Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Se poate prinde pe tija de suport a claxonului. Este chiar intre bord si triple clamp, ascuns cat de cat dar poti ajunge la el. Partea electrica iti da putin de gandit dar se rezolva cu google.

 

LE: instalare cu pozili http://www.pashnit.com/forum/showthread.php?t=2318 Tu ii cauti doar alt loc.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal am nevoie de putin ajutor

se poate scoate filtru de ulei la 929 fara sa dai jos carena ?

 

multam

 

 

SALUT,SE POATE,DE 4 ANI NUMAI ASA SCHIMB FILTRUL

CU O CHEIE DE FILTRU....BAGI PE GAURA MICA DINCARENA LATERALA....TE STRECORI PE LANGA GALERIE SI DESFACI...E SIMPLU...

APOI CU CATEVA ROTIRI ALE FILTRULUI IN SPATIUL LIMITAT DINTRE GALERIE SI SURUBUL DE PRIDERE...IL SCOTI PE LATERALA TOT PE GAURA MICA DIN CARENA...

STERGI CU CARPA ULEIUL SCURS PE GALERII....BAGI NOUL FILTRU TOT PE GAURA LATERALA MICA DIN CARENA...IL ROTESTI IN SPATIUL DINTRE SURUB PRIDERE SI GALERIEE....INFILETEZI...STRANGI CU CHEIA SI ASTA E TOT....SIMPLU....NU DAI NICIO CARENA JOS :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT,SE POATE,DE 4 ANI NUMAI ASA SCHIMB FILTRUL

CU O CHEIE DE FILTRU....BAGI PE GAURA MICA DINCARENA LATERALA....TE STRECORI PE LANGA GALERIE SI DESFACI...E SIMPLU...

APOI CU CATEVA ROTIRI ALE FILTRULUI IN SPATIUL LIMITAT DINTRE GALERIE SI SURUBUL DE PRIDERE...IL SCOTI PE LATERALA TOT PE GAURA MICA DIN CARENA...

STERGI CU CARPA ULEIUL SCURS PE GALERII....BAGI NOUL FILTRU TOT PE GAURA LATERALA MICA DIN CARENA...IL ROTESTI IN SPATIUL DINTRE SURUB PRIDERE SI GALERIEE....INFILETEZI...STRANGI CU CHEIA SI ASTA E TOT....SIMPLU....NU DAI NICIO CARENA JOS :)

 

multumesc frumos

poti sa-mi spui te rog tie cati litri de ulei iti intra la un schimb ?

Editat de CBROSU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos

poti sa-mi spui te rog tie cati litri de ulei iti intra la un schimb ?

 

 

SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE :)

inseamna ca eu s-ar putea sa am o problema destul de mare ....... la ultima revizie dintr-un bidon de 4 L mi s-a dat inapoi 1

 

SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE :)

inseamna ca eu s-ar putea sa am o problema destul de mare ....... la ultima revizie dintr-un bidon de 4L mi s-a dat inapoi 1L deci motorul a mers 3000 km fara 700 grame de ulei ; nu pare avea vreo problema nu mi s-a aprins nici un bec , nivelul de ulei este ok cand este moto pe o suprafata aproximativ plana .....bine nu cred ca i-a facut . Posibile probleme pe viitor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, probabil 3.7l scrie la carte, insa nu iese tot uleiul vechi. Bine, nici 0.7l nu cred ca raman, dar un 0.3-0.4 e rezonabil sa ramana. Daca la verificarea nivelului e ok atunci sanatate si un praz verde! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, probabil 3.7l scrie la carte, insa nu iese tot uleiul vechi. Bine, nici 0.7l nu cred ca raman, dar un 0.3-0.4 e rezonabil sa ramana. Daca la verificarea nivelului e ok atunci sanatate si un praz verde! :D

 

LA 929 SC 44 AN 2001...IN CARTEA ORIGINALA....3.7 L ULEI CU FILTRUL SCHIMBAT.

IL LAS SA SE SCURGA BINE BINE..ULEIUL VECHI....SI CAM ASA INTRA DE FIECARE DATA....SI ULEIUL NOU AJUNGE LA SEMNUL DE SUS AL FERESTREI....CA LA CARTE...

APOI DUPA PORNIRE...TRAGE IN FILTRU...CIRCUITE...SI AJUGE TOCMAI BINE LA NIVEL...

 

PROBABIL LA EL NU A STAT SA SCURGA TOT ULEIUL....A FOST INCLINAT....SI A RAMAS IN PARTEA DIN FATA...CINE STIE...

ORICUM 0.7 E CEVA ULEI...NU INTELEG CUM AJUNGE LA SEMNE :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite cum poti scapa de problema: :D

:crack:

 

 

In alta ordine de idei, pun si io aseara in troteneta benzina Petrom 99+, ca nu mai aveau de 95. E prima oara cand am patit asta, si inca odata cand eram la un Rompetrol, iar atunci am bagat de 98.. Deci e cu totul alt armasar, zici ca i'am dat jaratec! Trage mult mai frumos, mai puternic si mai smooth, iar pe la 6000rpm daca bag mana in gaz mai nervos fuge de c.u.r.(PP se pare ca nu's suficiente, dar nici nu erau incalzite, ce'i drept). Ce'mi iubeam io troteneta, dar acum o ador! :love:

99+ FTW!! :bounce:

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut gashca de Fireblade-isti si astept cu nerabdare sa ma intorc ACASAAAAA! (Adica aici!)

 

Nu stiti vreun 954 la schimb cu BMW-ul meu? :grinbandit: Mai pun ceva la diferenta...

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/

 

scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute.

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am gasit motorul la culcat (probabil statea asa de sambata..cricul a intrat in pamant...) si am procedat la pornirea lui :)

 

Un mare nor de fum albastru s'a abatut asupra strazii dupa ce i'am dat contact..am turat'o..la fel. Am mai lasat moto sa mearga si se pare ca si'a mai revenit, dar nu de tot (inca mai scoate un pic de fum).

 

Intrebarea mea este..o sa isi revina..e ok..? Sa ma bag la un drum pana la benzinarie?

 

Multumesc. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Intrebarea mea este..o sa isi revina..e ok..? Sa ma bag la un drum pana la benzinarie?

 

Eu zic ca s-a stricat rau de tot... :rusinica: Nu facem schimb? Iti dau un motor - bijuterie, pe al tau ala stricat... :rolleyes:

 

 

OT: Daca vreti sa scapati de dusmani, acum e momentul: la oferta, dau in cap la oricine trebuie, pentru un 954 in stare buna... :grinbandit:

 

 

P.S.: Stai linistit, o sa arda tot uleiul ala din cilindri, dupa care o sa mearga brici. Probleme pot aparea doar la bujii, fiindca nu prea le place uleiul.

Oricum, ar trebui schimbat uleiul, s-ar putea sa fi ajuns (cumva) benzinica in el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de idee, o sa-l intreb daca il intereseaza vreun schimb, ca marafeti lichizi n-am decat vreo 500...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Multumesc de idee, o sa-l intreb daca il intereseaza vreun schimb, ca marafeti lichizi n-am decat vreo 500...

E al meu , nu vreau schimb .. am nevoie de bani sa investesc in ceva :(. Vinde-o pe a ta..si vorbim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...