Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

De cand am cumparat motorul (2012) am avut norocul sa fac numai pene :

 

post-18199-0-77149300-1429212772_thumb.jpg (2012)

 

post-18199-0-13685600-1429212849_thumb.jpg (2013)

 

post-18199-0-44163200-1429212901_thumb.jpg (2013)

 

plus altele care nu au fost surprinse in poze ... deja s-a plictisit lumea sa tot faca poze cum schimb roti.

 

Anul acesta a trebuit sa schimb cauciucurile pt ca erau uzate si m-am decis sa fac pasul spre cauciucuri tubeless TL. Sunt o gramada de topicuri pe net despre conversia jantelor cu spite cu camera (tubed type) in jante cu spite fara camera ( tubeless ).

 

Si aici e bibliografia :

 

http://adventure-motorcyclingh.com/2012/02/14/converting-spoked-rims-for-tubeless-tyres/

 

http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?105809-Making-your-spoked-wheels-tubeless-with-pictures

 

http://cyb.smugmug.com/Motorcycles/KTM/Tubeless/i-mT2KWZM

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=274533

 

http://650ccnd.com/PDFs/SealingaRim.pdf

 

Am ales varianta numarul doi din motive de simplitate. Totusi , am facut-o putin altfel:

 

Pentru etansare am folosit asta :

 

http://www.ceresit.ro/izolanti-si-etansanti-profesionali/etansant-si-adeziv-pe-baza-de-polimeri-ft-101-instant-tack-2.html

 

Aveau in magazin un mod de prezentare foarte inedit, erau bucati din diferite materiale (stical, ceramica, metal) lipte intre ele cu silicon si tu puteai sa tragi de ele incercand sa le desfaci. Am spus ca daca tine sa tragi de el sigur tine si la 2-3 atmosfere cat e presiunea in pneu.

Acum as zice ca ar merge cam orice tip de silicon, doar sa fie rezistent la umezeala si la diferente de temperaturi, adica sa nu inceapa sa crepe.

 

Am dat jantele jos de pe motor si le-am dus la centrat. Eu am pus silicon fara sa protejez capatul spitei. Am tot citit, se poate pune banda izolatoare peste capatul spitei sau ceara, sau banda din hartie, dar pentru ca sa fiu sigur ca iese bine am ales sa pun fara sa izolez spita. Dina acest motiv le-am dus la centrat. Oricum daca e sa indoi janta si sa rupa spita stratul de silicon, atunci cel mai bine ar fi sa refaci operatia de la inceput.

 

Ok, se iau jantele si se curata bine. Am folosit spray pentru curatat frane, dar cred ca orice tip de solutie ce degreseaza e buna.

 

post-18199-0-31188800-1429213548_thumb.jpg

 

Atentie si la capetele spitelor, incercati sa le curatati bine.

 

post-18199-0-87629800-1429213645_thumb.jpg

 

Incepe procedura. Se pune silicon cat sa acopere capetele spitelor, nici prea prea, nici foarte foarte. Intelegeti voi...

 

post-18199-0-26044900-1429214133_thumb.jpg

 

Dupa ce se aplica siliconul , aici intervine partea diferita fata de ce era explicat pe alt forum (punctul numarul 2), am nivelat siliconul incercand sa asigur o etanseitate cat mai buna.

De ce am ales sa fac asa si nu cum se explica acolo (acolo era vorba ca dupa ce se aplica siliconul, se pune banda izolatoare peste si apoi se monteaza cauciucul, iar presiunea din cauciuc va impinge siliconul mai bine in rosturile dintre janta si spita) ?

Am preferat sa dau eu forma siliconului, cred ca ai mai mult control cand nivelezi cu mana. Cand se trage banda peste siliconul ala moale nu stiu pe unde o ia siliconul si poate, ma trezesc ca nu izoleaza bine.

Pe langa asta nu am montat eu cauciucul, am preferat sa-l duc la cineva care are o masina adecvata de montat cauciucuri.

