Tzushty Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Salut!Vreau sa rog si eu ceva pe oricare dintre voi are putin timp liber. Cineva care are un CBR 900 SC33, sa mearga cu motoreta lui in treapta a 2-a la 7000rpm si daca poate sa imi spuna si mie ce viteza are in conditiile astea. Astept si eu un raspuns....Numai bine! Inca nu s-a dat berea pentru test:P Nu va suparati ca mai dau cate un reply dar daca ramane postul in urma nu mai il vede nimeni. Numai bine, si sa nu aveti parte de prosti in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzushty Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 (editat) dupa ce schimba a 2-a nici nu se intoarce turometrul pana la 7000rpm.incepe sa urce de la 9000 direct. LE: scuze.am citit eu in graba ce ai scris.ai dreptate. Editat Noiembrie 17, 2010 de Tzushty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Decit vaca aia grasa de 1000rr mai bine mergi pe un 954RR, tie-ti plac curbele. 1000RR este foarte grea, e buna de mers pe autostrada. Un R1 2004 2006 e net superior . Mai ai rabdare sa mai scada preturile la 1000rr/2009(sau 08). Crezi ca e vreo diferentza neta intre 1000rr/2004 si 1000rr/2006? Crezi ca chiar simti cei 3 cai? Adevaru' e ca 954 pe curbe e poezie. Partea neplacuta e ca n-am avut ocazia de a ma da cu 1000RR pe curbe. De fapt, n-am avut ocazia sa ma dau deloc pe un 1000RR. Stiu, e o mare greseala sa iau ceva inainte de a ma fi urcat pe el, dar n-avem niciunul in Bistrita. A fost unul, dar l-a dus din tara. Asa ca s-ar putea sa aleg cu inima. O sa ajung si pe circuit la anu', dar parca n-as lua motorul doar pt asta. In plus, ma mai duc si cu pasager. N-as vrea sa-mi chinui prietena pe un R1. M-am dus anul acesta pasager pe 954 intr-un ritm sportiv. N-a fost usor. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum se sta pe R1, pasager. Foarte multa rabdare nu pot sa am, pana-mi permit un '09 ('08 nu m-as risca sa iau, vazand problemele cu uleiul). Si nici n-as face sacrificii enorme. Pt mine, motocicleta e un moft, nu e "prioritatea 0". Diferentele intre '04 si '06 sunt la ciclistica (din citite si sfaturi primite). Minore, ce-i drept, dar parca as lua '06-le si pt carenajul mai placut ochiului, nicidecum pt cei 3 cai in plus. Pe strada, nu cred ca folosim nici 60% din puterea motorului. Daca mi-as permite, mi-as lua o motocicleta cu care sa ma dau doar pe pista, un supermoto cu care sa ma dau pe serpentine si o Busa cu care sa-mi plimb prietena. Dar cum nu-mi permit, tind sa cred ca 1000RR-ul ('06-'07) este COMPROMISUL perfect pt mine. Respecte. 1. Hai ca te stiu, nu te sperii tu de bibani asa usor...2. Daca e ceai, fac cinste, ca e ieftin. Cu toate ca ma risc si la o bere - ceva. 3. Una o cumpar eu... 1. 2. Pe ultima ai platit-o tu, asa ca e randul meu. 3. E cado'. Pt satu de 6...am avut man un 954 foarte frumos la bani de nimic 2350 de euro ca baiatul a plecat afara..... L-am vazut, dar parca vreau RR-u' de-o mie. la anul clar tre sa ne vedem pe undeva desi nu stiu daca eu o sa fiu tot pe blade , inclin din ce in ce mai mult spre supermoto, dar vreau sa ne vedem oricum .bafta la crosetat pana atunci , poate reusesc sa termin si eu un mileu pana la primavara Nu conteaza pe ce vii. Stim cu totii ca-ti curge prin vene sange de Fireblade. La fel si lui Gix, degeaba tot schimba acol' mobrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 RISTI sa faci greseala clasica: Iei un motor doar citind despre el, mai mergi si pe circuit si dupaia incepi sa bagi bani in el pt putere suspensii carene. Dupa 2-3 iesiri admiti ca a fost greseala si ca deaia la pista doar tu aveai modelul ala de moto. Cunosc deja 4 raceri din ROSBK care au avut 1000rr 2004 2007,stiu ca-s vaci grele, bune de plimbat pitzi sau impresionat gura casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 la anul clar tre sa ne vedem pe undeva desi nu stiu daca eu o sa fiu tot pe blade , inclin din ce in ce mai mult spre supermoto, dar vreau sa ne vedem oricum .bafta la crosetat pana atunci , poate reusesc sa termin si eu un mileu pana la primavara Pai sa stii ca nu se exclud reciproc, uita-te la mine... Iar un SM mai linistit (adica o mobra cu care sa iti faci treaba in oras zi de zi, nu sa numeri orele de functionare ca la cross) poti sa iti iei / faci chiar si la 1.500 de euroi. Eu sunt la a doua fapta, cu KLR facut SM. Ma declar incantat. Iar Blade-ul e pentru restul nebuniilor. *(Desi m-a mancat in freza sa il fac S-Fighter, la primavara revin cu carene pe el, un model-surpriza!