m4mihai Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Probabil avea semislicuri romanesti... 3 la 10 000. (Doua la un milion... dupa caz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 . Sa nu mai spun si de valurile din asfalt provocate de masinile grele. Si noroi de la tractoare Valurile alea din asfalt au loc datorita franarii si asfaltului f nasol, marca rromania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ai inteles tu glumita, dar nu vrei sa imi dai satisfactie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Nu vorbi tocmai tu, ca tin minte ca si tu te-ai oprit intr-o rampa cand stateai prea aproape de un taxi (tot logan?) Omul ori era pe felia lui cu mintea prin copaci, ori incepator, ori fara sa aiba talentul la el. Ala cu dacia s-a dat inspre el si 'al nostru' s-a speriat. Bine ca il vorbim de rau pe forum si macar asta a scapat intreg sau na! cu o durere de genunchi. Chiar daca nu avea viteza, trebuia sa mai reduca, in intersectii si alte locuri unde e aglomeratie dar mai apare cate o banda mai libera, e clar ca se va gasi unul sa gandeasca la fel si sa vaneze acelasi loc liber si uite asa se intalneste necunoscut cu necunoscut. poti sa compari trânta mea cu accidentul astuia doar daca ai ceva cu mine ca altfel nu vad legatura. eu am cazut de pe loc intr-un ac de par ca taximetristul din fata mea a oprit motorul si eu am oprit motorul si n-am avut unde sa pun piciorul din cauza acului de par. ai' fi tu vreun superior care n-a cazut in viata lui si doar tu ai voie sa iti dai cu parerea pe aici. asta a picat fara sa aiba pe nimeni in fata . numai el stie de ce a franat in halul ala. ala cu loganul e cu masina dreapta. nici dupa cateva beri nu cred ca as vedea "bucla" loganului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Dupa parerea mea , zona de siguranta ptr o motocicleta ramane portiunea dintre mijlocul benzii si axul drumului . Ramane portiunea cu cele mai mari sanse sa fie " curata " . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Cu axul drumului sunt si eu de acord dar petele de ulei si de lichid de frana le intalnesc in cele mai multe situatii pe mijlocul benzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Cu axul drumului sunt si eu de acord dar petele de ulei si de lichid de frana le intalnesc in cele mai multe situatii pe mijlocul benzii. As zice maxim 1m de la axul drumului in dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) poti sa compari trânta mea cu accidentul astuia doar daca ai ceva cu mine ca altfel nu vad legatura. eu am cazut de pe loc intr-un ac de par ca taximetristul din fata mea a oprit motorul si eu am oprit motorul si n-am avut unde sa pun piciorul din cauza acului de par. ai' fi tu vreun superior care n-a cazut in viata lui si doar tu ai voie sa iti dai cu parerea pe aici. asta a picat fara sa aiba pe nimeni in fata . numai el stie de ce a franat in halul ala. ala cu loganul e cu masina dreapta. nici dupa cateva beri nu cred ca as vedea "bucla" loganului Te agiti degeaba Si eu am cazut, tot dintr-o prostie si mi-am recunoscut-o. La tine o fi fost intentionata cazatura, nu din greseala ca ai stat lipit de bezmeticul ala, ca altul poate nu statea si ocolea si zicea de tine cum zici tu de amicul nostru de aici. Asta e, mai greseste lumea. Cum ziceam si mai sus: bine ca belele astea s-au intamplat la viteza mica, ne-am ridicat si am plecat mai departe, altii saracii nu au avut norocul asta. Editat Iunie 29, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Frana fata, blocat roata. Filmuletul asta trebuie postat la incepatori ca exemplu prost de franare. Altfel, cand filtrezi printre masini, lasa distanta. Niciodata nu se stie ce face nebunul din conserva. Motociclistul nostru merge mult prea aproape, desi are loc in stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) m-am mai uita o data la film. asta a cazut pe sageata de vopsea de pe asfalt! (a frata pe sageata si imediat era cu piciorul stang deja mai sus de scarita semn ca s-a dezechilibrat pe vopseaua aia) n-are treaba cu ceilalti din trafic. Editat Iunie 29, 2016 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Cel mai probabil era cu mintea in alta parte. Cel cu Logan-ul a semnalizat stanga din vreme - motociclistul mai avea circa 30 m pina la masina, si in mod evident soferul l-a vazut pe motociclist intrucat a stat cuminte pe banda 1. Motociclistul a vazut ca semnalizeaza abia cand a ajuns in spatele lui, s-a speriat, a bruscat frana si gata cazatura. Un ABS il scutea de cazatura Se poate intampla cand nu esti 100% atent la drum. Bine ca nu si-a rupt nimica, desi din cauza echipamentului ''de vara'' s-ar putea sa il mai usture pe ici pe colo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Anvelopa fata de lemn - cel mai probabil foarte veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 m-am mai uita o data la film. asta a cazut pe sageata de vopsea de pe asfalt! (a frata pe sageata si imediat era cu piciorul stang deja mai sus de scarita semn ca s-a dezechilibrat pe vopseaua aia) n-are treaba cu ceilalti din trafic. Stopul de frana s-a aprins dupa ce trecuse deja de marcajul respectiv, insa ai dreptate ca acestea reprezinta un risc, deoarece se foloseste o vopsea foarte alunecoasa. Am patit sa imi fuga spatele pe treceri de pietoni (viteza mica, acceleratie slaba, usor pe viraj, am