 

post-18199-0-23152200-1429215292_thumb.jpg

 

Am lasat aproximativ 2 zile sa se intareasca siliconul pe janta. Dupa 12 ore siliconul este inca moale la interior, se simte la atingere. Asta depinde si de conditiile de uscare.

Dupa aceea am aplicat un strat de banda ( duct tape de la 3M ) peste janta si silicon, incercand sa o intind cat mai bine. Apoi am decupat locul unde se monteaza valva.

 

Atentie mare !

 

La mine si la majoritatea jantelor de genul asta diametrul gaurii valvei este de 8,3 mm. Valvele tubeless de auto au diametrul de 30 mm. Nestiind de valvele tubeless de moto era sa fac greseala sa pun valve auto. Ar fi fost nasol de tot !

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/21018030000/article/525378

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/21018030300/article/529256

 

Va sfatuiesc sa luati valve cu cot de 90 de grade. Nu o data mi s-a intamplat sa ajung la peco si sa nu pot umfla roata din cauza cu nu incapea teava aia de la pompa pe valva (aici vorbesc in special de OMV, ei au mini pompele alea mobile).

 

 

Odata ce au venit valvele (a trebnuit sa fac comanda, nu am mai gasit in alt loc), am dus jantele si cauciucrile la montat. Roata spate a decurs fara probleme, dar la cea de pe fata o spita scapa aer.... bucurie pe capul meu :(

A trebuit sa o duc acasa, sa dau jos banda si siliconul de pe acea spita. Nu a fost greu, ci doar migalos. Am refacut izolatia cu silicon ( asta e avantajul daca faci fiecare spita in parte, fata de a pune un strat de silicon pe tot interiorul jantei) si am pus banda din nou. La a doua incercare totul a fost ok, nu mai scapa aer.

 

Nu stiu ce am gresit acolo, poate am pus prea putin silicon. Mai bine mai mult decat mai putin !

 

Ca si cauciucuri am ales mitas e-08. Sper sa fi facut o alegere buna. Inainte am avut Metzeler tourance.

 

De montat, inca nu am montat rotile (inca sunt in revizia de primavara a motorului), dar nu ma astept la nicio surpriza neplacuta.

 

Oricum va tin la curent cu ce se intampla si cum decurge treaba.

 

Merci !

Liviu

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare tuturor,

 

De cand am cumparat motorul (2012) am avut norocul sa fac numai pene :

 

attachicon.gifDSC_0126.jpg (2012)

 

attachicon.gif1378130_630215570371674_847260371_m.jpg (2013)

 

attachicon.gif1391587_633404536719444_2069748946_m.jpg (2013)

 

plus altele care nu au fost surprinse in poze ... deja s-a plictisit lumea sa tot faca poze cum schimb roti.

 

Anul acesta a trebuit sa schimb cauciucurile pt ca erau uzate si m-am decis sa fac pasul spre cauciucuri tubeless TL. Sunt o gramada de topicuri pe net despre conversia jantelor cu spite cu camera (tubed type) in jante cu spite fara camera ( tubeless ).

 

Si aici e bibliografia :

 

http://adventure-motorcyclingh.com/2012/02/14/converting-spoked-rims-for-tubeless-tyres/

 

http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?105809-Making-your-spoked-wheels-tubeless-with-pictures

 

http://cyb.smugmug.com/Motorcycles/KTM/Tubeless/i-mT2KWZM

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=274533

 

http://650ccnd.com/PDFs/SealingaRim.pdf

 

Am ales varianta numarul doi din motive de simplitate. Totusi , am facut-o putin altfel:

 

Pentru etansare am folosit asta :

 

http://www.ceresit.ro/izolanti-si-etansanti-profesionali/etansant-si-adeziv-pe-baza-de-polimeri-ft-101-instant-tack-2.html

 

Aveau in magazin un mod de prezentare foarte inedit, erau bucati din diferite materiale (stical, ceramica, metal) lipte intre ele cu silicon si tu puteai sa tragi de ele incercand sa le desfaci. Am spus ca daca tine sa tragi de el sigur tine si la 2-3 atmosfere cat e presiunea in pneu.

