Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

999 ala nu l-as lua ever. E sexi, e rapida e italianca rea. E si scumpa incomoda si buna de fix 0 oriunde sunt 2 deniverlari pe drum.

GT-ul imi place. Sunt sigur ca drage binisor. PE mine suspensia ma pune pe ganduri, am impresia ca ar fi cam moale.

K1200 mmmmmmmmputere multa, comfort si reliability. As zice ca daca iei una in stare buna nu ar trebui sa ai mai multe prb decat cu o japoneza.

 

Boneville, in nici un caz decat daca ai deja macar o mobra si chiar nu iti satisface nevoia de a iesi la terasa aia unde se serveste peste direct din lac/rau odata pe luna.

 

 

Am si eu o problema. Am schimbat lantul la motor cand am luat mobra anul trecut. A facut de atunci cat 7000-8000 km. Lantul e cam praf la momentul de fata. S-a uzat atat de neuniform ca abia mai pot strange din el. M-i se pare ca s-a uzat mult prea repede fata de felul cum il ingrijesc. Forja racing nu prea vede motorul, schimb intotdeuna cat mai smooth posibil, nu blochez spatele la retrogadari, nu prea dau forja gen rollon-uri.

Lantul il ung la fiecare 300-400 km, il spal de fiecare data cand ma prinde ploaia sau odata la 2 ungeri.

Deci e normal sa tina doar 8000-10000km? Eu am sperat la dublu totusi :P

 

PS E un lant Oring EK. O fi doar calitatea de toata jena?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

999 ala nu l-as lua ever. E sexi, e rapida e italianca rea. E si scumpa incomoda si buna de fix 0 oriunde sunt 2 deniverlari pe drum.

GT-ul imi place. Sunt sigur ca drage binisor. PE mine suspensia ma pune pe ganduri, am impresia ca ar fi cam moale.

K1200 mmmmmmmmputere multa, comfort si reliability. As zice ca daca iei una in stare buna nu ar trebui sa ai mai multe prb decat cu o japoneza.

 

Boneville, in nici un caz decat daca ai deja macar o mobra si chiar nu iti satisface nevoia de a iesi la terasa aia unde se serveste peste direct din lac/rau odata pe luna.

 

 

Am si eu o problema. Am schimbat lantul la motor cand am luat mobra anul trecut. A facut de atunci cat 7000-8000 km. Lantul e cam praf la momentul de fata. S-a uzat atat de neuniform ca abia mai pot strange din el. M-i se pare ca s-a uzat mult prea repede fata de felul cum il ingrijesc. Forja racing nu prea vede motorul, schimb intotdeuna cat mai smooth posibil, nu blochez spatele la retrogadari, nu prea dau forja gen rollon-uri.

Lantul il ung la fiecare 300-400 km, il spal de fiecare data cand ma prinde ploaia sau odata la 2 ungeri.

Deci e normal sa tina doar 8000-10000km? Eu am sperat la dublu totusi :P

 

PS E un lant Oring EK. O fi doar calitatea de toata jena?

 

Io as merge pe calitate.. altceva nu ar avea ce sa fie, mai ales la modul in care il intretii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off, is tare nedumerit! Am de ales intre un Ducati 1000 sport classic, un Ducati 999s si un Bmw K1200S. Acum na, va cer si voua parerea. Eu sincer tind spre ultima, pentru posibilitatile touring si ABS.

 

64188d1268190225-fs-oem-dual-sachs-rear-shocks-2007-sport-classic-biposto-moto-5.jpg

 

 

ducati999rhf1024ks1.jpg

 

BMW-K1200s-2004-Wallpaper.jpg

cat costa sport 1000....si pe unde se afla????

merci!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan aka Guliver, Matematik, etc a mers 200000 cu un lant fara sa-l unga,curete, etc.

 

In cazul de fata sigur e vb de excesul de zel :crack:

 

De distributie pe un 150 poate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat costa sport 1000....si pe unde se afla????

merci!!!!

 

Vreo 7-8 mii, prin IT sunt vreo 2-3. Modelul e rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate prinde pe tija de suport a claxonului. Este chiar intre bord si triple clamp, ascuns cat de cat dar poti ajunge la el. Partea electrica iti da putin de gandit dar se rezolva cu google.

