Sari la conținut

Postări Recomandate

De ce crezi că nu sunt tubeless? Nu văd pe nicăieri să scrie explicit că nu ar fi. Am Husaberg (KTM) din 2011 și a venit standard cu jante tubeless. Chiar dacă 790 nu vine standard cu așa ceva, sunt convins că poți să le iei opțional.

 

Și legat de opțiuni pentru 790 adv:

 

  • quickshifter (+ și -)
  • heated grips
  • heated seat
  • cruise control (ar fi putut să-l pună standard)

Nu văd nimic de amortizor de ghidon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Varianta standard e o gluma. Este joasa ca un maxi scuter.

R-ul, da, este ce trebuie. Mare totuși. Oricum mai buna decât 690 pentru drum lung și 701-ul cu electronica ei expusa ca într-o chinezărie.

Este omor la Eicma pe ea.

Still, nu ceva sa mori de inima.

 

Revin cu. Impresii și despre Tenere dacă ajung azi la standul Yamaha

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreb pentru o ruda😂

unde mergeti cu aceste 700-800’??????

in toate clipurile de prezentare pilotii au un simplu si usor rucsac in spate

pentru mine asta inseamna 1/2 zi

de ce sa iau o moto de 700-800 pentru juma’ de zi?????

daca o fac de ture lungi pun pe ea kg de suporti....

daca merg in ture de 1/2 zi iau un max 400

deci revin

la ce s bune 700-800?

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta standard e o gluma. Este joasa ca un maxi scuter.

 

Este o glumă pentru tine. Este destinată celor care vor să facă touring dar vor ceva capabil și pe undrum desfundat. Celor care vor ceva relativ ușor, dar și confortabil la drum lung (șa joasă, nu mono). Celor (fete) care au 55kg și 1m55. De exemplu.

 

KTM a făcut foarte bine cu diferențierea asta, acoperă o nișă destul de largă.

 

intreb pentru o ruda

unde mergeti cu aceste 700-800’??????

in toate clipurile de prezentare pilotii au un simplu si usor rucsac in spate

 

Mergi în regim de touring (cu laterale, rucsac, tankbag, ce vrei tu) până la cabana aia din Alpi. Lași desagii și echipamentul de touring acolo, îl iei p-ăla de scandal și o iei la distracție prin pădure și dealuri cu un camelbak în spate.

 

E o alternativă pentru cei care au ceva de mers până la traseele alea de munte, dar nu vor să ajungă acolo cu capra-n remorcă. Da, ăia se vor distra mai bine cu 250-ul prin pădure, dar până pân-acolo vor merge cu mașina. Depinde cum faci compromisul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce crezi că nu sunt tubeless?

Daca ma iau dupa cum arata spitele, as zice ca sunt cu camera. Dar bine ar fi sa ma insel.

 

 

Varianta standard e o gluma. Este joasa ca un maxi scuter.

Depinde foarte mult pentru ce o iei. Vrei single-track, iti trebuie R. Vrei adventure in sensul clasic, asta standard se potriveste mult mai bine. Daca pui bagaje gramada, plus eventual pasager, mai greu sa tii la verticala 300+ de Kg cand saua iti e mai sus de buric :).

 

 

intreb pentru o ruda

unde mergeti cu aceste 700-800’??????

.

.

.

daca o fac de ture lungi pun pe ea kg de suporti....

.

.

la ce s bune 700-800?

Poi cred ca ti-ai raspuns sigur. 95 de cai la 210Kg, cuplu corespunzator, 400+ Km autonomie, cadru destul de tapan cat sa tina bagaje plus pasager (conform prezentarii, KTM-ul se lauda ca 790-ul e proiectat sa duca pilot+pasager+bagaje pe drumuri dificile la drum lung), adica face cam tot ce fac si mobrele de 1000+, doar ca are minim 30-40 de Kg mai putin. Ceea ce nu-i deloc de neglijat, cand ai de ridicat la ea de mai multe ori pe zi, din n motive. Acum insa, sa vedem si cum e cu fiabilitatea, ca pe hartie e simplu sa scrii multe.

