strumfuadi Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Nah dupa 3 saptamani am uploadat si eu cateva poze . nu sunt in nici o ordine aparte dar ultimele doua au fost facute in austria cand eram deja rupti de oboseala. Baga aici traseul parcurs, eventual desenat pe o harta. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 traseul pe harta... cam greu. asta ar trebui sa fac eu in paint? ca pe net nu prea am gasit aplicatii ok pt asta si viamichelin nu ma ajuta. de explicat se poate pe lung: noi am pornit de pe insula krk, un loc minunat cu privelisti faine si drumuri si mai faine. am fost de 3 ori in croatia pe litoral, si nimic nu se compara cu krk. din krk o iei spre nord, vizitezi orasul Bakar doar pentru drumul de intrare si iesire, ca merita treci prin Rijeka si aici ai doua posibilatati: mergi pe autostrada spre trieste si ajungi acolo dupa 60 km sau mergi pe drum national pe peninsula Istria. drumul asta trece pe langa Pazin si orasul acela cu nume romanesc de organ . treci frontiera in slovenia, foarte usor... s-au uitat la pasapoarte din mainile noastre. trec motoare acolo mai multe decat masini. dupa asta urmeaza cam 50-60 km prin slovenia, o tara incredibil de...VERDE. drumul este super, extra virajat si atata vegetatie nu mai vezi decat in anglia. din slovenia ajungi in trieste in 10 minute, cred treci prin trieste si mergi pe drumul national de-a lungul coastei. venetia e la 130 km si cred ca merita ca sunt locuri faine pana acolo dar noi nu prea am avut timp asa ca am luat-o la nord spre udine dar nu mai stiu pe unde... oricum, drumul este marcat excelent si nu ai cum sa te pierzi, iar drumuri spre Udine nord sunt destule daca te uiti pe harta. din Udine am mers spre Nord spre austria-Villach. fiind seara... am ratat intrarea pe autostrada si am mers chiar pe langa ea. Ultimii 60 km in italia am mers pe autostrada unde se plateste la bariera... in mod foarte prost, adica ori cu cardul ori cu cash dar cash direct in automat, iar asta poate dura o vreme. cum am intrat in austria am si coborat de pe autostrada si am mers prin satele de langa spre Villach. foarte fain drumul prin munti si sate perfect austriece... dinspre villach o iei spre klagenfurt am worthersee si ai optiunea de a te pierde sau sa mergi pe autostrada. eu recomand sa te pierzi pt cu e mult mai fun oricum noi am mers pe drumul de langa worhtersee un lac lung de vreo 15 km cu o apa cu tenta verzuie incredibil de clara. tot in zona asta este si faaker see daca vreti sa vedeti unde se intalnesc harleyistii din europa in fiecare an. din klagenfurt o iei spre nord prin bruckl si vine trecatoarea spre loling---bad st leonard. adevarul este ca in zona asta sunt mai multe trecatori si daca ai timp merita sa le faci. mai spre nord langa Obdach am crezut ca mai vedem o trecatoare spre St Wolfgang dar s-a dovedit ca asfaltul se termina dupa 15 km si da in forestier... eh am intors si de acolo am urcat pe schnell strasse spre viena, trecut spre ungaria si de acolo... spre casa. si varianta pe scurt: rijeka-trieste-udine-villach-klagenfurt-loling-obdach-viena (am trecut spre sude de viena sa nu mai ocolim)-budapesta-romania. Mesaj completat are cineva oglinzi originale de 954 (stare ok) si vrea sa scape de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 si varianta pe scurt: rijeka-trieste-udine-villach-klagenfurt-loling-obdach-viena (am trecut spre sude de viena sa nu mai ocolim)-budapesta-romania. multumesc, o sa studiez si eu traseul asta! are cineva oglinzi originale de 954 (stare ok) si vrea sa scape de ele? Daca nu gasesti vezi ca poti lua de pe louis, sunt accesibile. Sfat: pastreaza imbusurile originale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 multumesc, o sa studiez si eu traseul asta! Daca nu gasesti vezi ca poti lua de pe louis, sunt accesibile. Sfat: pastreaza imbusurile originale! la 200 km vest de udine se gaseste un mic pas de munte numit stelvio... asa ca si PS . daca tot ai ajuns pana acolo, sa nu faci greseala care am facut-o eu si sa nu mergi pana acolo. la mine a fost lipsa de timp dar nici asta nu e excuse destul de bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 intradevar bujiile erau problema la mobra, le am schimbat si a pornit din prima vreau sa mentionez ca nu le am schimbat cu unele identice la marca si serie, m am uitat sa fie identice ca dimensiune am dat 40ron pe un set (nu prea stau bine cu banii) problema in momentul de fata e ca trebuie sa i schimb uleiul pt ca am incercat sa o pornesc de mai multe ori cu socul tras, si a ajuns benzina in ulei. vreau sa i fac schimbul, ce recomandati pentru un cbr sc33 faza e ca la primavara mobra va trece printr o revizie generala si cu uleiul asta nu va merge mai mult de 1500km. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 La kilometri astia poti sa pui orice vrei tu, 10W-40 sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) ee..nu chiar mna ..deci ziceti un ulei 10W40, dar de care: sintetic, semisintetic, mineral ..? (yo ma gandeam la unu mineral k e mai ieftin ) din punctul meu de vedere nu cred ca ar fi o problema dak mai circul 2000km cu el sezonul asta .. inca o problema ar fii cantitatea de ulei care intra in sc33.. cat ulei intra? multumesc. Editat Septembrie 13, 2010 de tiger tank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 baga mobil1 10W40 pt motorete. e semisintetic, costa max 25 lei litrul si functioneaza. GPZ-ul din 98 nu avea nici pe dracu daca schimbam uleiul in el la 5000km. daca lasam pana in 5500 deja tacanea motorul, dupa schimb iar mergea brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 ok ... tot la mobil1 m am gandit si yo sa ii bag.. pentru 2000 de km cat o sa mai mearga sezonul asta sper sa fie ok.. multumesc pentru sfaturi Mesaj completat dar de cantitatea de ulei care intra intr un motor de sc33 cat ulei intra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzushty Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 3.8L intra in SC33. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 ieu folosesc Repsol si sant miltumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Are cineva o harta buna PCIII pentru 954 pentru full Akra si filtru sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) Are cineva o harta buna PCIII pentru 954 pentru full Akra si filtru sport? Baga un www.powercommander.com si acolo gasesti de toate....download si pui direct prin usb.....si eu de acolo ma luat si merge perfect.....M110-515 cred ca asta-i codul tau......dar mai sunt multe Editat Septembrie 15, 2010 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 ce diferente semnificative sunt fata de o motoreta fara PC? in ce sens ati modificat harta? putere la turatii mai mici, mai mari etc? care sunt avantajele? trebuie neaparat combinat cu evacuare full? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 salut, stie creva un cbr rr 1000 an 97-2000 de vanzare? numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 miarul se fabrica din 2004 si are alta sectiune pe forum aici gasesti motoare intre 900 si 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Baga un www.powercommander.com si acolo gasesti de toate....download si pui direct prin usb.....si eu de acolo ma luat si merge perfect.....M110-515 cred ca asta-i codul tau......dar mai sunt multe Am pentru moment harta de la PC punct com. Nu sunt multumit, merge prea bogat. De asta am zis "o harta buna" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Am pentru moment harta de la PC punct com. Nu sunt multumit, merge prea bogat.De asta am zis "o harta buna" De unde stii? Ai pus'o pe un carbotest, sau doar e consumul mai mare (logic, dealtfel)? PS: "harta buna" este cea obtinuta pe propriul utilaj, in urma testarilor care pot dura si cateva zile.. In rest nu exista decat hartile oficiale sau diverse harti modificate de unii sau altii. aici gasesti motoare intre 900 si 954 893 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 De unde stii? Ai pus'o pe un carbotest, sau doar e consumul mai mare (logic, dealtfel)? PS: "harta buna" este cea obtinuta pe propriul utilaj, in urma testarilor care pot dura si cateva zile.. In rest nu exista decat hartile oficiale sau diverse harti modificate de unii sau altii. Este proasta. Stiu. Daca mai vrei sa afli ceva implica niste costuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 In ce scop folosesti motocicleta? Harta stoc nu e buna pentru acel scop? Daca ai acces la editarea hartii de PC3, micsoreaza putin timpii de injectie si vezi cum se simte. Ajustezi-testezi-reajustezi-testezi si tot asa. Asta se face cu un leptoc langa motor. Oricum, fara un dynotest si masurare cu sonda lambda totul va fi empiric.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Apreciez ca vrei sa fii de ajutor Chiar apreciez. Momentan am cautat pe forumurile internationale. Singura baza de date pentru harti este la Honda pe 1000RR.net Pe fireblades n-am gasit nimic sau n-am insistat suficient. Prima jumatate a turometrului este naspa, nasoala, bleah, cah A doua jumatate merge cum trebuie. Momentan motoreta este asa cum trebuie fizic. Evacuare care incepe cu A, filtru de sport, curse, racing, tumbe, roata se invarte cum trebuie, calcatura aia de nebunii, rulmenti, amortizoare, ghidusii, fineturi. Harta la momentul actual de la PC punct com. Stoc nu mai este ca motoreta nu mai este. Stoc adica ea, motoreta. Nevertheless, i'm, still electronically challenged. Carevasazica la electronica cunostintele sunt in acumulare momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Hint: du'te la nenea Adistar de la podul Fundeni, cel cu statia ITP care face si moto. Ii explici ce si cum si poate te lasa peste program sa infigi pe toba motoflenderul ala cu care masoara noxe. In felul asta vei vedea, la diferite turatii ce tip de amestec ai si actionezi in consecinta asupra timpilor de injectie (amestec bogat => scazi putin timpii de injectie sau invers). Poti sa faci asta din 500 in 500 rpm si sa mediezi valorile in between. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 am de vanzare urmatoarele piese; daca sunteti interesati, sau stiti pe cineva, dati un semn. capac alternator - 250 ron finala VICK EXHAUST (40 cm) - 300 ron finala ARROW (25 cm) - 250 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Stie cineva daca se poate monta monopost pentru CBR 900 RR din 95 si se poate gasi ??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Am pentru moment harta de la PC punct com. Nu sunt multumit, merge prea bogat.De asta am zis "o harta buna" Sunt 20 de feluri de harti care combina finala a cu diferite filtre de aer si ale alea........sigur le-ai incercat pe toate?.....daca papa mult atunci eu zic sa iti faci cev de mancare pachetul de tigari cafea+energizant si apuca-te de treaba:))) huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.