Sari la conținut

Accident Dristor - Aprilia RSV4 BR93TUN


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

@m4mihai: Nu conteaza ca el nu mergea cu 50 pe ora din 3 motive:

1: Viteza maxima admisa pe tronsonul respectiv de drum e de 60 km/h.

2: E foarte greu chiar si pentru un expert de estimat viteza cu care mergea inainte de accident. Ce e usor de estimat e cat avea fix la impact, orice expert iti face asta. Daca sunt urme de franare se calculeaza mai usor viteza initiala. Daca nu sunt, si n-ar trebui sa fie la un pilot experimentat, cat aveai cand te-ai lovit de masina, cu atat mergeai pe strada.

3: (si argumentul care conteaza) - nu iti pierzi prioritatea pe strada daca depasesti limita de viteza.

 

@JAGI: Nicio culpa comuna, mon ami. Un singur conducator auto are culpa in dezastrul de fata, legal. Si ala nu-i motociclistul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 197
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Avocatii vor cere expertiza si se va stabili viteza de deplasare si rezultatul va spune daca se putea evita , daca se putea observa , etc . Am trecut prin asa ceva ptr 4 km in plus peste limita de viteza , de 70 km / h si expertiza a stabilit ca trebuia sa am max 45 km / h sa pot evita . Astfel , s-a stabilit ca vina nu imi apartine si s-a inchis dosarul . Spun asta ptr ca avocatul apararii a cerut expertiza in speranta ca va putea intoarce situatia impotriva mea .

Nerespectarea vitezei poate " dauna " si daca nu esti prins de un aparat radar .

Editat de 5129114
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai domnilor care o ardeti cu "nu conteaza viteza" - ce va preocupa mai mult, raspunderea penala sau viata in sine? Dupa cum s-a vazut de atatea ori in "n" accidente similare, soferul a ramas cu dosar, familia motociclistului cu durerea din suflet.

In cazul de fata nu cred ca a fost vb de viteza, insa in genere vorbind viteza e cea care ucide. Cati dintre cei care au scapat cu viata dintr-un accident nu si-au pus problema asta? Oare daca mergeam mai incet, nu cumva aveam timp sa franez sau sa-l evit pe dobitocul care mi-a taiat calea? Sau poate ca acelasi dobitoc de sofer ar fi putut sa ma observe?

Am participat in UK la niste cursuri facute de Fire Bike...parca am mai zis-o. Ni s-a explicat de om care a stat toata viata lui calare pe motor ce inseamna sa nu fii vazut de soferii auto. Si mai ales, de ce. Sunt atat de multi factori, care chiar nu tin de sofer si care duc la acel "nu l-am vazut venind". Mediu in care mergi cu moto (urban, autostrada, etc.), vreme, imbracamintea motociclistului, culoarea castii (ei zic de preferat alba, ar fi cea mai vizibila), culoarea motorului (la fel, alb), luminile, pozitionarea pe sosea care e in legatura directa cu vederea umana (a soferului auto ...aici spuneau ca ochiul uman e programat sa vada 3d, insa din cauza pozitionarii, luminii farului, etc, se formeaza o imagine 2d care genereaza o falsa senzatie la nivel de subconstient), etc.

Faza cu tobele: pot fi ele cat de galagioase, in mediul urban mai ales zgomotul e greu de indentificat ca si origine. Auzi, te uiti ca prostu` stanga-dreapta...dai sa virezi si poc, accident cu motociclistul care a crezut ca zgomotul de tobe fara silencers echivaleaza cu un scut protector.

Concluzia tuturor celor cu care am facut cursuri de genul (politie sau pompieri) a fost una general valabila: tu esti singurul responsabil de viata ta. Trateaza totul ca pe un potential pericol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avocatii vor cere expertiza si se va stabili viteza de deplasare si rezultatul va spune daca se putea evita , daca se putea observa , etc . Am trecut prin asa ceva ptr 4 km in plus peste limita de viteza , de 70 km / h si expertiza a stabilit ca trebuia sa am max 45 km / h sa pot evita . Astfel , s-a stabilit ca vina nu imi apartine si s-a inchis dosarul . Spun asta ptr ca avocatul apararii a cerut expertiza in speranta ca va putea intoarce situatia impotriva mea .

Nerespectarea vitezei poate " dauna " si daca nu esti prins de un aparat radar .

interessant.

cine a zis ca la fix 45 pe ora puteai evita?

