Cesar Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 (editat) Putem sa facem doar presupuneri... Eu cand am descoperit uzura in cuzinetii de palier erau doar usor "lustruiti" si i-am schimbat. Tu ai scapat la mustata O fi avut vreo importanta ca atunci cand am luat-o mergea cu mineral 20W50? Explicatia a fost delicioasa - sa nu se auda. Editat August 1, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Putem sa facem doar presupuneri... Eu cand am descoperit uzura in cuzinetii de palier erau doar usor "lustruiti" si i-am schimbat. Tu ai scapat la mustata O fi avut vreo importanta ca atunci cand am luat-o mergea cu mineral 20W50? Explicatia a fost delicioasa - sa nu se auda. Ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Si eu am "raschetat" vreo 2-3 cuzineti.. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Motorul! Era o intrebare retorica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera). Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite. V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Daca e ascutit tacanitul e posibil sa fie vreo supapa careia nu ii place ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera). Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite. V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! ) lant de distributie - intinzator: lateral dreapta, in special pe revenire. Pair valves - zona mentionata de tine Bujie desfiletata - aceeasi zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera). Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite. V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! ) Citi km are 'babaciunea" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 lant de distributie - intinzator: lateral dreapta, in special pe revenire. Pair valves - zona mentionata de tine Bujie desfiletata - aceeasi zona. Multumesc ptr raspunsuri! Distributie nu e sigur. Pair valve asa se manifesta? Tacane? De bujie desfiletata am mai auzit povesti pe alte forumuri, sper sa nu fie cazul, o sa verific. Citi km are 'babaciunea" ?Am scris. 74 de primaveri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Lantu de la pompa de apa mai provoaca tzacanituri. Gasesti pe youtube sunetu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Poate lantul de la pompa de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Asa.... Ulei. Din fabrica el e oricum destul de slab. Cu timpul prinde joc si mai mare si face si zgomotul ala de tzacanit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Asa.... Ulei. Din fabrica el e oricum destul de slab. Cu timpul prinde joc si mai mare si face si zgomotul ala de tzacanit.. taci ma sa nu te auda careva... ...unde se aude? Si unde e lantu ala? E in ulei pana in gat,si e sub sarcina tot timpu'cand motorul e pornit. Cuzinetii?! ...intreb si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Amigo, pentru constatare se merge in service. Aici suntem pe forum si ne dam cu parerea. Nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Cuzinetii tzocane ca un tachet? Cezar, tu i'ai schimbat, se manifesta cumva inainte de a fi prea tarziu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Salut! Bătaia de cuzinet se aude in partea de jos. Eu nu am avut probleme de motor. Un singur 954 cu probleme de cuzineti am intalnit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) Cuzinetii tzocane ca un tachet? Cezar, tu i'ai schimbat, se manifesta cumva inainte de a fi prea tarziu? Daca e de biela bate si intr-un final o sa isi ia zbordul cu biela lasand o marea gaura in cartere, dar nu e o chestie intalnita la 929/954. Daca e de paler/carter in primul rand o sa iti palpaie lampa la ulei la relanti in temperaturi mari, cuzinetul fiind uzat pierde ulei nu si nu face fata sa tina presunea necesara in instalatie, dar nu bate, nu troncane, nu face nimic. Eu am avut 2 raschetati si motorul mergea normal, in afara de palpaitul lampei de presiune ulei si ceva vibratii suspecte. Editat August 11, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 OK, multumesc pentru raspunsuri, m-am linistit cu cuzinetii. Mai citisem ca la 954 ar fi probleme cu ei la pistonul 3, dar nu am nicio manifestare din cele descrise de voi. Ma voi uita la bujii si sa le strang la cuplu daca e cazul. Iar la Pair valve nu stiu ce ii pot face, doar eventual sa ascult daca de acolo vine sunetul, cu rezervorul ridicat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Pair valve se elimina si s astupa gaura de la airbox. Se blocheaza cu niste placi canalul de la capacul de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 Hai sa imi prezint si eu blade-ul: CBR 900 RR '97, cu modificari facute de mine: roata de 17 pe fata, frane refacute noi, furtune hel, pompa de frana noua, suspensie spate nitron, cauciucuri bridgestone s21 a si jeturi mai mari cu 2 numere. O am cam de un an si 9 luni, si se misca mult mai bine cu roata de 17 pe fata, e mult mai receptiva, si se comporta perfect pe curbe. E ok ca all around-er, nu e rea de touring, cam obositor in oras daca e sa pierd prin trafic mai mult de o ora, ambreajul e obositor. Cel mai mult am reusit sa stau 12 ore pe ea, parca vreau sa ii pun double bubble si poate i-as ridica clip-on-urile, in rest nu mai am ce sa ii fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 S-o stapanesti sanatos. E frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 S-o stapanesti sanatos. E frumoasa. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Faina. Spune mi te rog ce s a schimbat dupa ce ai inlocuit amortizorul? De unde l ai luat si cat l ai platit? E nou,nu? Ma bate gandul sa fac si eu treaba asta. Ms Motocicleta avea doar 24 de mii de mile cand am luat-o. dar avea probleme la suspensia spate, reboundul era nasol rau de tot, nu revenea destul de repede la denivelari mici si rapide, asa ca am fost nevoit sa o schimb. E de aici: http://www.nitron.co.uk/catalogue_main.php?catID=12502 Am ales varianta de baza ca o folosesc momentan doar pe strada asa ca nu merita sa investesc mai mult, e undeva pe la 400 de lire. http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74085 Se misca extraordinar, se simte cum cauciucul spate interactineaza cu asfaltul, cauciucul spate e folosit aproape pana la capat (chicken strip undeva pe la 5 mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 (editat) Am inteles. Eu am cu suspensia de fabrica sub 5mm pana la margine. Avand in vedere ca este destul de scump, anul acesta o las asa, poate o vand, poate nu. Vedem la anu. Ms! Daca suspensia ta stock e buna, atunci nu merita sa iti iei varianta de baza, nu e nici o diferenta majora. Ai vazut in poza cat de nasol aratea cea originala de pe motorul meu. Mertia sa mergi cu asta: http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74087 sau sata: http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74084 Si daca ai vre-un mecanic seriso prin zona, poti sa o reconditionezi pe cea originala. Editat August 17, 2016 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Hmmm,am un prieten cu un 929,si de când la luat,salivez de pe ohlins ul lui de pe motor.nu e cu motoare,i-am propus să facem schimb,dar el mai vrea 50euro, eu momentan nu dau bani,mai aștept.banuieste el ca e ceva la mijloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.