bucsaadi Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) Salutare oameni buni! De ceva timp m-am hotarat sa imi vand viroaga de 535 si sa trec la ceva mai 'serios'. In principiu as vrea sa ma incadrez pe un buget de ~3000E. Din cautari am gasit modelele de mai sus si ma gandeam ca poate avem printre noi ceva posesori care ar putea sa imi spuna cate ceva de fiecare model. In principiu plusurile si minusurile le-am vazut si eu, dar nu am de unde sa stiu , si ma intereseaza fiabilitatea fiecarei mobre si comfort, autonomie si avantaje / dezavantaje. Initial ma gandeam sa raman tot pe virago, dar pe un 750 ca sunt destule si am de unde alege si pretul nu este foarte mare cu avantajul transmisiei pe cardan , seii destul de late si cred, confortabile, dar care pare tot asa inghesuita ca 535-ul. Apoi am zis sa ma uit la un dragstar 650,arata bine, la fel cardan, dar am inteles ca lumea se plange de lipsa de putere si ca e foarte turat motorul la 100-110...si saua spate pare ca e pusa acolo doar de forma, cred ca e cea mai incomoda de ce am vazut pana acum, ca si forma ( nu stiu, nu am stat dar impresia asta mi-a lasat-o). Apoi m-am uitat si la VN800 unde pretul deja sare umpic si numai de bine am auzit de modelul asta...dezavantaj = lant. Apoi am vazut honda VT750 care pare ca e cam aceiasi speta ca si VN-ul.... Acum...din experienta voastra asa...pe care ati merge din modelele astea? Editat Mai 7, 2015 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Am mers cu VT 750 (mai putin) si cu Vulcan 800 (mai mult). Imi place mai mult Vulcanul de 800, e mai robust si mai inchegat. Trage bine la cilindreea lui si sta destul de bine si pe curbe, pt un cruiser mediu. Cu unsul lantului sunt obisnuit, n-am avut niciodata altceva, viata fara spray de lant e pustiu Dragstar de 650 nu, prea zice toata lumea ca nu are vlaga. Virago 750 e frumoasa, dar nu am mers cu asa ceva. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 7, 2015 Autor Share Postat Mai 7, 2015 Deci n-am intalnit pana acum posesor de dragstar 650 care sa nu se planga de puterea slaba a motorului. VT750 si VN800 se invart pe la aceiasi bani , in schimb avantajul unui virago 750 e pretul si cardanul, dar repetandu-ma, parca e inghesuita. Sincer si eu tind tot spre VN800 cu toate ca as trece de la cardan la lant, dar nu a murit nimeni pana acum de la intretinerea lantului....zic si eu, ca nu stiu cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xploiter Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Intruderul de 800 ar mai fi ca optiune. E ceva mai mic ca VN-ul, dar are cardan si se misca bine din cate stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 7, 2015 Autor Share Postat Mai 7, 2015 Da, dar il scot din calcul pentru ca nu mi se pare un progres extraordinar de mare de la 535 la intruder. Si aici ma refer strict la marimea mobrei, comfort si spatiul ce-l pot folosi pentru bagaje. E destul de subtirica asa si as vrea totusi ceva mai balsoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Am avut dragstar de 650. Desi este extrem de aratoasa si spatioasa, este puturosenia intruchipata. Acum am un VN-800 si este extrem de agil pentru clasa lui. Dragstar -40 cai shadow 750 - 45 cai Vn800 - 50-54 parca. VN-ul este insa cel mai pretentios la intretinere din ce am auzit. Daca ai filtru sport si tobe stock iti dai foc la valiza. sau mai bine spus la carbelitor... Trebuie reglat perfect pt a te bucura de ea la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 intre vt750 si vn800, daca ambele sunt pe lant atunci vn-ul, sau mergi pe vt750 model mai nou cu cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 7, 2015 Autor Share Postat Mai 7, 2015 (editat) Din cate stiu VN-u are un singur carburator si ma gandesc ca nu mai ai treaba cu sincronizari si alte