Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 (editat) Resusciteaza-i "vana" ca e o motocicleta care merita. E ca o camila credincioasa. Ce pot sa zic? Happy 70k km si la cat mai multi fara evenimente neplacute. Multumesc mult de urare! Da, asa e. E ca un prieten umil, linistit si care niciodata nu te abandoneaza. Urmeaza la iarna kit piston, kit ambreiaj complet, kit de lant, disc frana spate, sigurante etrieri si un kit complet de garnituri. Toate piesele acestea trebuie neaparat cumparate, nu sunt un moft. Vedem cum facem cu revopsitul rezervorului si retapitatul seii in stil rally. Sunt optionale. La iarna vom incepe cursurile extraprofesionale de demontare totala si invatare. Pana atunci insa, mai avem putina vara indiana de petrecut impreuna . Cred ca pe la vreo 73.000 "we`ll call it a season". Editat Octombrie 13, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 multi km inainte domnu popescu. toata stima pentru tine si vacuta ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Desi luam amandoi calea muntilor am avut timp sa oprim 5 minute si sa ne bucuram. Pistonul original. In aproape 20.000 de km de cand suntem impreuna, singura problema a fost o pana ce fixeaza o roata dintata pe arborele cotit. Ca acum este la capatul puterilor si la iarna vom intra in reparatii capitale, se intelege de la sine. La multi km inainte domnu' Raul! Trebuie sa recunosc ca mai am putin si te ajung .... cam vro 2100 km .... Oricum ... spor la treaba la motor! Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Salutare Va rog nu ma huiduiti ca ma bag si eu prin treaba voastra, dar am un mic anunt de facu, si promit sa nu va mai deranjez: Schimb un Suzuki Bandit 650 N, din 2006, cu enduro/touring minim 2005, fara diferenta de bani. Prefer schimburi cu Yamaha XT660X, R sau Z si Transalp. Daca vrea sau cunoasteti pe cineva care ar fi interesat. Am facut gresala sa trec de la enduro la naked si acum regret, si cum nu am bani sa-mi cumpar altceva, apelez la schimburi. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Salutare Va rog nu ma huiduiti ca ma bag si eu prin treaba voastra, dar am un mic anunt de facu, si promit sa nu va mai deranjez: Schimb un Suzuki Bandit 650 N, din 2006, cu enduro/touring minim 2005, fara diferenta de bani. Prefer schimburi cu Yamaha XT660X, R sau Z si Transalp. Daca vrea sau cunoasteti pe cineva care ar fi interesat. Am facut gresala sa trec de la enduro la naked si acum regret, si cum nu am bani sa-mi cumpar altceva, apelez la schimburi. Cheers! sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 singura problema a fost o pana ce fixeaza o roata dintata pe arborele cotit. Ca acum este la capatul puterilor si la iarna vom intra in reparatii capitale, se intelege de la sine. Aceeasi problema o are si un ttr al unui prieten, asa ca va rog d-nilor sa ma ajutati cu un manual de yamaha ttr600, caci pe net nu am gasit free. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) Aceeasi problema o are si un ttr al unui prieten, asa ca va rog d-nilor sa ma ajutati cu un manual de yamaha ttr600, caci pe net nu am gasit free. Reparatia este simpla si identica cu cea de la XT. Are nevoie neaparat de o masina de insurubat/desurubat cu impact. Recomandabila ca alternativa preselor de zeci de euro indicate de manual si aproape 100% inutile. In cel mai rau caz o gaseste la orice vulcanizare. Desface capacul de ambreiaj, desface piulita de la ansamblul ambreiajului, desface piulitele la 2 axe parca (la acestea 3 va avea nevoie de masina cu impact), schimba pana si reia procesul. Am eu ceva materiale pentru TTR - manual TT600R 1997 (germana), TT600R (microfise engleza) si manualul de service (384 pg, engleza) pentru TT600RE 2004+. O adresa de mail pe PM si se rezolva. Editat Octombrie 28, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Aceeasi problema o are si un ttr