gianni_83 Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 cam cat costa un PC3r pentru un 929,si unde as gasi, eventual sh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Masoara-ti si grosimea ca sa te afli peste limita de inlocuire.Cota informativa e stantata pe disc carrier (cel de aluminiu). Daca esti sub cota, cauta-ti discuri (eventual SH pe care sa nu le iei fara sa le masori grosimea). Cati Km are motocicleta? sal. problema e ca discurile sunt ovalizate, mi-am cumparat discuri sh pentru ca noi imi depaseau bugetu..si vreau sa le indrept si pe astea care le dau jos. motoreta are 38k km, dar nu stiu in ce conditii s-a circulat cu ea ..zicea TNG ca portdiscul e de multe ori devina (ovalizat) ceea ce nu cred ca, conteaza grosimea discurilor, o sa le masor, inca nu am avut timpul necesar..O seara faina! Nu stiu de unde esti..Daca esti din apropiere de mine te ajut eu.. sunt din Brasov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 (editat) Daca vre-o data treci spre Bucuresti,poti opri o fuga pe la mine si le rezolvam. Editat Ianuarie 22, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 (editat) sal. problema e ca discurile sunt ovalizate, mi-am cumparat discuri sh pentru ca noi imi depaseau bugetu..si vreau sa le indrept si pe astea care le dau jos. motoreta are 38k km, dar nu stiu in ce conditii s-a circulat cu ea ..zicea TNG ca portdiscul e de multe ori devina (ovalizat) ceea ce nu cred ca, conteaza grosimea discurilor, o sa le masor, inca nu am avut timpul necesar..O seara faina! o secunda, sa ne intelegem oleaca Acum... daca le-ai cumparat SH, asta e situatia. Totusi, pune sublerul pe ele si masoara-le. De multe ori portdiscul e de vina - corect. Dar nu 100% de fiecare data. Am dat peste un caz cand discul nu avea aceeasi grosime peste tot. Cam ciudat... extrem de ciudat dar iata ca se poate. De asta spun: masoara discurile si nu cu o singura masuratoare. Pe circumferinta masoara in mai multe locuri. Daca situatia e buna, mergi mai departe: dai roata jos si o pui pe un protap sau pui motoreta pe standere (se lucreaza mai comod cu roata pusa pe protap). Te uiti sa vezi daca discul are "bataie". Daca da, cel mai probabil disc carrier e de vina. Totusi... inca o finete: daca vibreaza maneta poate sa fie si disc descentrat si grosime inegala a discului de frana. Daca maneta pulseaza tare inclin spre grosime inegala a discurilor. Intrebare: in timpul mersului ramai fara frana (maneta se inmoaie)? Editat Ianuarie 22, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Si citeodata, pus placutze noi, nu se rodeaza suficient, apare o ascilatie in frina, tare-moale, si motoreta tzopaie. Tre date placutzele jos si date cu smirghelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=178840&selpic=2&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Salut din nou. Maneta nu pulseaza tare, se simte putin..se simte pe franare ca se opreste in hopuri. Nu, nu am ramas fara frana nici-o secunda. E la fel de tare, doar ca se opreste in hopuri. Da, le masor indata ce-mi fac putin timp, dar tind sa cred ca sunt ok discurile care le-am luat. Motoreta mea a avut 2 accidente frontale (usoare) de care stiu eu..Asta cred ca raspunde la toate intrebarile ) O seara perfecta sa aveti! Hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 discurile oem de regula sunt cam subtirele si delicate, in special cu placute agresive, se supraincalzesc si adio unele rezista mai bine, altele (suzi si cbr 1000rr ) mai putin despre reparatie prefer sa nu ma exprim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Salut din nou. Maneta nu pulseaza tare, se simte putin..se simte pe franare ca se opreste in hopuri. Nu, nu am ramas fara frana nici-o secunda. E la fel de tare, doar ca se opreste in hopuri. Da, le masor indata ce-mi fac putin timp, dar tind sa cred ca sunt ok discurile care le-am luat. Motoreta mea a avut 2 accidente frontale (usoare) de care stiu eu..Asta cred ca raspunde la toate intrebarile ) O seara perfecta sa aveti! Hai cu primavara! Tre date placutzele jos si date cu smirghelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pupaza Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Ma intereseaza niste pareri despre cauciucuri, argumentate daca se poate. Sa nu se duca prea repede dar nici sa nu fie lemne, nu am gasit cale de mijloc pana acum, in 4000 de km se duce guma spate. As vrea sa nu fie Michellin, am facut doua pene cu ele pana acum. Si inca ceva, cine se pricepe la lipit carene?Dar sa nu fie prea departe de Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 /index.php?