SONYC Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Salutare, Joi dimineata (26.10.2017), ora 10.00, plec pe traseul (LINK) Bucuresti - Targoviste - Sinaia - Rasnov - Brasov - Targu Secuiesc, oras in care ma voi si caza pentru o noapte. Tot aici voi testa oleaca si circuitul, am vorbit deja cu administratorul. Preturile sunt urmatoarele: 120 de lei - 3 ore 200 de lei - toata ziua Vineri dimineata (27.10.2017), ora 10.00, plec spre Bucuresti pe traseul (LINK) Targu Secuiesc - Lepsa - Focsani - Buzau - Siriu - Brasov - Cheia - Valenii de Munte - Ploiesti - Bucuresti Punct de intalnire - Benzinaria OMV de pe Sos. Chitilei nr. 228A Las datele de contact in cazul in care doreste cineva sa se alature: Cristi - 0747.048.787 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Intial ma batea si pe mine gandul sa imi iau liber o zi saptamana asta, sa fug pe Lepsa. Dar, s-a stricat vremea. Vineri, 70% sanse de ploaie, Tg secuiesc, Lepsa, in directia aia. Poate ai noroc. Insa, ma indoiesc. Nu e fun deloc pe acolo, cand e frig si ploaie. AI sanse mari si de ceata, acum si de mizerie. Cand ai 7 grade, ploaie si ceata, iti cam trece pofta. Eu am patit o in vara, acum nici nu vreau sa ma gandesc. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Mare grija tinere padawan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 25, 2017 Autor Share Postat Octombrie 25, 2017 @mathe adrian Conform prognozei meteo, sansele de ploaie sunt reduse (1%) in timpul zilei. Se schimba povestea in cursul noptii, unde sansele cresc spre 62%. Din acest motiv am si decis sa imi iau doua zile libere de la birou in timpul saptamanii, pentru ca in weekend se anunta vreme urata. Mersi, sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 spor, asfalt uscat, ia-ti izmene flausate ... si renunta la Cheia in ziua 2 - ai lasat la final cel mai prost asfalt si o sa te mai si prinda noaptea pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 25, 2017 Autor Share Postat Octombrie 25, 2017 @XaeL O sa iau primul strat termic, atat superior cat si la "pulpite". Nu renunt la Cheia, nu cred sa ma prinda noaptea pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 @XaeL O sa iau primul strat termic, atat superior cat si la "pulpite". Nu renunt la Cheia, nu cred sa ma prinda noaptea pe acolo Se intuneca devreme...ai noroc ca nu se da ora pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 25, 2017 Autor Share Postat Octombrie 25, 2017 @Ribo Pai se da, Sambata In principiu nu as vrea sa modific traseul, dar nici nu ma incapatanez sa il urmez daca nu ma incadrez in timp. O sa vad la fata locului ca sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Baga un gulas la Westfalia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Targoviste - Sinaia e nasol RAU asfaltul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 25, 2017 Autor Share Postat Octombrie 25, 2017 @Doctor X Suna foarte bine un gulas, nu am mai mancat unul bun de ceva timp. Unde anume gasesc restaurantul asta? @john17 Mersi pentru info, stiu insa cum este. Cunosc tot traseul propus, nu e prima data cand merg pe el, dar deh, cheful de plimbare e mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Sa pui poze cu cauciucul! Asfalt uscat sa ai, ca asa cum zicea un coleg mai sus, daca e ud si ceata, cam piere placerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 @Doctor X Suna foarte bine un gulas, nu am mai mancat unul bun de ceva timp. Unde anume gasesc restaurantul asta? Inainte sa iesi din oras spre Lepsa/Onesti, pe dreapta. Au un panou mic la strada, pe care scrie "servim cel mai bun gulas". 