Acum as zice ca ar merge cam orice tip de silicon, doar sa fie rezistent la umezeala si la diferente de temperaturi, adica sa nu inceapa sa crepe.

 

Am dat jantele jos de pe motor si le-am dus la centrat. Eu am pus silicon fara sa protejez capatul spitei. Am tot citit, se poate pune banda izolatoare peste capatul spitei sau ceara, sau banda din hartie, dar pentru ca sa fiu sigur ca iese bine am ales sa pun fara sa izolez spita. Dina acest motiv le-am dus la centrat. Oricum daca e sa indoi janta si sa rupa spita stratul de silicon, atunci cel mai bine ar fi sa refaci operatia de la inceput.

 

Ok, se iau jantele si se curata bine. Am folosit spray pentru curatat frane, dar cred ca orice tip de solutie ce degreseaza e buna.

 

attachicon.gifDSC_0109.jpg

 

Atentie si la capetele spitelor, incercati sa le curatati bine.

 

attachicon.gifDSC_0110.jpg

 

Incepe procedura. Se pune silicon cat sa acopere capetele spitelor, nici prea prea, nici foarte foarte. Intelegeti voi...

 

attachicon.gifDSC_0111.jpg

 

Dupa ce se aplica siliconul , aici intervine partea diferita fata de ce era explicat pe alt forum (punctul numarul 2), am nivelat siliconul incercand sa asigur o etanseitate cat mai buna.

De ce am ales sa fac asa si nu cum se explica acolo (acolo era vorba ca dupa ce se aplica siliconul, se pune banda izolatoare peste si apoi se monteaza cauciucul, iar presiunea din cauciuc va impinge siliconul mai bine in rosturile dintre janta si spita) ?

Am preferat sa dau eu forma siliconului, cred ca ai mai mult control cand nivelezi cu mana. Cand se trage banda peste siliconul ala moale nu stiu pe unde o ia siliconul si poate, ma trezesc ca nu izoleaza bine.

Pe langa asta nu am montat eu cauciucul, am preferat sa-l duc la cineva care are o masina adecvata de montat cauciucuri.

 

attachicon.gifDSC_0112.jpg

 

Am lasat aproximativ 2 zile sa se intareasca siliconul pe janta. Dupa 12 ore siliconul este inca moale la interior, se simte la atingere. Asta depinde si de conditiile de uscare.

Dupa aceea am aplicat un strat de banda ( duct tape de la 3M ) peste janta si silicon, incercand sa o intind cat mai bine. Apoi am decupat locul unde se monteaza valva.

 

Atentie mare !

 

La mine si la majoritatea jantelor de genul asta diametrul gaurii valvei este de 8,3 mm. Valvele tubeless de auto au diametrul de 30 mm. Nestiind de valvele tubeless de moto era sa fac greseala sa pun valve auto. Ar fi fost nasol de tot !

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/21018030000/article/525378

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/21018030300/article/529256

 

Va sfatuiesc sa luati valve cu cot de 90 de grade. Nu o data mi s-a intamplat sa ajung la peco si sa nu pot umfla roata din cauza cu nu incapea teava aia de la pompa pe valva (aici vorbesc in special de OMV, ei au mini pompele alea mobile).

 

 

Odata ce au venit valvele (a trebnuit sa fac comanda, nu am mai gasit in alt loc), am dus jantele si cauciucrile la montat. Roata spate a decurs fara probleme, dar la cea de pe fata o spita scapa aer.... bucurie pe capul meu :(

A trebuit sa o duc acasa, sa dau jos banda si siliconul de pe acea spita. Nu a fost greu, ci doar migalos. Am refacut izolatia cu silicon ( asta e avantajul daca faci fiecare spita in parte, fata de a pune un strat de silicon pe tot interiorul jantei) si am pus banda din nou. La a doua incercare totul a fost ok, nu mai scapa aer.