/topic/682465-reparatii-carene-motoscuteratv/ uite-l pe baiatul asta care repara carene. Face treaba buna conform celor care au apelat deja la serviciile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) Ma intereseaza niste pareri despre cauciucuri, argumentate daca se poate. Sa nu se duca prea repede dar nici sa nu fie lemne, nu am gasit cale de mijloc pana acum, in 4000 de km se duce guma spate. As vrea sa nu fie Michellin, am facut doua pene cu ele pana acum. Si inca ceva, cine se pricepe la lipit carene?Dar sa nu fie prea departe de Bucuresti. Te poate ajuta Radu. Acum in Crangasi, nu la Piata Sudului. Cauciucuri cu care sa faci ce? Mers pe o roata sau mers pe curbe. SH sau nou? Editat Ianuarie 29, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 astazi am reusit sa inchid motorul si sa pun carenele pe el. S-au schimbat bujiile, s-a verificat lantul de distributie si una alta prin motor, s-a mai curatat/spalat una alta. Mai trebuie schimbate lichidele in el si e gata. O problema mai am, cea cu discul de frana, dar o rezolv. Motorul a fost galben albastru inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 arata misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 zi si de mine in topic ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Monopost si toba taiata. Alte schimbari? Coloritul a iesit excelent. Abia se recunoaste motorul. Lantul de distributie era ok? Intinzatorul l-ai schimbat? La discuri poti incerca un set de Arashi in caz ca nu poti scoate cu metoda ciocan de cauciuc. Arashi fabrica si discurile pentru Galfer. http://www.moorespeedracing.co.uk/honda-galfer-wavy-discs/honda-cbr954rr-galfer-brake-discs.html pret Galfer per bucata http://www.madhornets.com/front-brake-disc-rotors-honda-cbr-929-00-01-cbr-954-02-03/ pret Arashi per pereche Gasesti putine informatii pertinente pe net dar era cineva in spania care a facut comparatie intre disc original si disc arashi in atelier de prelucrari metalice. Chinezariile au iesit foarte bine la grosime, duritate si rezistenta la indoire. Nu gasesc acum forumul respectiv. Merita incercate considerand pretul mic fata de original si fata de marcile aftermaket consacrate pe care oricum ei le produc cu alt branding. O cunostinta a pus aceste discuri pe un 954 care a vazut ceva Hungaroring fara sa protesteze. Le recomanda. Editat Ianuarie 30, 2013 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 zi si de mine in topic ))) mertan, tu ai facut sticker-ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 mertan, tu ai facut sticker-ele? yes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Monopost si toba taiata. Alte schimbari? Alte manete, un duble buble ca imi batea aerul in piept, un pireli pe fata ca-mi fugea bridgestone-ul la franari, bujii noi, urmeaza o toba si gata ca m-a saracit )) lantul de distributie era intins bine. mecanicul mi-a spus ca e posibil ca lantul de la pompa de ulei sa faca galagie...e corect? mentionez ca bate ceva in oala de ambreiaj 1-2 min cand e rece motorul, dupa asta isi revine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Alte manete, un duble buble ca imi batea aerul in piept, un pireli pe fata ca-mi fugea bridgestone-ul la franari, bujii noi, urmeaza o toba si gata ca m-a saracit )) lantul de distributie era intins bine. mecanicul mi-a spus ca e posibil ca lantul de la pompa de ulei sa faca galagie...e corect? mentionez ca bate ceva in oala de ambreiaj 1-2 min cand e rece motorul, dupa asta isi revine Lantul pompei de ulei e la cele mai multe modele foarte larg. Daca nu e asa, in general nu se poate monta. n-am auzit sa se uzeze vreodata. E mereu stropit de ulei. Ti-am pus poze cu lantul pompei de ulei la un 600RR 2010. Oala de ambreiaj la honde e zgomotoasa de noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Lantul de la pompa de ulei nu face galagie. Verifica bine intinzatorul...honda a ajuns la generatia a3a de intinzatoare revizuite. Sunt stiute problemele de intinzator distr.la honda. Ps.Daca sunetul este produs pe decelerarea motorului ai un motiv in plus sa schimbi intinzatorul Editat Ianuarie 30, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) lantul de distributie era intins bine. mecanicul mi-a spus ca e posibil ca lantul de la pompa de ulei sa faca galagie...e corect? mentionez ca bate ceva in oala de ambreiaj 1-2 min cand e rece motorul, dupa asta isi revine Patinele sunt intregi? Uneori la 954 mai cedeaza (nu catastrofal) si gasesti bucatica rupta in baia de ulei. Nu e singura motocicleta de generatie relativ noua la care se mai intampla. La R1 2004-2006 cu patina din metal acoperita cu plastic se fisureaza partea metalica, la 600RR se toceste patina superioara, etc. Editat Ianuarie 30, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 promit ca la primavara cand o sa am un drum cu motorul la bucale, trec pe la voi...ca asa dupa urechea mea, zgomotele alea nu stiu daca se incadreza la normal sau extrem. Am masurat discurile si au 4,2 mm, au aceleasi grosimi peste tot. Placutele sunt uzate inegal...cele de pe discul cu bataie s.au tocit mai putin si au 2.3 mm iar celelalte au 1.7 mm....deci ar cam trebuii sa comand altele nu? Am vazut astea sunt trw, dar nu eram foarte incantat de ele, cred ca se supraincalzeau la mers tare si nu aveam cea mai buna frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Pune un EBC HH sau Carbone Lorain XBK5 si o sa intelegi ce ai pierdut pana acum cu TRW! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Placutele TRW le-am pus pe ea din cauza discului stramb si nu aveam incredere in frane tzapene care trepideaza. Ti-am spus ca acel disc a fost atins iarna trecuta de catre suportul rotii (acel U prins pe sina de transport unde vine roata fata) de pe platforma de transport moto. Dupa patanie mi s-a spus ca 929 -954 se transporta cu distantier intre roata fata si suportul de pe platforma. Crede-ma ca am stat 4 ore sa scoatem bataia din disc cu Sebi. Si el are ceva experienta cu discurile de pe motoarele din Cj folosite pe circuit. Rezultatul a fost doar ameliorarea vibratiilor pe franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.