Dintre toate modelele din clasa Mid-Adventure anuntate pana acum asta-i singura care chiar se apropie de ce a trebui sa fie (desi e inca prea grea si prea complicata): adica o mobra fiabila, cu autonomie mare, capabila sa duca multe bagaje plus pasager (putere plus cadru suficient de robust), confortabila pentru sectiunile de drum intins, capabila de drumuri rele si/sau off-road rezonabil (nu Enduro), si cat mai usoara, sa nu te omoare la ridicat. Cam atat. Simplu nu-i, dar nici SF n-ar trebui sa fie. Inca n-avem modelul ideal, dar de data asta KTM a cam inteles unde bate piata. Nu toti vor Rally, desi majoritatea asa cred ;). Clasa Adventure nu-i nici Rally, nici Enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadru destul de tapan cat sa tina bagaje plus pasager (conform prezentarii, KTM-ul se lauda ca 790-ul e proiectat sa duca pilot+pasager+bagaje pe drumuri dificile la drum lung)

2018-KTM-790-Adventure-Frame-Subframe-Sh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai gaseam de unde am luat ideea cu cadrul, dar iata citatul mai jos, luat de aici: http://www.advpulse.com/adv-bikes/ktm-790-adventure-specs-announced/

 

"The frame is made with tubular chromoly steel using the engine as a stressed member to reduce weight and overall size. The steel trellis subframe was developed to be compact, lightweight and also strong enough to carry a passenger and luggage over difficult terrain."

 

Amu, asta zic ei, ramane de vazut daca asa o fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Este o glumă pentru tine. Este destinată celor care vor să facă touring dar vor ceva capabil și pe undrum desfundat. Celor care vor ceva relativ ușor, dar și confortabil la drum lung (șa joasă, nu mono). Celor (fete) care au 55kg și 1m55. De exemplu.

 

KTM a făcut foarte bine cu diferențierea asta, acoperă o nișă destul de largă.

Da, normal ca dpmdv.

Este o gluma fiindcă este f joasa garda și eu stau f îngrămădit pe ea. Da, eu am 1.87 și aproape 100 kg, deci...

Anyway, este un motor la greutatea F650gs Dakar, bicilindru, cu mult mai multa vana, mult mai modern și, din cifre, cu autonomie la fel de buna.

Mi l-aș cumpăra (fiindcă de-asta am venit aici, sa vad tot ce as vrea sa cumpăr în viitor, de la echipamente la motociclete) - discutabil, nu a fost love at first sight.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In interviul de la standul KTM cu moto.it reprezentantul mentioneaza ca sunt tubeless.

Dap, am gasit acum.

 

 

Buna treaba, inca o bifa. La naiba, nu credeam ca o sa incepem sa ma uit catre KTM, zau. Dar, cum ziceam si mai sus, din tot ce s-o lansat anul asta, se apropie cel mai mult de ce ar trebui sa fie.

Amu inca 3-4 ani, sa ajunga pretul unde trebuie pe piata de SH si avem cu ce ne juca :D.

» Post actualizat in 09 Nov 2018 18:17

Nu văd nimic de amortizor de ghidon...

 

Este inclus pentru ambele modele: https://adventuremotorcycle.com/news/2019-ktm-790-adventure-and-790-adventure-r

Editat de greenharleyd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Este o gluma fiindcă este f joasa garda și eu stau f îngrămădit pe ea. Da, eu am 1.87 și aproape 100 kg, deci...

 

790 Adventure are 233mm, in timp ce R-ul 263mm.

Africa Twin - 250mm.

BMW F850GS - 248mm.

Tiger 800xca - 203mm.

 

Deci nu e chiar asa de joasa (dupa specs) si sincer nu stiu ce ti-ar trebui mai mult (vrei hardcoreala, exista varianta R). V-Strom 650 de exemplu are "decat" 165mm si au fost multe care au vazut estul. Cum zicea cineva mai sus, e adventure, nu enduro.

 

Modelul non-R e ceea ce aparuse in spyshot-uri drept Adventure T (Travel) si sincer ma asteptam sa fie cu roata de 19" pe fata (cum e si 1290 SAT). In poze cel putin, combinatia roti mari(18/21) si cursa suspensiei mai mica arata ca un Adventure R pe care s-a suit colegul de 200kg care cerea sfat pe alt topic despre ce bicla sa cumpere :D

 

Despre pret, poate reusesti sa tragi de limba la un spritz pe vreun oficial KTM :))). Nemtii de la motorrad au speculat asa: 11k euro pt Adventure si 12k pt R. E oarecum just, avand in vedere ca urmatorul model in gama, 1090 Adventure, e 13k euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cadru cu zăbrele. Dacă e destul de bun pentru MotoGP și Dakar, e destul de bun și pentru touring.

