Coxaru Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Nu se potriveste mai nimic de la una la alta... Doar filtru de ulei de la 929 la 954! Sper sa nu gresesc bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 Daca nu se potriveste inseaman ca le tin degeaba.Am un set de bujii iridium noi pt sc 33 si un filtru BMC de aer si unul de ulei de calitate.Daca este cineva interesat sa ma contacteze pe forum sau tel.072736438.Daca le ia pe toate le ia la un pret bun.Negociem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Nu puteai sa zici mai repede de bujii ca deabea am cumparat un set... Pune niste preturi ca stie lumea! ATRAGE CLIENTELA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 929 an fabricatie 2001 . Ce m-a facut sa o aleg : ciclistica , pozitie mers ( cea mai confortabila din SS dupa parerea mea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 929 an fabricatie 2001 . Ce m-a facut sa o aleg : ciclistica , pozitie mers ( cea mai confortabila din SS dupa parerea mea ) Din SBK... Apropo am auzit ca ai lucrat la CP. Ai facut treaba buna cu Honditza. Nu te bagi la curse anul asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tobias Ripper Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 (editat) si io de 2 luni am si eu o frumoasa SC33 din 98, am cautat-o muult de tot prin italica si pana la urma am reusit; am 200 de km cu ea, majoritate a in ultimul weekend; cine imi poate da un consum relativ la ea? dupa calculele mele imi ia cca 6-7 % mi-a placut mult aces model si urmasele lui sunt super dar bujetu' limitat. Editat Februarie 14, 2007 de Tobias Ripper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Din SBK...Apropo am auzit ca ai lucrat la CP. Ai facut treaba buna cu Honditza. Nu te bagi la curse anul asta??? Dap SBK , my bad . Am umblat si am sa mai umblu la CP . Sincer ma tenteaza ideea dar din pacate stau prost cu timpul ( pentru antrenament + etape + etc ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 14, 2007 Autor Share Postat Februarie 14, 2007 si io de 2 luni am si eu o frumoasa SC33 din 98, am cautat-o muult de tot prin italica si pana la urma am reusit; am 200 de km cu ea, majoritate a in ultimul weekend; cine imi poate da un consum relativ la ea? dupa calculele mele imi ia cca 6-7 % mi-a placut mult aces model si urmasele lui sunt super dar bujetu' limitat. Nuantele sunt asemanatoare cu a mea.Spune-mi si mie te rog cati kw scrie la tine in certificat.Consumul cam asta estela un mers elegant,sportiv mai sare cu un litru,dar tot nu e mult comparativ cu altele.Este unul dintre cele mai fiabile motoare in linie de la Honda.Care v-ati pus iridium si filtre d aer a-ti observat modificari?Ce uleiuri dati la modelele sc 28 si sc 33 si cat le tineti in motor.Eu am folosit numai Motorex 15w50Syn si l-am schimbat pe la 4-5 mii.Nu a papat gram,dar parca as vrea sa fac o schimbare-Castrol sau Mobil Syn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Dap SBK , my bad . Am umblat si am sa mai umblu la CP . Sincer ma tenteaza ideea dar din pacate stau prost cu timpul ( pentru antrenament + etape + etc ) . Bravo! Daca nu pot sa ma scap de 929 meu, nu am ce face si trebuie sa merg cu el la curse... O sa te rog sa-mi dai si mie niste ponturi ca asa de serie e lenes rau... Dar mai astept putin si daca nu pleaca o sa te sun. Se poate??