Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Gasesc pe la voi un set oglinzi de 954? Astea mi-ar mai trebui dupa ce ajunge si pachetul de la Mac. Am luat de la el niste Qualifier RR, placute brembo, filtru bmc, furtunase de frana, crashuri, bujii, un parbriz db si niste mansoane rizoma :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vrei sa faci rost de niste bani de la firmele de asigurari? :love:

Mesaj completat

 

 

ai idei bune dar avand in vedere suma pe care o baga in motoreta ar fi bine sa te gandesti cat o mai tii si daca se merita ca poate la anu' o sa vrei altceva si pierzi banii

daca poti sa pui si tu o poza cu mansoanele griffe sau niste detalii,mersi

 

ps. vezi ca poza ta nu apare iar proprietarul motoretei dupa care te-ai inspirat are topic la "Motocicleta mea"

 

Deja la cite biz bizuri pune pe ea, o face cadou daca vrea s-o vinda. Evident, de cauciucuri nu spune nimic. Plactuze de frina, Brembo, Titaxuri. Aud o gramada care-si pun frine de top si blocheaza roata fata doar ciupind frina. Evident ca dupaia-si iau si cauciucuri.La ce-or folosi toate dotarile astea de terasa?Moto nu va merge niciodata mai bine. Nu aud pe nimeni sa spuna ca anul asta se duce undeva sa-si regleze suspensiile. Credeti-ma ca am vazut sute de moto in parcare care erau setate la suspensii total pe deandoaselea, dar erau pline de chestii sclipitoare, numere personalizate. Parca am fi in State, aia-s campioni la tocat banii.

 

PS: Mansoane Ariete. Astea-s frumoase si dau bine dar dupa 6 luni devin dure ca lemnul, plus ca-s mai groase si ghidonezi mai greu si simti toate vibratiile in palme.

Full evacuari, filtre de aer sport, 1000-a de euro cheltuita pt 3-5cai la roata. Vin un tip destept cu o transmisie finala mai scurta cu 10-15% si-i da distanta de 50m la liniutze. Viteza finala micsorata? Unde, pe A1. A2? Fals. Vieza finala atinsa de o moto cu transmisie stock se obtine pe multi km, ori,pe drumuri mai circula si masini si nu ai unde atinge celebra viteza finala.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesc pe la voi un set oglinzi de 954? Astea mi-ar mai trebui dupa ce ajunge si pachetul de la Mac. Am luat de la el niste Qualifier RR, placute brembo, filtru bmc, furtunase de frana, crashuri, bujii, un parbriz db si niste mansoane rizoma :laugh:

 

am un set de oglinzi de 929 si cred ca sunt aceleasi ca la 954,daca vrei ne intalnim si vorbim. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja la cite biz bizuri pune pe ea, o face cadou daca vrea s-o vinda. Evident, de cauciucuri nu spune nimic. Plactuze de frina, Brembo, Titaxuri. Aud o gramada care-si pun frine de top si blocheaza roata fata doar ciupind frina. Evident ca dupaia-si iau si cauciucuri.La ce-or folosi toate dotarile astea de terasa?Moto nu va merge niciodata mai bine. Nu aud pe nimeni sa spuna ca anul asta se duce undeva sa-si regleze suspensiile. Credeti-ma ca am vazut sute de moto in parcare care erau setate la suspensii total pe deandoaselea, dar erau pline de chestii sclipitoare, numere personalizate. Parca am fi in State, aia-s campioni la tocat banii.

 

PS: Mansoane Ariete. Astea-s frumoase si dau bine dar dupa 6 luni devin dure ca lemnul, plus ca-s mai groase si ghidonezi mai greu si simti toate vibratiile in palme.

Full evacuari, filtre de aer sport, 1000-a de euro cheltuita pt 3-5cai la roata. Vin un tip destept cu o transmisie finala mai scurta cu 10-15% si-i da distanta de 50m la liniutze. Viteza finala micsorata? Unde, pe A1. A2? Fals. Vieza finala atinsa de o moto cu transmisie stock se obtine pe multi km, ori,pe drumuri mai circula si masini si nu ai unde atinge celebra viteza finala.

