mihai.i Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Un comparativ: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Schimba acolo in tabel...KTMu' are 189kg greutate fara combustibil, deci 204kg wet (cu rezervorul plin). Mai multe detalii si poze gasiti aici: http://www.mcnews.com.au/2019-ktm-790-adventure-r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 ovi_ice : .... 204 kg cu combustibil dar uleiul si lichidul de racire ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 Mai multe surse raportează 203 sau 204kg la plin. Chiar dacă ar fi vorba despre greutatea cu rezervorul plin dar fără alte fluide (?!), schimbi evacuarea cu una mai ușoară și tot acolo ajungi. Motocicleta asta este leader clar pe segmentul ei. Ténéré 700 va fi probabil ceva mai ieftină, F850GSA ceva mai confortabilă. Atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 ovi_ice : .... 204 kg cu combustibil dar uleiul si lichidul de racire ?!? Pe slide-ul cu spec-uri tehnice prezentat la EICMA, KTM scrie asa "weight: aprox. 189kg (without fuel)". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 Pană nu o pui pe cântar cu plinul făcut, nu știi. Prea multe convenții pentru dry/curb/wet weight. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 Eru, dar dacă ai luat xcountry, asta nu are tot 19 pe fata? Sau schimbi cu 21? E deja schimbată » Post actualizat in 08 Nov 2018 17:02 ovi_ice : .... 204 kg cu combustibil dar uleiul si lichidul de racire ?!? Ovi_ice știe, din greutatea aia nu lipsește decât combustibilul. Oricum tabelul e destul de slab făcut, l-am cazvăpe ADV acum 2 zile parcă. Nu e ok sa compari greutatea la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 Adevaru' e că încă sunt mulți care-și cumpără motorete noi și scumpe, sau mașini și n-au bani de un plin, invariabil bagă de 50 de lei, sau maxim 100 și merg până ajung "pe gunoaie". Culmea e că știu că le consumă mult, au ei metodele lor de calcul Ăștia au motoreta veșnic ușoară, indiferent de capacitatea rezervorului... deci pentru mulți e irelevantă greutatea la plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 Detaliu interesant punctat de către MCN: 790 Adventure vine cu pneuri Avon din fabrică (Avon TrailRider mai precis). N-am mai văzut de mult o motocicletă de la un producător continental cu gume britanice. Nici Triumph nu prea lucrează cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 De ce pana mea nu exista si o varianta cu jante tubeless? Chiar asa de greu era? Nu mai zis ca iesea si mai usoara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 De ce crezi că nu sunt tubeless? Nu văd pe nicăieri să scrie explicit că nu ar fi. Am Husaberg (KTM) din 2011 și a venit standard cu jante tubeless. Chiar dacă 790 nu vine standard cu așa ceva, sunt convins că poți să le iei opțional. Și legat de opțiuni pentru 790 adv: quickshifter (+ și -) heated grips heated seat cruise control (ar fi putut să-l pună standard) Nu văd nimic de amortizor de ghidon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 In interviul de la standul KTM cu moto.it reprezentantul mentioneaza ca sunt tubeless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 (editat) Varianta standard e o gluma. Este joasa ca un maxi scuter. R-ul, da, este ce trebuie. Mare totuși. Oricum mai buna decât 690 pentru drum lung și 701-ul cu electronica ei expusa ca într-o chinezărie. Este omor la Eicma pe ea. Still, nu ceva sa mori de inima. Revin cu. Impresii și despre Tenere dacă ajung azi la standul Yamaha Editat Noiembrie 9, 2018 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 intreb pentru o ruda unde mergeti cu aceste 700-800’?????? in toate clipurile de prezentare pilotii au un simplu si usor rucsac in spate pentru mine asta inseamna 1/2 zi de ce sa iau o moto de 700-800 pentru juma’ de zi????? daca o fac de ture lungi pun pe ea kg de suporti.... daca merg in ture de 1/2 zi iau un max 400 deci revin la ce s bune 700-800? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 Daca in clipurile de prezentare nu-ti arata bagaje, asta inseamna ca nu ai unde sa le pui pentru plimbari mai lungi de o zi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 Varianta standard e o gluma. Este joasa ca un maxi scuter. Este o glumă pentru tine. Este destinată celor care vor să facă touring dar vor ceva capabil și pe undrum desfundat. Celor care vor ceva relativ ușor, dar și confortabil la drum lung (șa joasă, nu mono). Celor (fete) care au 55kg și 1m55. De exemplu. KTM a făcut foarte bine cu diferențierea asta, acoperă o nișă destul de largă. intreb pentru o ruda unde mergeti cu aceste 700-800’?????? in toate clipurile de prezentare pilotii au un simplu si usor rucsac in spate Mergi în regim de touring (cu laterale, rucsac, tankbag, ce vrei tu) până la cabana aia din Alpi. Lași desagii și echipamentul de touring acolo, îl iei p-ăla de scandal și o iei la distracție prin pădure și dealuri cu un camelbak în spate. E o alternativă pentru cei care au ceva de mers până la traseele alea de munte, dar nu vor să ajungă acolo cu capra-n remorcă. Da, ăia se vor distra mai bine cu 250-ul prin pădure, dar până pân-acolo vor merge cu mașina. Depinde cum faci compromisul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 De ce crezi că nu sunt tubeless? Daca ma iau dupa cum arata spitele, as zice ca sunt cu camera. Dar bine ar fi sa ma insel. Varianta standard e o gluma. Este joasa ca un maxi scuter. Depinde foarte mult pentru ce o iei. Vrei single-track, iti trebuie R. Vrei adventure in sensul clasic, asta standard se potriveste mult mai bine. Daca pui bagaje gramada, plus eventual pasager, mai greu sa tii la verticala 300+ de Kg cand saua iti e mai sus de buric . intreb pentru o ruda unde mergeti cu aceste 700-800’?????? . . . daca o fac de ture lungi pun pe ea kg de suporti.... . . la ce s bune 700-800? Poi cred ca ti-ai raspuns sigur. 95 de cai la 210Kg, cuplu corespunzator, 400+ Km autonomie, cadru destul de tapan cat sa tina bagaje plus pasager (conform prezentarii, KTM-ul se lauda ca 790-ul e proiectat sa duca pilot+pasager+bagaje pe drumuri dificile la drum lung), adica face cam tot ce fac si mobrele de 1000+, doar ca are minim 30-40 de Kg mai putin. Ceea ce nu-i deloc de neglijat, cand ai de ridicat la ea de mai multe ori pe zi, din n motive. Acum insa, sa vedem si cum e cu fiabilitatea, ca pe hartie e simplu sa scrii multe. Dintre toate modelele din clasa Mid-Adventure anuntate pana acum asta-i singura care chiar se apropie de ce a trebui sa fie (desi e inca prea grea si prea complicata): adica o mobra fiabila, cu autonomie mare, capabila sa duca multe bagaje plus pasager (putere plus cadru suficient de robust), confortabila pentru sectiunile de drum intins, capabila de drumuri rele si/sau off-road rezonabil (nu Enduro), si cat mai usoara, sa nu te omoare la ridicat. Cam atat. Simplu nu-i, dar nici SF n-ar trebui sa fie. Inca n-avem modelul ideal, dar de data asta KTM a cam inteles unde bate piata. Nu toti vor Rally, desi majoritatea asa cred . Clasa Adventure nu-i nici Rally, nici Enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 cadru destul de tapan cat sa tina bagaje plus pasager (conform prezentarii, KTM-ul se lauda ca 790-ul e proiectat sa duca pilot+pasager+bagaje pe drumuri dificile la drum lung) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 Cadru cu zăbrele. Dacă e destul de bun pentru MotoGP și Dakar, e destul de bun și pentru touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 Nu mai gaseam