Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Vreau sa rog si eu ceva pe oricare dintre voi are putin timp liber.

Cineva care are un CBR 900 SC33, sa mearga cu motoreta lui in treapta a 2-a la 7000rpm si daca poate sa imi spuna si mie ce viteza are in conditiile astea.

Astept si eu un raspuns....Numai bine!

 

Inca nu s-a dat berea pentru test:P

Nu va suparati ca mai dau cate un reply dar daca ramane postul in urma nu mai il vede nimeni.

Numai bine, si sa nu aveti parte de prosti in trafic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Decit vaca aia grasa de 1000rr mai bine mergi pe un 954RR, tie-ti plac curbele. 1000RR este foarte grea, e buna de mers pe autostrada. Un R1 2004 2006 e net superior . Mai ai rabdare sa mai scada preturile la 1000rr/2009(sau 08). Crezi ca e vreo diferentza neta intre 1000rr/2004 si 1000rr/2006? Crezi ca chiar simti cei 3 cai?
Adevaru' e ca 954 pe curbe e poezie. Partea neplacuta e ca n-am avut ocazia de a ma da cu 1000RR pe curbe. De fapt, n-am avut ocazia sa ma dau deloc pe un 1000RR. :goodposting: Stiu, e o mare greseala sa iau ceva inainte de a ma fi urcat pe el, dar n-avem niciunul in Bistrita. A fost unul, dar l-a dus din tara. Asa ca s-ar putea sa aleg cu inima.

O sa ajung si pe circuit la anu', dar parca n-as lua motorul doar pt asta. In plus, ma mai duc si cu pasager. N-as vrea sa-mi chinui prietena pe un R1. M-am dus anul acesta pasager pe 954 intr-un ritm sportiv. N-a fost usor. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum se sta pe R1, pasager.

 

post-28093-1290016287_thumb.jpg

 

 

Foarte multa rabdare nu pot sa am, pana-mi permit un '09 ('08 nu m-as risca sa iau, vazand problemele cu uleiul). Si nici n-as face sacrificii enorme. Pt mine, motocicleta e un moft, nu e "prioritatea 0".

Diferentele intre '04 si '06 sunt la ciclistica (din citite si sfaturi primite). Minore, ce-i drept, dar parca as lua '06-le si pt carenajul mai placut ochiului, nicidecum pt cei 3 cai in plus. Pe strada, nu cred ca folosim nici 60% din puterea motorului.

 

Daca mi-as permite, mi-as lua o motocicleta cu care sa ma dau doar pe pista, un supermoto cu care sa ma dau pe serpentine si o Busa cu care sa-mi plimb prietena. Dar cum nu-mi permit, tind sa cred ca 1000RR-ul ('06-'07) este COMPROMISUL perfect pt mine.

 

Respecte. :blink:

 

 

1. Hai ca te stiu, nu te sperii tu de bibani asa usor...

2. Daca e ceai, fac cinste, ca e ieftin. Cu toate ca ma risc si la o bere - ceva.

3. Una o cumpar eu...

1. fishing-199.gif

2. Pe ultima ai platit-o tu, asa ca e randul meu. :D

3. E cado'.

 

Pt satu de 6...am avut man un 954 foarte frumos la bani de nimic 2350 de euro ca baiatul a plecat afara.....
L-am vazut, dar parca vreau RR-u' de-o mie. :lol:

 

 

la anul clar tre sa ne vedem pe undeva desi nu stiu daca eu o sa fiu tot pe blade , inclin din ce in ce mai mult spre supermoto, dar vreau sa ne vedem oricum .

bafta la crosetat pana atunci , poate reusesc sa termin si eu un mileu pana la primavara

Nu conteaza pe ce vii. Stim cu totii ca-ti curge prin vene sange de Fireblade. La fel si lui Gix, degeaba tot schimba acol' mobrele. :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RISTI sa faci greseala clasica: Iei un motor doar citind despre el, mai mergi si pe circuit si dupaia incepi sa bagi bani in el pt putere suspensii carene. Dupa 2-3 iesiri admiti ca a fost greseala si ca deaia la pista doar tu aveai modelul ala de moto. Cunosc deja 4 raceri din ROSBK care au avut 1000rr 2004 2007,stiu ca-s vaci grele, bune de plimbat pitzi sau impresionat gura casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la anul clar tre sa ne vedem pe undeva desi nu stiu daca eu o sa fiu tot pe blade , inclin din ce in ce mai mult spre supermoto, dar vreau sa ne vedem oricum .

bafta la crosetat pana atunci , poate reusesc sa termin si eu un mileu pana la primavara :goodposting:

Pai sa stii ca nu se exclud reciproc, uita-te la mine... :blink:

 

Iar un SM mai linistit (adica o mobra cu care sa iti faci treaba in oras zi de zi, nu sa numeri orele de functionare ca la cross) poti sa iti iei / faci chiar si la 1.500 de euroi.