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tobias Ripper Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 emylyo - in talon zice 94kw, vit constructiva 288 si talonul este facut la bistrita anul trecut pe 28 dec parca; la un mers lejer iti sare de 5 % ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 in talon zice 94kw, vit constructiva 288 idem si la mine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 14, 2007 Autor Share Postat Februarie 14, 2007 Depinde ce insemna lejer la tine.La mine lejer inseamna 140-160 in afara si atunci ia cam 5,8.Si la mine scrie la fel in acte-cred ca e un standard pe tara.Uleiuri?Ce le dati?Sa nu ziceti ca Motul dublu ester syn ca in 92-99 nici nu se visa la uleiul verde cu miros de banane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 idem si la mine.... Scuze ca ma bag ,dar nu vi se pare ciudat ca un 1000rr de 172cp sa ajunga "doar" la 287km/h ,iar acel 900rr(127,8cp) sa il depaseasca la viteza(o diferenta insesizabila intradevar ,dar sunt aproape 50cp!!!! in MINUS!!!)??? Ps:inca odata scuze ,dar mi s-a parut prea ciudat si de aceea m-am bagat sa intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Ma bag si eu, nee-posesor de 900 RR... Ma bate gandul sa achizitionez un 900 RR de prin 94-95, nush exact ce model e. Ma gandeam ca imi dati si mie niste informatii specifice despre mobra, cum merge, consum, fiabilitate, etc. Merci anticipat. Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
webber Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Ma bate gandul sa achizitionez un 900 RR de prin 94-95, nush exact ce model e. Ma gandeam ca imi dati si mie niste informatii specifice despre mobra, cum merge, consum, fiabilitate, etc. Merge criminal! E super motor. Constructie simpla si fiabilitate maxima. Consum 5-6% mers normal. Iti recomand totusi modelele dupa anul de gratie 1996 cand au modificat farul si arata muuult mai cool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Bravo!Daca nu pot sa ma scap de 929 meu, nu am ce face si trebuie sa merg cu el la curse... O sa te rog sa-mi dai si mie niste ponturi ca asa de serie e lenes rau... Dar mai astept putin si daca nu pleaca o sa te sun. Se poate??? No problemo. Nu inteleg totusi de ce vrei sa scapi de el . Daca te axezi preponderent numai pe curse - dap schimba-l ; insa daca mergi mai mult pe strada e o motoreta excelenta pentru asa ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 No problemo. Nu inteleg totusi de ce vrei sa scapi de el . Daca te axezi preponderent numai pe curse - dap schimba-l ; insa daca mergi mai mult pe strada e o motoreta excelenta pentru asa ceva . Pai de anul asta intru la curse. O sa ma dau si pe strada. Dar principalul sunt cursele desi motorul e in stare foarte buna. O sa vad eu cum fac. Mersi, bafta si sa vina caldura!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 15, 2007 Autor Share Postat Februarie 15, 2007 Pot sa spun ca pentru strada este prea mult 929,e mult si 919 daca ma gandesc bine.SAi nu mai spuneti ca este lenesa 929 ca or sa isi ia incepatorii pe aici si nui vad bine.Spune ca este lenesa comparativ cu 1000rr sau k5,r1,zx10.No ofense.Cand te obisnuiesti cu un motor ti se pare ca este lenes.Daca apuci sa mergi cu unul cu 15 cai in plus deja ti s-a stricat ziua.Este? Inca ceva.Cam ce diferente sunt intre 929 si 954 ca am inteles ca este acelasi motor?Trecand peste look! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Pot sa spun ca pentru strada este prea mult 929,e mult si 919 daca ma gandesc bine.SAi nu mai spuneti ca este lenesa 929 ca or sa isi ia incepatorii pe aici si nui vad bine.Spune ca este lenesa comparativ cu 1000rr sau k5,r1,zx10.No ofense.Cand te obisnuiesti cu un motor ti se pare ca este lenes.Daca apuci sa mergi cu unul cu 15 cai in plus deja ti s-a stricat ziua.Este? Inca ceva.Cam ce diferente sunt intre 929 si 954 ca am inteles ca este acelasi motor?Trecand peste look! Corect. Lenes comparat cu ce ai zis tu. Diferentele dintre 929 si 954 este ca 954 are cativa CP in plus, este un pic mai scurt, alta pozitie pe el, este un pic mai usor, are cadrul vopsit negru, nu mai are furca spate prinsa de motor ca 929, eventual arata mai bine estetic din punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 Din ce zic cetatenii de