Jump to content
Sign in to follow this  
wtf?

Campionatul Romaniei de Motociclism - MotoRC

Recommended Posts

Reglementari

 

Ne pregatim pentru 2018!
Pentru imbunatatirea competitiei sportive si pentru mentinerea costurilor cu pregatirea materialului de concurs la un nivel cat mai accesibil tuturor competitorilor, pentru sezonul MotoRC 2018 au intervenit urmatoarele modificari de regulament:
1. Vor fi considerate motociclete Stock 1000/600 motocicletele care au alternatorul conform celui original, cu incarcare specificata de fabrica, precum si baterie stock. Sunt interzise bateriile de capacitati mai mici decat cele specificate de fabrica, precum si cele pe baza de Lithiu.


2. Vor fi interzise radiatoarele suplimentare de orice fel.

ATENTIE ! : Inspectia tehnica premergatoare inscrierii se face pentru evidentierea si remedierea aspectelor care tin de siguranta sportivilor.

Inspectia tehnica pentru evidentierea nerespectarii regulamentului tehnic se va face aleator sau in baza unei contestatii, dupa cursa.

Sportivii cu motociclete care nu respecta regulamentul tehnic nu vor puncta in campionat si nici nu vor fi premiati.

Sistemul de premiere va fi ajustat in sezonul 2018, pentru a putea beneficia un numar cat mai mare de sportivi de premiile financiare. Pentru aceasta sistemul va funciona astfel:
1. La fiecare cursa, pilotii vor obtine puncte in campionat conform clasarii lor. Locul 1, 25 puncte, locul 2, 20 puncte, si asa pana la locul 15.


2. La sfarsitul campionatului pilotilor care s-au inscris la un minim de 4 etape, pe baza punctelor castigate li se va atribui un numar de credite dupa cum urmeaza:
Numar credite = numar puncte x numar etape participate
Exemplu: Un sportiv care a strans 60 de puncte, si s-a inscris la 4 etape, va avea la sfarsitul campionatului 240 de credite.
Un sportiv care a strans 60 de puncte, si s-a inscris la 5 etape , va avea la sfarsitul campionatului 300 de credite.
Un sportiv care a strans 60 de puncte, si s-a inscris la 3 etape , va avea la sfarsitul campionatului 0 credite.


3. Valoarea fiecarui credit este de 1,5 euro.
Astfel, un sportiv care a participat la 5 etape si a strans 100 de puncte, are 500 de credite si va primi 750 euro.
Astfel, un sportiv care a participat la 5 etape si a strans 50 de puncte, are 250 de credite si va primi 375 euro.

 

22815534_1676451772427611_92136358758943

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Reglementari

 

2. Vor fi interzise radiatoarele suplimentare de orice fel.

 

Adio participare !

Am radiator suplimentar, pe moto stock, pe care nu-l dau jos. De unde aberatia asta cu radiatorul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adio participare !

Am radiator suplimentar, pe moto stock, pe care nu-l dau jos. De unde aberatia asta cu radiatorul ?

Poti sa mi-l dai mie daca vrei sa participi :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adio participare !

Am radiator suplimentar, pe moto stock, pe care nu-l dau jos. De unde aberatia asta cu radiatorul ?

Ideea este ca un motor comprimat, cu axe modificate se supraincalzeste fara radiator marit sau radiatoare suplimentare.

Interzicand radiatoarele suplimentare am limitat modificarile ce pot fi aduse motorului.
Nu am inteles daca motorul stock are radiator suplimentar (ceea ce este ok), sau are motorul stock si a pus el radiator extra (atunci il poate da jos in 5 minute, ca oricum mai rau ii face).
^ Catalin Manea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-i face rau. Sint multe modele de moto, in special cele de 1000cc care la o temp a asfaltului de 45-50gr, adica cel putin 35gr la juma de metru deasupra asfaltului,in dreptul radiatorului, in conditii de mers race, temp motorului creste peste limita admisa. Adica,pe pista vei vedea 90gr, cum iesi afara si reduci viteza, temp urca la 115-120gr, apa iese in radiator, vasul de expasiune se umple si da pe afara. Sint multe exemple intimplate pe Adancata, inclusiv mie. Dar zic eu, si e valabil si pt Kyp, nu contam in clasament, nu ne baga nimeni in seama, nu ne fac contestatii. Doar daca urcam pe podium, ceea ce e imposibil.Martie , aprilie, mai, si in toamna nu e nici o pb daca nu exista radiatorul suplimentar.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt sigur, dar cred ca ideea de a cere radiatoare stoc este tocmai pentru ca sunt vizibile si usor de impus regulamentul (in privinta asta) de la momentul inspectiei tehnice .

De la inceput a fost vorba ca este un campionat pentru motorete stoc ...dar nu au insistat nici pe controale si nici contestatii nu s-au facut ,chiar daca a fost evident ca cei din fata au alergat cu modificate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar nu au insistat nici pe controale si nici contestatii nu s-au facut ,chiar daca a fost evident ca cei din fata au alergat cu modificate.

Mno, bine zis !

» Post actualizat in 07 Dec 2017 12:05

Multumim tuturor celor care s-au implicat in proiectul MotoRC in 2017!

Ne dorim ca acest eveniment sportiv sa se dezvolte si sa devina o traditie, astfel am ascultat parerile tuturor celor care au participat si ne-au sustinut si vom face o serie de schimbari in 2018!

Pentru a promova spiritului colegial si FairPlay-ul vom incuraja crearea de echipe participante la competitie! Din sezonul 2018 vom avea un podium special pentru echipe iar la sfarsitul sezonului vom premia echipa campioana.