Rossi? wtf? cretinii.

poate eu pot evita la 80, tu la 100 iar altul la 50...

exista si un nomenclator de experienta la ghidon? te-au intrebat exact cati km ai facut cu motorul?

cum te dai? ce cursuri de perfectionare ai la activ?

ba, legea asta este facuta sa se poata evita... chichite peste chichite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interessant.

cine a zis ca la fix 45 pe ora puteai evita?

Rossi? wtf? cretinii.

poate eu pot evita la 80, tu la 100 iar altul la 50...

exista si un nomenclator de experienta la ghidon? te-au intrebat exact cati km ai facut cu motorul?

cum te dai? ce cursuri de perfectionare ai la activ?

ba, legea asta este facuta sa se poata evita... chichite peste chichite.

Era vorba de o experienta proprie intr-un caz in care viteza a contat foarte mult la inceperea procesului . Nici macar nu am mentionat ce tip de vehicule au fost implicate . Masuratorile de la fata locului nu se fac din lipsa de activitate a organelor . Au o logica si pot fi sau nu utile in timpul unui proces .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce viteza?! V-ati apucat sa il scoateti vinovat acum? Botul motocicletei e intact!

pai cum?

e motociclist deci clar ca el este de vina.

saracii de ei, soferii de masini neprihanite... ei sunt ingerasi.

amaratul ala cu audiul lui a incercat si el sa aibe un comportament ecologic sa nu polueze mai mult decat necesar ocolind atata...

satanistul de motociclist mergea cu 250+ si nu a putut fi vazut ca vine. motorul este ingust si din fata nu se vede...

 

pentru a milioana oara ma intreb...

daca nici macar cand faci ceva clar ilegal ca de ex. stanga pe obligatoriu dreapta... nu te asiguri ca lumea... wtf?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce viteza?! V-ati apucat sa il scoateti vinovat acum? Botul motocicletei e intact!

Conteaza cum arata mobra ? Impactul a fost prea puternic ptr motociclist , din pacate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat-o cu viteza, trecem la echipament.

 

Mortul e de vina, ca s-a urcat pe motor in ziua aia.

 

Biasul cognitiv aici e "mie nu mi se poate intampla, eu nu sunt ca el".

Ba da, fratiorii mei, mie, tie, lui i se poate si i se va intampla acelasi lucru, in fiecare an. In fiecare an o sa fim striviti ca mustele de idioti pe strazi. Deal with it.

Nu mai incercati sa gasiti portitie de scapare:

Eu nu merg repede, mie nu mi se poate intampla nimic. BULLSHIT! Esti victima sigura.

Eu port echipament, mie nu mi se poate intampla nimic. RAHAT, or sa te striveasca prostii cu prima ocazie.

Eu sunt un pilot bun, cu reflexe superbe si motor cu toate reviziile ca-n carte, ma duc si la biserica. WHISHFUL THINKING, esti bun de tocat in malaxorul idiotilor.

 

Daca tot ce putem face e sa invatam ceva din tragedia asta, hai sa invatam ca de idioti nu te poti feri niciodata. Si ei te vor omora imediat ce au ocazia, indiferent cat de bun pilot esti, cat de precaut mergi sau echipament porti si gume iti pui.

Asta nu inseamna ca daca esti praf, mergi peste skilluri sau porti doar ochelari de soare e mai bine. Doar ca ai mult mai mari sanse sa mori daca nu te protejezi singur.

Protejati-va singuri prin urmare cat de bine va pricepeti, dar intelegeti odata, prostii de pe drum nu va iarta. Nu mai incercati sa gasiti vine inchipuite mortilor ca sa va impacati voi eul interior.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza cum arata mobra ? Impactul a fost prea puternic ptr motociclist , din pacate .

Nu conteaza. Dar e un bun exemplu pentru a-ti face o parere despre viteza lui. De obicei la accidentele cu vitezane e carosabilul plin de plastice. Acum stiu ca putea sa vina cu 200 sa puna o super frana si sa loveasca masina cu 20kmh. Dar nu am vazut urme de frana. Poate avea gume aderente si a stiut sa franeze fara sa blocheze rotile sa lase urme, nu stiu. Ideea e ca sansele sa fi avut viteza mare sunt mici. Parerea mea.

Eu cred ca totul a fost din scurt. Nu a vazut ca s-a format un gol in coloana sa suspecteze ca ar iesi ceva de acolo si s-a trezit cu masina in fata lui la cativa metri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4-5 ani, la un asemenea eveniment eram citiva nebuni sa spunem ca si motociclistul nu tinea la viata lui. Acum vad ca sint destui "scoliti" pe acest forum care vad realitatea si nu se se mint singuri.