 

Nu stiu ce am gresit acolo, poate am pus prea putin silicon. Mai bine mai mult decat mai putin !

 

Ca si cauciucuri am ales mitas e-08. Sper sa fi facut o alegere buna. Inainte am avut Metzeler tourance.

 

De montat, inca nu am montat rotile (inca sunt in revizia de primavara a motorului), dar nu ma astept la nicio surpriza neplacuta.

 

Oricum va tin la curent cu ce se intampla si cum decurge treaba.

 

Merci !

Liviu

utile informatiile

ps:din precautie,cara si o camera cu tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super fain. Mersi ca ai scris procedura. Si eu am in plan sa fac operatiunea asta. Eu stiam doar de unul din linkurile mai sus - cel de pe 650ccnd - dar tu ai optat pentru alta metoda. Inca nu am citit celelalte linkuri, urmeaza sa studiez.

 

La instructiunile care le-am citit eu se punea silicon peste tot in jgheabul ala care contine spitele. Si ei recomanda sa pui un material care poate fi deformat - ceara, folie de aluminiu, etc. - la varfurile spitelor. Asta ca sa poata fi reglata spita in cazul in care e nevoie sa le mai strangi pe viitor. Asa am inteles eu. Asa cum le-ai facut ale tale, mai poti sa strangi spitele sau nu?

 

Mersi pentru linkul si pontul cu valvele. Eu am luat unele de pe ebay, dar nu mai sunt sigur daca am luat de auto sau nu. Macar am de unde lua daca am gresit.

 

Sa ne dai de veste dupa ce ai montat si mers cu rotile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai bine astupi spitele traditional. Asta insemnand ca dupa centrare se polizeaza spitele care ies in afara capului spitei, iei o camera veche , tai o banda de cauciuc cat latimea canalului unde vin spitele si treabai gata , am mers 30 ani cu sistemul asta si nu am avut nici o pana din cauza spitelor. Sau o alta varianta: EX . daca ai o anvelopa de 3.50/16 , iei camera de aceeasi marime , o tai longitudinal pe linia ventilului , imbraci cu ea o camera buna cu o cota mai mica (3.25.16) si ai rezolvat problema penelor din exterior. Daca janta pe care o ai nu are conformatie pt tubles te chinui degeaba , nu va face etansare corecta si trebuie sa umbli cu pompa la tine , sau un spray cu aer comprimat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

utile informatiile

ps:din precautie,cara si o camera cu tine

 

De cand am ramas in pana in mijlocul drumului pe transalpina, un set de camere intotdeauna port si o sa port cu mine. :)

 

Cat te-a costat centratul ?

 

 

Undeva pe la 40 de lei. Au dat si cauciucurile jos si le-au pus la loc, Apoi am mai echilibrat si roata (asta a fost extra).

 

Super fain. Mersi ca ai scris procedura. Si eu am in plan sa fac operatiunea asta. Eu stiam doar de unul din linkurile mai sus - cel de pe 650ccnd - dar tu ai optat pentru alta metoda. Inca nu am citit celelalte linkuri, urmeaza sa studiez.

 

La instructiunile care le-am citit eu se punea silicon peste tot in jgheabul ala care contine spitele. Si ei recomanda sa pui un material care poate fi deformat - ceara, folie de aluminiu, etc. - la varfurile spitelor. Asta ca sa poata fi reglata spita in cazul in care e nevoie sa le mai strangi pe viitor. Asa am inteles eu. Asa cum le-ai facut ale tale, mai poti sa strangi spitele sau nu?

 

Mersi pentru linkul si pontul cu valvele. Eu am luat unele de pe ebay, dar nu mai sunt sigur daca am luat de auto sau nu. Macar am de unde lua daca am gresit.

 

Sa ne dai de veste dupa ce ai montat si mers cu rotile astea.

