Jump to content
Sign in to follow this  
metaxa

Bec H4 LED

Recommended Posts

salutare,

 

 

A pus cineva pe motoreta becuri LED ?...ma intereseaza in special H4....orice fel de recenzie este de folos.

 

 

 

multam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut eu pe masina, adus din Italia...ca si vizibilitate e foarte ok, diferenta intre scurta si lunga nu e mare. Dupa 2 luni de utilizare unul din ele s a defectat pe faza scurta, dar mai am prieteni care au acelasi model si firma si la ei au rezistat.

Depinde de tine cati bani ai ptr moftul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu o sa fi multumit.Eu am incercat si nu vezi nimic noaptea...iti recomand Philips x-treme vision +130% cu lumina alba.Am asa ceva si sunt multumit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Caută specificații bec H4

2. Farul (oglindă/dispersor) H4 este construit pentru acest tip de bec.

3. Chinezăriile H4 led n-au nimic în comun cu norma H4.

4. Am avut. Faza scurtă era un soi de semifază lungă, faza lungă era un soi de stropitoare de lumină.

5. Deci: bani zvârliți pe geam!

» Post actualizat in 23 Sep 2017 08:51

...dovada că au fost montate! 😀

post-106-0-56836200-1506156508_thumb.jpg

post-106-0-04131800-1506156639_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca se incalzesc foarte tare, are un prieten puse pe masina, faza scurta e foarte ok pe lunga are becuri normale dar sunt degeaba nu e diferenta cand o aprinde. Ledurile lui sunt de la philips iar racitoarele sunt stranii tare deoarece nu mai poate monta capacul din spate la far. Dar cum spuneam ca si luminozitate face ziua pe strada, nu stiu cat de legale sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vb ca nu merita...mie mi a placut pe masina, erau chiar ok noaptea. Mai multumit cu Led decat cu Osram 110% +, dar se pare ca rezistenta lor lasa de dorit sau sunt eu ghinionist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus eu ,foarte mulțumit, acuma depinde de care iei...

 

https://m.ebay.co.uk/itm/80W-8000LM

 

Headlight-Bulb-Quality-/253150846140?txnId

 

Cel din primul link îl am cum am spus de ceva vreme ,vreau sa le incerc si pe ele din al 2 lea link, pt ca sant mai simple si mai usor de instalat, dar am sa se pun pe masina prima data sa vad cum e ...

 

Baftă,

 

Ovidiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

M am orientat spre Cyclops Led 7000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus Cyclops led 7000, si e ok. E diferenta vizibila. Singura chestie e ca a durat 45zile sa ajunga din US, a ventit la vama, noroc ca nu era coada la colete. Si nu am platit taxe ca nu avea chef dude ala sa mai scrie in caiet ,, :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

doar asa ca idee ....e un motiv in plus sa ramai fara talon .....moficari aduse sistemului de iluminat ....valabil si in cazul HID .....in general pe langa reclama aia cu superlumina ,de departe vezi aproape ,etc scrie undeva mic mic ....sunt doar pt prezentari si sau pt folosire in afara strazii......curse offroad show etc ....deci atentie

Share this post


Link to post
Share on other sites

M am orientat spre Cyclops Led 7000

Este ok, mult peste halogen si cu un consum mai mic, si asta fara a-i orbi pe ceilalti pt ca pastreaza cut-out-ul petei de lumina.

Trebuie doar sa il reglezi cum trebuie.

 

Uite aici cateva poze de cand l-am montat si cum arata halogen vs Cyclops

/index.php?/topic/733849-ktm-690-enduro-r/?p=4249903

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca era ok era si omologat, cum nu e omologat, e usor de inteles de ce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O lumina mai bine, dar in pozele alea se vede ca halogenul are urma luminii mult mai bine delimitata, la led arunca si niste pete parazite de lumina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca depinde si de forma farurilor masinii.

Eu am avut becuri LED pe Laguna 2 faza 2, pot sa zic ca se vedea misto de afara cand te uitai la masina dar ca si utilitate ..... praf rau.

 

Da LED face zi fata de halogen la 2-3m fata de botul masini, dar nu poate patrunde mai departe cu fasciculul de lumina.

Ca sa explic rezultatul meu, pe LED lumina era imprastiata stanga dreapta si im fata pe o distanta scurta, iar pe halogen lumina era canalizata clar spre inainte macar cat 2 lungimi de masina.

Diferentele astea se vad cel mai bine dimineata cand pleci cu masina si este ceata. LED lumineaza puternic ceata la 2-3m uniform VS becul de halogen clasic care patrunde prin ceata si lasa o urma clara si definita, oferind o siguranta si o vizibilitate total superioara.

Atunci cand bagam Laguna in garaj echipata fiind cu LED odata ce trenul de rulare fata intra pe usa deja tot garajul era inundat de lumina VS halogen care lumima si el nu atat de puternic de jur imprejur ca si LED dar se vedea clar pe peretele din fata canalizarea fascilului de lumina.

 

Becurile LED cu tehnologia actuala reprezinta o experienta interesanta daca iti place sa iti bagi nasul pe la masina, din pacate utilitatea lor nu prea exista, pentru ca nu lumineaza perfect nici macar o lungime de masina si pentru ca se strica/ard destul de repede in cazul meu au cedat duoa 3-5 saptamani.

Am mai cumparat 1 sg data dupa ce s-au ars si gata mi-a fost de ajuns.

 

Sunt MULT mai scumpe decat un bec normal de 1euro pe halogen, care nu se arde imediat si care bate mult mai bine, indiferent de conditiile meteo.

