Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Putem sa facem doar presupuneri...

Eu cand am descoperit uzura in cuzinetii de palier erau doar usor "lustruiti" si i-am schimbat. Tu ai scapat la mustata :)

 

O fi avut vreo importanta ca atunci cand am luat-o mergea cu mineral 20W50? :D Explicatia a fost delicioasa - sa nu se auda.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Putem sa facem doar presupuneri...

Eu cand am descoperit uzura in cuzinetii de palier erau doar usor "lustruiti" si i-am schimbat. Tu ai scapat la mustata :)

 

O fi avut vreo importanta ca atunci cand am luat-o mergea cu mineral 20W50? :D Explicatia a fost delicioasa - sa nu se auda.

Ce ? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera).

Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite.

V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera).

Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite.

V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! :))

 

lant de distributie - intinzator: lateral dreapta, in special pe revenire.

Pair valves - zona mentionata de tine

Bujie desfiletata - aceeasi zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera).

Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite.

V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! :))

Citi km are 'babaciunea" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

lant de distributie - intinzator: lateral dreapta, in special pe revenire.

Pair valves - zona mentionata de tine

Bujie desfiletata - aceeasi zona.

Multumesc ptr raspunsuri!

Distributie nu e sigur. Pair valve asa se manifesta? Tacane?

De bujie desfiletata am mai auzit povesti pe alte forumuri, sper sa nu fie cazul, o sa verific.

 

Citi km are 'babaciunea" ?

Am scris. 74 de primaveri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa.... Ulei. Din fabrica el e oricum destul de slab. Cu timpul prinde joc si mai mare si face si zgomotul ala de tzacanit..

taci ma sa nu te auda careva...

...unde se aude? Si unde e lantu ala?

E in ulei pana in gat,si e sub sarcina tot timpu'cand motorul e pornit.

Cuzinetii?! ...intreb si io :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzinetii tzocane ca un tachet? Cezar, tu i'ai schimbat, se manifesta cumva inainte de a fi prea tarziu?

Daca e de biela bate si intr-un final o sa isi ia zbordul cu biela lasand o marea gaura in cartere, dar nu e o chestie intalnita la 929/954.

Daca e de paler/carter in primul rand o sa iti palpaie lampa la ulei la relanti in temperaturi mari, cuzinetul fiind uzat pierde ulei nu si nu face fata sa tina presunea necesara in instalatie, dar nu bate, nu troncane, nu face nimic. Eu am avut 2 raschetati si motorul mergea normal, in afara de palpaitul lampei de presiune ulei si ceva vibratii suspecte.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, multumesc pentru raspunsuri, m-am linistit cu cuzinetii. Mai citisem ca la 954 ar fi probleme cu ei la pistonul 3, dar nu am nicio manifestare din cele descrise de voi.

Ma voi uita la bujii si sa le strang la cuplu daca e cazul. Iar la Pair valve nu stiu ce ii pot face, doar eventual sa ascult daca de acolo vine sunetul, cu rezervorul ridicat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa imi prezint si eu blade-ul: CBR 900 RR '97, cu modificari facute de mine: roata de 17 pe fata, frane refacute noi, furtune hel, pompa de frana noua, suspensie spate nitron, cauciucuri bridgestone s21 a si jeturi mai mari cu 2 numere.

 

O am cam de un an si 9 luni, si se misca mult mai bine cu roata de 17 pe fata, e mult mai receptiva, si se comporta perfect pe curbe. E ok ca all around-er, nu e rea de touring, cam obositor in oras daca e sa pierd prin trafic mai mult de o ora, ambreajul e obositor. Cel mai mult am reusit sa stau 12 ore pe ea, parca vreau sa ii pun double bubble si poate i-as ridica clip-on-urile, in rest nu mai am ce sa ii fac.

 

 

13317020_856902311111821_342212600697010

 

13305058_859160567552662_360812138532835

 

 

11659430_686626774806043_273300374625733

 

1618300_686626764806044_4429857019345848

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina. Spune mi te rog ce s a schimbat dupa ce ai inlocuit amortizorul? De unde l ai luat si cat l ai platit? E nou,nu? Ma bate gandul sa fac si eu treaba asta. Ms

 

Motocicleta avea doar 24 de mii de mile cand am luat-o. dar avea probleme la suspensia spate, reboundul era nasol rau de tot, nu revenea destul de repede la denivelari mici si rapide, asa ca am fost nevoit sa o schimb.

 

E de aici:

http://www.nitron.co.uk/catalogue_main.php?catID=12502

 

Am ales varianta de baza ca o folosesc momentan doar pe strada asa ca nu merita sa investesc mai mult, e undeva pe la 400 de lire.

 

http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74085

 

Se misca extraordinar, se simte cum cauciucul spate interactineaza cu asfaltul, cauciucul spate e folosit aproape pana la capat (chicken strip undeva pe la 5 mm).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Eu am cu suspensia de fabrica sub 5mm pana la margine. Avand in vedere ca este destul de scump, anul acesta o las asa, poate o vand, poate nu. Vedem la anu. Ms!

 

Daca suspensia ta stock e buna, atunci nu merita sa iti iei varianta de baza, nu e nici o diferenta majora. Ai vazut in poza cat de nasol aratea cea originala de pe motorul meu. Mertia sa mergi cu asta:

 

http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74087

 

sau sata:

 

http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74084

 

Si daca ai vre-un mecanic seriso prin zona, poti sa o reconditionezi pe cea originala.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm,am un prieten cu un 929,si de când la luat,salivez de pe ohlins ul lui de pe motor.nu e cu motoare,i-am propus să facem schimb,dar el mai vrea 50euro, eu momentan nu dau bani,mai aștept.banuieste el ca e ceva la mijloc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...