Sari la conținut

Voblaj la 120 km/h


R4DIKL
 Share

Postări Recomandate

Nu am joc in furca (verificat la service), doar o mica bataie la janta fata, care ar putea fi dintr-o usoara descentrare.

poate fi un element esential.

la diversion am la fel voblaj daca las mana de pe ghidon mai mult de 2 secunde. stiu ca e din cauza cauciucului uzat si mai vechiut caci in rest e servisata/verificata si e o problema arhicunoscuta la modelul meu.

tu ai cauciuc nou,dar cea mai mica descentrare a rotii (ansamblu cauciuc janta spite sambe) are in functie de severitate un punct de rezonanta,la tine la 110km/h...si faptulc a apare abia la viteza mare in seamna ca e un defect relativ insesizabil.

as sugera prima data janta si spitele , si ultima data rulmentii jug :)

 

ps.si mie imi par ciudat de mici valorile presiunii..dar daca manualul asa zice,fie.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut o lista de prioritati, iar dupa vizita de azi de la service si daca se vor confirma cele sesizate voi aplica masurile care se impun. Cat priveste presiunea in roti am postat un jpg dupa manualul XT 600 putin mai sus. La Yamaha Tricker am 1,25 pe fata si 1,5 pe spate, spre exemplu :) Cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce te face sa crezi ca aveam un joystick pe rezervor si manevram mobra cu el? :)

» Post actualizat in 19 Sep 2016 10:16

Sau chiar daca luam mainile de pe ghidon era pentru a sesiza comportamentul mobrei la diferite viteze... nu ca ar fi un obicei. Si de altfel, pentru ca pana una alta acceleratia o am la mana dreapta, pana in cateva sute de metri m-as fi oprit oricum, nu?

Am zis AMBELE maini.

Daca voblajul e asa grav incat nu-l poti controla cu ambele maini atunci fa ce-ti recomanda lumea pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La kawa simteam o mica tendinta de wobble cand aveam side-casuri si cortul legat peste ele, fara astea sau cu pasagera nu are nici o treaba. Greutate nu e neaparat singura problema dar si aerodinamica si pozitia pe sau dupa ax roata spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preload sau amortizare?

» Post actualizat in 19 Sep 2016 08:57

Preload evident si amortizare doar daca e cazu. pe autostrada efectul amortizarii e secundar (indiferent cate reglaje are amortizorul ala) si in cel mai rau caz (daca e prea mica) o simti ca topaie de spate nu ca vobleaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut o lista de prioritati, iar dupa vizita de azi de la service si daca se vor confirma cele sesizate voi aplica masurile care se impun. Cat priveste presiunea in roti am postat un jpg dupa manualul XT 600 putin mai sus. La Yamaha Tricker am 1,25 pe fata si 1,5 pe spate, spre exemplu :) Cu bine.

Cred ca asta ar trebui sa fie prioritatea ta:

 

"Nu am joc in furca (verificat la service), doar o mica bataie la janta fata, care ar putea fi dintr-o usoara descentrare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Preload evident si amortizare doar daca e cazu. pe autostrada efectul amortizarii e secundar (indiferent cate reglaje are amortizorul ala) si in cel mai rau caz (daca e prea mica) o simti ca topaie de spate nu ca vobleaza.

Ai fi surprins 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa treci de viteza respectiva. Daca nu mai face, e cel mai probabil de la roata (trenul) fata. Daca face, mentinand-o la viteza constanta, e de la aerodinamica (poti sa te apleci pe rezervor si sa verifici rezultatul pozitiv). Daca face numai in accelerare dar se amelioreaza cand pui greutate pe față sau cand nu mai deschizi gazul si te stabilizezi la o viteza corespunzătoare turatiei si treptei, gandeste-te la suspensii (cred ca de preload trebuie sa te legi).

In orice caz, cand se intampla, sa fii sigur ca ai mainile "flotante" pe ghidon, ca sa nu care cumva tinandu-te ca inecatul de pai, sa fii tocmai tu ala care inrautateste treaba. Si, in niciun caz, nu inchide gazul brusc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fi surprins

facem proba oricand

 

 

 

p.s. am mers acum multa vreme cateva mii de km cu preload minim, fara sa ating rebound (setat okish pt calaret singur) si vobla (la mine peste 150, da tine de detaliile mobrei). am mers si cu preload pt pasager de 90 kile (fara sa ating rebound din lene maximala) si nu a avut absolut nici o oscilatie pe fata, doar mici greturi pe "vibratoare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma baieti ma...da la bascula nu se gandeste nimeni?

Rulmenti la bascula avem, rulmenti la link avem, bucse la telescop avem :alcy: . Toata lumea sare la partea din fata, dar mai avem o roata tu-i trompa ei. Poate sa fie ca din fabrica toata roata fata, cu telescoape juguri ghidon daca rulmentii de la bascula/link au joc. Bat spre link din faptul ca daca crapa rulmentii de la bascula, forteaza automat rulmentii de la link si dupa bucsaraiele la telescop in cazuri extreme. Da-le o verificare.

P.s Peste deal mergea bascula... :google:

Editat de Bydy4pc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cesar

 

Multumesc mult.

» Post actualizat in 23 Sep 2016 13:16

Mi s-a deschis maps cu o baraca verde in fata ochilor. Este ok, sau trebuie sa o iau oe vreo alee, ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cesar

Multumesc mult.» Post actualizat in 23 Sep 2016 13:16

 

Mi s-a deschis maps cu o baraca verde in fata ochilor. Este ok, sau trebuie sa o iau oe vreo alee, ceva?

Ala verde e stabilimentul. nu-i mai zi baraca, ca uita de maniere si iti goleste Balamuc tot rezervorul!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu esti 100% dependent de internet, pune mana pe telefon si suna. Iesi din modul street view si ... get directions. E inceput de weekend.

Dependent de internet sunt doar putin peste... MAXIM :) Ii sunasem inainte pe baieti pentru programare dar nu mi-a dat prin cap sa-i intreb detalii despre locatie, gandindu-ma ca dau eu peste ei pe net. Ghinion. Nu am dat, asa ca am apelat la ajutorul vostr. Cred ca ma voi des urca eu pana la urma avand in vedere ca am reperul.Multumesc.

» Post actualizat in 23 Sep 2016 13:46

Ala verde e stabilimentul. nu-i mai zi baraca, ca uita de maniere si iti goleste Balamuc tot rezervorul!

:)))) Retinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi se pare foarte mica presiunea de 1.5 bar. La a mea e recomandata 2.0 / 2.2 la mers stradal, si sunt tot roti cu spite, cu camera si de dimensiuni similare... La mine daca scade presiunea spre 1.5 se simte cam nesigura pe viraje (chiar daca n-am avut niciodata probleme).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...