Regulamentul de infiintare a echipelor, de punctare si premiere este urmatorul:

1. Echipele se infiinteaza prin asocierea liber consimtita a concurentilor. Actul de infiintare a Echipei va fi cererea scrisa si depusa la Secretariat, in care este trecuta denumirea echipei si componenta acesteia, cu semnatura fiecarui membru.

2. O Echipa va avea maxim 5 concurenti, indiferent daca sunt la Stock 600 sau Stock 1000.

3. O Echipa se poate constitui si poate sa-si desemneze membrii oricand pe parcursul sezonului.

4. Un membru al unei echipe nu se poate muta in timpul sezonului la alta echipa si nici nu poate fi exclus din echipa. Din motive personale se poate retrage din echipa si va ramane neafiliat pana la sfarsitul sezonului.

5. Punctajul unei Echipe la o etapa va fi suma punctelor obtinute de cei mai bine clasati 2 membri, oricare ar fi acestia. Va puncta si un al treilea membru daca acesta este debutant in sezonul 2018, sau daca a participat la maxim o cursa in sezonul 2017 la una din clasele Stock.

Pe scurt, vor puncta primii doi din echipa plus primul debutant, daca acesta exista.

Acest lucru se intampla deoarece MotoRC a dorit si doreste in continuare incurajarea pasionatilor de motociclism sa vina pe circuit si includerea lor in structuri care sa-i poata ajuta in dezvoltarea aptitudinilor moto.

6. Echipa campioana va fi echipa cu cele mai multe puncte la sfarsitul sezonului. In caz de egalitate la puncte vom premia va echipa care are cele mai multe victorii, se iau in considerare locurile1, 2 si asa mai departe.

7. Fiecare echipa isi va desemna un Lider, acesta poate fi schimbat pe parcursul anului doar cu acordul tuturor membrilor echipei si se va anunta oficial catre organizatorii MotoRC.

8. Liderul de echipa va fi obligat sa se prezinte la toate Briefing-urile si la toate intrunirile cu organizatorii, unde va reprezenta interesele echipei.

9. Liderul de echipa poate solicita organizatorilor o colaborare pentru promovarea echipei prin intermediul materialelor promotionale MotoRC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La multi ani !

S-a facut public pentru noul an 2018 calendarul competitional in cadrul Campionatului de motociclism viteza MotoRC.

post-38619-0-67394000-1514964338_thumb.jpg


» Post actualizat in 10 Jan 2018 16:37

 

2018 a venit, acum urmeaza sa inceapa si sezonul competitional .

Stim ca multi sportivi si-au dorit macar o etapa desfasurata pe un alt circuit, dar deoarece MotoRC se doreste a fi o competitie care sa ofere posibilitatea participarii cu sanse egale pentru cat mai multi sportivi (lucru care duce si la cresterea valorii competitionale), am considerat ca inca nu a venit momentul pentru acest pas. Din pacate MuresRing prezinta un risc ridicat pentru competitiile moto, iar cel mai accesibil circuit din afara tarii tot inseamna o crestere semnificativa a costurilor de participare.
Am ales aceasta varianta si pentru ca in acest an pregatim un pachet media substantial, lucru care va ajuta sportivii si echipele, dar care este dificil de realizat in afara tarii.
Mai mult decat atat, dorim ca toate etapele sa fie organizate de catre MotoRC, deci iese din discutie alipirea la alt organizator.
Deoarece circuitul MotorPark Romania ofera posibilitatea rularii in ambele sensuri si pentru a oferi posibilitatea intrecerii in conditii cat mai variate, s-a decis ca in acest an sa se mearga si in sens AntiOrar, circuitul avand caracteristici total diferite in acest sens.
Astfel:
Etapa 1: 4-6 Mai - sens Orar
Etapa 2: 8-10 Iunie - sens AntiOrar
Etapa 3: 29 Iunie-1 Iulie - sens Orar
Etapa 4: 31 August - 2 Septembrie - sens AntiOrar
Etapa 5: 28-30 Septembrie - sens Orar

Va dorim tuturor un An Bun pe toate planurile, si sa ne vedem la START

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca nu povestește nimeni. :)

Weekendul 19-21 aprilie a avut loc prima etapa a ediției 2019.

 

Clasa mare Stock 1000, văzându-se și la TV, pe Telekom 4.

Un pas înainte, cu destule lucruri de îmbunătățit, dar un pas foarte bun înainte pentru sport. 

 

Pe pagina lor am văzut ca au urcat și o filmare, nu știu dacă este ce s-a văzut la TV, dar din tribune a fost bine, aruncați o privire. 

 

https://m.facebook.com/cupamotorc

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 22.04.2019 la 15:08, wbmt a spus:

Vad ca nu povestește nimeni. :)

Weekendul 19-21 aprilie a avut loc prima etapa a ediției 2019.

 

Clasa mare Stock 1000, văzându-se și la TV, pe Telekom 4.

Un pas înainte, cu destule lucruri de îmbunătățit, dar un pas foarte bun înainte pentru sport. 

 

Pe pagina lor am văzut ca au urcat și o filmare, nu știu dacă este ce s-a văzut la TV, dar din tribune a fost bine, aruncați o privire. 

 

https://m.facebook.com/cupamotorc

 

 

Am vazut cursa cu cateva zile in urma. Foarte buna, pe urmatoarele nu cred ca o sa le mai pierd si la fata locului.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost si va fi difuzata si clasa Stock600 tot live incepand cu MotoRC cursa a doua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...