gabyshor Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Salut! Isi mai spala cineva singur motocicleta? Eu ma feresc de spalatorii cat pot de mult. Jetul ala e foarte puternic si cei care-l manevreaza sunt idioti. Dupa ce mi-au dezlipit stickerele de pe rezervor si unu vroia sa-si bage lancea in toba, sa mi-o curete, mi-am luat un Karcher mic. Merge mai greu si-ti trebuie putina rabdare, dar e ok. Pana acum am spalat doar cu apa calda, dar sunt in cautare si de solutii de curatat. Sunt o groaza de solutii si tipuri de spuma activa, dar nu ma pricep si nu stiu ce sa aleg. Mi-e si frica sa nu ataca vopseaua sau aluminiu... Pe louis am vazut ceva de la S100 https://www.louis.de/en/artikel/s100-total-cleaner-plus/10038940?list=205036498. Ceva recomandari? Eventual produse care se gasesc in tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Eu folosesc sampon auto Nigrin, am mai folosit la masina si alte marci... mi se pare cam la fel, nu fac nimic in plus sau in minus. Plus spray de curatat franele pt unsoarea de pe bascula si roata spate. In lipsa de altceva, am folosit si detergent lichid de vase. Nu cred ca e cazul sa exagerezi cu produsele "super premium", pt o spalare normala e bun samponul auto din comert. Am spalat vaca si la benzinarie, cu spuma activa, nu ataca nimic, cred ca are o concentratie mica de solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 S100 iz da shit. Siriosli: L-am folosit, merge super fain. Pentru economie, foloseste o perie sau o pensula pentru aplicare. Dupa cateva minute, dai cu furtunul. Iti tresalta inima cand vezi murdaria cum se prelinge fara efort. Cam 1 l folosesc pe sezon. Dar nu curat motocicleta in permanenta, doar cand nu o mai suport. In rest, am mai folosit sampon auto. Care functioneaza, dar lasa pete si nu e la fel de eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Cica spuma activa nu este prea prietenoasa cu piesele din aluminiu.Eu o spal doar cu apa si apoi suflata cu pistolul,unde nu s-a curatat o sterg cu servetele umede cu Ph neutru.(stiu paranoia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Pai mobra ta ce Ph are? ) Hai ma, ce naiba... sare asfalt pe ele, ulei, benzina, insecte storcite, praf, ploaie mizerabila, apa jegoasa de pe asfalt (eventual scoasa din lacuri imputite si stropita strada)... si voi va faceti probleme ca X produs face rau? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LexDee Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) Dupa ce mi-au dezlipit stickerele de pe rezervor si unu vroia sa-si bage lancea in toba, sa mi-o curete, Eu folosesc de la Muc-off un sampon/bike cleaner. Dat cu apa jegu' jos, aplicat samponul, lasat 5 minute, clatit. La final suflat aer cu compresorul. Fara pete si alte probleme. + ceara si alte cateva produse. Dar deja vorbim de detailing. Editat Iulie 19, 2016 de LexDee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) Pai mobra ta ce Ph are? ) Hai ma, ce naiba... sare asfalt pe ele, ulei, benzina, insecte storcite, praf, ploaie mizerabila, apa jegoasa de pe asfalt (eventual scoasa din lacuri imputite si stropita strada)... si voi va faceti probleme ca X produs face rau? ) Tocmai ce spuneam ,paranoia e mare! Editat Iulie 19, 2016 de Hornet H Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 am avut S100 pt lant (curatare si ungere) si e excelent ca brand pt mobra am incercat Putoline de la Dual Tours si si-a facut treaba foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Cu adevarat mare problema sa te duci la spalatorii cu mobra. Personal, doar primul atelaj l-am spalat "externalizat", restul prin forte proprii. Din experienta proprie pot pune ca prioritati: 1. Mobra NU se spala niciodata in soare, indiferent de substantele folosite. Nici macar la umbra dar cu vant, conditii ce permit substantelor sa se usuce inainte de a le indeparta cu apa. 2. Niciodata nu se foloseste spalator cu presiune extrem de mare sau cu cap turbionar (sau cum dreaq ii zice). 3. Folosesc doar spume active, NICIODATA sampon ce trebuie utilizat prin frecare cu burete, laveta microfibra etc. 4. Substanta activa trebuie sa fie de principiu dedicata moto sau macar una de calitate (insa diluata procentual mai mult decat pentru uzul auto - eu merg pe maxim 25%). 5. Pentru inlaturarea insectelor merge brici servetelul umed cu alcool, dar in zone ce sunt fara risc de zgariere. Pentru celelalte zone e musai de folosit substanta dedicata (nici asta nu trebuie lasata sa se usuce). 