35 Strada Bem József https://goo.gl/maps/uur96ZKZ62A2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Mare grija pe Cheia. In Bratocea am avut cele mai neplacute surprize pe mobra primavara si toamna. Chiar daca nu ploua, ceea ce e oricum rar intre varful pasului si Cheia, asfaltul e alunecos cand sunt sub 10 grade in aer. Alaltaieri am stat doua ore pe coborarea spre Cheia din cauza ca se intorsese un TIR perpendicular pe sosea. Soferul zicea ca i-a derapat pe toate rotile. Acum ceva ani am prins soare si uscat pe urcarea dinspre Brasov si exact in varf a inceput sa fie umed. Erau 10 grade dar aluneca de nu puteai sa folosesti frana fata, ziceai ca esti pe polei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Chiar asa, sa ne arati cum rupi cauciucul pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Pe cheia e o problema cu asfaltul. Sunt mai mult sesizari facute. Ceva magarie la reteta, furat la asfalt cu adaos de bitum excesiv. Si da, cam alunecos pe vreme rece. Legat de gulas, ha, am trecut de 5 ori anul asta prin zona, si nu stiam de el. Deci, sa fie si a 6 a încercare » Post actualizat in 26 Oct 2017 06:47 Pe cheia e o problema cu asfaltul. Sunt mai mult sesizari facute. Ceva magarie la reteta, furat la asfalt cu adaos de bitum excesiv. Si da, cam alunecos pe vreme rece. Legat de gulas, ha, am trecut de 5 ori anul asta prin zona, si nu stiam de el. Deci, sa fie si a 6 a încercare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Pe cheia e o problema cu asfaltul. Sunt mai mult sesizari facute. Ceva magarie la reteta, furat la asfalt cu adaos de bitum excesiv. Si da, cam alunecos pe vreme rece. Alunecos si pe vreme buna, in special cand e plin de motorina si alte minuni ce curg din TIR-urile patriei. Cheia e o ruta pe care nu voi mai merge prea curand.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 @initiator: ajunsesi bre la Secuiesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 @initiator: ajunsesi bre la Secuiesc? Nu mai puteai...te rodea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 29, 2017 Autor Share Postat Octombrie 29, 2017 "De ce oare cu cât ceasurile, zilele și anii se înmulțesc asupra lui, cu atâta mai mult omul se uită în urma sa, și din căutătură în căutătură se oprește cu plăcere la cele mai depărtate aduceri-aminte, aducerile-aminte ale tinereții și ale copilăriei?" No' bun, sa depanam amintiri nu de mult timp apuse. Aventura incepe cu o zi mai devreme, respectiv Miercuri dimineata. Alarma telefonului imi transmite prin vocea lui Margineanu' ca "e o zi fututa ca oricare alta". Avand in vedere ca e ora 06.00, tind sa ii dau dreptate. Deschid geamul, matza hop si ea, in cateva secunde insa facem amandoi cativa pasi inapoi, brr brr. Ce sa fie astazi, mobra sau masina? Alea "batrane" de la birou s-au obisnuit cu mobra, ba' chiar imi cer sa le plimb, masina deci. Soarele isi face curand simtita prezenta iar ziua arata foarte diferit de precedenta. Ajung la serviciu si verific repede prognoza meteo pentru weekend, sa fac planul de bataie. Pai se putea, ploaie Sambata/ploaie Duminica, off. Joi si Vineri, zile, fie vorba intre noi, lucratoare, ce sa vezi, ideale pentru plimbare, soare/cer senin. Imi zic ca ar merge o aroganta, dar oare imi pot lua liber, dar oare mai pot convinge pe cineva, dar