JMoto Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 salut, am marea curiozitate daca este posibil la o motocicleta fabricata pe carburatie sa fie trecuta pe injectie dau un exemplu gsxr 600 1997 (carb) cu injectie de gsxr 600 2001 sau de 750 1998 .. Ar fi posibil o asa schimbare ? ce parere aveti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 salut, am marea curiozitate daca este posibil la o motocicleta fabricata pe carburatie sa fie trecuta pe injectie dau un exemplu gsxr 600 1997 (carb) cu injectie de gsxr 600 2001 sau de 750 1998 .. Nu prea ma pricep la treaba asta, dar intrebarea mea este: Cat ar costa o astfel de distractie? Daca vorbim strict de modelele mentionate de tine, cred ca e mai rentabil daca vinzi mobra veche si iti cumperi una mai noua care are injectoare din fabrica. Eu asa as face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Tehnic vorbind, se poate, practic nu. Nu se schimba carburatorul cu un sistem de injectie, adica doua piese intre ele, se reconstruieste o parte din motor si costa mai mult decat un alt motor nou. Poti sa incerci asa ceva daca esti student la TCM si ai un proiect de facut la facultate, dar chiar si acolo si cu mai multi colegi tot e prea mare costul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Prima Dacie cu injectie monopunct era cam ce vrei tu: Injectorul era montat in locul unde era carburatorul. In rest masina era precum cea pe carburatie. Poti incerca. Vezi cum era facuta Dacia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 si cine ii zice la injector cand sa-i dea? eu zic s-o lasi balta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Daca sapi pe net o sa gasesti cum se face treaba asta dar nu merita efortul, carburatoarele vacumatice sunt aproape echivalente cu injectia iar castigul e minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Nu se merita ! Mai pusese cineva problema asta aici .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Cand mi-am schimbat acum cateva luni moto si m-am uitat la specificatii, varianta cu injectie are consum mai mare si e mai putin puternica (nu cu mult). Practic carburatie este superioara (injectia are acceleratia putin mai prompta atat). De ce vrei sa treci la injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 3, 2015 Autor Share Postat Octombrie 3, 2015 Cand mi-am schimbat acum cateva luni moto si m-am uitat la specificatii, varianta cu injectie are consum mai mare si e mai putin puternica (nu cu mult). Practic carburatie este superioara (injectia are acceleratia putin mai prompta atat). De ce vrei sa treci la injectie? sigurul motiv pentru care as vrea sa schimb carburatia este din cauza ca mam saturat sa stau mereu sa fac sincronizare am avut doua motociclete pe carburatie timp de 5 ani si mereu necesita sincronizare. Costuri mai mare mi se pare la carb. Pe cand injectia nu trebuie sa ii faci intretinere prea des si porneste din prima si iarna si vara si la cald si la rece. Asa am vazut la alte motorete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Au mai facut si altii: http://stuntlife.ro/discutii/338/conversie-f4-in-f4i/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 3, 2015 Autor Share Postat Octombrie 3, 2015 Au mai facut si altii: http://stuntlife.ro/discutii/338/conversie-f4-in-f4i/ ms .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 sigurul motiv pentru care as vrea sa schimb carburatia este din cauza ca mam saturat sa stau mereu sa fac sincronizare am avut doua motociclete pe carburatie timp de 5 ani si mereu necesita sincronizare. Costuri mai mare mi se pare la carb. Pe cand injectia nu trebuie sa ii faci intretinere prea des si porneste din prima si iarna si vara si la cald si la rece. Asa am vazut la alte motorete. Poti avea probleme cu chiulasa si tu sa crezi ca este carburatia. O sa te trezesti ca montezi injectia si motocicleta merge la fel de prost. Un motor in mintile lui nu are voie