6. Dupa spalare se sufla mobra cu compresor iar laveta e ultima. Evident.....aplicare solutie insecte - prespalare - aplicare spuma activa - spalare si clatire TEMEINICA - suflat - sters cu laveta - detailing..... Curatarea lantului si straturile protectoare intra deja la alta categorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 si link-ul http://www.bikershop.ro/index.php?route=product/product&path=216&product_id=1711 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Meglio degresant universal sau Triumf de aragaz daca s foarte hotarat in ziua aia. Cablurile le curat cu WD40 o spalatura buna si apoi injectez 10W40 cam odata la 2 luni. De clatit dupa degresant: cu apa rece/calduta. Am cromuri cam peste tot, n are nici o treaba, nu ramane pata, nu crapa nimic... e enervant ca curata de l ia naiba si se vad zgarieturile pe ici/colo. Dar pe aluminiu...ies melodie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 19, 2016 Admin Share Postat Iulie 19, 2016 Invatati sa va duceti la o singura spalatorie unde sa le aratati celor de acolo cum se spala motocicleta, apoi deveniti clientul lor si spalati-va fierul numai acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Dar e mai fun să o speli tu. Eu fac asta pur si simplu de placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 19, 2016 Admin Share Postat Iulie 19, 2016 O fi, dar nu toti avem unde si cu ce, eu stau la bloc, doar nu o s-o spal la galeata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Pur de vase. Cel mai bun. Lasa un sclipici asa frumos pe motor si miroase si a lamaie. Pentru petele nesimtite muc off. Si pe piesele de piele, dupa spalat, dat cu lapte doina. Pam pam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) De spalatoriile cu fise nu s a auzit pana la voi? In tm se spala zilnic,minim 30 motoare la asa ceva. Fiecare isi spala motorul asa cum stie,poate. Inclusiv eu. Rezultatul e foarte bun,motorul e ca nou. Pret:5 lei/2 fise Timp: ~30 min Editat Iulie 19, 2016 de Sinister Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 O fi, dar nu toti avem unde si cu ce, eu stau la bloc, doar nu o s-o spal la galeata. Galeata sau furtun imprumutat de la vecinu' Pur de vase. Cel mai bun. Lasa un sclipici asa frumos pe motor si miroase si a lamaie. Pentru petele nesimtite muc off. Si pe piesele de piele, dupa spalat, dat cu lapte doina. Pam pam Complet de acord cu tine, dar asta e varianta "low cost". Nu ca e rea, dar daca vrei sa cheltuiesti si mai mult, gasesti alte solutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Da, corect. Dar low cost si eficient, de ce nu? Si face multa spuma +2,3 prieteni iese caterinca maaaaxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Cu pur spal si eu, dar nu spala prea bine. O data la 5-6 luni o duc la spalatorie si ii fac tot tacamul, cu degresare, motor, ceara, etc. In rest o spal eu cu ce gasesc sub chiuveta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Invatati sa va duceti la o singura spalatorie unde sa le aratati celor de acolo cum se spala motocicleta, apoi deveniti clientul lor si spalati-va fierul numai acolo. Dupa ce am nimerit o spalatorie unde au inteles baietii ca "nu dati cu spuma activa pe blocul motor" inseamna ca nenorocitul ala de bloc motor e si pe o parte si pe alta a motocicletei ... acum ma stiu, duc si masina acolo si nu isi permit sa isi bata joc pentru ca duc utilajele la spalat destul de des. Cand vin cu mobra ma intreaba: Interior-exterior, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 cei din Bucuresti, care ati "educat" spalatorii pentru moto, faceti un pustiu de bine si sa ne spuneti si noua, astora mai lepre, unde anume am putea merge cu ceva mai multa incredere?multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Eu unul la OMV spal de cand am motocicleta, apa calda, concentratia de spuma e ok, nu mi-a lasat niciodata pete nici pe aluminiu nici pe vopsea, o spal singur stiu unde sa accentuez cu jetul si unde nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Eu o spal numai la "fise", apa calda, jetul este destul de tare. Iese treaba buna doar ca pe bascula si pe unde mai sare lubrifiant de la lant mai trebuie sa dai cu o solutie ca asa mai raman pete. La sfarsit o clatesc cu programul de osmoza si cat fumez o tigara se usuca si nu raman pete chiar daca nu o sterg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladwp Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Eu unul nu imi mai spal mobra la nici o spalatorie deoarece ultima data cand am spalat-o mi-a bagat jetul de apa direct in toba(am stat 40 de minute pana sa o pot pornii) Am avut norocul de a gasii in Targ Vitan (AutoVit) o pompa numite Karcher K5 pe care am dat 250 de lei (Link: http://aparat-de-spalat-cu-presiune.compari.ro/karcher/k-5-premium-p220431434/) De cand am cumparat pompa,mobra, o spal in curte/fata blocului cu o solutie cu care imi spal si masina + spuma activa, dupa ce termin cu spalatul, o carpa de bumbac si luata la frecat. Cam asta este tot ceea ce fac eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 31, 2016 Autor Share Postat Iulie 31, 2016 (editat) cum spunea cineva mai sus s100 is the shit. mi-am comandat de la louis un bidon de 2.5l si l-am testat deja. ce pot sa zic, e super tare. mizeria se curata f usor si ramane un luciu misto. singura chestie e ca solutia aia e de fapt un gel si nu se imprastie pe suprafata mare, asa ca tre sa pulverizezi destul de mult, dar rezultatul merita... Editat Iulie 31, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.