Jump to content

Zero SR 2017_Electric motorcycle


 Share

Recommended Posts

Bateriile se pot recicla. NEcazul la ora actuala este costul de productie si costul de utilizare.

dai 2 lei pe km dar trebuie sa adaugi costul bateriei - o baterie pe litiu nu prea ajunge la 1000 cicluri de incarcare. la ora actuala. Daca te joci pe acasa cu ele si faci ceva scurt ai sanse sa faci buba urata de tot. si tot asa.

Am sa imi iau electric atunci cand costurile vor fi sub cele aferente solutiei clasice si cand caracteristicile de deplasare vor fi comparabile.

Link to comment
Share on other sites

Toate bune si frumoase dar ce-au avut bre cu designul la janta fata? Zici ca e facuta din soricei de plastic. Tragi un pic de spite si zvastica o scoti. In dusmanie au desenat-o pe aia :huh:

Edited by paulynos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Nissan leaf încărcat 100%, mers Buc - Ploiești și retur, rămas 23% din baterie. Fără ac, mers în limita legală. Inițial afișa +300km autonomie... 

Cam despre asta e vorba cu autonomia electrocarelor astea. 

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Acum 56 minute, john17 a spus:

Nissan leaf încărcat 100%, mers Buc - Ploiești și retur, rămas 23% din baterie. Fără ac, mers în limita legală. Inițial afișa +300km autonomie... 

Cam despre asta e vorba cu autonomia electrocarelor astea. 

Pe autostrada?

Repet, de oras autonomia e mai mult decat in regula, nu?

Pasi mici.

Link to comment
Share on other sites

https://www.quora.com/Tesla-owners-after-you-got-used-to-your-new-Tesla-was-it-worth-it-Would-you-buy-another-one-Why-or-why-not

 

Acum ca suntem pe motociclism.ro, sa vedem ce parere au expertii despre automobilele electrie. Pana acum am inteles ca nu au autonomie, polueaza si se strica acumulatorii.

Culmea, toate informatiile sunt pe internet, si anume:

 

Tesla expects the battery to retain approximately 70% of its initial capacity after seven years or 100,000 miles (160,000 km).

Ofera garantie 8 ani si pana acum s-a dovedit ca bateriile au retinut mai bine capacitatea de reincarcare decat s-a estimat initial.

 

Referitor la poluare, presupunand ca ar polua per total la fel, e important ca poluarea sa fie eliminata din orase, din locurile unde locuiesc oameni. Daca ai locui intr-un oras unde electricele si hibridele incep sa egaleze ca numar automobilele conventionale ai intelege perfect.

 

1 oră în urmă, caracterincompatibil a spus:

bicla electrica.nu merita.acumulatorul rezista la 500 încărcări cu o autonomie de 30km.dupa 1,5 ani trebuie un alt acumulator care nu e deloc ieftin.iar sa merg pe minim de asistență că sa simt greutatea suplimentara,mai bine nu

 

Nu stiu ce bicicleta ai cautat tu dar pe un HaiBike Sduro cu motor Yamaha dupa 2200km parcursi autonomia era de 50-60km pe Hi, 80-90 pe Mid si 120-130 pe Low.

Edited by vladf
Link to comment
Share on other sites

Acum 4 minute, Christian 1 a spus:

Bicicleta si trotineta,la fel,prin "electrificare" au pierdut esenta...

Macar moto nu o sa si o piardă 😀

 

Faza e ca poti ajunge mai departe daca e electrica, nu transpiri asa mult (deloc la troti, poate cand o cari pe scari? :D)

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, Christian 1 a spus:

Care e placerea de a te da cu astea electrice? :)

 

Aceeasi placere ca si cu orice alta motocicleta doar ca fara zgomot inutil si vibratii. Aceleasi chestii se ziceau si despre Tesla cand a aparut si uite ca lumea nu se mai intoarce la motoare conventionale.

 

Acum 4 ore, JUST4TNT a spus:

Cam aceeasi cu a folosi mixerul in bucatarie ....

 

Ai incercat?

 

Acum 4 ore, Christian 1 a spus:

Bicicleta si trotineta,la fel,prin "electrificare" au pierdut esenta...

 

 

Care e esenta? Intelegi ca poti opri motorul cand vrei tu? Pentru unii bicicleta e un mijloc de transport, nu doar distractie in timpul liber.

 

Iti dau doua cazuri pentru care am vazut bicicleta electrica foarte utila.

1. Urcat dealuri pentru o tura de coborare prin padure. Unde ma dau eu pentru o coborare de 5 minute trebuie sa urc 8km cu diferenta mare de nivel si fiecare urcare dureaza 40-45 de minute cu pauza de 20-30 minute de revenire.