 

Eu sunt la a doua fapta, cu KLR facut SM. Ma declar incantat.

Iar Blade-ul e pentru restul nebuniilor. *(Desi m-a mancat in freza sa il fac S-Fighter, la primavara revin cu carene pe el, un model-surpriza!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RISTI sa faci greseala clasica: Iei un motor doar citind despre el, mai mergi si pe circuit si dupaia incepi sa bagi bani in el pt putere suspensii carene. Dupa 2-3 iesiri admiti ca a fost greseala si ca deaia la pista doar tu aveai modelul ala de moto.
Pai asta e ideea, nu vreau un motor NUMAI de circuit. Pe circuit, la anul, o sa ajung o data, maxim de doua ori. Nu ca n-as vrea mai des, doar ca nu-mi permit.

Si tind sa cred ca 1000RR-ul este mai manevrabil decat SC28-ul pe care l-am avut. Imi place sa cred ca m-am descurcat onorabil cu Broscuta, cu atat mai mult cu cat a fost primul meu motor.

 

stiu ca-s vaci grele, bune de plimbat pitzi sau impresionat gura casca.
Nu e motivul pt care vreau 1000RR. Am prietena (aceeasi) de aproape 6 ani de zile, cu mult inainte sa-mi iau primul motor. Nu caut sa impresionez femeile. N-am nevoie de asta, "am tot ce-mi trebuie acasa". :goodposting: Si tocmai pt ca tin la ea, nu vreau s-o chinui pe un R1, cand mai vine pasager.

 

Repet:

Daca mi-as permite, mi-as lua o motocicleta cu care sa ma dau doar pe pista, un supermoto cu care sa ma dau pe serpentine si o Busa cu care sa-mi plimb prietena. Dar cum nu-mi permit, tind sa cred ca 1000RR-ul ('06-'07) este COMPROMISUL perfect pt mine.

 

 

 

(Desi m-a mancat in freza sa il fac S-Fighter, la primavara revin cu carene pe el, un model-surpriza!)
Can I guess? :blink: Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, te chinui prea tare... tot ce ai facut pe 900 si ti s-a parut super fain,rapid si plin de adrenalina o sa faci si pe miar, asta e clar; diferenta e ca pe miar o sa ti se para un vis (asta fiindca e o mare diferenta intre cele doua modele; in principiu o evolutie de peste 10 ani) :goodposting:

daca plecai de pe R1 04-06 la 1000 rr 06-07 punctul de vedere al lui Bogdan era aplicabil, dar in cazul tau sunt sigur ca o sa te incante.

 

Concluzie - baga banu' la ciorap, alege bine motocicleta la cumparare, plimba-ti prietena, mergi pe circuit cat te tine buzunaru' si baga muuuuuulte poze sa vedem si noi. (nu e problema daca bagi poze pe topicu' asta, ca doar te stim si ne esti drag) :blink:

 

Succes!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Can I guess? :)

Hmmm, nu stiu daca va fi Repsol, dar va fi, probabil, un carenaj de K6. (Hai, fara pietre, va rog frumos.). Ideea pleaca de la faptul ca am un far de k6 pe Fighter acum (K6-le de 600/750, nu ala de 1000), si trebuie sa recunosc ca imi place cum arata. Asa ca... sa vedem cum facem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit ceva activitate si pe topicul asta odata cu venirea frigului :laugh:

Vine momentul sa bag motorul la iernat si sa ma gandesc la ce upgrade-uri ii pot face pana in primavara.Intre timp am descoperit ceva ciudat la amortizorul meu de ghidon Arrow si anume ca face un zgomot ciudat cand lucreaza ca si cum ar avea nisip in el (ma refer la sunet, nu ca ar avea).Ulei nu scapa, reglajele merg normal (opune rezistenta in functie de reglaj) insa ar vrea sa stiu daca mai are cineva modelul asta si daca se aude la fel.Am mai avut un WP si nu se auzea asa...

Jagi daca se poate te rog sa nu ma sfatuiesti sa merg fara amortizor de ghidon :laugh:

Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca veniti la cluj poate ne intalnim la o bere! Va astept cu mare drag si iarna si vara la o poveste :).

 

Legat de 954 VS 100RR as spune ca pt pasager 954 e mult mai bun. Toata lumea zice ca superbikes nu sunt pt pasageri din cauza pozitiei si riscului. Dume faine astea dar prietena nu ma lasa sa ma duc singur si vine cu mine chiar si la iesiri de ~500 km pe zi. Cu 1000 km pe zi prin Europa se descurca mai greu.954 mi se pare ultimul superbike capabil de sport touring fara sa iti omoare spatele si incheieturile ca prietena o pot imprastia la fel de bine si pe un virago de 250 sau un RT1200.