reusit sa redresez), atat cu moto cat si cu bicicleta, iar altii mai neatenti au reusit sa pice in nas ca simpli pietoni, tot din cauza ca vopseaua folosita aluneca foarte tare, in special daca este umeda. Valabil pt treceri de pietoni, marcaje rutiere, piste de biciclete samd. De regula cand observ marcaje pe sosea, incerc sa le evit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 E in intersectie la Dinamo , niciun pericol, cade ca un ..... Nivel skill=o.oo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZTOP Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Anvelopa fata de lemn - cel mai probabil foarte veche. tu ai ochiul atat de format , incat ai putea sa spui ce tip de anvelopa are motociclistul, ce telefon avea gacica din masina si ce pantofi avea trecatorul!....dar na, ai service , pak mai iei un ban la un schimb de anvelope Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 tu ai ochiul atat de format , incat ai putea sa spui ce tip de anvelopa are nevoie motociclistul, Corectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 tu ai ochiul atat de format , incat ai putea sa spui ce tip de anvelopa are motociclistul, ce telefon avea gacica din masina si ce pantofi avea trecatorul!....dar na, ai service , pak mai iei un ban la un schimb de anvelope Nu te cunosc dar uite ce iti propun: facem un pariu - tu pui la bataie motocicleta ta, si eu contravaloarea ei in cash. Eu zic ca ebonita de pe fata are cel putin 3 ani vechime. Tu ce zici? Lasati-o mai usor cu trollajul asta de trei lei. Calicia se lasa cu victime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) Ni una de la Cluj: https://vimeo.com/172601220 Descris foarte bine de protagonist: http://www.stiridecluj.ro/social/cum-te-poate-costa-o-clipa-de-neatentie-in-trafic-un-motociclist-clujean-a-suprins-momentul-in-care-a-facut-accident-video Editat Iunie 29, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) Se da o masina scuNpa, cu gume SH sau vechi si foarte uzate. Se da si putina ploaie. Intrebarea e: de ce sa vrei sa te duci in parapet? http://www.mediafax.ro/social/accident-grav-pe-a2-patru-persoane-au-fost-ranite-dupa-ce-masina-in-care-erau-a-intrat-in-parapet-doua-persoane-sunt-in-stare-critica-15510859/foto Radem glumim dar asta ne e nivelul. Smecheria maxima e pe SH chinezesc. BMW M3 (real, nu M-pack) pe gume Nankang. Editat Iunie 29, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) "nu a adaptat viteza la condiţiile rutiere, a acvaplanat şi a lovit parapetul autostrăzii" Cand este multa apa pe sosea, mai ales daca s-au format santuri de la traficul greu, riscul sa acvaplanezi este foarte ridicat, chiar si cu anvelope minune. Imaginea din articol este la rezolutie prea mica sa ne dam seama de starea anvelopelor acelui autoturism. Edit: cocalarii cu masini puternice sunt un risc pt toti indiferent ce anvelope folosesc. Editat Iunie 29, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) Am vazut aseara poze de la locul accidentului de la un prieten care a trecut pe A2 in drum spre Bucuresti. Poti sa ma crezi sau nu N-as fi pus link-ul daca nu era relevant. Portiunea respectiva de A2 nu are nici un sant. Editat Iunie 29, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Poti sa ai si mama gumelor , o mana de nisip pe jos si aia e tranta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZTOP Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) cesar, facem altcumva, imi dai niste gume de rahat, varza, din anii 80 si merg in fata ta cu ele...evident nu ma aplec cu genunchiul pe jos...dar o sa merg haos de vrei.... depinde si de skill, de experienta. am mers la endureala cu gume Barum, din anii 80...pe nisip, pana la gura portitei, de vrei pun poze...dar am deshis topic deja.zburam cu 70 km pe plaja...me rog, nu este aclasi lucru. cand pui frana brusc, si ai blocat ghidonul poti sa ai gume noi...ai blocat , te da ghidonul intr o parte de nu te vezi... OMUL NIOSTRU S A SPERIAT< NU A STIUT SA FRANEZE!!! A BLOCAT FATA!! o sa i prinda bine, k experienta!!! cu multe cazaturi mici inveti, una alta si eu recomand gume noi, chiar la fiecare sezon! dar gumele second nu au nici treaba cu ce s a intamplat aici. sau cum am pikat eu pe linia de tramwai....cu gume schimbate de... 2 km.... Poti sa ai si mama gumelor , o mana de nisip pe jos si aia e tranta . ???? tu crezi ca nu este nisip pe sosele patriei? ulei, benzina, pamant, linii de tramwai, etc???? experienta si skill!! asta e de baza! punct Editat Iunie 29, 2016 de ZZTOP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 experienta si skill!! asta e de baza! punct Prin experienta eu unul inteleg si capacitatea de a te adapta traficului si de a monitoriza si suprafata pe care rulezi ( poti observa din timp suruburi , pete , nisip , blonde la plaja , etc ) . Daca nu poti urmari si aceste aspecte in trafic atunci ajungi in situatii limita . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djmo79 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) sau cum am pikat eu pe linia de tramwai....cu gume schimbate de... 2 km.... Cauciucurile (cand vad gume, ma gandesc la Turbo) alea nu aveau si ele nevoie de mai mult de 2 km de rulaj pentru a avea aderenta corespunzatoare? Nu stiu, intreb si eu.. nu da cu paru' Editat Iunie 29, 2016 de djmo79 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.