 

ai drepate in mare parte insa multi merg in principal pe aspect pentru ca pe strada (unde ne dam 90%) nu face (mare) diferenta un power commander sau un pinion -1 pe fata asa ca oamenii isi dizolva banii in rizome si ermaxuri :love:

 

legat de transmisie schimbarea ei are atat avantaje cat si dezavantaje...cel putin la mobra mea care are cititorul de viteza in cutie e o problema cu schimbarea raportului pt ca nu imi va mai indica ok....daca as fi folosit-o pe circuit nu ma interesa.

o alta problema ar fi faptul ca iti scurteaza treptele (depinde si cat modifici raportul, de ex am avut un zx6r caruia i-am pus pinion de 51 de dinti si treapta 1 era aproape inexistenta)

eu cel putin la 954 nu am simtit nevoia de demaraj mai puternic ca oricum se ridica fatza daca ii dai a1-a cap coada si nu vad unde ai avea nevoie....pe amckart ? :laugh:

din pacate inca nu m-am incumetat sa dau o fuga prin alte tari si sa vad cum e un circuit adevarat, poate ca dupa ce as face asta mi-as schimba un pic conceptiile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord cu jagi la capitolul biz-biz-uri... sunt singurul din oras care cumpara cauciucuri noi pt ss, schimba lichidul de frana si arcuri ulei din telescop... dar ma si opresc acolo, in afara de un tankpad si semnale pe led plus un parbriz double bouble nu mai pun nimic, ca nu am nevoie.... ahhh, am pus alte pinioane, pe 954rr, simteam ca are nevoie.

la capitolul frane cred ca am avut cele mai bune motoare pana acum, am avut frane foarte bune, placute si conducte schimbate, dar si cu cele stock franam zic eu la fel, pe strada.

am trait si eu cu inpresia ca motocicleta trebuie sa fie frumoasa cu multe chestii inutile pe ea, acum o vreau cat mai stock cu cauciucuri si frane bune. sigur nu mai modific nimic, nu mai vopsesc cadre, nu mai tai carene.... gata, acum doar vreau sa ma dau in timpul liber

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai drepate in mare parte insa multi merg in principal pe aspect pentru ca pe strada (unde ne dam 90%) nu face (mare) diferenta un power commander sau un pinion -1 pe fata asa ca oamenii isi dizolva banii in rizome si ermaxuri :)

 

legat de transmisie schimbarea ei are atat avantaje cat si dezavantaje...cel putin la mobra mea care are cititorul de viteza in cutie e o problema cu schimbarea raportului pt ca nu imi va mai indica ok....daca as fi folosit-o pe circuit nu ma interesa.

o alta problema ar fi faptul ca iti scurteaza treptele (depinde si cat modifici raportul, de ex am avut un zx6r caruia i-am pus pinion de 51 de dinti si treapta 1 era aproape inexistenta)

eu cel putin la 954 nu am simtit nevoia de demaraj mai puternic ca oricum se ridica fatza daca ii dai a1-a cap coada si nu vad unde ai avea nevoie....pe amckart ? :P

din pacate inca nu m-am incumetat sa dau o fuga prin alte tari si sa vad cum e un circuit adevarat, poate ca dupa ce as face asta mi-as schimba un pic conceptiile

 

Fa-o si mai vorbim. In general, aproape la toate motocicletele e bine sa scurtezi minim cam cu 10% transmisia finala. E ilogic sa-ti iei 150cai la poponeata si sa vrei sa mergi touring. Comparatia de mai sus a fost pt cei ce vor power, adica o mie de euro pe evacuare. Tu, oricum nu intri in schema, liniutze nu faci, circuite nu. Mai iesi cite o data la iarba verde si cind va opriti la terasa incepeti comentariile, consum, ulei, care o are mai mare, etc.