oare gasesc cazare asa din scurt, dar oare sa ung lantul inainte, dar oare sa imi iau pelerina de ploaie, dar.. eh futu-i ceapa ma-sii, ce o fi o fi! Fac cum fac si reusesc sa obtin cele doua zile. Postez tura pe forum in speranta ca poate mai gasesc un spirit aventurier, n-a fost sa fie, poate data viitoare. Trece (cu greu) si ziua de lucru. Ajung acasa, pun cateva lucruri in rucsac si imi zic ca ar fi bine sa trag obloanele mai devreme, reusesc sa adorm insa abia pe la ora 02.00. Reusesc totusi sa gasesc cazare in Targu Secuiesc la Villa Westfalia, aveam ulterior sa constat ca de aceasta locatie pomeneai si tu Doctor X, mersi 26.10.2017 Joi dimineata tresar la auzul alarmei, nu nu, astazi sigur nu e o zi ca oricare alta! Trag un tricou pe mine, iau pompa si sandalele din debara si cobor. In clipa in care deschid usa blocului sunt lovit instant de un front de aer rece, no', mi-o trebuit motocicleala. Setez presiunea la 2.5 fata/spate si urc sa ma imbrac. Echipamentul este compus din: mesada termica pantaloni/geaca, doua straturi termice superioare/inferioare, un polar, doua perechi de sosete si o pereche de manusi de polar inserate in manusile moto. Cum n-a confirmat nimeni prezenta, nu am tinut sa respect intocmai ora de plecare astfel incat la ora 10.08 incalzeam mobra. Cerul negru, frig, cam taia cheful, dar nici gand sa renunt, asa ca purced la drum. Prima oprire e in Targoviste in jurul orei 11.30, pentru alimentare si pentru a ma incalzi. A fost foarte frig, mi-a intepenit tot corpul. Ciocolata calda si cele doua croissante isi fac insa repede efectul. Soarele incepe timid, dar sigur, sa isi faca simtite razele. Ma insoteste pe tot segmentul de drum Targoviste - Pucioasa - Sinaia, e cald si bine Cu vreo 2 km inainte de Sinaia intalnesc primul temerar, ne salutam si zambesc pe sub viziera, hai ca nu-s singurul nebun Din statiunea Busteni pierd aliatul calduros printre norii negri, dar pufosi. DN-ul desigur, asa cum il stim, aglomerat. Curand ajung pe podul de la Predeal si mi se prezinta doua optiuni. Fie continui pe drumul cel mai scurt spre Brasov, se vedea in zare ca cerul este senin, implicit mai cald, fie fac conform planului stanga spre Rasnov unde cerul era negru ca taciunele. Ne calim si noi sau o ardem ca printesele imi zic in gand si trag de ghidon stanga. Simt frigul la un cu totul alt nivel acum iar asfaltul este rece si ud, insa curat. Trec de serpentine si la un moment dat pe coborare opresc, sunt curios sa vad cate grade sunt. Telefonul nu raspunde comenzilor desi manusile au zona de touch astfel incat sunt nevoit sa le dau jos. Dureaza cateva secunde actualizarea pentru ca ulterior sa afiseze 4 grade. Surprind si natura cu aceasta ocazie. Din Rasnov fac dreapta spre Brasov iar soarele imi aproba noua directie. Depasesc un ambuteiaj cauzat de un accident destul de serios pe celalalt sens de circulatie si opresc ceva mai in fata pentru indicatii. De aici "blana" pana in Targu Secuiesc unde ajung in jurul orei 15.00. Opresc in prima benzinarie si desi mai am jumatate de rezervor alimentez, pentru ca nu stiu cat o sa consume mobra pe pista. Consult harta si curand bat la portile circuitului. Administratorul ma intreaba (conversatie telefonica) daca am nevoie de priza, pentru incalzitoare de anvelope, eventual de boxa. Raspund, cu o jena probabil sesizabila in glas, ca nu imi sunt de folos, am venit pe motocicleta din Bucuresti. Imi ofera indicatii spre locul unde ma