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 (editat) RISTI sa faci greseala clasica: Iei un motor doar citind despre el, mai mergi si pe circuit si dupaia incepi sa bagi bani in el pt putere suspensii carene. Dupa 2-3 iesiri admiti ca a fost greseala si ca deaia la pista doar tu aveai modelul ala de moto. Pai asta e ideea, nu vreau un motor NUMAI de circuit. Pe circuit, la anul, o sa ajung o data, maxim de doua ori. Nu ca n-as vrea mai des, doar ca nu-mi permit. Si tind sa cred ca 1000RR-ul este mai manevrabil decat SC28-ul pe care l-am avut. Imi place sa cred ca m-am descurcat onorabil cu Broscuta, cu atat mai mult cu cat a fost primul meu motor. stiu ca-s vaci grele, bune de plimbat pitzi sau impresionat gura casca. Nu e motivul pt care vreau 1000RR. Am prietena (aceeasi) de aproape 6 ani de zile, cu mult inainte sa-mi iau primul motor. Nu caut sa impresionez femeile. N-am nevoie de asta, "am tot ce-mi trebuie acasa". Si tocmai pt ca tin la ea, nu vreau s-o chinui pe un R1, cand mai vine pasager. Repet: Daca mi-as permite, mi-as lua o motocicleta cu care sa ma dau doar pe pista, un supermoto cu care sa ma dau pe serpentine si o Busa cu care sa-mi plimb prietena. Dar cum nu-mi permit, tind sa cred ca 1000RR-ul ('06-'07) este COMPROMISUL perfect pt mine. (Desi m-a mancat in freza sa il fac S-Fighter, la primavara revin cu carene pe el, un model-surpriza!) Can I guess? Editat Noiembrie 18, 2010 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 man, te chinui prea tare... tot ce ai facut pe 900 si ti s-a parut super fain,rapid si plin de adrenalina o sa faci si pe miar, asta e clar; diferenta e ca pe miar o sa ti se para un vis (asta fiindca e o mare diferenta intre cele doua modele; in principiu o evolutie de peste 10 ani) daca plecai de pe R1 04-06 la 1000 rr 06-07 punctul de vedere al lui Bogdan era aplicabil, dar in cazul tau sunt sigur ca o sa te incante. Concluzie - baga banu' la ciorap, alege bine motocicleta la cumparare, plimba-ti prietena, mergi pe circuit cat te tine buzunaru' si baga muuuuuulte poze sa vedem si noi. (nu e problema daca bagi poze pe topicu' asta, ca doar te stim si ne esti drag) Succes!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Can I guess? Hmmm, nu stiu daca va fi Repsol, dar va fi, probabil, un carenaj de K6. (Hai, fara pietre, va rog frumos.). Ideea pleaca de la faptul ca am un far de k6 pe Fighter acum (K6-le de 600/750, nu ala de 1000), si trebuie sa recunosc ca imi place cum arata. Asa ca... sa vedem cum facem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 (Hai, fara pietre, va rog frumos.) Pai hai ca-ti fac eu cadou in far de Honda, daca de acol' porneste totu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Pai hai ca-ti fac eu cadou in far de Honda, daca de acol' porneste totu'. Se poate doua din alea de 1000 RR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 In sfarsit ceva activitate si pe topicul asta odata cu venirea frigului Vine momentul sa bag motorul la iernat si sa ma gandesc la ce upgrade-uri ii pot face pana in primavara.Intre timp am descoperit ceva ciudat la amortizorul meu de ghidon Arrow si anume ca face un zgomot ciudat cand lucreaza ca si cum ar avea nisip in el (ma refer la sunet, nu ca ar avea).Ulei nu scapa, reglajele merg normal (opune rezistenta in functie de reglaj) insa ar vrea sa stiu daca mai are cineva modelul asta si daca se aude la fel.Am mai avut un WP si nu se auzea asa... Jagi daca se poate te rog sa nu ma sfatuiesti sa merg fara amortizor de ghidon Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Daca veniti la cluj poate ne intalnim la o bere! Va astept cu mare drag si iarna si vara la o poveste . Legat de 954 VS 100RR as spune ca pt pasager 954 e mult mai bun. Toata lumea zice ca superbikes nu sunt pt pasageri din cauza pozitiei si riscului. Dume faine astea dar prietena nu ma lasa sa ma duc singur si vine cu mine chiar si la iesiri de ~500 km pe zi. Cu 1000 km pe zi prin Europa se descurca mai greu.954 mi se pare ultimul superbike capabil de sport touring fara sa iti omoare spatele si incheieturile ca prietena o pot imprastia la fel de bine si pe un virago de 250 sau un RT1200. Apropo, ma bate tare gandul sa cumpar sau sa fac niste passenger grips ce se pot monta si demonta de pe rezervor. http://www.louis.de/_400bdcf0851b0663ada82...tnr_gr=10019979 http://thekneeslider.com/archives/2008/06/...rtbike-handles/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 In sfarsit ceva activitate si pe topicul asta odata cu venirea frigului Vine momentul sa bag motorul la iernat si sa ma gandesc la ce upgrade-uri