 

Nu le mai pot strange, dar repet, am optat pentru solutia asta din motiv de simplitate si fiind prima data am vrut sa iasa bine. Daca o sa mai fac asta in viitor o sa incerc sa las loc pentru reglaj.

 

Daca pui pe tot jgheabul si iti scapa aer pe undeva dupa aia ai f mult de lucru sa refaci lucrarea. Asa pe fiecare spita e mai usor.

 

Cred ca un mastic pentru lipit parbrize auto ofera mai multa siguranta, adera foarte bine la orice suprafata si evident etansarea e perfecta.

http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/default.asp?Type_ID=101&ID=279 ..... ceva de genul asta !

 

Am incredere ca o sa functioneze f ine si asa. Si altii tot silicon au folosit si le tine.

 

Si crezi ca avand tubeless o sa repari penele mai usor? Sau nu vei mai face pene?

 

Va fi mai usor cu reparatul penei. Nu mai trebuie sa dau jos lantul, etrierul , cauciucul si apoi camera. Doar pun un snur si gata.

 

Si sper sa nu mai fac pene :)

 

eu merg deja de 4 ani tubles pe super tenereul meu si am mai ajutat si cati-va prieteni care au tubles acum si nu sa plans nimeni din contra .

 

Tot acelasi lucru ai facut si tu ?

» Post actualizat in 17 Apr 2015 06:13

Nu mai bine astupi spitele traditional. Asta insemnand ca dupa centrare se polizeaza spitele care ies in afara capului spitei, iei o camera veche , tai o banda de cauciuc cat latimea canalului unde vin spitele si treabai gata , am mers 30 ani cu sistemul asta si nu am avut nici o pana din cauza spitelor. Sau o alta varianta: EX . daca ai o anvelopa de 3.50/16 , iei camera de aceeasi marime , o tai longitudinal pe linia ventilului , imbraci cu ea o camera buna cu o cota mai mica (3.25.16) si ai rezolvat problema penelor din exterior. Daca janta pe care o ai nu are conformatie pt tubles te chinui degeaba , nu va face etansare corecta si trebuie sa umbli cu pompa la tine , sau un spray cu aer comprimat.

 

 

Mie mi s-a pus pata sa scap de camere. Dupa ce am avut explozie, incarcat full, nu mai vreau sa aud de camere. Noroc ca nu am cazut.

 

De metoda asta nu stiam, dar la un cui tot cred ca face bum.

 

Am testat si nu are scapari de aer. Chiar daca va trebui sa merg odata pe luna sa mai pun niste aer, tot e mai bine decat camera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate pe termen lung ar fi fost bine sa pui niste vaselina la spite, acolo incep sa rugineasca jantele, nu-i vorba doar de centratul rotii

 

ventilele de auto au gaura de 11.3mm si majoritatea motocicletelor iar ventilele de camion 15.9mm

 

daca gasesti asa ceva de cumparat ia una sa ai la tine http://www.rescuetape.co.uk/?gclid=CMajsLLX_MQCFU_HtAodQgYApw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate pe termen lung ar fi fost bine sa pui niste vaselina la spite, acolo incep sa rugineasca jantele, nu-i vorba doar de centratul rotii

 

ventilele de auto au gaura de 11.3mm si majoritatea motocicletelor iar ventilele de camion 15.9mm

 

daca gasesti asa ceva de cumparat ia una sa ai la tine http://www.rescuetape.co.uk/?gclid=CMajsLLX_MQCFU_HtAodQgYApw

 

 

It dau dreptate, acum ca m-am uitat mai bine. Nu stiu ce model de valva aveau cei de la vulcanizare.

 

Operatia asta sper sa o repet peste vreo 5 ani. Am sa vad cum se comporta in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

profit de topicu asta sa pun si eu niste intrebari de n00b.

 

prin ce difera la specificatii (cat si fizic) gumele tubeless de gumele ce accepta camera?

