Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

very helpful!! am comandat de la Honda. pret=12 eur cu TVA inclus

am ales varianta asta fiindca e mai rapida si diferenta nu ma deranjeaza in cazul asta. de maine sunt plecat si numa' bine, ca pana miercuri am si piesa.

senq boss! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Caut stikere pt un SC28 pt carena dreapta si codita, a mai facut cineva modelul asta!?

Asa arata inainte de tavaleala!!

si acum modelul ca sa se vada mai bine: click1 + click2

 

Imi mai trebuie deasemnea 1-2 cleme cu surub pe juma de tura (au cazut in timpul mersului si am pus surub cu piulita.. nu prea-mi convine).. plus 1 clema ce vine montata peste cele 2 jumatati de la codita sub sha.2007419bikepics-869281-full.jpg

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crz, hondafan te ajuta cu ele, sigur. Ia legatura cu el. (L.E. Am postat in acelasi timp cu strumfuadi ;))

 

Am mai pus ceva km pe Broscuta in weekendul acesta. Am fost pana la Sibiu, la Hillclimbing. Daca tot am fost pana acolo, am urcat si pana la Balea Lac.

 

 

post-28093-1280785371_thumb.jpg

post-28093-1280785381_thumb.jpg

post-28093-1280785390_thumb.jpg

post-28093-1280785405_thumb.jpg

post-28093-1280785412_thumb.jpg

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Stie cineva daca bascula de la un SC33 (919) se potriveste pe un SC28 (893)? Am reusit sa o indoi si noua costa prea mult. Sau poate stiti pe cineva care are una de SC28.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Stie cineva daca bascula de la un SC33 (919) se potriveste pe un SC28 (893)? Am reusit sa o indoi si noua costa prea mult. Sau poate stiti pe cineva care are una de SC28.

Cumva tu ai intrat într-un gard într-o curbă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hai sus cu topicu'. Ati adormit cu totii? Sau sunteti in excursii lungi cu Blade-urile si n-aveti timp de forum? :drink:

 

Ete ce-am gasit eu weekend-ul trecut, la Brno. :laugh:

post-28093-1281991829_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos... Frumos... :baldy:

 

Acum cineva care sti sigur.. 954 are discuri pe fata de 330 1000rr 2004-2005 310mm si de la 2006 in sus 320... zic prosti sau kiar asa este ? si unde gasesc si eu unele de 290 sau 300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu belele cu motoreta mea, si anume un Fireblade din 98.

Am tot schimbat la relee de incarcare de m-am uscat si tot se ard.Am umblat in alternator si stupoare: statorul prajit in totalitate.

Asadar cine ma poate ajuta sa gasesc si eu un stator bun si la un pret acceptabil.

As incerca sa il bobinez pe cel vechi, ce ziceti merge?

Astept raspunsuri.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu stator (de fapt era partea care se invarte) prajit, o bobina sau doua din 10 sau cate erau....

cu rebobinatul parerile sunt impartite... unii zic ca merge, unii ca merge dar nu prea tine, altii ca merge si ca tine daca e mesterul bun si izolatia de calitate.

eu pana la urma mi-am luat unul nou (vreo 100E)... m-am gandit ca daca iau unul sh poate se parleste si asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbesti despre acelasi model de motocicleta? ca eu mai ieftin de 130euro nu am gasit second.

nou este 280euro original si putin mai ieftin aftermarket.

zi si de unde ai luat tu.

numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbesti despre acelasi model de motocicleta? ca eu mai ieftin de 130euro nu am gasit second.

nou este 280euro original si putin mai ieftin aftermarket.

zi si de unde ai luat tu.

numai bine.

 

 

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...c33-108769.html e ce iti trebuie tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha.Atunci o sa incerc sa il rebobinez si eu.si daca ar fi sa se strice nu pierd chiar asa multi bani decat daca as lua unul second si sa se strice.

Mersi mult.

Numai bine!

Merge rebobinat, fara probleme. In plus, te sfatuiesc sa verifici mufa care merge la releul de incarcare. Verifica papuc cu papuc, strange-i putin cu un patent si pune niste spray de contact sau WD40. TRUST ME!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din lipsa de timp si rabdare am tot amanat sa pun poze cu plimbarea facuta la inceputul lunii pana in croatia cu revenire prin slovenia, italia si austria.

 

in croatia am mers pe insula krk. restul coastei am vazut-o anul trecut pe bordul GPZului de 500 iar anul asta am vrut sa exploram mai bine insula asta. si a meritat din plin. drumurile pe insula sunt fenomenale piste TT terminandu-se in plaje fenomenale. (noaptea incepe fun-ul pe drumuri, doar sportive turate se aud in noapte pe insula)

 

954-le a s-a comportat excelent si nu m-a obosit aproape deloc. as porni inapoi chiar acum numai pentru drumurile astea. singura modificare adusa motorului si-a facut datoria fara cusur: intrerupatorul pus ventilatorului radiatorului mi-a salvat apa din motor de la fierbere de n ori zilnic iar astfel am reusit sa pastrez si eu o parte din parul de pe picior. pentru cei necredinciosi le spun acum ca am tinut temperatura apei strict peste 81 grade dar nu o lasam sa treaca de 90.

 

consumul mediu pe 3040 km a fost de 5.5 l pe 100 km. am cheltuit aprox 190 euro pe carburant si am condus cam 1200 pe drumuri nationale si judetene.

 

pozele trebuie sa le mai uploadez deseara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta era si motivul pt care am luat 954. era ultimul superbike care mai permite si touring fara vizite la cabinete de masaj medical. mai era zx9le dar nu vroiam motor pe carburatie.

 

cand am ajuns acasa dupa 1200 km intr-o zi a venit sa imi dau palme, vroiam inapoi in sa sa ma duc ata in alpi. cacam-as pe meses si padurea bogatii. au niste drumuri prin austria de iti trebuie spaclu sa dai jos balele din interiorul castii. pacat ca mai trebuie sa dai bani si pe cazare si pe mancare in afara de benzina. :P

 

PS mi-am facut deja planuri pentru 2011 in Corsica daca ar fi cineva interesat.

"In Europe there are two places a biker must visit at least once: The Alps and Corsica. In Corsica it's impossible to go wrong on a motorcycle. The only advise we feel we should give you is to avoid the eastern coast unless you are looking for nightlife and sandy beaches"

sursa: http://www.cimt.it/corsica.htm daca va uitati pe google maps la drumurile si plajele de pe insula va dati seama despre ce e vb... :P

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...