mistery Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) Se poate prinde pe tija de suport a claxonului. Este chiar intre bord si triple clamp, ascuns cat de cat dar poti ajunge la el. Partea electrica iti da putin de gandit dar se rezolva cu google. LE: instalare cu pozili http://www.pashnit.com/forum/showthread.php?t=2318 Tu ii cauti doar alt loc. Editat Iulie 13, 2011 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Un capac de alternator,de HONDA 929 are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Bladeuri prin Cluj nu sunt?din pacate din cauza unor probleme de sanatate sunt in Cluj dar inca nu am vazut niciun Blade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 sal am nevoie de putin ajutor se poate scoate filtru de ulei la 929 fara sa dai jos carena ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 La 954 nu am reusit, din cauza galeriilor de evacuare intortocheate.. Daca 929 are aceleasi galerii.. atunci nu cred.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 sal am nevoie de putin ajutor se poate scoate filtru de ulei la 929 fara sa dai jos carena ? multam SALUT,SE POATE,DE 4 ANI NUMAI ASA SCHIMB FILTRUL CU O CHEIE DE FILTRU....BAGI PE GAURA MICA DINCARENA LATERALA....TE STRECORI PE LANGA GALERIE SI DESFACI...E SIMPLU... APOI CU CATEVA ROTIRI ALE FILTRULUI IN SPATIUL LIMITAT DINTRE GALERIE SI SURUBUL DE PRIDERE...IL SCOTI PE LATERALA TOT PE GAURA MICA DIN CARENA... STERGI CU CARPA ULEIUL SCURS PE GALERII....BAGI NOUL FILTRU TOT PE GAURA LATERALA MICA DIN CARENA...IL ROTESTI IN SPATIUL DINTRE SURUB PRIDERE SI GALERIEE....INFILETEZI...STRANGI CU CHEIA SI ASTA E TOT....SIMPLU....NU DAI NICIO CARENA JOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 (editat) SALUT,SE POATE,DE 4 ANI NUMAI ASA SCHIMB FILTRUL CU O CHEIE DE FILTRU....BAGI PE GAURA MICA DINCARENA LATERALA....TE STRECORI PE LANGA GALERIE SI DESFACI...E SIMPLU... APOI CU CATEVA ROTIRI ALE FILTRULUI IN SPATIUL LIMITAT DINTRE GALERIE SI SURUBUL DE PRIDERE...IL SCOTI PE LATERALA TOT PE GAURA MICA DIN CARENA... STERGI CU CARPA ULEIUL SCURS PE GALERII....BAGI NOUL FILTRU TOT PE GAURA LATERALA MICA DIN CARENA...IL ROTESTI IN SPATIUL DINTRE SURUB PRIDERE SI GALERIEE....INFILETEZI...STRANGI CU CHEIA SI ASTA E TOT....SIMPLU....NU DAI NICIO CARENA JOS multumesc frumos poti sa-mi spui te rog tie cati litri de ulei iti intra la un schimb ? Editat Iulie 17, 2011 de CBROSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 multumesc frumos poti sa-mi spui te rog tie cati litri de ulei iti intra la un schimb ? SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE inseamna ca eu s-ar putea sa am o problema destul de mare ....... la ultima revizie dintr-un bidon de 4 L mi s-a dat inapoi 1 SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE inseamna ca eu s-ar putea sa am o problema destul de mare ....... la ultima revizie dintr-un bidon de 4L mi s-a dat inapoi 1L deci motorul a mers 3000 km fara 700 grame de ulei ; nu pare avea vreo problema nu mi s-a aprins nici un bec , nivelul de ulei este ok cand este moto pe o suprafata aproximativ plana .....bine nu cred ca i-a facut . Posibile probleme pe viitor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Stai linistit, probabil 3.7l scrie la carte, insa nu iese tot uleiul vechi. Bine, nici 0.7l nu cred ca raman, dar un 0.3-0.4 e rezonabil sa ramana. Daca la verificarea nivelului e ok atunci sanatate si un praz verde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Nu strica nici daca bagi 4L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Stai linistit, probabil 3.7l scrie la carte, insa nu iese tot uleiul vechi. Bine, nici 0.7l nu cred ca raman, dar un 0.3-0.4 e rezonabil sa ramana. Daca la verificarea nivelului e ok atunci sanatate si un praz verde! LA 929 SC 44 AN 2001...IN