Sari la conținut

Accident Dristor - Aprilia RSV4 BR93TUN


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

@JAGI: Viteza legala in Bucuresti e de 60 pe ora pe majoritatea bulevardelor. Daca mergi in Bucuresti, o sa vezi ca viteza efectiva variaza intre 0.2 km/h si 180 km/h. Sunt rare sectiunile pe care poti prinde peste 180.

 

Tu ce preferi, sa iei plua-n anus de la un negru sau de la un mexican?

 

In opinia mea e de preferat sa nu iei plua de la niciunul. Prin urmare, in situatia de fata militez puternic pentru respectarea prioritatii pe segmentul de drum de catre toti participantii la trafic.

 

Da daca ar fi sa aleg, as alege mexicanu'.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 197
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles ce spui,dar nu am spus ca aflandu-ma pe un drum cu prioritate pot merge si cu 200 cu gandul ca eu am prioritate

deci chiar nu intelegi despre ce discutam, nu e nevoie sa mergi cu 200 in oras, poti merge cu 50 sa ai prioritate si sa dea altcineva peste tine !

 

B-ul il ai macar sau vorbim avioane?

 

@JAGI: Viteza legala in Bucuresti e de 60 pe ora pe majoritatea bulevardelor. Daca mergi in Bucuresti, o sa vezi ca viteza efectiva variaza intre 0.2 km/h si 180 km/h. Sunt rare sectiunile pe care poti prinde peste 180.

 

ia si tu miar, eu am mers 200 in pasaj la obor, pe vitan aproape 250 usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,am B-ul de 2 ani,dar am evitat de multe ori diverse chestii in trafic,acum ceva timp "un destept" era in spatele meu,a luat-o pe banda 1 si mi-a taiat calea vrand sa intre pe o straduta care era pe partea stanga,daca nu aveam reflexia sa franez la timp,ieseam amandoi botiti si multe lucruri de genul,fel de fel de raceri cu lamaia in geam.

Acel "200" era un exemplu de genul ca nu fortez limitele masinii stiind ca am prioritate,anticipez anumite pericole cat se poate:)Insa la o viteza mare este greu sa mai poti anticipa ceva daca ai un obstacol in imediata apropiere,de orice natura.

Tu de exemplu daca spui ca ai mers si cu 200-250 in oras si iti iesea unul in fata,crezi ca mai puteai sa scrii acum?La viteze de genul e imposibil sa mai poti anticipa ceva,pentru ca neprevazutul se poate intampla oricand,Doamne fereste.

Dar aici nu vorbim de mine,de tine sau de alt coleg,ci de acest tragic accident si despre soferii de pe strazile noastre care au impresia ca strada este a lor.

Editat de motospeed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@JAGI: Viteza legala in Bucuresti e de 60 pe ora pe majoritatea bulevardelor. Daca mergi in Bucuresti, o sa vezi ca viteza efectiva variaza intre 0.2 km/h si 180 km/h. Sunt rare sectiunile pe care poti prinde peste 180.

 

Tu ce preferi, sa iei plua-n anus de la un negru sau de la un mexican?

 

In opinia mea e de preferat sa nu iei plua de la niciunul. Prin urmare, in situatia de fata militez puternic pentru respectarea prioritatii pe segmentul de drum de catre toti participantii la trafic.

 

Da daca ar fi sa aleg, as alege mexicanu'.

Si eu militez, dar daca dau de alde tine cu plua-n sus, nu facem nimic.

 

PS: Si daca tot ai deschis subiectul cu 60km/h, arata mi si mie semnul de 60km/h pe Calea Vacaresti, intre Tineretului si Piata Sudului. Stau astia cu radarul si la 62/h te au ars.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt uimit. Am vazut primele posturi din acest topic, am vazut fotografiile, si am zis... pacat de bijuteria asta de motocicleta. Omul sigur are doar costumul zgariat si atat. 6-7 posturi mai jos, cand am vazut sintagma RIP, am crezut ca e o gluma...