asteapta un coleg si imi ureaza in acelasi timp spor la treaba. Ii multumesc si fac dreapta, spre corturi. Semnez documentul prin care imi asum deplina responsabilitate pentru joaca. "Pasesc" usor spre linia de start. Datele sunt urmatoarele: - sunt singur pe pista - mobra Honda Hornet PC41 2007 - rezervor plin ochi - pneuri Pirelli Diablo Rosso 2 dot 2014 - presiune 2.5 fata/spate - pneuri calde, abia ajunsesem Prima tura e de acomodare. Asfaltul e bun, aderent, fara gropi/denivelari, fara pete de ulei, no' hai sa vedem ce putem face. Spuneam la un moment dat ca nu am frica asta de a ma apleca, iar conditiile de pe circuit imi ofera incredere. O inclin serios inca din a doua tura, simt insa ca merge si mai mult astfel incat dupa 5-6 ture opresc, sa confirm. Dunga care taie Rosso-ul reprezinta limita unde ma situam inainte de a il rula pe circuit. Din mai multe unghiuri: Pneul fata: Simt insa ca mai este loc de aplecat, astfel incat dupa inca vreo 5-6 ture incep sa polizez scaritele. Stanga: Dreapta: Dupa vreo 30-40 de ture vreau sa vad ce timp reusesc sa scot. Habar n-am care e recordul pistei, banuiesc ca putin peste un minut cu o mobra sport. In cadrul primelor filmari ma situam undeva la 1.22, ulterior am scazut la 1.20 iar cel mai bun rezultat a fost de 1.18 (video), timp care ma situeaza probabil la coada clasamentului. Nu-i insa bai, incep sa vad unde as mai putea castiga secunde. Alte fotografii: Continui sa alerg, din ce in ce mai agresiv, mai bifez 35-40 de ture. Soarele insa apune iar temperatura se schimba aproape instant, moment in care imi zic ca nu-i a buna. Imi zic ca ma mai dau 4-5 ture si gata, ies. Nu o las insa mai moale, nu, tot agresiv. In tura nr. 4 imi aluneca spatele pe un viraj la stanga, fiind mult prea aplecat pentru aderenta scazuta de acum. Echipamentul isi face cu brio treaba astfel incat nu am absolut nicio zgarietura. Ridic mobra, n-are pagube, crash pad-ul si-a facut datoria, iar zgarieturi se regasesc doar pe capatul de ghidon, maneta de ambreiaj si pe suportul pasagerului. Plec spre cazare, fac un dus fierbinte si apoi analizez echipamentul. Nu-s pagube asa de mari, se repara/schimba. Asta se intampla cand nu ai slidere. Cobor la masa unde cer, desigur, un gulas! Inainte de a manca ud gatul uscat cu o palinca, acompaniata apoi de o bere rece. Soseste si gulasul, de mult nu am mai mancat unul asa de gustos. Felul doi nu intarzie nici el, ceafa de porc secuiesc cu cartofi pai. In jur de ora 21.00 trag draperiile, is oleaca obosit iar maine traseul e lung. Ca o paranteza, recomand aceasta cazare. Camera spatioasa, curata, mobilata cu bun gust. Mancarea de la restaurant foarte buna. Tot aici voi trage si data viitoare cand voi veni la circuit, pentru ca imi este clar ca o sa revin. 27.10.2017 Vineri dimineata, ora 07.30, ies pe terasa balconului. Inspir adanc aerul rece si toate simturile se trezesc. O sa fie o zi frumoasa! Servesc micul dejun, imi bandajez "ranile" iar la ora 09.30 sunt deja in sa. Ora 09.50 ma prinde pe Gresu. Drumul este curat, dar in mare parte ud, nu ma surprinde, nu-i tocmai cald. Ahh, si pustiu, rar intalnesc cate o masina. 