca parca merge mai usor... La roti nu schimbasem nimic.

 

aceeasi senzatie cu cauciucuri noi si inaltator de ghidon montate in acelasi timp, camere inca am... deci conteaza si numai 2 din 3 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 6 months later...

Intrebare:

 

Oare care silicon este mai bun pentru etansat jantele cu spite:

 

http://www.dedeman.ro/timisoara/silicon-ig-glassen600-ml-negru.html

 

sau

 

http://www.dedeman.ro/timisoara/sikabond-at-metal-light-v-12-12ctr-300.html

?

 

Eu am folosit silicon la tub, daca mergi pe prima pagina vei vedea de care am folosit. Parerea mea e ca indiferent ce folosesti, daca degresezi bine locul, o sa functioneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice adeziv monocomponent recomandat pt izolatea geamurilor termopan este bun. De intarit nu este chiar rapid, ci in 3-4 zile daca tii roata pe calorifer. Problema este "ca cam pute".

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

Tubliss e doar pt mers cu presiuni mici. Nu are legatura cu ideea de tubeless pt ca nu face roata mai usoara. Iar de explozie la viteze mari, rezistenta mai mica la inaintare sau alte avantaje conexe, nu se pune problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...