 

Fackin life! Dumnezeu sa-l odihneasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vesta cu air-bag. Da-o drek, abea se vede si e si decenta la pret. La o faza gen scapi doar cu o sperietura. plm, am mai auzit opinii ca ce motociclist esti daca ajungi sa o arzi cu gadget-uri (what?) d'astea...pai unul viu, as zice eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vesta cu air-bag. Da-o drek, abea se vede si e si decenta la pret. La o faza gen scapi doar cu o sperietura. plm, am mai auzit opinii ca ce motociclist esti daca ajungi sa o arzi cu gadget-uri (what?) d'astea...pai unul viu, as zice eu.

 

Nu spun că n-ai dreptate, dar să te văd eu cum o porți zilnic pe aia la ieșiri prin oraș. Mai ales vara. La 40°C+.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam cat de cald crezi tu ca poate sa tina asta?

Si raportat la ce iti ofera, gen o sansa mult mai mare sa scapi intreg, ce zici, merita? Baietii de la HitAir, Helite, si fratiorii lor mai scumpi AlpineStars sau Dainese fac de la veste simple la geci care se conecteaza wireless la motor. Daca e prea cald, o veste d-aia f simpla, decupata, isi face treaba combinata cu o bluza "plasa" cu armura pe ea.

Eu unul astept targul moto din Birmingham de la sf lunii noiembrie, sa prind ceva deal, si-mi iau o vesta.

post-86303-0-13233500-1446112572_thumb.jpg

post-86303-0-72852300-1446112572_thumb.jpg

post-86303-0-11499400-1446112573_thumb.jpg

post-86303-0-90114500-1446112573_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam cat de cald crezi tu ca poate sa tina asta?

Si raportat la ce iti ofera, gen o sansa mult mai mare sa scapi intreg, ce zici, merita? Baietii de la HitAir, Helite, si fratiorii lor mai scumpi AlpineStars sau Dainese fac de la veste simple la geci care se conecteaza wireless la motor. Daca e prea cald, o veste d-aia f simpla, decupata, isi face treaba combinata cu o bluza "plasa" cu armura pe ea.

Eu unul astept targul moto din Birmingham de la sf lunii noiembrie, sa prind ceva deal, si-mi iau o vesta.

 

Tare chestia asta. Și relativ acceptabilă ca preț. Dar îmi mențin părerea: multă lume nu ar purta-o la fiecare ieșire cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acum stii cum e, fiecare motociclist cunoaste riscurile la care se expune cand se urca motor, le accepta si incearca sa le intampine cum crede mai bine de cuviinta, prin stil de mers, adaptare la trafic, echipament, etc.

Eu cand ma uit la pozele de mai sus si ma gandesc numai cati oameni ar fi fost salvati daca ar fi purtat asa ceva, de la moarte sau de la o viata in scaun cu rotile, imi dau seama ca nu ar fi un efort monumental sa trag vesta asta peste geaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma ... pe mine de ceva timp sa-mi iau dainese d-air, am tot zis ca schimb motocicleta si-mi iau la aia noua.

 

am fost la un dealer dainese din belgia si zice ca gecile sunt facute pe comanda/croiala dupa ce iti iau masurile.

 

geaca cu airbag si snur nu mi-as lua e o tampenie, dar d-air chiar mi se pare o smecherie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma ... pe mine de ceva timp sa-mi iau dainese d-air, am tot zis ca schimb motocicleta si-mi iau la aia noua.

 

am fost la un dealer dainese din belgia si zice ca gecile sunt facute pe comanda/croiala dupa ce iti iau masurile.

