Sari la conținut

La ce turatii tineti relantiul?


Postări Recomandate

Va salut, deja am pus j de mii de intrebari cu probleme cu care ma confrunt.

 

De cand am luat motocicleta tin relantiul la 1500-1700 , ca sa nu imi moara cand o las la relanti in a-1-a si a-2-a. De curand mi-am pus un mivv titan si se aude foarte tare... la recomandarea unui prieten de a-mi pune relantiul la 1000, am intampinat urmatoarea problema, si anume imi moare motoru. Daca o las la relanti in viteza se gatuie si moare. Partea buna e ca nu-mi sparge timpanu' pe loc si nu se mai incinge asa tare motoru cand stau in trafic. Partea proasta e ca atunci cand ajung sub 2000 de ture se gatuie.

Daca ii urc relantiul la 1500-1600 este foarte ok.

 

 

La ce turatie tineti voi relantiul?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Depinde de motocicletă .

La fz6 aveam relantiul la 1100 si nu imi placea cum mergea . Am schimbat la 1300 (cat spune in carte ) si merge mult mai bine . Pt fz6 peste 1300 deja e prea mult parerea mea . Peste 1300 merge urat relantiul si inutil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, deja am pus j de mii de intrebari cu probleme cu care ma confrunt.

 

De cand am luat motocicleta tin relantiul la 1500-1700 , ca sa nu imi moara cand o las la relanti in a-1-a si a-2-a. De curand mi-am pus un mivv titan si se aude foarte tare... la recomandarea unui prieten de a-mi pune relantiul la 1000, am intampinat urmatoarea problema, si anume imi moare motoru. Daca o las la relanti in viteza se gatuie si moare. Partea buna e ca nu-mi sparge timpanu' pe loc si nu se mai incinge asa tare motoru cand stau in trafic. Partea proasta e ca atunci cand ajung sub 2000 de ture se gatuie.

Daca ii urc relantiul la 1500-1600 este foarte ok.

 

 

La ce turatie tineti voi relantiul?

Sa nu ai vre-un senzor defect si motoreta sa mearga pe harta MAP (Manifold Air Pressure).

» Post actualizat in 30 Jun 2016 04:58

Am avut defectul asta la un R6, La plecare de pe loc , trebuia sa fii expert ca sa nu opresti motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva dupa schimbarea tobei trebuie facuta o sincronizare? Eu asa ma gandesc ca ar trebui, ca toba noua are alte evacuare a gazelor, si iti cam deregleaza mersul normal al motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Honda CBR F tot intre 1300 si 1500 recomanda producatorul si asa il tin.

 

Ca si linii generale pot sa te sfatuiesc la orice nelamuriri de genul acesta ai sa te consulti manualul. Oricat de cliseic poate suna, inginerii aceia ti-au proiectat si testat motocicleta, deci stiu cel mai bine parametrii in care acestia trebuie sa functioneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai i-am pus silenceru' sa mai stopeze de fluxu' de aer si tot la fel e, daca o scad sub 1500-1400 se gatuie si moare daca o las la relanti in viteza. La 1500 e ok

Nu ma asteptam ca un simplu silencer sa-mi transforme goarna intr-o toba stock :)

 

Am observat ca face asa dupa ce se incalzeste. Am pornit cu ea rece cu relanti 1200-1300 si a stat fara sa moara. Dupa ce s-a incalzit bine a trebuit sa ridic relantiul la 1500 sa nu mai fie probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, deja am pus j de mii de intrebari cu probleme cu care ma confrunt.

 

 

Daca ii urc relantiul la 1500-1600 este foarte ok.

 

 

La ce turatie tineti voi relantiul?

pune cat prevede manualul , astfel pompa de ulei va avea debitul necesar. Subturat iti cam dai seama ce se intampla... :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ma ajuta sa imi dau seama cam la ce turatii tineti voi motoarele si la cat ar trebui sa fie conform specificatiilor producatorului.

 

 

Pagina 111, turatia trebuie sa stea la 1300rpm +/- 100rpm

Nu e man nicio turatie la pagina 111 . Acolo arata de frane

Editat de Hds Sergiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ma ajuta sa imi dau seama cam la ce turatii tineti voi motoarele si la cat ar trebui sa fie conform specificatiilor producatorului.

 

 

Nu e man nicio turatie la pagina 111 . Acolo arata de frane

In manual pagina 99. Eu am facut cautare rapida (sus scrii pagina) si e la 111 din 160 de pagini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ma ajuta sa imi dau seama cam la ce turatii tineti voi motoarele si la cat ar trebui sa fie conform specificatiilor producatorului.

Pai ce legatura are cat zice Kawasaki pentru 2L cu cat zice Honda pentru 4L?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regleaza jocul la ambreiaj. iti ramine agatat.


» Post actualizat in 30 Jun 2016 13:53

si pune-i silecerul ca si noua ne sparge timpanele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica sa iti joace atit cit scrie in manual. Din ce ai scris inteleg ca la neutru sta la ralanti, dar daca e in viteza 1-2 chiar cu ambreiajul tras iti moare. Adica, atunci cind e in viteza ambreiajul nu decupleaza complet.

O alta cauza posibila e uleiul prost, nu se rupe pelicula dintre placi si ramin placile grupate (cica "lipeste ambreiajul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu man, am specificat.


In N , sta si la 1000.

 

In viteza daca o las sa zicem de la 4000 de ture, fara ambrieaj fara acceleratie sa se duca ea singura la relanti, cand ajunge pe la 1400-1300 incepe sa se gatuie. Daca nu trag ambrieaju' si o las sa se gatuie , moare.

Chestia asta s-a accentuat de cand i-am schimbat si toba , dar nici inainte nu mergea bine nici cu toba stock. D;aia am si ridicat asa mult relantiul. Il aveam pe la 1700 , l-am coborat la 1500. Dar vroiam sa-l dau mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In viteza daca o las sa zicem de la 4000 de ture, fara ambrieaj fara acceleratie sa se duca ea singura la relanti, cand ajunge pe la 1400-1300 incepe sa se gatuie. Daca nu trag ambrieaju' si o las sa se gatuie , moare.

Deci tu vrei in principiu sa te duca la relanti in treptele 1 si 2, fara sa moara motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...