PainDep Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Salut Am un BMW 1200GS luat anul acesta. Abia i-am făcut revizia de 10mii și am plecat în Muntenegru. La o pornire, după ce a stat parcată vreo câteva ore, când i-am dat cheie s-a auzit o explozie, dar , de la cilindrul stâng, un zgomot de metal lovit pe metal f.puternic și am simțit de parcă m-a atins ceva la spate dreapta. Ulterior am presupus că a fost suflul prin teava de eșapament. După asta dacă îl porneam motorul mergea cam2sec.dupa care se oprește și cât merge se aude un țăcănit din cilindrulstâng. L-am dus pe trailer la singura repr. BMW din Muntenegru și nu au idee ce s-a întâmplat. Doar au constatat că compresiunea în cilindrul drept! e 4 bar în loc de peste 10!Motorul are 4luni. Ceva sugestii sau a auzit cineva de vreun caz asemănător? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 trailer si adus in tara, desfacut, ca alta solutie n-ai. pina nu il desfaci, n-ai ce-i face... probabil segment rupt, probabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ma tem ca ai ceva grav nu mai porni motorul pana nu il desfaci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 tine-ne la curent... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Am un BMW 1200GS luat anul acesta..............Motorul are 4luni. ........ deci e in garantie? pe platforma si acasa la reprezentanta cu el! sa ne tii la curent ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyCat Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 trailer si adus in tara, desfacut, ca alta solutie n-ai. pina nu il desfaci, n-ai ce-i face... probabil segment rupt, probabil... Segment rupt nu bate, alta dracovenie s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 BMW si Harley nu se strica niciodata! Sigur e vina ta ca l-ai parcat langa japoneze! )) Lasand gluma, cum naiba sa faca explozie cilindrul dupa patru luni de la achizitionare? Bine ca ai garantie! Da-le cu fituica in cap! Din pacate garantie nu iti acopera si costul de deplasare pe platforma + concediu ratat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 BMW si Harley nu se strica niciodata! .......... deja au angajat si ei imigranti si infloreste si la ei politica '' las' ca-i bine si asa, las' ca mere.....'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Pfoai, sa fi dat 16.000E pe un motor si dupa sa ma trezesc cu asa o duma dupa cateva luni...cred ca le dadeam foc la reprezentanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Apa in camera de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Apa in camera de compresie. nu cred, nu invartea... si sa scoata o bujie a fost necesar ca sa-i ia compresia... sau a spart pistonul si s-a dus in motor... hmmm, piston spart? compresie 4... cat de vraza sa fie segmentii? lipsa total? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 In ce a constat revizia de 10000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Am o banuiala ca o supapa s-a intalnit cu pistonul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Iep...si eu tot aia bănuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Stiu ca in motoare exista un sistem defazor care sa impiedice astfel de "intalniri", problema apare cand acel sistem se duce 3,14 piwla. De obicei inainte apar semne ale eventualei inevitabile "intalniri"....suna ca un motor diesel, trepidatii mai puternice, accelerare cu intarziere. Oricum ar fi dupa o astfle de intalnire motorul trebuie desfacut complet si inlocuit tot ce inseamna cilindru, supape, piston. Daca acesta este cazul as spune ca mai degraba schimbi motorul cu totul, doar este in garantie. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Sau la reprezentanta acolo, daca e in garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Astia de la BMW - aici ma refer la nemti - oricum isi cam baga picioarele in segmentul moto. Am comandat la ei o piesa si astept de 3 luni sa mi se dea un termen de livrare la ea! Ca de piesa nici vorba. Noroc cu cei de la BMW Romania care au fost extrem de amabili si m-au ajutat cu o solutie temporara pina vine piesa. Din pacate in industria auto/moto si-au facut aparitia diversi MBA-isti care nu au absolut nici o idee despre acest domeniu dar care eficientizeaza costurile. Si rezultatele se vad. Iata cateva exemple vazute personal: - motor de masina fara intinzator la lantul de distributie - la moto BMW, cel putin la seria R1200..., au renuntat la rulmentul radial-axial (cel numit traditional conic) de pe spate si au pus unul radial cu role (cum se putea mai rau) - cuzineti fara pinteni ( la masini. nu stiu daca fac la fel si la moto). Si ca sa fie tacamul complet au grosimi diferite. Teoretic