 

geaca cu airbag si snur nu mi-as lua e o tampenie, dar d-air chiar mi se pare o smecherie

 

Dacă te uiți atent, airbag-ul din Dainese D-Air are cam aceeași acoperire cu vesta respectivă. Diferența e doar că vesta e pe-afară. Nu zic, și eu prefer D-Air-ul, dar e (oarecum) nejustificat de scump deocamdată, la 1500€. Să scadă măcar sub 1000 și mai vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit ce se scrie pe aici si-mi pare rau de motociclist, DAR cine cauta moarte, o gaseste. Motoreta aia este o opera de arta, o ciclistica iesita din comun, frane extraordinare, elemente care sa te ajute sa eviti si sa traiesti. Pe de alta parte este o mobra pe care mi-as lua-o sa ma dau pe circuit la hungaro/adancata/seres... Cred ca de aproape 10 ani citesc forumul asta si de 10 ani oameni cu atitudinea lui mor intr-o fractiune de secunda din lipsa de responsabilitate a lor si a soferilor, care sunt si mai iresponsabili.

 

Mie-mi place viteza si pentru asta ma dau pe circuit. Nu sunt un sfant in trafic, dar am invatat sa conduc pentru a evita greselile celorlalti. Nu ma dau cu 200 cand vad ca unu e pe linia de tramvai si ar vrea sa intoarca. Previn. Prefer sa-i rup oglinda si mandibula aluia care se baga, decat sa mor io.

 

RIP motociclistului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit ce se scrie pe aici si-mi pare rau de motociclist, DAR cine cauta moarte, o gaseste. Motoreta aia este o opera de arta, o ciclistica iesita din comun, frane extraordinare, elemente care sa te ajute sa eviti si sa traiesti. Pe de alta parte este o mobra pe care mi-as lua-o sa ma dau pe circuit la hungaro/adancata/seres... Cred ca de aproape 10 ani citesc forumul asta si de 10 ani oameni cu atitudinea lui mor intr-o fractiune de secunda din lipsa de responsabilitate a lor si a soferilor, care sunt si mai iresponsabili.

 

Mie-mi place viteza si pentru asta ma dau pe circuit. Nu sunt un sfant in trafic, dar am invatat sa conduc pentru a evita greselile celorlalti. Nu ma dau cu 200 cand vad ca unu e pe linia de tramvai si ar vrea sa intoarca. Previn. Prefer sa-i rup oglinda si mandibula aluia care se baga, decat sa mor io.

 

RIP motociclistului!

 

Știu ce zici, dar ai văzut cum arăta motocicleta după accident? Crezi că a avut viteză atât de mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gindeste-te ca riderul a avut timp sa frineze , daca motoreta a scapat pt ca avea viteza mica, pilotul nu a rezistat unui impact, sa zicem de 30-40km/h. Deci, luati in calcul cit o fi frinat inaite de impact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gindeste-te ca riderul a avut timp sa frineze , daca motoreta a scapat pt ca avea viteza mica, pilotul nu a rezistat unui impact, sa zicem de 30-40km/h. Deci, luati in calcul cit o fi frinat inaite de impact.

pai daca tot crap si la 30-40 la ora...

ce rost mai are sa fiu prudent sa merg incet?

tare... nu e bine ca mor...

la 30-40 tot nu e bine ca mor...

wtf? ce rost are?

 

dinamica si rezultatele unui accident sunt extrem de relative...

da se poate scapa la 200 si cunosc si se poate muri la 50km/h ...

cum ti-e bafta, din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca tot crap si la 30-40 la ora...

ce rost mai are sa fiu prudent sa merg incet?

tare... nu e bine ca mor...

la 30-40 tot nu e bine ca mor...

wtf? ce rost are?

 

dinamica si rezultatele unui accident sunt extrem de relative...

da se poate scapa la 200 si cunosc si se poate muri la 50km/h ...

cum ti-e bafta, din pacate.

Spune si tu cazul ala cu cazatura la 200 km /h pe strada care il sti tu sa vada si martalogi aia de mor la 50 la ora ca ei mergeau prea incet de au murit si ghostrider care nu are nimic nici daca sare din avion fara parasuta .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...