al unui prieten, asa ca va rog d-nilor sa ma ajutati cu un manual de yamaha ttr600, caci pe net nu am gasit free. http://www.manualedereparatie.info/downloa...ice-Manual.html http://www.tenereclub.ro/index.php?p=download Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Mersi , mi-ati fost de ajutor Mesaj completat mersi si tie Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Mersi , mi-ati fost de ajutor Hai, spune sincer: Care dintre noi astia trei, Popescu, Mihail si Raul te-a ajutat cel mai mult? Cu placere, mane! Oricand, daca pot si stiu (la capitolul asta nu stau eu asa de bine, dar ma straduiesc ). Editat Noiembrie 4, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayko Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Salut! Apropo de ajutor...daca se paote. Ca tot a venit frigul si , mobra sade frumusel pe dreapta, a cam sosit timpul de ceva reparatii.As avea nevoie de cotele rulmentilor de pe spate ptr XT-ul meu din '92(3tb 600ccm). Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Salut! Apropo de ajutor...daca se paote. Ca tot a venit frigul si , mobra sade frumusel pe dreapta, a cam sosit timpul de ceva reparatii.As avea nevoie de cotele rulmentilor de pe spate ptr XT-ul meu din '92(3tb 600ccm). Multam fain! Pai daca tot sta mobra pe dreapta, da jos rulmentii si simeringurile, masoara-i si purcede sa-i cumperi de la magazinele de profil. (Rulmentii da Alexandria sunt cei mai buni si cei de Barlad sunt cei mai slabi. De Brasov sunt medii. Simeringuri - de Fartec Brasov. Toti sunt mai ieftini si, poate mai buni decat cei de pe Louis). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Salut! Apropo de ajutor...daca se paote. Ca tot a venit frigul si , mobra sade frumusel pe dreapta, a cam sosit timpul de ceva reparatii.As avea nevoie de cotele rulmentilor de pe spate ptr XT-ul meu din '92(3tb 600ccm). Multam fain! alege de acilea http://www.motomike.eu/lini/category/10200...9/?show=gallery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) Pai daca tot sta mobra pe dreapta, da jos rulmentii si simeringurile, masoara-i si purcede sa-i cumperi de la magazinele de profil. (Rulmentii da Alexandria sunt cei mai buni si cei de Barlad sunt cei mai slabi. De Brasov sunt medii. Simeringuri - de Fartec Brasov. Toti sunt mai ieftini si, poate mai buni decat cei de pe Louis). Andrei, asa, ca o curiozitate, pe unde cauti rulmentii si simerigurile? Pe la magazine auto sau...? Fiindca in TM exista o singura firma mare in materie de rulmenti si simeringuri si toata lumea cam merge la ei pentru cumparaturi. Rulmentii sunt SKF si pretul merge de la 6-7 ron pana la aprox. 20 Ron (parca asa sa zic ca erau prin primavara) in cazul celor mai mici in diametru (imi vin acum in minte cei de la roata fata). Editat Noiembrie 10, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Andrei, asa, ca o curiozitate, pe unde cauti rulmentii si simerigurile? Pe la magazine auto sau...? Fiindca in TM exista o singura firma mare in materie de rulmenti si simeringuri si toata lumea cam merge la ei pentru cumparaturi. Rulmentii sunt SKF si pretul merge de la 6-7 ron pana la aprox. 20 Ron (parca asa sa zic ca erau prin primavara) in cazul celor mai mici in diametru (imi vin acum in minte cei de la roata fata). Pai mi sa uzat un simering si un rulment la roata fata - Yamaha. Eram la Buzau, in delegatie, si nu stiam magazine de profil. Am luat simeringurile din bazar (Fartec) si rulmentii dela un magazinas de la iesirea spre Maracineni (SKF). Am schimbat ambii rulmenti si ambele simeringuri, bineinteles. Altadata s-au uzat rulmentii si simeringurile de la roata spate KTM. I-am cumparat de la BADI (Baza de Aprovizionare si Desfacere a Industriei) Bucuresti. La dealer-ul KTM pretul era mult mai mare. Triplu, parca. La fel si pe motomike si louis. A trebuit, totusi, sa cumpar niste bucse de duraluminiu pt