 

Daca iti pui becuri pe halogen scumpe Philips sa zicem din alea cu super vision etc bla bla.......deja nu ai ce discuta cu niste becuri LED mai ales in conditii de ceata.

Edited by Bigfoot

Share this post


Link to post
Share on other sites

O lumina mai bine, dar in pozele alea se vede ca halogenul are urma luminii mult mai bine delimitata, la led arunca si niste pete parazite de lumina.

Acele "cornite" din poza pe care le arunca sunt fff slabe ca intensitate si nu deranjeaza in nici un fel. Si poti scapa oricum de ele facand un mic fine tunning al becului cu adaptorul pe care il are.

 

 

Da LED face zi fata de halogen la 2-3m fata de botul masini, dar nu poate patrunde mai departe cu fasciculul de lumina.

Ca sa explic rezultatul meu, pe LED lumina era imprastiata stanga dreapta si im fata pe o distanta scurta, iar pe halogen lumina era canalizata clar spre inainte macar cat 2 lungimi de masina.

 

 

Cred ca este doar o impresie pe care ti-o da faptul ca pata de lumina data de led pe asfalt nu are acel fade-out al halogenului ci se termina aproape brusc. Dar ca acoperire/distanta este cel putin cat halogenul cu tot cu fade-out-ul lui ;) Dar e vorba de cum "percepe" ochiul.

Bine, clar, depinde si ce bec led folosesti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, cum exista instalatii xenon "de firma" cat crezi ca dureaza pana or scrie galbejitii pe ele Philips sau Osram?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca depinde si de forma farurilor masinii.

Eu am avut becuri LED pe Laguna 2 faza 2, pot sa zic ca se vedea misto de afara cand te uitai la masina dar ca si utilitate ..... praf rau.

 

Da LED face zi fata de halogen la 2-3m fata de botul masini, dar nu poate patrunde mai departe cu fasciculul de lumina.

Ca sa explic rezultatul meu, pe LED lumina era imprastiata stanga dreapta si im fata pe o distanta scurta, iar pe halogen lumina era canalizata clar spre inainte macar cat 2 lungimi de masina.

Diferentele astea se vad cel mai bine dimineata cand pleci cu masina si este ceata. LED lumineaza puternic ceata la 2-3m uniform VS becul de halogen clasic care patrunde prin ceata si lasa o urma clara si definita, oferind o siguranta si o vizibilitate total superioara.

Atunci cand bagam Laguna in garaj echipata fiind cu LED odata ce trenul de rulare fata intra pe usa deja tot garajul era inundat de lumina VS halogen care lumima si el nu atat de puternic de jur imprejur ca si LED dar se vedea clar pe peretele din fata canalizarea fascilului de lumina.

 

Becurile LED cu tehnologia actuala reprezinta o experienta interesanta daca iti place sa iti bagi nasul pe la masina, din pacate utilitatea lor nu prea exista, pentru ca nu lumineaza perfect nici macar o lungime de masina si pentru ca se strica/ard destul de repede in cazul meu au cedat duoa 3-5 saptamani.

Am mai cumparat 1 sg data dupa ce s-au ars si gata mi-a fost de ajuns.

 

Sunt MULT mai scumpe decat un bec normal de 1euro pe halogen, care nu se arde imediat si care bate mult mai bine, indiferent de conditiile meteo.

 

Daca iti pui becuri pe halogen scumpe Philips sa zicem din alea cu super vision etc bla bla.......deja nu ai ce discuta cu niste becuri LED mai ales in conditii de ceata.

Cum se face ca masinile din generatiile noi au leduri in faruri, soferul nu are probleme de vizibilitate si nici nu chioreste pe nimeni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare de ce Osram, GE, Philips nu fac becuri LED H4 si H7?

 

Wait, what ?

 

https://www.philips.co.in/c-p/12953BWX2/x-treme-ultinon-led-car-headlight-bulb

https://www.philips.co.in/c-p/12985BWX2/x-treme-ultinon-led-car-headlight-bulb

Edited by Cap0ne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare, nu stiam de ele. dar de ce e un tilda in fata lui H4? Sunt "aproape H4?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca sunt lansate si in Romania

https://www.philips.ro/c-p/12901HPX2/x-tremeultinon-led-bec-pentru-faruri-auto

 

Dar...

"Este responsabilitatea ta să te asiguri că utilizarea luminilor cu LED cu montare ulterioară respectă cerinţele legale aplicabile. Concepute pentru piste de raliu și pentru curse. Nu este destinată utilizării pe drumurile publice."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca sunt lansate si in Romania

https://www.philips.ro/c-p/12901HPX2/x-tremeultinon-led-bec-pentru-faruri-auto

 

Dar...

"Este responsabilitatea ta să te asiguri că utilizarea luminilor cu LED cu montare ulterioară respectă cerinţele legale aplicabile. Concepute pentru piste de raliu și pentru curse. Nu este destinată utilizării pe drumurile publice."

oricum sunt mai mai ok decat xenoane in faruri fara lupa pe audi / bmw de bulgaria cu folie pe parbriz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noaptea pe ploaie nu mai vezi mare lucru, folosesc iluminat cu led doar ca DLR. Farurile(din fabrica) cu led sunt proiectate anume(oglinzi,lupe)pentru acest tip de iluminare,am incercat mai multe tipuri de bec led pe far conventional...rezultatul= arata bine da' nu e bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noaptea pe ploaie nu mai vezi mare lucru,

Aceeasi "problema" o are si xenonul, din cauza temperaturii de culoare. In conditii de genul asta se percepe mai bine un halogen pe asflat. Eu de obicei folosesc proiectoarele pe ploaie si e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...