 

Apropo, ma bate tare gandul sa cumpar sau sa fac niste passenger grips ce se pot monta si demonta de pe rezervor.

http://www.louis.de/_400bdcf0851b0663ada82...tnr_gr=10019979

 

http://thekneeslider.com/archives/2008/06/...rtbike-handles/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit ceva activitate si pe topicul asta odata cu venirea frigului :laugh:

Vine momentul sa bag motorul la iernat si sa ma gandesc la ce upgrade-uri ii pot face pana in primavara.Intre timp am descoperit ceva ciudat la amortizorul meu de ghidon Arrow si anume ca face un zgomot ciudat cand lucreaza ca si cum ar avea nisip in el (ma refer la sunet, nu ca ar avea).Ulei nu scapa, reglajele merg normal (opune rezistenta in functie de reglaj) insa ar vrea sa stiu daca mai are cineva modelul asta si daca se aude la fel.Am mai avut un WP si nu se auzea asa...

Jagi daca se poate te rog sa nu ma sfatuiesti sa merg fara amortizor de ghidon :laugh:

Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr :)

 

Am mers la circuit, adica deschis gazul maxim, cu 954, R1/2000 si R1/2007. Mi-au mai dat prietenii 600rr/2007, R6 de Europene a lui Pascota, 1000RR/2008 si 1000rr/2004. Pot sa spun ca cea mai predispusa la voblare e 954, practic trebuia sa intaresc la 12-15 clickuri Hyperpro-ul. Cu R1 merg la 7-8 click-uri.

Practic, cind mi-am luat 954 intentionam sa-mi iau un R1/2000, fostii raideri de R1 m-au speriat cu centrul de greutate al R1 pe spate si tendintza de voblaj. M-au speriat atit de tare ca am rejectat ideea de R1. 4 ani mai tirziu cind am incalecat intimplator R1 2000 mi-am dat seama ca totul e folclor, 954 este FOARTE periculoasa fara amortizor de directie, se ridica prea usor pe-o roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers la circuit, adica deschis gazul maxim, cu 954, R1/2000 si R1/2007. Mi-au mai dat prietenii 600rr/2007, R6 de Europene a lui Pascota, 1000RR/2008 si 1000rr/2004. Pot sa spun ca cea mai predispusa la voblare e 954, practic trebuia sa intaresc la 12-15 clickuri Hyperpro-ul. Cu R1 merg la 7-8 click-uri.

Practic, cind mi-am luat 954 intentionam sa-mi iau un R1/2000, fostii raideri de R1 m-au speriat cu centrul de greutate al R1 pe spate si tendintza de voblaj. M-au speriat atit de tare ca am rejectat ideea de R1. 4 ani mai tirziu cind am incalecat intimplator R1 2000 mi-am dat seama ca totul e folclor, 954 este FOARTE periculoasa fara amortizor de directie, se ridica prea usor pe-o roata.

Pe circuit nu stiu cum e insa la stand up wheelie fara amort de ghidon cand am pus roata fata jos am patit de cateva ori sa imi vobleze extrem (stanga dreapta maxim,cateva secunde bune) si pana nu am lasat-o sa incetineasca ea singura nu s-a oprit din voblaj, am scapat ca prin minune :) .Mi s-a mai intamplat sa vobleze usor la denivelari peste care am trecut cu mana in gaz insa destul de controlabil.Cu amortizorul montat nu am avut probleme niciodata, poate o tendinta sa vobleze in unele situatii care s-a pierdut imediat fara sa imi dea emotii.

 

Deci cum fac si eu cu Arrow-ul? l-as desface sa ii schimb si uleiul.Sfaturi ceva?a mai facut cineva?

Editat de ZLD_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate doua din alea de 1000 RR? :)
Parca-ti revii... happy-052.gif

 

 

Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr :)
peace-0010.gif tchin-tchin.gif

 

 

Daca veniti la cluj poate ne intalnim la o bere! Va astept cu mare drag si iarna si vara la o poveste :P.
Gata! S-a gasit omul de legatura. cool03.gif
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le mai schimbi mult draga?

si eu am dileme ..nush cu ce sa ma dau la anu, vazand ca nu reusesc sa vand nici o mobra ..nici r6 nici k8 750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer :D Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929...

Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam :) acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer :D Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929...

Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam :) acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8

 

Cit ceri pe el? jagib1972, da un semn ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer :D Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929...

Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam :) acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8

 

Cit ceri pe el? jagib1972, da un semn ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...