adidas Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Gasesc pe la voi un set oglinzi de 954? Astea mi-ar mai trebui dupa ce ajunge si pachetul de la Mac. Am luat de la el niste Qualifier RR, placute brembo, filtru bmc, furtunase de frana, crashuri, bujii, un parbriz db si niste mansoane rizoma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) vrei sa faci rost de niste bani de la firmele de asigurari? Mesaj completat ai idei bune dar avand in vedere suma pe care o baga in motoreta ar fi bine sa te gandesti cat o mai tii si daca se merita ca poate la anu' o sa vrei altceva si pierzi banii daca poti sa pui si tu o poza cu mansoanele griffe sau niste detalii,mersi ps. vezi ca poza ta nu apare iar proprietarul motoretei dupa care te-ai inspirat are topic la "Motocicleta mea" Deja la cite biz bizuri pune pe ea, o face cadou daca vrea s-o vinda. Evident, de cauciucuri nu spune nimic. Plactuze de frina, Brembo, Titaxuri. Aud o gramada care-si pun frine de top si blocheaza roata fata doar ciupind frina. Evident ca dupaia-si iau si cauciucuri.La ce-or folosi toate dotarile astea de terasa?Moto nu va merge niciodata mai bine. Nu aud pe nimeni sa spuna ca anul asta se duce undeva sa-si regleze suspensiile. Credeti-ma ca am vazut sute de moto in parcare care erau setate la suspensii total pe deandoaselea, dar erau pline de chestii sclipitoare, numere personalizate. Parca am fi in State, aia-s campioni la tocat banii. PS: Mansoane Ariete. Astea-s frumoase si dau bine dar dupa 6 luni devin dure ca lemnul, plus ca-s mai groase si ghidonezi mai greu si simti toate vibratiile in palme. Full evacuari, filtre de aer sport, 1000-a de euro cheltuita pt 3-5cai la roata. Vin un tip destept cu o transmisie finala mai scurta cu 10-15% si-i da distanta de 50m la liniutze. Viteza finala micsorata? Unde, pe A1. A2? Fals. Vieza finala atinsa de o moto cu transmisie stock se obtine pe multi km, ori,pe drumuri mai circula si masini si nu ai unde atinge celebra viteza finala. Editat Aprilie 13, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Gasesc pe la voi un set oglinzi de 954? Astea mi-ar mai trebui dupa ce ajunge si pachetul de la Mac. Am luat de la el niste Qualifier RR, placute brembo, filtru bmc, furtunase de frana, crashuri, bujii, un parbriz db si niste mansoane rizoma am un set de oglinzi de 929 si cred ca sunt aceleasi ca la 954,daca vrei ne intalnim si vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 sunt identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Deja la cite biz bizuri pune pe ea, o face cadou daca vrea s-o vinda. Evident, de cauciucuri nu spune nimic. Plactuze de frina, Brembo, Titaxuri. Aud o gramada care-si pun frine de top si blocheaza roata fata doar ciupind frina. Evident ca dupaia-si iau si cauciucuri.La ce-or folosi toate dotarile astea de terasa?Moto nu va merge niciodata mai bine. Nu aud pe nimeni sa spuna ca anul asta se duce undeva sa-si regleze suspensiile. Credeti-ma ca am vazut sute de moto in parcare care erau setate la suspensii total pe deandoaselea, dar erau pline de chestii sclipitoare, numere personalizate. Parca am fi in State, aia-s campioni la tocat banii. PS: Mansoane Ariete. Astea-s frumoase si dau bine dar dupa 6 luni devin dure ca lemnul, plus ca-s mai groase si ghidonezi mai greu si simti toate vibratiile in palme. Full evacuari, filtre de aer sport, 1000-a de euro cheltuita pt 3-5cai la roata. Vin un tip destept cu o transmisie finala mai scurta cu 10-15% si-i da distanta de 50m la liniutze. Viteza finala micsorata? Unde, pe A1. A2? Fals. Vieza finala atinsa de o moto cu transmisie stock se obtine pe multi km, ori,pe drumuri mai circula si masini si nu ai unde atinge celebra viteza finala. ai drepate in mare parte insa multi merg in principal pe aspect pentru ca pe strada (unde ne dam 90%) nu face (mare) diferenta un power commander sau un pinion -1 pe fata asa ca oamenii isi dizolva banii in rizome si ermaxuri legat de transmisie schimbarea ei are