pe la revistele de motoare de afara, 929 cu evacuare after-market se da mai bine ca 954 de fabrica. Io nu m-am dat cu 929 sau 954 dar am un prieten care a dat 919 si si-a luat 954. Diferenta dintre ele e foarte mare (oricum e alta tehnologie, ciclistica si alta greutate) si a trebuit sa se obisnuiasca o vreme cu ea. Mult mai usoara si mult mai nervoasa, sare sus mai repede, etc. 919 comparativ cu R1 care-l am acum e cam pistol cu apa dar oricum e o motoreta de luat in seama pe sosea, nerecomandata incepatorilor, chiar daca iarta multe greseli. Bafta si hai sa vina caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 'Inca ceva.Cam ce diferente sunt intre 929 si 954 ca am inteles ca este acelasi motor?Trecand peste look!' Il citez pe Balamuc, care a avut si 929 si acu mere pe 954: ce face acu 954 la3000de ture, la 929 ii mai trebuia 1000 de ture. Daca la 954 care are 16/42 transmisia secundara ii pui un 15/45 poti concura cu succes la liniute cu 1000RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 'Inca ceva.Cam ce diferente sunt intre 929 si 954 ca am inteles ca este acelasi motor?Trecand peste look!' Il citez pe Balamuc, care a avut si 929 si acu mere pe 954: ce face acu 954 la3000de ture, la 929 ii mai trebuia 1000 de ture. Daca la 954 care are 16/42 transmisia secundara ii pui un 15/45 poti concura cu succes la liniute cu 1000RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barthez Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Si sunt proaspatul detinator al unui Fireblade, model 98-99, e platit, trebuie doar sa-l ridic weekendul viitor, SPER,...luat de la bardaci, 33.000km, toba Rombo Racing, parbriz Racing semi-fumuriu, alarma si vedem cum o mai accesorizez saptamaniile viitoare, probabil scarite,suruburi si popici albastre..ma gandesc si la discuri fluture si furtune racing...insa trebuie sa mai fac rost de niste $$$ pentru astea. Sper sa fie o moto ireprosabila cum se spune despre modelul acesta, fiind ultimul pe carburatie, si din tot ce am auzit de la prieteni si din documentare ar fi o motocicleta foarte reusita. Referitor la suruburi, alea din louis nu se potrivesc, si am fost azi pe la kawamotors, au gasit baietii intr-un catalog, setul de suruburi de carene, parbriz,rezervor,si cam ce suroabe se mai schimba la impresionabilul pretz de numai 200 de euro...m-am gandit eu ca merg si suruburile care le am Si btw...fireblade 98-99 fuge mai bine de 280, chiar daca pe bikez.com sunt date alte valori. Aici http://www.RepairManualClub.com gasiti manuale de reparatii moto, inclusiv fireblade, nu am cum sa le pun aici ca au vreo 60 de mega fiecare, va trebuie doar un cont si puteti descarca maxim 3 manuale pe zi. Numai bine si sa ne vedem pe strada si la curse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Si btw...fireblade 98-99 fuge mai bine de 280, chiar daca pe bikez.com sunt date alte valori. Pe bord ,DA!!!...real ,NU!!! Imi raspundeti si mie la ce am intrebat mai in urma si anume: nu vi se pare ciudat ca o moto de 127cp(900rr-288km/h dupa cum spuneti voi ca scrie in certificat) sa prinda un top-speed mai mare ca un 1000rr mai puternic cu aproape 50cp si care ajunge "abia" la 287km/h???!!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 (editat) Pe bord ,DA!!!...real ,NU!!! Imi raspundeti si mie la ce am intrebat mai in urma si anume: nu vi se pare ciudat ca o moto de 127cp(900rr-288km/h dupa cum spuneti voi ca scrie in certificat) sa prinda un top-speed mai mare ca un 1000rr mai puternic cu aproape 50cp si care ajunge "abia" la 287km/h???!!?!? De ce nu te dai tu cu SC33 si dupaia vii si ne dai invataturi? Eu n-o sa-mi dau cu parerea despre o moto cu care n-am mers. Mai in gluna ,mai in serios tu esti bun numai de circoteala. Editat Februarie 18, 2007 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.