sa necesite sincronizare de carburatoare o data pe luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 ...plus ca sincronizarea conteaza doar la relanti si plecarea dupa loc, nu (mai) are nici o treaba dupa ce deschizi gazul. Ca sa treci pe injectie iti trebuie in primul rand un alt ECU, de la un model similar sau aftermarket gen megasquirt, ignijet, etc., throttle body, injectoare, senzorii map, tps si temperaturi, etc.... si sonda lambda functie de tipul de feedback. Injectia are avantajele ei fata de carburatie insa conversia e prea costisitoare. Daca nu se pune problema unui proiect de diploma sau experiment stiintific nu prea se justifica... mai ales daca nu te pricepi si trebuie sa aplelezi la altii. Cum zicea cineva, mai degraba o vinzi si cumperi alta pe injectie din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Pentru cine e interesat, se poate si invers. De la injectie la carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Plus sincronizare trebuie facut la fel de des la injectie ca la carburaite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Cand mi-am schimbat acum cateva luni moto si m-am uitat la specificatii, varianta cu injectie are consum mai mare si e mai putin puternica (nu cu mult). Practic carburatie este superioara (injectia are acceleratia putin mai prompta atat). De ce vrei sa treci la injectie? Niciodata carburatia nu o sa fie superioara injectiei , asta era un mit al carpacilor asa zisi mecanici de cartier care ii intrebai ce motor vrei pe injectie sau carburator si te indrumau toti la carburator spunand ca daca ti se strica injectia nu ai unde sa o repari , afirmatia lor , nestiutorilor , cine are posibilitatea sa isi achizitioneze o motocicleta pe injectie sa uite de carburatoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Cand mi-am schimbat acum cateva luni moto si m-am uitat la specificatii, varianta cu injectie are consum mai mare si e mai putin puternica (nu cu mult). Practic carburatie este superioara (injectia are acceleratia putin mai prompta atat). De ce vrei sa treci la injectie? În principiu ceea ce ai spus tu e aproape imposibil. Zic aproape pt că am aflat (de la posesori) ca Honda a reușit imposibilul. Deci, doar la Honda e mai mare consumul la motoarele injectate. » Post actualizat in 03 Oct 2015 16:37 Plus sincronizare trebuie facut la fel de des la injectie ca la carburaite. Cred că e prima dată când aud de sincronizare la injectie. După remarca ta mă gândesc ca ai mobră cu carburație, dar la mașină de câte ori ai sincronizat injecția? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 În principiu ceea ce ai spus tu e aproape imposibil. Zic aproape pt că am aflat (de la posesori) ca Honda a reușit imposibilul. Deci, doar la Honda e mai mare consumul la motoarele injectate. » Post actualizat in 03 Oct 2015 16:37 Cred că e prima dată când aud de sincronizare la injectie. După remarca ta mă gândesc ca ai mobră cu carburație, dar la mașină de câte ori ai sincronizat injecția? nu te mai incorda ca te incordezi degeaba se sincronizeaza si "injectia" (practic clapetele) , la toate motocicletele cu mai multe clapete inafara de modelele k1200 si k1300 de la bmw, dealtfel bmw are o procedura de servis/sincronizare halucinanta la cele mai multe modele la masina (daca n-ai m3 ) sansele sunt foarte mari sa ai o singura clapeta de acceleratie , nu cate una pe fiecare cilindru consumul si raspunsul la acceleratie.... primele modele de injectie la japoneze au aparut prin 2000 si au fost foarte slabe din toate punctele de vedere pentru motoarele de mic litraj (sub500cc)mono sau bi-cilindrice exista kituri de conversie pe injectie relativ ieftine (google), pt motoare mai mari n-am gasit asa ceva dar se poate face/adapta/modifica , costurile depasesc pretul motocicletei sh cum s-ar zice... un pic de cultura motociclistica nu strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 (editat) În