atat avantaje cat si dezavantaje...cel putin la mobra mea care are cititorul de viteza in cutie e o problema cu schimbarea raportului pt ca nu imi va mai indica ok....daca as fi folosit-o pe circuit nu ma interesa. o alta problema ar fi faptul ca iti scurteaza treptele (depinde si cat modifici raportul, de ex am avut un zx6r caruia i-am pus pinion de 51 de dinti si treapta 1 era aproape inexistenta) eu cel putin la 954 nu am simtit nevoia de demaraj mai puternic ca oricum se ridica fatza daca ii dai a1-a cap coada si nu vad unde ai avea nevoie....pe amckart ? din pacate inca nu m-am incumetat sa dau o fuga prin alte tari si sa vad cum e un circuit adevarat, poate ca dupa ce as face asta mi-as schimba un pic conceptiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 sunt de acord cu jagi la capitolul biz-biz-uri... sunt singurul din oras care cumpara cauciucuri noi pt ss, schimba lichidul de frana si arcuri ulei din telescop... dar ma si opresc acolo, in afara de un tankpad si semnale pe led plus un parbriz double bouble nu mai pun nimic, ca nu am nevoie.... ahhh, am pus alte pinioane, pe 954rr, simteam ca are nevoie. la capitolul frane cred ca am avut cele mai bune motoare pana acum, am avut frane foarte bune, placute si conducte schimbate, dar si cu cele stock franam zic eu la fel, pe strada. am trait si eu cu inpresia ca motocicleta trebuie sa fie frumoasa cu multe chestii inutile pe ea, acum o vreau cat mai stock cu cauciucuri si frane bune. sigur nu mai modific nimic, nu mai vopsesc cadre, nu mai tai carene.... gata, acum doar vreau sa ma dau in timpul liber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) ai drepate in mare parte insa multi merg in principal pe aspect pentru ca pe strada (unde ne dam 90%) nu face (mare) diferenta un power commander sau un pinion -1 pe fata asa ca oamenii isi dizolva banii in rizome si ermaxuri legat de transmisie schimbarea ei are atat avantaje cat si dezavantaje...cel putin la mobra mea care are cititorul de viteza in cutie e o problema cu schimbarea raportului pt ca nu imi va mai indica ok....daca as fi folosit-o pe circuit nu ma interesa. o alta problema ar fi faptul ca iti scurteaza treptele (depinde si cat modifici raportul, de ex am avut un zx6r caruia i-am pus pinion de 51 de dinti si treapta 1 era aproape inexistenta) eu cel putin la 954 nu am simtit nevoia de demaraj mai puternic ca oricum se ridica fatza daca ii dai a1-a cap coada si nu vad unde ai avea nevoie....pe amckart ? din pacate inca nu m-am incumetat sa dau o fuga prin alte tari si sa vad cum e un circuit adevarat, poate ca dupa ce as face asta mi-as schimba un pic conceptiile Fa-o si mai vorbim. In general, aproape la toate motocicletele e bine sa scurtezi minim cam cu 10% transmisia finala. E ilogic sa-ti iei 150cai la poponeata si sa vrei sa mergi touring. Comparatia de mai sus a fost pt cei ce vor power, adica o mie de euro pe evacuare. Tu, oricum nu intri in schema, liniutze nu faci, circuite nu. Mai iesi cite o data la iarba verde si cind va opriti la terasa incepeti comentariile, consum, ulei, care o are mai mare, etc. Nu mai zic , putere la motor maxima maxima, se vind motoarele si se achizitioneaza unele mai noi pt ca,..., evident, mai puternice. Cum i-si imagineaza cineva ca poate sa puna pe asfalt 150cai cu a-2 a cu cauciucuri stock? E o autosugestie doar cei 150cai, in realitate se pot folosi doar de la a 4-a in sus. Editat Aprilie 13, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eenduroo Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Motorul este la service unde :sincronizat carburatoarele, verificat buji, schimb ulei, verificat telescoape, frane, kit lant etc se intelege din oficiu ca se face, din monent ce o desfac toata bucati bucatele. Cauciucurile le-am schimbat asta vara Michelin asa mi-au recomandat cei de la service si nu cred ca am facut 2000 km cu ea. De vandut nu se pune problema, ce ajunge pe mana mea, la mine moare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Tu, oricum