este in regula ar trebui sa stea la locul lor dar iata ca in practica se pot invarti (lucru posibil daca ai un ulei de calitate proasta) si te trezesti ca iti urca pistonul un pic. Avand in vedere ca la motoarele astea ''moderne'' distanta intre supapa si piston este de zecimi de milimetru (nu stiu cum este la GS-ul omului) te trezesti ca iti bate pistonul in supapa. - nu mai vorbim de tot felul de componente fabricate te miri pe unde. Segmenti rupti la motoare noi nu sunt o noutate. Oricum dupa ce am vazut motor de Mercedes CL intepenit la 2000 Km nu ma mai mira nimica. S-au dus de mult inginerii care au proiectat tancul Tiger, avioanele Messerschmitt, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Azi...tapinarul care da la rindea si bea la drujba e baza... BMW-ul iese in functie de tablagii care bat la baros Ural si turcii care fac Baclava. Revenind la modelul LC in cestiune, iata ce zice apropitarul: ”La o pornire, după ce a stat parcată vreo câteva ore, când i-am dat cheie s-a auzit o explozie, dar , de la cilindrul stâng...” Din cauza uzinarii ''de azi''... Pariu ca in chiulasa s-a strans lichid de racire si de aici restul ”dicstractiei”... » Post actualizat in 29 Jun 2016 11:59Apa in camera de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) Si 2 roti de la bmw au atins apogeul fiabilitatiu? Ca 4 roti generatiile noi stiam ca sunt de vis... Nu stiu care e politica lor, dar de la una dintre firmele pt care am lucrat am trimis unui client masina de curtoazie pe platforma in Grecia si am repatriat-o pe a lui defecta. Si era de ~30000€, ceea ce proportional nu cred ca se apropie de valoarea mobrei in cauza. Oricum nasol, f nasol. Editat Iunie 29, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Din pacate da. Si 2 roti de la bmw au atins apogeul fiabilitatiu? Ca 4 roti generatiile noi stiam ca sunt de vis... Din pacate cu fiecare ''inventie/inovatie tehnica'' mai coboara stacheta la calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Asa pateste oricine se infrateste cu resturile lumii. Continuare #19 "precision cooling" Pariez pe apa in camera de eplozie. » Post actualizat in 29 Jun 2016 13:19EXPLOZIE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PainDep Postat Iunie 29, 2016 Autor Share Postat Iunie 29, 2016 Adică apă din benzina? Eu m-am gândit că s-a întins lanțul de distribuție, nu s-a închis o supapa, s-a scurs benzina în camera de explozie, s-au format vapori mai ales că motorul a stat parcat pe căldură și când i-am dat contact vaporii au explodat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) Eu am ilustrat cu schema ”precision cooling”... Adica de unde (in opinia mea)... s-ar putea strecura apa in camera de compresie la R1200 LC. Succes la schibat noutati pe banii tai. La A.B. o cafea e gratis... si o revizie... milioane! Sa vedem cat costa un motor. IN GARANTIE ! Succes! » Post actualizat in 29 Jun 2016 15:17Spre deosebire de benzina, apa nu se comprima in camera de ardere... Motiv pentru care am dat schema ”precision cooling” la R1200GS LC... vinovata (in opinia mea) de necazul pe ciclindrul stang. Sa vedem ce spun expertii de la A.B. La ei cafeaua e gratis... revizie cateva milioane... SI UN MOTOR IN GARANTIE...?! Succes! Editat Iunie 29, 2016 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Adică apă din benzina? Eu m-am gândit că s-a întins lanțul de distribuție, nu s-a închis o supapa, s-a scurs benzina în camera de explozie, s-au format vapori mai ales că motorul a stat parcat pe căldură și când i-am dat contact vaporii au explodat. Ce ai in cilindru de obicei nu explodeaza daca nu ai scanteie, iar scanteia o comanda computerul la momentul potrivit. Apa in cilindru = garnitura cu defect. Nu sustin varianta cu apa desi variatia de temperatura cald-rece cine stie ce a produs pe acolo. Eu merg pe varianta piston loveste in supapa, din cauza ca se auzea tacanitul cand mergea motorul: - cel mai probabil distributia ''deranjata'', ceva in neregula la o supapa - foarte putin probabil cuzineti intorsi - sanse minime, oricum nu cunosc constructia motorului la GS. Am vazut o astfel de patanie la o masina diesel pe la vreo 200.000 Km. Si a mers omul mult timp cu ea asa . Te asteptam cu info despre constatarea la BMW. Suntem curiosi daca o repara moka, asa cum ar fi normal. Succes!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 un mic amanunt! vaporii se comprima fie apa sau benzina! intodeauna apa care intra la un cilindru in mers iese pe esapament fum alb dar ar fi trebuit sa aiba compresie chiar daca cilindrul nu functiona. parerea mea o supapa sau un culbutor spart . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.