minuni, deci teoretic mai usor de reglat. Ce autonomie ai la el? Virago de 750 daca era cu o palma mai lung si nu dadea impresia aia de motor inghesuit, ca parca l-au facut limitati de vreun spatiu, perete, cred ca era cel mai ok in raport calitate - pret. Totusi tot spre VN inclin si ma intereseaza ce 'bube' are, sa zic asa... Editat Mai 7, 2015 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Am avut si dragstar 650 si shadow 750. Dragstar neeeeeheee. Mie vulcanul nu imi place, ii lipseste ceva. Shadow 750 c4 -- ala pe cardan ar fii ce as alege eu. Desi ai doar 45 cai ...ai si cardan si trage frumos motorul. Si ca sa fiu sincer ...de la 45 la 54 max...nu te scoti cine stie cat. Asta e parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 7, 2015 Autor Share Postat Mai 7, 2015 tinand cont ca sunt limitat in 3000E, VT-ul mai nou cu cardan nu se incadreaza in suma asta. cel putin eu unu nu am vazut vreunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefrusu Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Eu am un cruiser mediu (VZ800),pe lant. Il ung la 300-350km...si inca nu am murit:)) Personal,tot pe VN800 as merge ,este "alta viata"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Din cate stiu VN-u are un singur carburator si ma gandesc ca nu mai ai treaba cu sincronizari si alte minuni, deci teoretic mai usor de reglat. Ce autonomie ai la el? Virago de 750 daca era cu o palma mai lung si nu dadea impresia aia de motor inghesuit, ca parca l-au facut limitati de vreun spatiu, perete, cred ca era cel mai ok in raport calitate - pret. Totusi tot spre VN inclin si ma intereseaza ce 'bube' are, sa zic asa... Asa este , are doar un singur carburator si nu ai nevoie de nici o sincronizare doar de un reglaj bun, nu este un consumator, autonomia la drum intins, constant 90-110 este ~300-350km la un rezervor de 15litrii. Este un motor foarte fiabil nu am avut probleme de nici un fel cu el, o spun ca fost proprietar (din 2004 -pana in 2008) si aproximativ 20.000 km. Daca nu eram constrans financiar la un momentdat cu certitudine il aveam si azi. Iti recomand insa sa-ti cumperi "clasicul" cel cu roata groasa pe fata, este un pic mai scump decat " A-ul" dar merita, oricum cu ceva negocieri te incadrezi in cei 3000 de care zici ca dispui. Inconveniente ar fi : lantzul si ce decurge din asta + faptul ca nu are cric central si la o pana pe drum este mai greu de scos oricare din roti ( cauciuc este cu camera nu tubeless ). Eu la drumuri lungi purtam cu mine un tub de spuma special pentru asa ceva . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Da, la VN vorbeam numai de cel Classic, cu roata groasa pe fata. Nu am mers cu A-ul, nu-mi place deloc! Diferenta de putere se simte intre VT750 si VN800, si am impresia ca VT-ul are si cadrul mai elastic. Nu e deloc fun sa prinzi denivelari cu el in curba, mai ales cand ai pasager si bagaje. Se onduleaza si se serpuieste de nu mai stii care parapet sa-l iei si care sa-l lasi... (EXAGEREZ, bineinteles!). Vulcanul este mult mai "plantat" pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danmaddog Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Salut, Eu am un Virago 750. Problema "cam inghesuit" eu am rezolvat-o cu un ghidon drag bar care e extraordinar de comfortabil, plus comenzi avansate. Daca vrei, trage o privire pe anuntul meu /index.php?