nu intri in schema, liniutze nu faci, circuite nu. Mai iesi cite o data la iarba verde si cind va opriti la terasa incepeti comentariile, consum, ulei, care o are mai mare, etc. Nu mai zic , putere la motor maxima maxima, se vind motoarele si se achizitioneaza unele mai noi pt ca,..., evident, mai puternice. Cum i-si imagineaza cineva ca poate sa puna pe asfalt 150cai cu a-2 a cu cauciucuri stock? E o autosugestie doar cei 150cai, in realitate se pot folosi doar de la a 4-a in sus. Cum ai dedus stilul meu de mers ? inteleg ironiile dar nu prea isi au loc la persoana mea pentru ca nu ma cunosti, ne stim doar ca am cumparat de la tine un filtru de aer si niste bujii dar cam atat... poate ma confunzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Mai iesi cite o data la iarba verde si cind va opriti la terasa incepeti comentariile, consum, ulei, care o are mai mare, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 trebuie sa schimb si eu bateria in curand...ce imi recomandati? de unde?cat?etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 eu am luat yuasa, dar e prea scump, mergi pe varta, e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 trebuie sa schimb si eu bateria in curand...ce imi recomandati? de unde?cat?etc am fost indrumat de jagi anu' trecut sa iau Victor, am postat pe topicul asta ce, cum, unde si cu cat. e o firma in ploiesti ce-ti aduce la botu' calului, preturi f avantajoase. Mesaj completat Bai nene vreau si eu Telescoape strambe si un far spart de 954.... de unde fac rost ca am disperat... discuri la fel.. poate sa fie in ori ce stare kiar si rupte.. betzigash Parca tu aveai un 954 lovit ma ajuti cu ceva ? te pot ajuta cu juguri rupte si-alte chitzibusuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 am fost indrumat de jagi anu' trecut sa iau Victor, am postat pe topicul asta ce, cum, unde si cu cat. e o firma in ploiesti ce-ti aduce la botu' calului, preturi f avantajoase.Mesaj completat te pot ajuta cu juguri rupte si-alte chitzibusuri. am gasit posturile tale legate de baterie insa nici o adresa sau ceva ci doar o parere pro baterii victor insa la o cautare am gasit asta http://www.shopmania.ro/magazin~online-acc...~p-7681748.html dar nu stiu daca incape...poti sa imi spui si mie ce model de baterie victor ai si daca a incaput fara modificari? mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 am fost indrumat de jagi anu' trecut sa iau Victor, am postat pe topicul asta ce, cum, unde si cu cat. e o firma in ploiesti ce-ti aduce la botu' calului, preturi f avantajoase.Mesaj completat te pot ajuta cu juguri rupte si-alte chitzibusuri. Baterii victor se găsesc prin sellgros. Eu de acolo mi-am luat. Parcă am văzut Âşi la Carrefour. Sunt destul de bune, asta e singura care a rezistat mai mult de 6 luni Âşi a ținut Âşi peste iarnă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Prima baterie a fost tot Yuasa, dar motoreta a stat pe loc vre-un an. Bateria asta m-a ținut pe mine cam încă două luni, deÂşi a avut ceva curent în ea cât să pornesc motorul după un an. A doua, nu mai Âştiu marca dar a ținut foarte puțin. Acum am Victor, baterie cumpărată anul trecut. Am fost la un service unde mi-au verificat încărcarea pentru garanția bateriei, iar cei de acolo au spus că e ok, nu mai Âştiu valorile îndicate atunci. Iarna a fost montată pe motocicletă, dar motocicleta a stat în boxă unde au fost temperaturi cu plus dar am mers destul de mult cu ea cât a fost frig Âşi mă gândeam că o afectează lucrul ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d0deck Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Cine ma poate ajuta si pe mine cu un motor de sc 28 sau sc 33, se pare ca vibrochenu a renuntat sa mai functioneze Daca se poate chiar si fara capace, carburatoare si accesorii. Sper sa nu stau tot sezonul pe tusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Cine ma poate ajuta si pe mine cu un motor de sc 28 sau sc 33, se