Jump to content

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


Recommended Posts

  • Replies 8.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, ma intereseaza sa cumpar pentru mine un 954, m-am hotarat ca e modelul care-mi acopera cerintele si se incadreaza in buget. Deci, pun accent in primul rand pe starea tehnica cat mai buna, pe seriozitatea vanzatorului. Ar mai fi cateva accesorii care mi se par necesare cum ar fi (amortizor ghidon, o finala sport, un xenon pe faza scurta). Carenele mai putin conteaza, numai sa nu fie vraiste(rupte, carpite, etc).

 

Eu sunt din Galati, deci imi vine greu sa merg, de exemplu la timisoara sa vad o motocicleta si cand ajung nu e ceea ce se oferea initial! Cateva poze la o rezolutie buna ar fi parfum.

Astept eventualele oferte pe e-mail la cashu_21@yahoo.com sau ma gasiti pe YM la cashu_21 . Salut!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut

Am si eu un CBR 919 din 1999 si vreau sa fac schimbul de ulei.... Ce marca de ulei recomandati?

Multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites

Salut

Am si eu un CBR 919 din 1999 si vreau sa fac schimbul de ulei.... Ce marca de ulei recomandati?

Multumesc anticipat

Castrol Power1 Racing 4T 10W-50

post-62615-0-13759600-1336453276_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Castrol Power1 Racing 4T 10W-50

Eu am schimbat castrol-ul pe motul.....si se simte man...foarte mult..mia ales la cutie

Link to post
Share on other sites

Salut baieti.

Doua intrebari pentru cei care au 954 model 2003 (fara selector de faza scurta):

1. Cand puneti contactul farul se aprinde?

2. Cand apasati butonul de start ("dati la demaror") farul se stinge cat timp e apasat butonul si apoi se reaprinde cand luati mana de pe el, nu?

 

Cam asa ar rezulta din ce am studiat schema electrica, dar vroiam sa fiu sigur.

Merci!

Link to post
Share on other sites

Asa e. Si daca o speli si nu ti se mai aprinde faru, e de la butonu de start => WD40

Edited by shin
Link to post
Share on other sites

Vand finala de cbr 929...nezgariata..nelovita...700 ron ultimul pret...leo vince sbk aluminiu cu silencer omologari...acte etc...pretul de achizitie a fost de vreo 1300 ron.

Link to post
Share on other sites

Salut baieti.

Doua intrebari pentru cei care au 954 model 2003 (fara selector de faza scurta):

1. Cand puneti contactul farul se aprinde?

2. Cand apasati butonul de start ("dati la demaror") farul se stinge cat timp e apasat butonul si apoi se reaprinde cand luati mana de pe el, nu?

 

Cam asa ar rezulta din ce am studiat schema electrica, dar vroiam sa fiu sigur.

Merci!

 

Vaz ca nu ti-a raspuns nimeni.

La mine se aprindeau xenoanele (sau becurile initiale) vietii cind puneam contactul vietii si era cam aiurea... asa ca acum am un front harness si cablurile pentru semighidoane care au butoane si pentru off... cind o sa reasamblez motoreta o sa le pun.

 

e adevarat ca eu aveam o electrica tip dezastru dar nu cred ca in original se sting... dar la un F4i din 2003 (care ar trebui sa fie la electrica similara) nu stinge farurile ci le diminueaza cind e bateria slaba si dai la automat.

Link to post
Share on other sites

Salut baieti.

Doua intrebari pentru cei care au 954 model 2003 (fara selector de faza scurta):

1. Cand puneti contactul farul se aprinde?

2. Cand apasati butonul de start ("dati la demaror") farul se stinge cat timp e apasat butonul si apoi se reaprinde cand luati mana de pe el, nu?

 

Cam asa ar rezulta din ce am studiat schema electrica, dar vroiam sa fiu sigur.

