aship Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Ha!! Foarte misto! Uite asta e o solutie faina. Am vazut alea pentru automobile, si ma tot gandeam, oare de ce n-o fi si pt. motoare asa ceva. Dar nu m-a dus capul sa caut si pe louis. Mersi! PS. O intrebare. Sprayul asta e de unica folosinta, sau se poate folosi la mai multe roti? Nu prea e clar din descriere... + cheie pentru roti, si eventual inca o pereche de maini. Iar nene gasesti daca nu esti la 20 km departare de cel mai apropiat oras. Ca sa nu zic sat. Si daca e pana in ora 20:00. Eu am avut succes cu sprayurile de pana de la louis. Prima oara nu am strans bine furtunu si a iesit toata spuma pe afara. A doua oara am ajuns de la Cluj la Bucuresti, si de atunci am mai mers niste km pe care nu i-am mai numarat. Editat Mai 14, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 neah. cheie + leviere in one - http://www.motionpro.com/motorcycle/tools/category/t-6_combo_lever/ maroc Bine de stiut !!! Mi s-a intamplat sa am nevoie de o cheie de 24 sau 22, nu mai retin exact. Au fost cativa automibilisti destul de amabili sa opreasca sa ma intrebe daca n-am nevoie de ajutor. Culmea a oprit un nenea cu o dacie plina de scule ( stiti cum e cu Dacia ))) si dintre toate sculele numai de 24 nu avea. Cheile lui se terminau la 19 Noroc cu unul cu duba ce s-a oprit si avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Da, sunt faine ... culmea, ca de 19 nu exista, si eu am surub cu cap de 19 la roata MotionPro e o firma super. Are multe chestii faine pt moto. Bine de stiut !!! Mi s-a intamplat sa am nevoie de o cheie de 24 sau 22, nu mai retin exact. Au fost cativa automibilisti destul de amabili sa opreasca sa ma intrebe daca n-am nevoie de ajutor. Culmea a oprit un nenea cu o dacie plina de scule ( stiti cum e cu Dacia ))) si dintre toate sculele numai de 24 nu avea. Cheile lui se terminau la 19 Noroc cu unul cu duba ce s-a oprit si avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Mai 15, 2015 Autor Share Postat Mai 15, 2015 Am iesit la cateva ture cu motorul si am observat o chestie destul de interesanta. Directia se simte mult mai usoara si agila. Parca te roaga sa te inclini mai tare Acum nu stiu daca e din cauza ca am renuntat la camera si implicit roata e mai usoara. Pe langa asta am mai schimbat si cauciucurile, mi-am pus niste inaltatoare de ghidon si am pus vaselina la rulmentii rotii. Toate acestea pot sa contribuie la modul in care se comporta acum roata. Intreb si pe altii daca au observat ceva diferit cand au scapat de camere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 probabil din cz profilului nou de cauciuc. eu n-am sesizat comportament diferit in directie cand am pus camere hd in loc de d-astea subtiri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 da fara camera cauciucul este mai elastic, cu 0,2 in plus unflat este mai ok. am mers de cateva ori cu cuie in cauciuc si am ajuns la o vulcanizare care poate rezolva pe loc daca nu sa deslipt baga un snur pe loc si pleci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 si daca s-a deslipit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 daca sa deslipit afli imediat!trebuie sa spun cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) Directia se simte mult mai usoara si agila. Parca te roaga sa te inclini mai tare Acum nu stiu daca e din cauza ca am renuntat la camera si implicit roata e mai usoara. Pe langa asta am mai schimbat si cauciucurile, mi-am pus niste inaltatoare de ghidon si am pus vaselina la rulmentii rotii. Toate acestea pot sa contribuie la modul in care se comporta acum roata. Intreb si pe altii daca au observat ceva diferit cand au scapat de camere. aceeasi senzatie cu cauciucuri noi si inaltator de ghidon montate in acelasi timp, camere inca am... deci conteaza si numai 2 din 3 Editat Mai 15, 2015 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Votez pentru inaltatoare ... cuplu, moment, alea-alea ... Eu am schimbat ghidonul si am pus inaltatoare; si am observat ca parca merge mai usor... La roti nu schimbasem nimic. aceeasi senzatie cu cauciucuri noi si inaltator de ghidon montate in acelasi timp, camere inca am... deci conteaza si numai 2 din 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Mai 18, 2015 Autor Share Postat Mai 18, 2015 Daca stiam asta o faceam acu multa vreme. Roata fata se simte asa de bine in modul asta. O recomand tuturor. Sunt curios sa vad cum se comporta odata cu uzara cauciucului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntonioAntonio Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Salut, am nevoie de 3 spite folosite cu tot cu cap, de la roata spate de transalp an 97. Antonio tel.0764865403 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Pai ia de la roata ta, ca sunt folosite hi hi hi hi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Intrebare: Oare care silicon este mai bun pentru etansat jantele cu spite: http://www.dedeman.ro/timisoara/silicon-ig-glassen600-ml-negru.html sau http://www.dedeman.ro/timisoara/sikabond-at-metal-light-v-12-12ctr-300.html ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Martie 14, 2016 Autor Share Postat Martie 14, 2016 Intrebare: Oare care silicon este mai bun pentru etansat jantele cu spite: http://www.dedeman.ro/timisoara/silicon-ig-glassen600-ml-negru.html sau http://www.dedeman.ro/timisoara/sikabond-at-metal-light-v-12-12ctr-300.html ? Eu am folosit silicon la tub, daca mergi pe prima pagina vei vedea de care am folosit. Parerea mea e ca indiferent ce folosesti, daca degresezi bine locul, o sa functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 (editat) Orice adeziv monocomponent recomandat pt izolatea geamurilor termopan este bun. De intarit nu este chiar rapid, ci in 3-4 zile daca tii roata pe calorifer. Problema este "ca cam pute". Editat Martie 15, 2016 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 http://www2s.biglobe.ne.jp/~outex/tubelesskitenglishlist.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 buna treaba! ca nu blocheaza filetul cum face siliconul de parbrize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Octombrie 4, 2016 Autor Share Postat Octombrie 4, 2016 (editat) It"s all about the money Update Nicio problema pana acum cu etansarea. Editat Octombrie 4, 2016 de liviu_m2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 ar mai fi varianta asta http://nuetech.com/tubliss/ doar pt enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Tubliss e doar pt mers cu presiuni mici. Nu are legatura cu ideea de tubeless pt ca nu face roata mai usoara. Iar de explozie la viteze mari, rezistenta mai mica la inaintare sau alte avantaje conexe, nu se pune problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 am zis ca e doar pt enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 17, 2019 Share Postat Iulie 17, 2019 (editat) Editat Iulie 17, 2019 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.