 

Dau un exemplu: TKC80 ,mai exact dimensiunea 150/70/17 sau 180/70/17 . Stiu ca 180 ul vine si tubeless, prin ce difera fata de varianta pt spoked wheels?

 

Imi imaginez ca gumele ce accepta camera au peretii sau buza mai subtire? sau cum?

 

Ce specificatii ''dau de gol'' o guma ca este facuta sa fie folosita cu camera? (ma refer la inscriptiile gen ZR17 (unde Z /V etc e indicele de viteza, R = radial (Constructia anvelopei), 17 dimensiunea jantei).

 

 

Fizic nu iti dai seama.

 

Gumele tubeless au peretii laterali mult mai tari. Asta iti dai seama mai ales cand dai jos o asemenea guma cu levierele :)

 

O guma tubeless are indicativul TL marcat pe anvelopa.

 

O guma ce are nevoie de camera are scris pe ea "With Tube sau Mit Schlauch" (asa scria pe Metzeler).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa ne explici mai mult sistemul asta traditional? Am inteles ca tai o banda de cauciuc dintr-o camera veche, dar... cum ramane ea pe loc? Presupun ca iti trebuie o camera cu o marime mai mica decat cea potrivita rotilor....

 

Exista o metoda prin care sa iti dai seama ca janta are conformatie pentru tubeless?

 

Nu mai bine astupi spitele traditional. Asta insemnand ca dupa centrare se polizeaza spitele care ies in afara capului spitei, iei o camera veche , tai o banda de cauciuc cat latimea canalului unde vin spitele si treabai gata , am mers 30 ani cu sistemul asta si nu am avut nici o pana din cauza spitelor. Sau o alta varianta: EX . daca ai o anvelopa de 3.50/16 , iei camera de aceeasi marime , o tai longitudinal pe linia ventilului , imbraci cu ea o camera buna cu o cota mai mica (3.25.16) si ai rezolvat problema penelor din exterior. Daca janta pe care o ai nu are conformatie pt tubles te chinui degeaba , nu va face etansare corecta si trebuie sa umbli cu pompa la tine , sau un spray cu aer comprimat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai folosit aceeasi metoda ca si liviu_m2002?

Salut ! Si eu am reusit sa imi fac janta de pe spate tubelss, anul trecut :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit! eu am etansat cu sika un etansant mole pot invarti spitele am facut asta si am mai dat pe deasupra putin silicon de etansare motor ca rasufla pe spira spitei (filet) geanta pe zona de etansare avea niste striuri marunte pe care le-am slefuit . am folosit o spatula de plastic pentru a face o pelicula constanta peste spite dar continua la final nu se mai cunostea unde este niplul.am folosit o valva mecanica si am marit diametrul gaurii de valva . se poate folosi si etansant pentru termopane un prieten a utilizat asa ceva acum ceva ani. afara de pene,cauciucurile se simt mai elastice am simtit nevoia sa cresc presiunea cam cu 0.5 bari .vulcanizatorii care fac moto in general si-au procurat solutii de etansare mai bune eu am etansat o data cu solutie siliconica de etansat motoare si a mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am ramas in pana in mijlocul drumului pe transalpina, un set de camere intotdeauna port si o sa port cu mine. :)

 

 

nu stiu daca noi astia lenesi mergem in rai sau vine cineva dupa noi, dar camera de la roata din fatza se poate folosi (provizoriu) si la roata din spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si crezi ca avand tubeless o sa repari penele mai usor? Sau nu vei mai face pene?

Sunt oameni care au magnet la cuie iar asta nu se schimba usor. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca noi astia lenesi mergem in rai sau vine cineva dupa noi, dar camera de la roata din fatza se poate folosi (provizoriu) si la roata din spate

 

As zice ca nu poti. La mine pe fata e 19 iar pe spate 17, dar multe sunt cu 21 si 17. Acum depinde ce intelegi prin provizoriu...

 

Sunt oameni care au magnet la cuie iar asta nu se schimba usor. :peace:

 

True that ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...