CARTEA ORIGINALA....3.7 L ULEI CU FILTRUL SCHIMBAT. IL LAS SA SE SCURGA BINE BINE..ULEIUL VECHI....SI CAM ASA INTRA DE FIECARE DATA....SI ULEIUL NOU AJUNGE LA SEMNUL DE SUS AL FERESTREI....CA LA CARTE... APOI DUPA PORNIRE...TRAGE IN FILTRU...CIRCUITE...SI AJUGE TOCMAI BINE LA NIVEL... PROBABIL LA EL NU A STAT SA SCURGA TOT ULEIUL....A FOST INCLINAT....SI A RAMAS IN PARTEA DIN FATA...CINE STIE... ORICUM 0.7 E CEVA ULEI...NU INTELEG CUM AJUNGE LA SEMNE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) Offtopic. @bu2, uite cum poti scapa de problema: Editat Iulie 18, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) uite cum poti scapa de problema: In alta ordine de idei, pun si io aseara in troteneta benzina Petrom 99+, ca nu mai aveau de 95. E prima oara cand am patit asta, si inca odata cand eram la un Rompetrol, iar atunci am bagat de 98.. Deci e cu totul alt armasar, zici ca i'am dat jaratec! Trage mult mai frumos, mai puternic si mai smooth, iar pe la 6000rpm daca bag mana in gaz mai nervos fuge de c.u.r.(PP se pare ca nu's suficiente, dar nici nu erau incalzite, ce'i drept). Ce'mi iubeam io troteneta, dar acum o ador! 99+ FTW!! Editat Iulie 19, 2011 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti Cine este interesat astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Hello, Am nevoie de scarita stanga fatza. Are cineva de dat ieftin? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 (editat) Salut gashca de Fireblade-isti si astept cu nerabdare sa ma intorc ACASAAAAA! (Adica aici!) Nu stiti vreun 954 la schimb cu BMW-ul meu? Mai pun ceva la diferenta... Editat Iulie 22, 2011 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 /index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/ scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 "Problema" mea cu a 2-a de fapt era relanti-ul dat la 900 rpm. L-am dat la 1300 cam asa si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salutare! Am gasit motorul la culcat (probabil statea asa de sambata..cricul a intrat in pamant...) si am procedat la pornirea lui Un mare nor de fum albastru s'a abatut asupra strazii dupa ce i'am dat contact..am turat'o..la fel. Am mai lasat moto sa mearga si se pare ca si'a mai revenit, dar nu de tot (inca mai scoate un pic de fum). Intrebarea mea este..o sa isi revina..e ok..? Sa ma bag la un drum pana la benzinarie? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Schimba uleiul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salutare! Intrebarea mea este..o sa isi revina..e ok..? Sa ma bag la un drum pana la benzinarie? Eu zic ca s-a stricat rau de tot... Nu facem schimb? Iti dau un motor - bijuterie, pe al tau ala stricat... OT: Daca vreti sa scapati de dusmani, acum e momentul: la oferta, dau in cap la oricine trebuie, pentru un 954 in stare buna... P.S.: Stai linistit, o sa arda tot uleiul ala din cilindri, dupa care o sa mearga brici. Probleme pot aparea doar la bujii, fiindca nu prea le place uleiul. Oricum, ar trebui schimbat uleiul, s-ar putea sa fi ajuns (cumva) benzinica in el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Uite 954 in stare buna. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-954%20rr-din-2002-393953.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Uite 954 in stare buna. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-954%20rr-din-2002-393953.html Multumesc de idee, o sa-l intreb daca il intereseaza vreun schimb, ca marafeti lichizi n-am decat vreo 500... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Multumesc de idee, o sa-l intreb daca il intereseaza vreun schimb, ca marafeti lichizi n-am decat vreo 500... E al meu , nu vreau schimb .. am nevoie de bani sa investesc in ceva . Vinde-o pe a ta..si vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.