ii pot face pana in primavara.Intre timp am descoperit ceva ciudat la amortizorul meu de ghidon Arrow si anume ca face un zgomot ciudat cand lucreaza ca si cum ar avea nisip in el (ma refer la sunet, nu ca ar avea).Ulei nu scapa, reglajele merg normal (opune rezistenta in functie de reglaj) insa ar vrea sa stiu daca mai are cineva modelul asta si daca se aude la fel.Am mai avut un WP si nu se auzea asa... Jagi daca se poate te rog sa nu ma sfatuiesti sa merg fara amortizor de ghidon Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr Am mers la circuit, adica deschis gazul maxim, cu 954, R1/2000 si R1/2007. Mi-au mai dat prietenii 600rr/2007, R6 de Europene a lui Pascota, 1000RR/2008 si 1000rr/2004. Pot sa spun ca cea mai predispusa la voblare e 954, practic trebuia sa intaresc la 12-15 clickuri Hyperpro-ul. Cu R1 merg la 7-8 click-uri. Practic, cind mi-am luat 954 intentionam sa-mi iau un R1/2000, fostii raideri de R1 m-au speriat cu centrul de greutate al R1 pe spate si tendintza de voblaj. M-au speriat atit de tare ca am rejectat ideea de R1. 4 ani mai tirziu cind am incalecat intimplator R1 2000 mi-am dat seama ca totul e folclor, 954 este FOARTE periculoasa fara amortizor de directie, se ridica prea usor pe-o roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Am mers la circuit, adica deschis gazul maxim, cu 954, R1/2000 si R1/2007. Mi-au mai dat prietenii 600rr/2007, R6 de Europene a lui Pascota, 1000RR/2008 si 1000rr/2004. Pot sa spun ca cea mai predispusa la voblare e 954, practic trebuia sa intaresc la 12-15 clickuri Hyperpro-ul. Cu R1 merg la 7-8 click-uri. Practic, cind mi-am luat 954 intentionam sa-mi iau un R1/2000, fostii raideri de R1 m-au speriat cu centrul de greutate al R1 pe spate si tendintza de voblaj. M-au speriat atit de tare ca am rejectat ideea de R1. 4 ani mai tirziu cind am incalecat intimplator R1 2000 mi-am dat seama ca totul e folclor, 954 este FOARTE periculoasa fara amortizor de directie, se ridica prea usor pe-o roata. Pe circuit nu stiu cum e insa la stand up wheelie fara amort de ghidon cand am pus roata fata jos am patit de cateva ori sa imi vobleze extrem (stanga dreapta maxim,cateva secunde bune) si pana nu am lasat-o sa incetineasca ea singura nu s-a oprit din voblaj, am scapat ca prin minune .Mi s-a mai intamplat sa vobleze usor la denivelari peste care am trecut cu mana in gaz insa destul de controlabil.Cu amortizorul montat nu am avut probleme niciodata, poate o tendinta sa vobleze in unele situatii care s-a pierdut imediat fara sa imi dea emotii. Deci cum fac si eu cu Arrow-ul? l-as desface sa ii schimb si uleiul.Sfaturi ceva?a mai facut cineva? Editat Noiembrie 22, 2010 de ZLD_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Si-a schimbat cineva internalele la furca de 929/954? Daca da, ce-a pus? Race Tech, Traxxion,... ? Mesaj completat http://old.racetech.com/evalving/english/S...angname=english Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Se poate doua din alea de 1000 RR? Parca-ti revii... Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr Daca veniti la cluj poate ne intalnim la o bere! Va astept cu mare drag si iarna si vara la o poveste . Gata! S-a gasit omul de legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 cei cu 929 (in special), voi faceti wheelie din gaz sau ambreiaj? va dati seama ce ma plictisesc,nu?! =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Mda, am parasit din nou clubul, sa vedem cand si cu ce revin. Am schimbat Lama pe un BIG. Voie buna si drumuri virajate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 le mai schimbi mult draga? si eu am dileme ..nush cu ce sa ma dau la anu, vazand ca nu reusesc sa vand nici o mobra ..nici r6 nici k8 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929... Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) ne imputinam... adevaru' e ca si io ma orientez spre un r6 sau gixxer de 750 sau 1000 k6 sau k7.pana una,alta raman la 929 Editat Decembrie 8, 2010 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 pai toti vor chestii mai noi ..mai usoare ..mai performante in final e logica tranzitia spre mai BUN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Buna motoreta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929...Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8 Cit ceri pe el? jagib1972, da un semn ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929...Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8 Cit ceri pe el? jagib1972, da un semn ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.