pare ca vibrochenu a renuntat sa mai functioneze Daca se poate chiar si fara capace, carburatoare si accesorii. Sper sa nu stau tot sezonul pe tusa Vezi ca sunt baieti de la sibiu care au... uite si un site www.crash-moto.eu gasesti si numerele de contact acolo si restul... eu numai de la ei am luat piese de 919 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Vezi ca sunt baieti de la sibiu care au... uite si un site www.crash-moto.eu gasesti si numerele de contact acolo si restul... eu numai de la ei am luat piese de 919 ii recomand, si eu am luauat de cateva ori, super de treaba baitii. pacat ca nu aduc asa multe si de 954... Mesaj completat am gasit posturile tale legate de baterie insa nici o adresa sau ceva ci doar o parere pro baterii victor insa la o cautare am gasit asta http://www.shopmania.ro/magazin~online-acc...~p-7681748.html dar nu stiu daca incape...poti sa imi spui si mie ce model de baterie victor ai si daca a incaput fara modificari? mersi mult ajung maine la birou si gasesc site-u de unde poti comanda Mesaj completat caut o carena centrala de 954 de ceva vreme, pe langa asta si oglinzi, inclusiv alte chitibusuri (cadru bord parttea superioara, etc). dar carena e baza sa o pot baga la vopsit. daca auziti pe undeva de una si v-aduceti aminte, dati pls un semn.. ms Mesaj completat pe langa asta vand un drz 400 sm/enduro 2007 si-un polo 2000 avantajos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Eu zic ca la capitolul baterii de de luat in considerare si oferta RomBat (da, alea romanesti). Iti dau baietii 2 ani garantie, iar una de 12 AH e 95 de lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Eu zic ca la capitolul baterii de de luat in considerare si oferta RomBat (da, alea romanesti). Iti dau baietii 2 ani garantie, iar una de 12 AH e 95 de lei... Da, ma gandisem si eu la varianta asta insa pe site-ul lor apare doar o dimensiune care nu incape la 954 Mesaj completat ii recomand, si eu am luauat de cateva ori, super de treaba baitii.pacat ca nu aduc asa multe si de 954... Mesaj completat ajung maine la birou si gasesc site-u de unde poti comanda Mesaj completat caut o carena centrala de 954 de ceva vreme, pe langa asta si oglinzi, inclusiv alte chitibusuri (cadru bord parttea superioara, etc). dar carena e baza sa o pot baga la vopsit. daca auziti pe undeva de una si v-aduceti aminte, dati pls un semn.. ms Mesaj completat pe langa asta vand un drz 400 sm/enduro 2007 si-un polo 2000 avantajos. daca nu gasesti carena originala te pot ajuta cu una din fibra.cunosc niste baieti care se ocupa cu asta si am vazut una montata si arata OEM pot spune.dezavantajele fibrei nu le mai insir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 betzigash O am eu da este sparta pe partea stanga parca.. ma uit maine sa vad daca mai poate fi reparata si iti dau un semn... Uite si noua achizitzie... in poze este stok ca am fost azi la indentificare... si trebui toba cu suport de numar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d0deck Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Salut, o intrebare pt cunoscatorii de 919, la pornirea la rece apare un mic zgomot la oala de ambreiaj, este normal, in primul minut apoi dispare. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salut, o intrebare pt cunoscatorii de 919, la pornirea la rece apare un mic zgomot la oala de ambreiaj, este normal, in primul minut apoi dispare. Mersi Esti un caz fericit. De obicei nu dispare decat cand tragi maneta de ambreiaj . Serios, stai linistit, e boala de Honda. O sa te plictisesti de motor inainte sa se intample ceva de la zgomotul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 betzigash O am eu da este sparta pe partea stanga parca.. ma uit maine sa vad daca mai poate fi reparata si iti dau un semn... Uite si noua achizitzie... in poze este stok ca am fost azi la indentificare... si trebui toba cu suport de numar frumoasa foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.