de unde am luat ideea cu cadrul, dar iata citatul mai jos, luat de aici: http://www.advpulse.com/adv-bikes/ktm-790-adventure-specs-announced/ "The frame is made with tubular chromoly steel using the engine as a stressed member to reduce weight and overall size. The steel trellis subframe was developed to be compact, lightweight and also strong enough to carry a passenger and luggage over difficult terrain." Amu, asta zic ei, ramane de vazut daca asa o fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 (editat) Este o glumă pentru tine. Este destinată celor care vor să facă touring dar vor ceva capabil și pe undrum desfundat. Celor care vor ceva relativ ușor, dar și confortabil la drum lung (șa joasă, nu mono). Celor (fete) care au 55kg și 1m55. De exemplu. KTM a făcut foarte bine cu diferențierea asta, acoperă o nișă destul de largă. Da, normal ca dpmdv. Este o gluma fiindcă este f joasa garda și eu stau f îngrămădit pe ea. Da, eu am 1.87 și aproape 100 kg, deci... Anyway, este un motor la greutatea F650gs Dakar, bicilindru, cu mult mai multa vana, mult mai modern și, din cifre, cu autonomie la fel de buna. Mi l-aș cumpăra (fiindcă de-asta am venit aici, sa vad tot ce as vrea sa cumpăr în viitor, de la echipamente la motociclete) - discutabil, nu a fost love at first sight. Editat Noiembrie 9, 2018 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 (editat) In interviul de la standul KTM cu moto.it reprezentantul mentioneaza ca sunt tubeless. Dap, am gasit acum. Buna treaba, inca o bifa. La naiba, nu credeam ca o sa incepem sa ma uit catre KTM, zau. Dar, cum ziceam si mai sus, din tot ce s-o lansat anul asta, se apropie cel mai mult de ce ar trebui sa fie. Amu inca 3-4 ani, sa ajunga pretul unde trebuie pe piata de SH si avem cu ce ne juca . » Post actualizat in 09 Nov 2018 18:17 Nu văd nimic de amortizor de ghidon... Este inclus pentru ambele modele: https://adventuremotorcycle.com/news/2019-ktm-790-adventure-and-790-adventure-r Editat Noiembrie 9, 2018 de greenharleyd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 Este o gluma fiindcă este f joasa garda și eu stau f îngrămădit pe ea. Da, eu am 1.87 și aproape 100 kg, deci... 790 Adventure are 233mm, in timp ce R-ul 263mm. Africa Twin - 250mm. BMW F850GS - 248mm. Tiger 800xca - 203mm. Deci nu e chiar asa de joasa (dupa specs) si sincer nu stiu ce ti-ar trebui mai mult (vrei hardcoreala, exista varianta R). V-Strom 650 de exemplu are "decat" 165mm si au fost multe care au vazut estul. Cum zicea cineva mai sus, e adventure, nu enduro. Modelul non-R e ceea ce aparuse in spyshot-uri drept Adventure T (Travel) si sincer ma asteptam sa fie cu roata de 19" pe fata (cum e si 1290 SAT). In poze cel putin, combinatia roti mari(18/21) si cursa suspensiei mai mica arata ca un Adventure R pe care s-a suit colegul de 200kg care cerea sfat pe alt topic despre ce bicla sa cumpere Despre pret, poate reusesti sa tragi de limba la un spritz pe vreun oficial KTM )). Nemtii de la motorrad au speculat asa: 11k euro pt Adventure si 12k pt R. E oarecum just, avand in vedere ca urmatorul model in gama, 1090 Adventure, e 13k euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 Cadru cu zăbrele. Dacă e destul de bun pentru MotoGP și Dakar, e destul de bun și pentru touring. La MotoGP și Dakar nu atârni 20 de kile de bagaje în spatele cadrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 (editat) La MotoGP și Dakar nu atârni 20 de kile de bagaje în spatele cadrului. Doar 20..... astia nu inteleg ca reclama e una si REALITATEA in teren e diferita cu mult daca nu are cadre ce nu se pot pune...... LOGIC ca se pot pune dar INGREUNEAZA ce vezi tu in reclama Editat Noiembrie 9, 2018 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.