ca nu am avut vreo cunostinta strungar. PS Nu stiam dimensiunile rulmentilor sau simeringurile. I-am dat jos si i-am masurat sau citit unde s-a putut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayko Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Dap. M-am lamurit. Multam de raspunsuri. Mobra nu-i inca total anihilata de aparitia frigului (azi doar ce-am bagat cca 200km). Intre timp deschisei un pic si manualul de reparatii si lecturai cate ceva despre dimensiuni rulmenti simeringuri etc. Acum sunt la domeniul documentare, strans informatii, cestii d'astia. Cam peste o luna cand banuiesc eu ca n-am sa mai pot sa ma sui pe motor (o sa fie mai cald in congelator probabil),o s-o iau la puricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Cine ma poate ajuta si pe mine cu niste ceasuri de XT din 95 (3TB). L-am "scaldat" asta vara in apa sarata si s-au lipit limbile de tot. Le-am dat jos, le-am curatat dar daca sta mobra o saptamana se lipesc la loc. E cam naspa sa scrii mereu pe caiet cati km ai facut si nici turatia nu pot sa o dibui... Poate aveti prin garaj ceva ceasuri de bord pe care nu le folositi, dau pretul corect, merci Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 User-ul @motoristu66 dezmembreaza un XT600 dar din 94. A ta cred ca are doua ceasuri (viteza si turatie), dar vezi daca te intereseaza: http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...+net-77584.html Zilele astea sunt intr-un miniconcediu si o sa il sun sa merg si eu pe la el sa ma uit la niste piese. Daca pot sa te ajut cumva, PM. Mesaj completat Mai dezmembreaza XT-uri: * http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...rita-69971.html *http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...+600-70851.html Vezi ca si la RacsiDepo am vazut mai multe plastice de XT600 DJ02 (ultima generatie de 3TB, ca sa zic asa) si poate are omul si bord. In general, piesele vandute de ei arata f. bine dar si preturile sunt pe masura (cam mari, adica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Am notat numerele, o sa-i sun maine. Merci de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Sectiunea dedicata ultimului model Tenere, pe site-ul Rallye Tenere: http://www.rallye-tenere.net/XT660Z-TENERE.htm Recomand, foarte interesanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 ca tot astept pana in martie sa dau examenul de carnet trebuie sa repar ce mai e pe la ea... Shaua si maneta de ambreaj. Mesaj completat cum desfac toba la xt?? capacul ala de la finala din spate detot care e prins intr-un surub. s-a lipit de la rugina, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 cum desfac toba la xt?? capacul ala de la finala din spate detot care e prins intr-un surub. s-a lipit de la rugina, Pentru ce vrei sa o desfaci? WD40 si multa rabdare si migala. Daca vrei sa scoti rugina care se aude scuturandu-se prin ea, sa stii ca nu va iesi mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 nu vreau sa scot rugina vreau stiu cum se aude fara el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 nu vreau sa scot rugina vreau stiu cum se aude fara el. Se aude tare... tare deranjant. Mai bine las-o asa si invata sa mergi corect, s-o intretii bine etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Se aude tare... tare deranjant. Mai bine las-o asa si invata sa mergi corect, s-o intretii bine etc. Un sunet de cratita sparta. Ca c.... Parerea mea. Aduce cu o toba aftermarket pe care nu o prea iubesc deloc ca sunet - CRD-ul inox: Comparativ cu Mesaj completat Challenger & co. (inclin sa cred ca este pentru 2KF/2NF si 3TB cu kick), bagati un ochi la rezervorul asta Acerbis pe Ebay Germania - cod produs 280430011196. Licitatia se termina vineri seara ceea ce inseamna sanse buni de a il lua putin mai ieftin. Robineti, tot ce trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.