La MotoGP și Dakar nu atârni 20 de kile de bagaje în spatele cadrului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La MotoGP și Dakar nu atârni 20 de kile de bagaje în spatele cadrului.

Doar 20.....

astia nu inteleg ca reclama e una si REALITATEA in teren e diferita cu mult

daca nu are cadre ce nu se pot pune...... LOGIC ca se pot pune dar INGREUNEAZA ce vezi tu in reclama

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Mam uitat sa vad ce mai rămâne după ce se așeza lumea pe ele. Nu am citit și nu ma interesează ce scrie pe net. Iar R-ul are și suspensii mai bune decât standardul. Ca sa închei--garda la Tenere este la fel de joasa ca la 790 standard, deși eram cu picioarele pe vârfuri ca la R (vs standard unde țineam talpa pe sol și piciorul flexat bine).

» Post actualizat in 09 Nov 2018 22:08

Era un R cu valize. Pun poze mai încolo când ajung

» Post actualizat in 09 Nov 2018 22:41

Întreb mâine și despre preț. Sunt curios și eu după ce am aflat ca Yamaha va fi în jur de 10k.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Link-ul e stricat, dar te cred pe cuvânt. Foarte bine. Orice motocicletă de 500+ ar trebui să vină cu așa ceva, chiar dacă non-reglabil. Nu știu de ce unii se zgârcesc.

 

Nemtii de la motorrad au speculat asa: 11k euro pt Adventure si 12k pt R. E oarecum just, avand in vedere ca urmatorul model in gama, 1090 Adventure, e 13k euro.

 

Dacă ai dreptate și va fi doar 1000 diferență între Ténéré 700 și 790, chiar au dat lovitura. Deși personal mă aștept la vreo 12.000 pt Adventure, 13.000 pentru R, iar 1090 adv să dispară: e foarte capabil, dar nu cred că mai are logică (și loc) între 790 și 1290.

 

La MotoGP și Dakar nu atârni 20 de kile de bagaje în spatele cadrului.

 

Și motocicleta ta are cadru din oțel tubular. Și nu cred că are probleme cu pasager și 20kg+ de bagaje, nu?

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta asta nu merita cumparata la lansare. Nu am bani de ea, dar si daca as fi avut, m-as abtine sa o iau macar 1-2 ani. Toate motocicletele ADV din ultii 17 ani au fost praf la lansare, cu probleme mai mici si mai mari, cica KTM inca nu e in stare sa faca un filtru calumea care sa nu ti arunce rahat in motor. Se aplica si la 1090R ( Ai fi crezut ca au invatat din 2013 sa faca un filtru etans...nu? ).

Cadrele astea marca KTM chrome-moly de pe motocicletele mai micute , desi foarte performante, nu ma pot convinge ca sunt mai bune ca un cadru din otel. Am 1.97, 106 kg si sincer mi-ar fi frica sa ma urc pe 790R si sa plec pe drumuri grele cu prietena de 60 + bagaje si sa dau peste 200 kg.

Motociclete cunoscute pentru cadre rupte sunt KTM 690 urile pana in 2010-2011 parca, un 1190R pe ici pe colo. La 1190R e misto ca daca cazi mai tare pe beton iti impinge crashbarul in cadrul central si iti face o gaura in el si e compromis. E vorba de microfisurile de la socurile cazaturii, si daca nu sunt detectate si tratate ( ceea  ce e greu ) se alege praful, a, si da, cica nici sudura nu te ajuta. Un material foarte performant si usor dar foarte al naiba in cazul in care da ghinionul peste tine. E destul sa o scapi la semafor si sa te caci in el. Nu vreau sa par anti-KTM, din contra, sunt unul dintre cei mai mari fani ai lor. Dar lucrurile astea ma fac sa ma intreb de doua ori dar ar fi sa cumpar una cu bani munciti din greu. Poate am gresit eu ca m-am facut asa mare. Dar stiind ca merg foarte mult singur, 790R ar fi mai mult decat suficient si pentru chestii mai avansate. Doar ca nu o vad ca moto ADV definitiva cu 2up, pentru cazul meu.

