Baxxter Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Salut, cum deblochez o pereche de etrieri Nissin, înțepeniți bine de tot? Pompa de frana funcționează, face presiune, dar etrierii sunt înțepeniți beton. Motocicleta a zăcut nemișcată sub o prelata vreo 7 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Aceiasi situatie s-a rezolvat cu ajutorul unui compresor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 incearca un feon cu aer cald pe langa suflatul in ei cu ajutorul compresorului. DAca pistoanele sunt cat de cat scoase poti incerca o presa sa le dai inapoi apoi sa poti sa intervii cu ceva degripant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 28, 2017 Autor Share Postat Februarie 28, 2017 Aveau plăcute noi in ei, abia ies câțiva mm fiecare. Nu ii pot apuca cu nimic. Le-am dat cu wd40, vedem mâine ce zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 intrebare legata tot de etrieri Nissin : cum deblochez un aerisitor blocat fara sa il rup ? si cum deblochez stiftul care tine placutele, al carui filet e blocat in interiorul etrierului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Eu am deblocat o frana pe tambur cu un ciocan de plastic/cauciuc. Am lovit usurel de cateva zeci de ori de jur imprejur si s-a deblocat. Poate daca dai in disc perpendicular pe muchie si in etrier, se deblocheaza. Adica la mine s-a deblocat de la soc si vibratie, nu ca am indoit ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Si nici macar presiunea pompei de frana nu ii scoate? Daca misca, ar trebui lasat sa iasa fiecare pistonas pana aproape sa iasa de tot. Acolo il blochezi, si pompezi sa iasa si celelalte pistonase. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 28, 2017 Admin Share Postat Februarie 28, 2017 Da cu spray degripant (nu wd40) din belsug pe lângă pistonase, lasi sa actioneze bine, apoi încerci din pompa si tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 28, 2017 Autor Share Postat Februarie 28, 2017 Nu se clintește nici macar un piston. Iar etrierii sunt desfacuti de pe jambe, atârnă in conductele de frana. » Post actualizat in 28 Feb 2017 18:46 Da, la asta mă gândeam și eu, un degripant. Dar în seara asta aveam doar wd40 in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Da cu spray degripant (nu wd40) din belsug pe lângă pistonase, lasi sa actioneze bine, apoi încerci din pompa si tot asa. O sa faci fix nimic cu degripantul, ai garnituri, nu intra in profunzime. Presiunea e baza, caldura cu siguranta ajuta, mai mult de atat ... etrieri SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 (editat) Ca sa deblochezi aerisitorul cat si stiftul placutelor, dupa ce pui acolo unde trebuie un degripant, bate axial cu un ciocan usor (250 gr) si in acelasi timp incearca sa-l desfaci cu cheie inelara (obligatoriu), cu o forta mica bineinteles. Pe vremuri, cand nu erau W40 si altele, la suruburi "incapatinate" puneam lichid de frana, este foarte penetrant, doar ca dupa ce rezolvam problema trebuia curatat locul de acest lichid, este foarte coroziv. Cu pistonasele se rezolva doar cu presiune (lichid sau aer) si ceva caldurica pe etrier in ideea ca, daca etrierul se incalzeste ceva mai tare decat pistonasul se vor "dezlipi" unul de celalalt. Daca etrierul este de AL cu atat mai bine, avand coeficienti de dilatare mult diferiti Succes Editat Februarie 28, 2017 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 poza cu etrierii daca observi in poze, pistoanele s-au oxidat la baza si s-au umflat. nu o sa le scoti niciodata cu aer comprimat , pompa de frana face presiune mai mare de 10bar in sistemul hidraulic si probabil ca nu ai la dispozitie decat un compresor de 8. wd40 nu o sa treaca niciodata de garnituri iti trebuie o scula ca in poza dar aia merge doar la etrieri din bucati sau cu doar un rand de pistoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Baga presiune fratioare....cu pompa de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 1, 2017 Autor Share Postat Martie 1, 2017 Sunt etrieri de SRAD, cu pistoane față în față. Nu am loc sa bag scule acolo. Intre timp i-am deblocat, dar ca să aibă loc să iasă perechea de pe o parte a trebuit să comprim aproape total perechea opusă. Acum nu mai pot face nici presiune, nici nu ii pot trage cu nimic afară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 cureti sa mearga usor, bagi la loc pistoanele care ies si le scoti pe celelalte. p.s. sa inteleg ca a mers fara greata wd40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 1, 2017 Autor Share Postat Martie 1, 2017 Munca de chinez tâmpit A mers foarte bine wd40. » Post actualizat in 01 Mar 2017 12:53 Rezolvat, mulțumesc pentru idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Data viitoare folosește căldura. Etrierul e construit din aluminiu însă pistoanele sunt din oțel. Coeficientul de dilatare al materialelor feroase/neferoase ar trebui să spună destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 etrierul este din fonta nu aluminiu Data viitoare folosește căldura. Etrierul e construit din aluminiu însă pistoanele sunt din oțel. Coeficientul de dilatare al materialelor feroase/neferoase ar trebui să spună destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 etrierul este din fonta nu aluminiu la unele masini ... muhahahahahahah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 2, 2017 Autor Share Postat Martie 2, 2017 A fost delicat până am deblocat pistoanele de pe ambele părți. Am folosit wd40 și căldură. Apoi a fost simplu, l-am desfăcut pe jumătate și am scos la mâna pistoanele afară. Acum aștept garniturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 la majoritatea mobrelor e fonta eu pana acum n-am vazut din aluminiu la unele masini ... muhahahahahahah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 la majoritatea mobrelor e fonta eu pana acum n-am vazut din aluminiu aha, ori fonta ori plumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Ia verifica matale etrierii la RR-ul ala pe care il detii si vezi daca sunt din fonta sau alt aliaj feros. sunt din aliaj de uraniu imbogatit , sa traga mai bine de planeta , centru de greutate jos , nici nu se ridica pe o roata fara sa tii neaparat ... tehnologie onda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 la majoritatea mobrelor e fonta eu pana acum n-am vazut din aluminiu Nu cred ca am gasit in viata mea piese de fonta pe motociclete, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 sunt, dar nu includ etrierii moderni sau relativi moderni. In general se intalneau pe la modelele din alte epoci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.