Merci!

este normal sa faca asa.......schema:)

Link to post
Share on other sites

Pentru doritori am janta, discuri 929 954 + capac alternator 929 impecabil, nezgariat. Am si alte piese.

Edited by disabled_Cata
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare,

O mica "dunbiosenie" se intampla pe franare si anume incepe sa tremure ghidonul (comportament asemanator voblajului, se misca pe orizontala stanga dreapta nu pe verticala), la viteze mai mari de 70km/h. Mobra este un 954 2002 si am schimbat urmatoarele pe fata:

- guma noua + echilibrat;

- rulmenti jug;

- rulmenti roata fata;

- ulei furci + simeringuri;

- reglaj furca - stock;

- placute frana;

- lichid frana;

- verificat discuri - aparent nu sunt busite, indoite etc...plus ca problema e recenta;

 

Nu pot sa imi dau seama de la ce "tremura"dracia....aveti idei?

 

Multam anticipat si asfalt uscat!

J

Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic dar la asemenea comportament sunt vizate piesele enumerate de tine mai sus,in principal:

anvelopa,janta,rulmenti roata,discuri.

Sfatul meu este sa mai verifici o data !

Bafta!

Link to post
Share on other sites

Sper ca te-am rezolvat ;)

 

aproape:)))..mersi de manual..tot nu prea am reusit sa aflu exact exact..am manualul de intretinere in original dar nu arata exact cum se da jos rezervorul.stiu ca nu sunt decat 3 suruburi si teoretic e foarte simplu dar acum 2 zile am schimbat filtrul de aer si cand l-am pus inapoi mi se parea ca ii prea mare distanta intre rezervor si cadru(mentionez ca si inainte ma puteam "juca" putin cu el din genunchi)..asa ca l-am prins sub chestia aia care tine si parbrizul si acum sta fix..vroiam manualul ca poate acolo arata exact cum vine..multumesc oricum.:cheers:

Link to post
Share on other sites

Pai vine exact sub cadrul de bord. Sub sa mai ai un surub, iar intre cadru si rezervor sunt 2 distantiere cauciucate. Atentie la furtunele de sub rezervor, vacum & co.

Link to post
Share on other sites

Salutare,

O mica "dunbiosenie" se intampla pe franare si anume incepe sa tremure ghidonul (comportament asemanator voblajului, se misca pe orizontala stanga dreapta nu pe verticala), la viteze mai mari de 70km/h. Mobra este un 954 2002 si am schimbat urmatoarele pe fata:

- guma noua + echilibrat;

- rulmenti jug;

- rulmenti roata fata;

- ulei furci + simeringuri;

- reglaj furca - stock;

- placute frana;

- lichid frana;

- verificat discuri - aparent nu sunt busite, indoite etc...plus ca problema e recenta;

 

Pfffff.pai deja ma enerveaza man.....tot ce ai scris acolo se verifica si daca a fost....mia verifica o data si o data.......eu cred ca este din discurile de frana....sa le masori..altceva nu cred ca poate porni un voblaj la peste 70 la ora......dar cine stie....cum a spus TNG....mia baga un ochi la tot ce ai schimbat si anunta si aici ce ai gasit.

Link to post
Share on other sites

Salutare,

O mica "dunbiosenie" se intampla pe franare si anume incepe sa tremure ghidonul (comportament asemanator voblajului, se misca pe orizontala stanga dreapta nu pe verticala), la viteze mai mari de 70km/h. Mobra este un 954 2002 si am schimbat urmatoarele pe fata:

- guma noua + echilibrat;

- rulmenti jug;

- rulmenti roata fata;

- ulei furci + simeringuri;

- reglaj furca - stock;

- placute frana;

- lichid frana;

- verificat discuri - aparent nu sunt busite, indoite etc...plus ca problema e recenta;

 

Nu pot sa imi dau seama de la ce "tremura"dracia....aveti idei?

 

Multam anticipat si asfalt uscat!

 

Eu zic ca un disc are "joc" ...am patit si eu asa cv

J

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...