 

LE: instalare cu pozili http://www.pashnit.com/forum/showthread.php?t=2318 Tu ii cauti doar alt loc.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am nevoie de putin ajutor

se poate scoate filtru de ulei la 929 fara sa dai jos carena ?

 

multam

 

 

SALUT,SE POATE,DE 4 ANI NUMAI ASA SCHIMB FILTRUL

CU O CHEIE DE FILTRU....BAGI PE GAURA MICA DINCARENA LATERALA....TE STRECORI PE LANGA GALERIE SI DESFACI...E SIMPLU...

APOI CU CATEVA ROTIRI ALE FILTRULUI IN SPATIUL LIMITAT DINTRE GALERIE SI SURUBUL DE PRIDERE...IL SCOTI PE LATERALA TOT PE GAURA MICA DIN CARENA...

STERGI CU CARPA ULEIUL SCURS PE GALERII....BAGI NOUL FILTRU TOT PE GAURA LATERALA MICA DIN CARENA...IL ROTESTI IN SPATIUL DINTRE SURUB PRIDERE SI GALERIEE....INFILETEZI...STRANGI CU CHEIA SI ASTA E TOT....SIMPLU....NU DAI NICIO CARENA JOS :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT,SE POATE,DE 4 ANI NUMAI ASA SCHIMB FILTRUL

CU O CHEIE DE FILTRU....BAGI PE GAURA MICA DINCARENA LATERALA....TE STRECORI PE LANGA GALERIE SI DESFACI...E SIMPLU...

APOI CU CATEVA ROTIRI ALE FILTRULUI IN SPATIUL LIMITAT DINTRE GALERIE SI SURUBUL DE PRIDERE...IL SCOTI PE LATERALA TOT PE GAURA MICA DIN CARENA...

STERGI CU CARPA ULEIUL SCURS PE GALERII....BAGI NOUL FILTRU TOT PE GAURA LATERALA MICA DIN CARENA...IL ROTESTI IN SPATIUL DINTRE SURUB PRIDERE SI GALERIEE....INFILETEZI...STRANGI CU CHEIA SI ASTA E TOT....SIMPLU....NU DAI NICIO CARENA JOS :)

 

multumesc frumos

poti sa-mi spui te rog tie cati litri de ulei iti intra la un schimb ?

Editat de CBROSU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos

poti sa-mi spui te rog tie cati litri de ulei iti intra la un schimb ?

 

 

SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE :)

inseamna ca eu s-ar putea sa am o problema destul de mare ....... la ultima revizie dintr-un bidon de 4 L mi s-a dat inapoi 1

 

SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE :)

inseamna ca eu s-ar putea sa am o problema destul de mare ....... la ultima revizie dintr-un bidon de 4L mi s-a dat inapoi 1L deci motorul a mers 3000 km fara 700 grame de ulei ; nu pare avea vreo problema nu mi s-a aprins nici un bec , nivelul de ulei este ok cand este moto pe o suprafata aproximativ plana .....bine nu cred ca i-a facut . Posibile probleme pe viitor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, probabil 3.7l scrie la carte, insa nu iese tot uleiul vechi. Bine, nici 0.7l nu cred ca raman, dar un 0.3-0.4 e rezonabil sa ramana. Daca la verificarea nivelului e ok atunci sanatate si un praz verde! :D

 

LA 929 SC 44 AN 2001...IN CARTEA ORIGINALA....3.7 L ULEI CU FILTRUL SCHIMBAT.

IL LAS SA SE SCURGA BINE BINE..ULEIUL VECHI....SI CAM ASA INTRA DE FIECARE DATA....SI ULEIUL NOU AJUNGE LA SEMNUL DE SUS AL FERESTREI....CA LA CARTE...

APOI DUPA PORNIRE...TRAGE IN FILTRU...CIRCUITE...SI AJUGE TOCMAI BINE LA NIVEL...

 

PROBABIL LA EL NU A STAT SA SCURGA TOT ULEIUL....A FOST INCLINAT....SI A RAMAS IN PARTEA DIN FATA...CINE STIE...

ORICUM 0.7 E CEVA ULEI...NU INTELEG CUM AJUNGE LA SEMNE :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut gashca de Fireblade-isti si astept cu nerabdare sa ma intorc ACASAAAAA! (Adica aici!)

 

Nu stiti vreun 954 la schimb cu BMW-ul meu? :grinbandit: Mai pun ceva la diferenta...

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...