2. Parcurs distante lungi. Daca mergi la job cu bicicleta, probabil ai prefera sa ajungi cat mai repede si sa nu fi transpirat, plouat etc, o bicicleta electrica iti poate dubla viteza medie in anumite conditii. Exemplu aici: https://connect.garmin.com/modern/activity/3564303442 , cu vant din fata fara asistare nu puteam tine mai mult de 10kmh, ploaia m-a prins doar cand am ajuns acasa.

 

 

Acum 2 ore, caracterincompatibil a spus:

Pentru leneși.oricum o bicla electrica nu își justifică prețul, ok la fel și celelalte vehicule ilectrice.pret=randament,da cu minus

Mai avem mult de așteptat,sau asta e politica constructorilor.pret mare la baterii și autonomie nu foarte buna

 

Care pret nu si-l justifica? Bicicletele electrice ieftine se gasesc si la 2000 lei iar bicicletele cu autonomie mare pe la 1000-1500 euro.

O bicicleta ieftina iti da 30km autonomie de asistare pe 2/3 din putere, a mea are vreo 1100km iar bicicleta e din 2012, nici o problema cu acumulatorul.

O bicicleta scumpa are 50-130km autonomie in functie e asistare, un acumulator nou costa 500euro si te tine cativa ani buni

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, Christian 1 a spus:

Bicicleta e un mijloc de transport dar prin pedalare,la fel si trotineta prin datul din picior.Cele electrice sunt doar realizari tehnologice pentru oameni lenesi in ale miscarii.

 

Oricum,treburile-s clare pentru mine,dptdv orice e normal,e cam depasit,trebuie "electrificat".

 

Ideea e sa folosesti electric unde ai nevoie, nu intr-una, mai citeste odata exemplul meu de mai sus. In turele cu amici care nu au electric nici nu iau acumulatorul, tocmai deaia acumulatorul are doar 1100km. Deci concluzia ta ca ala ar fi punctul meu de vedere e gresit.

 

Si intrebare, mergi la ski? Daca da, de ce folosesti telescaun/telecabina/teleski? De lenes? Poti urca cu skiurile/placa in spate, ce te opreste?

 

La fel si cu bicicleta, daca merg la downhill, vreau sa fac downhill, nu vreau pentru fiecare 2km coborati sa urc alti 8km.

 

Acum 14 minute, caracterincompatibil a spus:

La 2000 lei găsești mizerii no name la care pica acumulatorul după 30 incarcari

Având în vedere că ieseam la ture de 90km cu un trekking dhs(nu știu dacă mai pot face aste in viitor).nu prea mă încântă autonomia de 30km și acumulator decedat repede.alea de 1000e+ sunt cat de cat ok.dar ....nu își justifică pretul

 

Ideea nu e sa mergi 90km electric 100%, asa te poti uita de acasa la turul frantei sau sa iei o motocicleta, ideea e sa folosesti unde/cand ai nevoie, sa te ajute sa urci panta aia pe care altfel n-ai putea sa o urci sau sa te tii dupa amicii tai cu nivel mai ridicat de energie, etc...

 

Ma repet, nu inteleg de unde ideea ca pica acumulatorii dupa 30 de incarcari si ma citez:

"A mea are vreo 1100km iar bicicleta e din 2012, nici o problema cu acumulatorul"

 

Deci, trece pe 8 ani acumulatorul si autonomia inca e la 60-70% din cat era la inceput, asta pe o bicicleta care a costat 500 euro, despre ce vorbim?

Link to comment
Share on other sites

Acum 31 minute, caracterincompatibil a spus:

pana atunci consider că electricele sunt doar niste mizerii pentru fitzosii puturoși.

 

Legat de bicicletele elctrice, pentru multi utilizatori nu sunt nici distractie si nici sport. Sunt doar un mijloc de deplasare. La fel cum pentru multi si motocicleta nu e decat un mijloc de deplasare.

In zona unde locuiesc acum majoritatea bicicletelor pe care le vad pe strada sunt electrice. Si foarte multi batrani si femei le folosesc, care altminteri probabil ca ar folosi masina sau ar merge pe jos.

 

Iar d.p.d.v tehnic, nu sunt deloc niste mizerii... dar si preturile sunt pe masura :))

https://www.liquid-life.de/e-bikes/

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, JUST4TNT a spus:

@vladf : le ce zici tu ''downhill '' cu bicicleta electrica care are  25kg+ e de fapt o simpla coborare pe o poteca de munte  , fara +3000 euro nu gasesti nimic cu baterii care sa iti permita sa visezi macar ca faci downhill .  

 

Glumesti nu? In conditiile in care majoritatea dh-urilor pe care le intalnesti pe traseu au in jur de 20kg iar un xDuro electric 2019 are 24kg. 

Edited by vladf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...