Am fost martor la un proces auto vs auto cu un pieton implicat, mort pe trecerea de pietoni, era culpa comuna. Am ramas perplex cind am vazut cite expertize pot cere avocatii, accidentul s-a petrecut cu peste 3 ani in urma fata de data cind am fost "somat" de judecator sa onorez invitatia. Familia pietonul omorit sta si acum cu mina intinsa dupa despagubiri. Din ce-am vazut. pietonul traversa cu capul in pamint, in grija lui, masinile s-au acrosat si l-au luat fulgerator pe lumea de dincolo, nici nu a stiut ce se intimpla. Se pare ca judecatorul tine cont si de comportamentul pietonului, nu numai a celor 2 soferi handicapati (unul nu a dat prioritate, celalalt a trecut pe rosu si s-au acrosat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ora aia ma intorceam de la kaufland (stau pe mihai bravu), si am vazut coada de tramvaie, de masini...chiar ma gandeam "sper sa nu fie vreun motociclist"... Legat de viteza ,nu stiu ce sa zic, mai sunt care forteaza destul de tare in zona, insa la ora aia este putin cam aglomerat si este si o trecere de pietoni nu cu mult in spatele accidentului. Intradevar, nu conteaza ce viteza avea motociclistul, prioritatea e prioritate si trebuie acordata, insa in caz ca iti iese un meltean in fata cand ai prioritate si ai viteza legala,poate te ajuta sa nu mori. RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@m4mihai: Nu conteaza ca el nu mergea cu 50 pe ora din 3 motive:

1: Viteza maxima admisa pe tronsonul respectiv de drum e de 60 km/h. Nu te pot contrazice, insa Mihai Bravu este o sosea care a luat multe vieti... pur si simplu acolo e frumos sa mergi tare (Victoriei > Stefan cel Mare > Mihai Bravu.... cu totii o stim)

2: E foarte greu chiar si pentru un expert de estimat viteza cu care mergea inainte de accident. Ce e usor de estimat e cat avea fix la impact, orice expert iti face asta. Daca sunt urme de franare se calculeaza mai usor viteza initiala. Daca nu sunt, si n-ar trebui sa fie la un pilot experimentat, cat aveai cand te-ai lovit de masina, cu atat mergeai pe strada.

3: (si argumentul care conteaza) - nu iti pierzi prioritatea pe strada daca depasesti limita de viteza.

Iar legat de punctul 3, voi fi scurt si la obiect.

Nu iti pierzi prioritatea daca depasesti viteza legala, insa posibil sa iti pierzi viata!

De altfel aici am pus accentul in tot cea ce am scris mai sus... cand tii la viata ta te uiti si la kilometraj. Inca odata mare pacat de acest baiat!

Editat de m4mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu-mi vine sa cred cati dobitoci colcaie pe acest forum si mai grav, pe drumurile publice. Separat de dinamica acestui accident pe care nu o cunoastem, cum puteti sa spuneti ca nu conteaza viteza cu care circula, avand prioritate ? O sa muriti cu prioritatea in brate si mai distrugeti viata si vreunui amarat care se strecoara si el de pe vreo straduta si nu anticipeaza ca faru' ala aprins vine cu 150 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu-mi vine sa cred cati dobitoci colcaie pe acest forum si mai grav, pe drumurile publice. Separat de dinamica acestui accident pe care nu o cunoastem, cum puteti sa spuneti ca nu conteaza viteza cu care circula, avand prioritate ? O sa muriti cu prioritatea in brate si mai distrugeti viata si vreunui amarat care se strecoara si el de pe vreo straduta si nu anticipeaza ca faru' ala aprins vine cu 150 km/h.

 

amaratul ala are obligatoriu dreapta tocmai sa nu fie pus in situatia pe care ai descris-o, sa vina vreun far cu 150 km/h.

Practic acel indicator protejeaza pe cei ce ies de acolo de aceste situatii.

doar dobitocii care colcaie pe aici o sa spuna ca se strecoara vreun amarat.

 

si moartea ti-o asumi cand mergi cu viteza, dar gresesti tu, nu cand altul decide sa te pedepseasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amaratul ala are obligatoriu dreapta tocmai sa nu fie pus in situatia pe care ai descris-o, sa vina vreun far cu 150 km/h.

Practic acel indicator protejeaza pe cei ce ies de acolo de aceste situatii.

doar dobitocii care colcaie pe aici o sa spuna ca se strecoara vreun amarat.

 

si moartea ti-o asumi cand mergi cu viteza, dar gresesti tu, nu cand altul decide sa te pedepseasca.

Indicatoarele de obligatoriu la dreapta sunt amplasate pt a-i proteja pe cei care circula cu mult peste viteza legala ? Fr4t1oru meu, dai blana moshule !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...