/topic/721652-yamaha-virago-750/&do=findComment&comment=3896314. Este echipat cu tot ce trebuie. Am mers cu el la mare cu bagajele pline, cort pus pe topase, rucsac pe rezervor si cu pasager. La 100 km/h merge excelent, nu se simte nici o lipsa de putere, consum undeva intre 4,5 si 5 l/100km (rezervorul e de 17 litrii). Se poate merge si la 110-140 dar mie nu-mi place din cauza ca nu am parbrizul montat. Avantaju la el e ca nu are pompa de benzina si nici bobina pentru trecut pe rezerva. Are robinet si alimentarea e prin cadere. Eu am schimbat cauciucul spate cu unul mai lat si putin mai mare ca circumferinta, astfel la 100km/h turometrul sta in 3500 rpm. Daca vrei sa faci o proba esti bine venit. Eu sunt din Sibiu. Mai am la el un parbriz homemade cu prindere de inox, comenzile originale, tobele originale (cu seria pe ele) si o roata spate complete cu cauciucul original ca dimensiuni. Daca te intereseaza sa-l si cumperi, acum pretul e de 2800 euro cu tot ce am la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Vad ca nu ai amintit nimic de Marauder de 800 sau de Intruder tot de 800...vz800, m800, c800. Ai si variante retro si moderne. Daca ai de gand sa choperasti la ele, sa ai in vedere si asta cand te hotarasti. Cu un drag bar rezolvi usor spatiul mic. Nu ai zis ce inaltime ai @ZAPPY...VT750 se tine foarte bine in curbe. Nu stiu cu ce motor ai mers tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 7, 2015 Autor Share Postat Mai 7, 2015 1.81 - 95 kg + pasagera cu care merg toate drumurile lungi 1.74 - 65 kg. Din cate am inteles marauderul nu a fost un model foarte reusit...iar intruderul de 800 e la fel de micut si subtirel ca si virago 535 ce-l am, nu vad o evolutie foarte mare de la una la alta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danmaddog Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Sambata vreau sa merg la Bucuresti la T-Festival. Daca mergi si tu, ma poti contacta pentru o proba. Nr. de tel il gasesti in topicul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 7, 2015 Autor Share Postat Mai 7, 2015 Da, am vazut anuntul, merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Daca iei pe cardan, vezi sa o testezi inainte cu pasagera si bagaje. http://en.wikipedia.org/wiki/Shaft_effect Efectul e mai mare cand esti incarcat...pasagera si bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) Ahoi! De Honda Magna te-ai uitat? 70-90CP au si au 750cc, depinde de model si an. Editat Mai 7, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Da, la VN vorbeam numai de cel Classic, cu roata groasa pe fata. Nu am mers cu A-ul, nu-mi place deloc! Diferenta de putere se simte intre VT750 si VN800, si am impresia ca VT-ul are si cadrul mai elastic. Nu e deloc fun sa prinzi denivelari cu el in curba, mai ales cand ai pasager si bagaje. Se onduleaza si se serpuieste de nu mai stii care parapet sa-l iei si care sa-l lasi... (EXAGEREZ, bineinteles!). Vulcanul este mult mai "plantat" pe sosea. Povestea dintre modele "clasic" si "custom" la cruisere este una ce tine de gusturile fiecaruia iar despre VT 750 pe curbe,crede-ma ca n-am auzit decat de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Nu vreau sa te dezamăgesc dar ambele modele sunt mici ptr dimensiunile tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Ia-ti VN800, daca poti modelul Drifter. Daca e mai importanta puterea decat aspectul, Drifter-ul de 1500 ( e pe injectie) e una dintre cele mai adevarate choppere cu care m-am dat, dar cel de 800 arata un pic mai clasic si mai elegant. Un cruiser fain e si Suzuki Intruder VL800 Volusia, nu e mare diferenta fata de VN800, tot pe carburator, dar probabil la fel de rara ca Drifterele. Restul optiunilor se numesc Harley-Davidson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Omul a spus ca are un buget de 3000 euro, trebuie sa-i recomandam ceva in acest buget, cu ce sa cumpere Dreifter 1500, Volusia 800 sau Harley ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 8, 2015 Autor Share Postat Mai 8, 2015 Honda magna si VN driffter nu intra nici pe departe in 3000E. Rommel, cum adica ambele sunt mici? ce mobra ar trebui sa imi iau sa imi fie buna la 1.81 si 95 kg? Goldwing? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.