Nu mai zic , putere la motor maxima maxima, se vind motoarele si se achizitioneaza unele mai noi pt ca,..., evident, mai puternice. Cum i-si imagineaza cineva ca poate sa puna pe asfalt 150cai cu a-2 a cu cauciucuri stock? E o autosugestie doar cei 150cai, in realitate se pot folosi doar de la a 4-a in sus.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este la service unde :sincronizat carburatoarele, verificat buji, schimb ulei, verificat telescoape, frane, kit lant etc se intelege din oficiu ca se face, din monent ce o desfac toata bucati bucatele. Cauciucurile le-am schimbat asta vara Michelin asa mi-au recomandat cei de la service si nu cred ca am facut 2000 km cu ea.

De vandut nu se pune problema, ce ajunge pe mana mea, la mine moare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu, oricum nu intri in schema, liniutze nu faci, circuite nu. Mai iesi cite o data la iarba verde si cind va opriti la terasa incepeti comentariile, consum, ulei, care o are mai mare, etc.

Nu mai zic , putere la motor maxima maxima, se vind motoarele si se achizitioneaza unele mai noi pt ca,..., evident, mai puternice. Cum i-si imagineaza cineva ca poate sa puna pe asfalt 150cai cu a-2 a cu cauciucuri stock? E o autosugestie doar cei 150cai, in realitate se pot folosi doar de la a 4-a in sus.

Cum ai dedus stilul meu de mers ? inteleg ironiile dar nu prea isi au loc la persoana mea pentru ca nu ma cunosti, ne stim doar ca am cumparat de la tine un filtru de aer si niste bujii dar cam atat... poate ma confunzi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa schimb si eu bateria in curand...ce imi recomandati? de unde?cat?etc

 

 

am fost indrumat de jagi anu' trecut sa iau Victor, am postat pe topicul asta ce, cum, unde si cu cat. e o firma in ploiesti ce-ti aduce la botu' calului, preturi f avantajoase.

Mesaj completat

Bai nene vreau si eu Telescoape strambe si un far spart de 954.... de unde fac rost ca am disperat... discuri la fel.. poate sa fie in ori ce stare kiar si rupte..

 

betzigash

 

Parca tu aveai un 954 lovit ma ajuti cu ceva ?

 

 

te pot ajuta cu juguri rupte si-alte chitzibusuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost indrumat de jagi anu' trecut sa iau Victor, am postat pe topicul asta ce, cum, unde si cu cat. e o firma in ploiesti ce-ti aduce la botu' calului, preturi f avantajoase.

Mesaj completat

 

 

 

te pot ajuta cu juguri rupte si-alte chitzibusuri.

am gasit posturile tale legate de baterie insa nici o adresa sau ceva ci doar o parere pro baterii victor :)

insa la o cautare am gasit asta http://www.shopmania.ro/magazin~online-acc...~p-7681748.html dar nu stiu daca incape...poti sa imi spui si mie ce model de baterie victor ai si daca a incaput fara modificari? mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost indrumat de jagi anu' trecut sa iau Victor, am postat pe topicul asta ce, cum, unde si cu cat. e o firma in ploiesti ce-ti aduce la botu' calului, preturi f avantajoase.

Mesaj completat

 

 

 

te pot ajuta cu juguri rupte si-alte chitzibusuri.

Baterii victor se găsesc prin sellgros. Eu de acolo mi-am luat.

Parcă am văzut Âşi la Carrefour. Sunt destul de bune, asta e singura care a rezistat mai mult de 6 luni Âşi a ținut Âşi peste iarnă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima baterie a fost tot Yuasa, dar motoreta a stat pe loc vre-un an. Bateria asta m-a ținut pe mine cam încă două luni, deÂşi a avut ceva curent în ea cât să pornesc motorul după un an.

A doua, nu mai Âştiu marca dar a ținut foarte puțin.