principiu ceea ce ai spus tu e aproape imposibil. Zic aproape pt că am aflat (de la posesori) ca Honda a reușit imposibilul. Deci, doar la Honda e mai mare consumul la motoarele injectate. » Post actualizat in 03 Oct 2015 16:37 Cred că e prima dată când aud de sincronizare la injectie. După remarca ta mă gândesc ca ai mobră cu carburație, dar la mașină de câte ori ai sincronizat injecția? se sincronizeaza la fel de des ca si carburatoarele .» Post actualizat in 03 Oct 2015 18:01[/. afirmatie eronata , zimi un exemplu de motocicleta japoneza de la inceputurile anilor 2000 slaba din toate punctele de vedere . Editat Octombrie 3, 2015 de jakk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 3, 2015 Autor Share Postat Octombrie 3, 2015 Am inteles. Deci nu merita. Mai bine cumpăr un motor cu injectie din fabrica. Dar ca idee se poate. Pentru ca se pot face multe modificari. M-am gândit si dau un exemplu. Gaxr 600 carburatie din 98. Cu injectia dupa 750 din 98. Iei toate componentele inclusiv partea electrica totala si toti senzorii si faci injectie . Teoretic este simplu. Practic este mai greu. Dar se poate zic eu si cu injectie dupa k1 600cc. Mă gândesc ca se poate pentru ca ele din fabrica nu au primit modificări mari ci doar pe partea electroca nu si mecanica. » Post actualizat in 03 Oct 2015 18:19 Dar concluzia este ca nu merita. Mă gândesc ca investitia ar duce la 1000€, si cu banii aia si bani care as da pe moto pun 2000€ si îmi iau injectie curata ) . Ms baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 După remarca ta mă gândesc ca ai mobră cu carburație, dar la mașină de câte ori ai sincronizat injecția?Dupa remarca ta ma gandesc ca nu te ai uitat niciodata la o admisie de motocicleta 4L si o admisie de masina. » Post actualizat in 03 Oct 2015 20:10 Am inteles. Deci nu merita. Mai bine cumpăr un motor cu injectie din fabrica. Dar ca idee se poate. Pentru ca se pot face multe modificari. M-am gândit si dau un exemplu. Gaxr 600 carburatie din 98. Cu injectia dupa 750 din 98. Iei toate componentele inclusiv partea electrica totala si toti senzorii si faci injectie . Teoretic este simplu. Practic este mai greu. Dar se poate zic eu si cu injectie dupa k1 600cc. Mă gândesc ca se poate pentru ca ele din fabrica nu au primit modificări mari ci doar pe partea electroca nu si mecanica. » Post actualizat in 03 Oct 2015 18:19 Dar concluzia este ca nu merita. Mă gândesc ca investitia ar duce la 1000€, si cu banii aia si bani care as da pe moto pun 2000€ si îmi iau injectie curata ) . Ms baieti. Sunt de acord cu ce spune bec, dupa ce au introdus injectie si pe motociclete, le au luat un pic pana au nimerit-o oarecum. Din anii aia de tranzitie eu prefer carburatie. Eu am demarat odata un mic proiect, sa pun injectie pe kawa, am strans o admisie compatibila, un calculator de injectie programabil, o pompa de benzina, dar mi-am seamna apoi ca mai bine investesc timp in alceva mai util. Daca chiar te ai suparat pe carburatie, schimba motorul, dar cu ceva bun. Caci problemele pe care le ai acuma nu sunt din cauza tehnologie neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 4, 2015 Autor Share Postat Octombrie 4, 2015 Falkenberg , cam da asa o sa fac. Dar ce spuneți voi ca primele modele pe injectie astea din 1999 pana in 2002 nu au fost reusite pe partea de injectie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Ia-o invers, vezi ce motocicleta iti place si apoi te documentezi despre probleme ei, daca sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Falkenberg , cam da asa o sa fac. Dar ce spuneți voi ca primele modele pe injectie astea din 1999 pana in 2002 nu au fost reusite pe partea de injectie ? asta e o aiureala , ba chiar au fost prea reusite pentru anii aia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 http://www.ecotrons.com/products/400cc_to_800cc_engine_fuel_injection_kit/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.