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, andreim92 a spus:

Toate motocicletele ADV din ultii 17 ani au fost praf la lansare

Dar ce s-a întâmplat în 2001? Cataclism, ceva?

Citat

cica KTM inca nu e in stare sa faca un filtru calumea care sa nu ti arunce rahat in motor. Se aplica si la 1090R ( Ai fi crezut ca au invatat din 2013 sa faca un filtru etans...nu? ).

Dacă n-au învățat cum să facă un filtru în 5 ani, 1-2 ani în plus nu cred că vor face diferența. Rămâi pe japo.

Citat

Cadrele astea marca KTM chrome-moly de pe motocicletele mai micute , desi foarte performante, nu ma pot convinge ca sunt mai bune ca un cadru din otel. Am 1.97, 106 kg si sincer mi-ar fi frica sa ma urc pe 790R si sa plec pe drumuri grele cu prietena de 60 + bagaje si sa dau peste 200 kg.

E ok, nu se va rupe cu tine, nu e scuter chinezesc de 50. În primul rând e aliaj de oțel, oțel-crom-molibden mai precis. Cromul și molibdenul ajutând la partea de rezistență structurală și rezistență la coroziune. Cu alte cuvinte, aliajul acesta e mai bun din toate punctele de vedere față de unul din oțel chior.

Citat

E destul sa o scapi la semafor si sa te caci in el.

Da, e o problemă cunoscută. Rămâi pe japo.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Otelul mort ca pe Africanele vechi si Transalp,in caz de...se indoaie, si daca in caz mult mai rau se rupe, sudura e mult mai rezistenta ca pe un cadru chrome-molybdenum, , eu de exemplu am codita stramba la transalp cu 3 cm in stanga si nu ma deranjeaza cu nimic. Avantajul la adventure e sa ai un cadru rezistent dar si elastic.Cand ia un soc sa nu crape. La sfarsitul zilei, daca bagi asta in seama nu mai iei KTM niciodata, dar avand in vedere ca la 1190R e foarte foarte rar. iar la 690 au reparat problemele, nu ar trebui sa fie asta o scuza sa nu iei una.

Invatati-ma si pe mine cum se da citat pe bucati haha.  

Las un video cu un 1190R cu cadru facut terci, la cata sudura a dat omul dupa, cred ca nu o sa mai aiba probleme haha. Stim cu totii de ce a patit-o, greutatea excesiva pe codita nu se impaca cu subframe urile si in cazul asta, cu cadru principal.

 

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 13.11.2018 at 13:41, PzKpfW said:

Cu alte cuvinte, aliajul acesta e mai bun din toate punctele de vedere față de unul din oțel chior.

Ai dreptate, cu singura completare ca nu exista aliaj de otel, otel chior sau otel mort (lol). Orice otel e un aliaj prin definitie, cel mai simplu e obtinut din fier si carbon, dupa care pot fi adaugate si alte elemente (cele mai comune ar fi mangan, molibden, silicon, crom, nichel, etc.), in diverse cantitati, pentru a obtine caracteristici diferite.  Sunt sigur ca stiai asta, @PzKpfW, numa' ca imi statea pe creier si trebuia sa spun. :)

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.11.2018 la 13:41, PzKpfW a spus:

Dar ce s-a întâmplat în 2001? Cataclism, ceva?

Dacă n-au învățat cum să facă un filtru în 5 ani, 1-2 ani în plus nu cred că vor face diferența. Rămâi pe japo.

E ok, nu se va rupe cu tine, nu e scuter chinezesc de 50. În primul rând e aliaj de oțel, oțel-crom-molibden mai precis. Cromul și molibdenul ajutând la partea de rezistență structurală și rezistență la coroziune. Cu alte cuvinte, aliajul acesta e mai bun din toate punctele de vedere față de unul din oțel chior.

Da, e o problemă cunoscută. Rămâi pe japo.

Cadru de BMW F650GS rupt la codiță în Mongolia din cauză de bagaje (și nu foarte grele) se pune? Era chinezesc? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva ingrijorat ca mobra asta se va produce in China? Pentru mine e o ingrijorarea majora in ceea ce priveste fiabilitatea, lasand la o parte faptul ca KTM aplica politicile de QA destul de liberal. Altfel pe hartie face cerculete in jurul Tenerelui.

 

Editat de marcone
x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to KTM 790 Adventure

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...