Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

nu are nimeni un motor pt cbr 929 de vanzare? sau unde as putea gasi? 0754614525



daca in loc de motor 929 pun un motor de 954 de ce mai am nevoie sa schimb? injectoarele , galeria,sau cableje electrice???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari , Craciun fericit tuturor va doresc si toate cele bune in primul rand !! Ce as dori sa va intreb , poate cunoasteti unii . Isi merita acesti bani 954RRul asta http://www.kapaza.be/fr/motos/honda-cbr-900-rr-954-sc50-80194695.htm ??? Care ar fi sansa ca acesti km sa fie reali ..

 

E destul de greu de crezut ca un motor de 12 ani de acum are 16400 km, dar presupunand ca motorul e impecabil din toate punctele de vedere 3800 tot pare mult, daca mai pui in calcul si drumul eventual taxe si alte cheltuieli. Totul se reduce la ce intelege proprietarul prin "mai putem discuta referitor la pret" sau cum se traduce :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm , locuiesc aici cam asta ar fi un +

 

Daca locuiesti prin zona, atunci o "audienta" pe viu vorbeste mult mai tare decat un numar in bordul motocicletei. Mereu am incercat sa nu judec o motocicleta din poze, daca mai multi ar urma acest sfat sectiunile de vanzari ar fi mult mai...placute :D Poate ca in danemarca sau de unde era anuntul prin negociabil oamenii inteleg mai mult de 100 de euro taiat din pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si pentru ce il vrea cine-l cumpara, acum pe tine te inteleg ca esti fan R1 si pe buna dreptate, este un motor remarcabil dar eu spre exemplu sunt un caz deosebit, asa cum poate e si baiatul de mai sus. Eu am avut un buget, atat mi-am permis, si initial voiam ceva de 600cc, imi plac sportivele, dar voiam si un motor care sa consume mai putin, cu o pozitie mai ingaduitoare, si din moment ce nimic de 600cc nu m-a incantat am optat pentru 954. Un alt motiv a fost pentru ca eu din prima clipa cand am vazut un 954 a fost dragoste la prima vedere...estetic vorbind, si acest lucru depinde de fiecare persoana in parte. Deci o alegere buna nu inseamna neaparat motocicleta cu cea mai buna performanta dupa parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa lamuresc si pe alti nedumeriti ca mine, dupa ce am eliminat eroarea 34, motorul se simte mai lin cand deschid gazul.. nu mai smunceste. Mentionez ca nu mai am pe mobra nici servomotorul nici clapetele din galerii sau airbox. Per total, se merita sa scapi de eroare.

 

Caut piesa din poza.. Nu stiu exact cum se numeste dar pot sa zic ca face parte din galeriile de evacuare.

Are cineva si nu-i trebuie? :)

 

post-71811-0-06191700-1388275626_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna.

Am atasat o poza pe care apar 5 buc de suruburi, cele 2 buc care apar in partea de sus sunt identice, sunt de la carena centrala de jos, cu alea am cele mai mari probleme.

 

Multumesc

 

 

 

Hai, nu fi rautacios cu saracul de JAGI, doar stii ca el a fost preocupat tot timpul, cum sa faca cebereul mai usor, asa ca probabil la asamblare a pus inapoi doar suruburile absolut necesare, restul au ajuns collateral damage :P

 

 

Buna

 

Jagi, te rog frumos sa nu uiti de mine, vezi daca cumva ai suruburile, si scrie-mi cat ma costa.

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat, am citeva , dar le folosesc la prinderea carenelor race, indiferent de marca moto, au acel umar care impiedica capul surubului se preseze si sa sparga carenele de fibra. Avusesem mai multe, dar le-am dat unui amic care a venit cu o Honda, si-i lipseau destule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat, am citeva , dar le folosesc la prinderea carenelor race, indiferent de marca moto, au acel umar care impiedica capul surubului se preseze si sa sparga carenele de fibra. Avusesem mai multe, dar le-am dat unui amic care a venit cu o Honda, si-i lipseau destule.

Ok. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna

Am nevoie de idei si sugestii de la cei destepti.

 

Honda CBR 929rr

 

Am filtru de aer sport (K&N), si finala titanium LeoVince, pe care l-am si scurtat de la 50cm, la 32 de cm.

Motorul merge frumos si in relantina, si din cate vad trage destul de linear, dar a crescut consumul de benzina dupa scurtarea finalei, ceea ce este logic.

 

Exista o varianta sa pun motorul pe un tester sau dyno care sa rescrie map-ul sa fie optimal pt aceste conditii?

Sau asta se poate face numai cu power commander? Nu imi permit, si nici nu vreau sa-mi cumpar.

 

Daca exista, unde se poate si cat costa?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele ECU-uri au eeprom-ul reprogramabil, nu stiu daca e si la 929

Nu este programabil la 929

Singura solutie este un alt dispozitiv, gen power comander,bazzas,rapidbike,etc cu care sa modifici harta de benzina.

Dar,taierea finalei nu aduce cresterea consumului de combustibil.

Tie iti consuma mai mult datorita dereglari sistemului de injectie,componente defecte,sau a stilului de mers care l-ai folosit dupa ce ai un sunet mai mare la acceleratie!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este programabil la 929

Singura solutie este un alt dispozitiv, gen power comander,bazzas,rapidbike,etc cu care sa modifici harta de benzina.

Dar,taierea finalei nu aduce cresterea consumului de combustibil.

Tie iti consuma mai mult datorita dereglari sistemului de injectie,componente defecte,sau a stilului de mers care l-ai folosit dupa ce ai un sunet mai mare la acceleratie!!

Motorul mai mult ca sigur ca este in regula.

Dar m-ai pus pe ganduri cu stilul de pilotaj, pt ca as minti daca as spune ca nu-mi place sa ascult cum suna finala scurtata :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

As avea doua intrebari legate de un 929 daca ma puteti ajuta:

 

1) am tot cautat zilele acestea o lista simpla cu piese necesare si modificarile aduse motocicletei pentru incepatori de stunt-uri si nu am gasit nimic clar si simplu. (pt inceput as dori sa controlez bine mersul pe o roata la viteze mici)

 

2) tocmai ce am dat jos toate carenele de pe el (vreau sa le revopsesc, sa le tin de bune pt ITP-uri bla bla)... de unde pot lua set de suruburi pt tot ce inseamna carene? am observat ca baietii din service-uri au cam incurcat suruburile mele cu altele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

As avea doua intrebari legate de un 929 daca ma puteti ajuta:

 

1) am tot cautat zilele acestea o lista simpla cu piese necesare si modificarile aduse motocicletei pentru incepatori de stunt-uri si nu am gasit nimic clar si simplu. (pt inceput as dori sa controlez bine mersul pe o roata la viteze mici)

 

2) tocmai ce am dat jos toate carenele de pe el (vreau sa le revopsesc, sa le tin de bune pt ITP-uri bla bla)... de unde pot lua set de suruburi pt tot ce inseamna carene? am observat ca baietii din service-uri au cam incurcat suruburile mele cu altele

 

 

http://www.ebay.com/itm/120747341023?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Editat de borosz1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...