Acum am Victor, baterie cumpărată anul trecut. Am fost la un service unde mi-au verificat încărcarea pentru garanția bateriei, iar cei de acolo au spus că e ok, nu mai Âştiu valorile îndicate atunci. Iarna a fost montată pe motocicletă, dar motocicleta a stat în boxă unde au fost temperaturi cu plus dar am mers destul de mult cu ea cât a fost frig Âşi mă gândeam că o afectează lucrul ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine cu un motor de sc 28 sau sc 33, se pare ca vibrochenu a renuntat sa mai functioneze :) Daca se poate chiar si fara capace, carburatoare si accesorii. Sper sa nu stau tot sezonul pe tusa :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine cu un motor de sc 28 sau sc 33, se pare ca vibrochenu a renuntat sa mai functioneze :) Daca se poate chiar si fara capace, carburatoare si accesorii. Sper sa nu stau tot sezonul pe tusa :P

 

 

Vezi ca sunt baieti de la sibiu care au... uite si un site www.crash-moto.eu gasesti si numerele de contact acolo si restul... eu numai de la ei am luat piese de 919

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca sunt baieti de la sibiu care au... uite si un site www.crash-moto.eu gasesti si numerele de contact acolo si restul... eu numai de la ei am luat piese de 919

 

 

ii recomand, si eu am luauat de cateva ori, super de treaba baitii.

pacat ca nu aduc asa multe si de 954...

Mesaj completat

am gasit posturile tale legate de baterie insa nici o adresa sau ceva ci doar o parere pro baterii victor :)

insa la o cautare am gasit asta http://www.shopmania.ro/magazin~online-acc...~p-7681748.html dar nu stiu daca incape...poti sa imi spui si mie ce model de baterie victor ai si daca a incaput fara modificari? mersi mult

 

 

ajung maine la birou si gasesc site-u de unde poti comanda

 

Mesaj completat

caut o carena centrala de 954 de ceva vreme, pe langa asta si oglinzi, inclusiv alte chitibusuri (cadru bord parttea superioara, etc). dar carena e baza sa o pot baga la vopsit. daca auziti pe undeva de una si v-aduceti aminte, dati pls un semn..

 

ms

 

Mesaj completat

pe langa asta vand un drz 400 sm/enduro 2007 si-un polo 2000 avantajos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca la capitolul baterii de de luat in considerare si oferta RomBat (da, alea romanesti). Iti dau baietii 2 ani garantie, iar una de 12 AH e 95 de lei... :)

Da, ma gandisem si eu la varianta asta insa pe site-ul lor apare doar o dimensiune care nu incape la 954

Mesaj completat

ii recomand, si eu am luauat de cateva ori, super de treaba baitii.

pacat ca nu aduc asa multe si de 954...

Mesaj completat

 

 

 

ajung maine la birou si gasesc site-u de unde poti comanda

 

Mesaj completat

caut o carena centrala de 954 de ceva vreme, pe langa asta si oglinzi, inclusiv alte chitibusuri (cadru bord parttea superioara, etc). dar carena e baza sa o pot baga la vopsit. daca auziti pe undeva de una si v-aduceti aminte, dati pls un semn..

 

ms

 

Mesaj completat

pe langa asta vand un drz 400 sm/enduro 2007 si-un polo 2000 avantajos.

daca nu gasesti carena originala te pot ajuta cu una din fibra.cunosc niste baieti care se ocupa cu asta si am vazut una montata si arata OEM pot spune.dezavantajele fibrei nu le mai insir :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

betzigash

O am eu da este sparta pe partea stanga parca.. ma uit maine sa vad daca mai poate fi reparata si iti dau un semn...

 

Uite si noua achizitzie... in poze este stok ca am fost azi la indentificare... si trebui toba cu suport de numar :love:

post-44778-1271362671_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, o intrebare pt cunoscatorii de 919, la pornirea la rece apare un mic zgomot la oala de ambreiaj, este normal, in primul minut apoi dispare. Mersi

Esti un caz fericit. De obicei nu dispare decat cand tragi maneta de ambreiaj :love: . Serios, stai linistit, e boala de Honda. O sa te plictisesti de motor inainte sa se intample ceva de la zgomotul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

betzigash

O am eu da este sparta pe partea stanga parca.. ma uit maine sa vad daca mai poate fi reparata si iti dau un semn...

 

Uite si noua achizitzie... in poze este stok ca am fost azi la indentificare... si trebui toba cu suport de numar :love:

frumoasa foc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...