15 min mai tarziu, in timp ce cobor spre Lepsa, situatia se prezinta foarte diferit. Cu vreo 20 de km inainte de Focsani dau de ceata. Temperatura/vizibilitatea scade foarte mult si sunt nevoit sa sterg continuu viziera. Un baiat era deja in sant cu masina, alti doi incercau sa il scoata. Pe segmentul de drum Focsani - Ramnicu Sarat - Buzau ceata se ridica si astfel ii dau o idee mai tare. Intalnesc si aici un accident grav pe celalalt sens de circulatie. Din Buzau fac dreapta, spre Siriu. Satele sunt pitoresti, drumul este bun iar soarele ma incalzeste, nu imi pot dori mai mult. Cam o data la fiecare doua case observ fructele de sezon prezentate frumos in lazi si bunicutele asteptand musterii pe prispa casei. Nu mai rezist astfel ca in satul Magura opresc. - Sarut mana mamaie, 2kg de pere va rog! Incepe bunicuta si pune, incet si cu atentie. Trateaza fiecare fruct ca pe o bijuterie. Ii tremura mana, dar vrea sa ridice cantarul mobil, sa imi arate ca a pus cat trebuie. O rog frumos sa lase punga jos, nu am dubii ca n-ar fi bine. - Cat iti datorez mamaie? - 4 si cu 4, 80 raspunde ea. A ramas pe sistemul vechi dar nu-i bai, am inteles care e pretul. Ii intind o hartie de 10 lei si vreau sa pun fructele in desaga. Imi spune ca n-are rest sa imi ofere. - Lasa asa mamaie, noi sa fim sanatosi, sa ne revedem si la anul cu bine! Intinde mana spre lada sa imi mai dea cateva pere dar o refuz politicos. Zambeste si ma bate cu dragoste pe umar. - Dar unde te duci maica? - La Brasov ii raspund. - Cu.. arata cu mana spre mobra.. aia? - Da mamaie, cu motocicleta. - Dar de unde esti? - Din Bucuresti mamaie. - Bine maica, drum bun sa ai, sanatate! - Multumesc mamaie, sanatate si matale! Soarele e deja orbitor dar am ac de cojocul lui si cobor ochelarii integrati. Curand ajung la barajul Siriului. Revin in judetul Covasna. Dealurile din apropierea localitatii Teliu imi fura privirea "fortandu-ma" sa opresc si sa le surprind intr-o fotografie. Tot aici intalnesc si cel de-al doilea temerar. Cheia, pe cat de frumoasa, pe atat de blamata, ma primeste cu bratele deschise. Nu suntem la prima intalnire astfel ca ma avant fara preludiu. Drumul este curat si relativ liber. Cele cateva tiruri nu opun rezistenta si le depasesc rapid. Aici intalnesc si cei din urma temerari, doi la numar. Ajung in localitatea Valenii de Munte, foarte aglomerata, se lucreaza intens la un sens giratoriu. Reusesc sa ma strecor si ii dau bice. DN-ul este, asa cum il stim dintotdeauna, aglomerat. Pe primul pod, cel inainte de Ikea, un accident grav cu mai multe masini implicate paralizeaza traficul pe celalalt sens. Ora 17.47 ma surprinde blocat in trafic in apropiere de Casa Presei Libere. Rezumatul: Am facut frigul pentru ca mai apoi sa imi fie cald si din nou frig. Am vazut natura in toata splendoarea ei. Am cazut pe circuit, am inteles de ce si n-am prins teama. Am parcurs 932 de km, e doar un numar, calatoria in sine a fost faina. O tura care.. mi-a bucurat sufletul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 29, 2017 Admin Share Postat Octombrie 29, 2017 Asta este tot ce conteaza! Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 Am cazut pe circuit, am inteles de ce si n-am prins teama. De ce ai cazut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 pentru ca a incercat sa o incline mai mult decat avea viteza. Asta scrie pe cauciucuri Partea buna e ca a cazut acolo si nu prin parapeti. Macar daca inveti din greseli sa inveti cum trebuie. Primul dram de maturitate din toate posturile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 Felicitari! Pacat ca cei de la Adancata nu permit astfel de povesti. Oricum, la niste peripetii ca astea merge la final o bere nefiltrata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.