Jump to content

Recommended Posts

Mai multe surse raportează 203 sau 204kg la plin. Chiar dacă ar fi vorba despre greutatea cu rezervorul plin dar fără alte fluide (?!), schimbi evacuarea cu una mai ușoară și tot acolo ajungi.

 

Motocicleta asta este leader clar pe segmentul ei. Ténéré 700 va fi probabil ceva mai ieftină, F850GSA ceva mai confortabilă. Atât.

Link to comment
Share on other sites

Eru, dar dacă ai luat xcountry, asta nu are tot 19 pe fata? Sau schimbi cu 21?

 

E deja schimbată 😉

» Post actualizat in 08 Nov 2018 17:02

ovi_ice : .... 204 kg cu combustibil dar uleiul si lichidul de racire ?!?

Ovi_ice știe, din greutatea aia nu lipsește decât combustibilul.

Oricum tabelul e destul de slab făcut, l-am cazvăpe ADV acum 2 zile parcă. Nu e ok sa compari greutatea la plin.

Link to comment
Share on other sites

Adevaru' e că încă sunt mulți care-și cumpără motorete noi și scumpe, sau mașini și n-au bani de un plin, invariabil bagă de 50 de lei, sau maxim 100 și merg până ajung "pe gunoaie". Culmea e că știu că le consumă mult, au ei metodele lor de calcul :D

Ăștia au motoreta veșnic ușoară, indiferent de capacitatea rezervorului... deci pentru mulți e irelevantă greutatea la plin :P

Link to comment
Share on other sites

De ce crezi că nu sunt tubeless? Nu văd pe nicăieri să scrie explicit că nu ar fi. Am Husaberg (KTM) din 2011 și a venit standard cu jante tubeless. Chiar dacă 790 nu vine standard cu așa ceva, sunt convins că poți să le iei opțional.

 

Și legat de opțiuni pentru 790 adv:

 

  • quickshifter (+ și -)
  • heated grips
  • heated seat
  • cruise control (ar fi putut să-l pună standard)

Nu văd nimic de amortizor de ghidon...

Link to comment
Share on other sites

Varianta standard e o gluma. Este joasa ca un maxi scuter.

R-ul, da, este ce trebuie. Mare totuși. Oricum mai buna decât 690 pentru drum lung și 701-ul cu electronica ei expusa ca într-o chinezărie.

Este omor la Eicma pe ea.

Still, nu ceva sa mori de inima.

 

Revin cu. Impresii și despre Tenere dacă ajung azi la standul Yamaha

Edited by DeVazut_TM
Link to comment
Share on other sites

intreb pentru o ruda😂

unde mergeti cu aceste 700-800’??????

in toate clipurile de prezentare pilotii au un simplu si usor rucsac in spate

pentru mine asta inseamna 1/2 zi

de ce sa iau o moto de 700-800 pentru juma’ de zi?????

daca o fac de ture lungi pun pe ea kg de suporti....

daca merg in ture de 1/2 zi iau un max 400

deci revin

la ce s bune 700-800?

multam

Link to comment
Share on other sites

Varianta standard e o gluma. Este joasa ca un maxi scuter.

 

Este o glumă pentru tine. Este destinată celor care vor să facă touring dar vor ceva capabil și pe undrum desfundat. Celor care vor ceva relativ ușor, dar și confortabil la drum lung (șa joasă, nu mono). Celor (fete) care au 55kg și 1m55. De exemplu.

 

KTM a făcut foarte bine cu diferențierea asta, acoperă o nișă destul de largă.

 

intreb pentru o ruda

unde mergeti cu aceste 700-800’??????

in toate clipurile de prezentare pilotii au un simplu si usor rucsac in spate

 

Mergi în regim de touring (cu laterale, rucsac, tankbag, ce vrei tu) până la cabana aia din Alpi. Lași desagii și echipamentul de touring acolo, îl iei p-ăla de scandal și o iei la distracție prin pădure și dealuri cu un camelbak în spate.

 

E o alternativă pentru cei care au ceva de mers până la traseele alea de munte, dar nu vor să ajungă acolo cu capra-n remorcă. Da, ăia se vor distra mai bine cu 250-ul prin pădure, dar până pân-acolo vor merge cu mașina. Depinde cum faci compromisul.

Link to comment
Share on other sites

De ce crezi că nu sunt tubeless?

Daca ma iau dupa cum arata spitele, as zice ca sunt cu camera. Dar bine ar fi sa ma insel.

 

 

Varianta standard e o gluma. Este joasa ca un maxi scuter.

Depinde foarte mult pentru ce o iei. Vrei single-track, iti trebuie R. Vrei adventure in sensul clasic, asta standard se potriveste mult mai bine. Daca pui bagaje gramada, plus eventual pasager, mai greu sa tii la verticala 300+ de Kg cand saua iti e mai sus de buric :).

 

 

intreb pentru o ruda

unde mergeti cu aceste 700-800’??????

.

.

.

daca o fac de ture lungi pun pe ea kg de suporti....

.

.

la ce s bune 700-800?

Poi cred ca ti-ai raspuns sigur. 95 de cai la 210Kg, cuplu corespunzator, 400+ Km autonomie, cadru destul de tapan cat sa tina bagaje plus pasager (conform prezentarii, KTM-ul se lauda ca 790-ul e proiectat sa duca pilot+pasager+bagaje pe drumuri dificile la drum lung), adica face cam tot ce fac si mobrele de 1000+, doar ca are minim 30-40 de Kg mai putin. Ceea ce nu-i deloc de neglijat, cand ai de ridicat la ea de mai multe ori pe zi, din n motive. Acum insa, sa vedem si cum e cu fiabilitatea, ca pe hartie e simplu sa scrii multe.

Dintre toate modelele din clasa Mid-Adventure anuntate pana acum asta-i singura care chiar se apropie de ce a trebui sa fie (desi e inca prea grea si prea complicata): adica o mobra fiabila, cu autonomie mare, capabila sa duca multe bagaje plus pasager (putere plus cadru suficient de robust), confortabila pentru sectiunile de drum intins, capabila de drumuri rele si/sau off-road rezonabil (nu Enduro), si cat mai usoara, sa nu te omoare la ridicat. Cam atat. Simplu nu-i, dar nici SF n-ar trebui sa fie. Inca n-avem modelul ideal, dar de data asta KTM a cam inteles unde bate piata. Nu toti vor Rally, desi majoritatea asa cred ;). Clasa Adventure nu-i nici Rally, nici Enduro.

Link to comment
Share on other sites

cadru destul de tapan cat sa tina bagaje plus pasager (conform prezentarii, KTM-ul se lauda ca 790-ul e proiectat sa duca pilot+pasager+bagaje pe drumuri dificile la drum lung)

2018-KTM-790-Adventure-Frame-Subframe-Sh

Link to comment
Share on other sites

Nu mai gaseam de unde am luat ideea cu cadrul, dar iata citatul mai jos, luat de aici: http://www.advpulse.com/adv-bikes/ktm-790-adventure-specs-announced/

 

"The frame is made with tubular chromoly steel using the engine as a stressed member to reduce weight and overall size. The steel trellis subframe was developed to be compact, lightweight and also strong enough to carry a passenger and luggage over difficult terrain."

 

Amu, asta zic ei, ramane de vazut daca asa o fi.

Link to comment
Share on other sites

Este o glumă pentru tine. Este destinată celor care vor să facă touring dar vor ceva capabil și pe undrum desfundat. Celor care vor ceva relativ ușor, dar și confortabil la drum lung (șa joasă, nu mono). Celor (fete) care au 55kg și 1m55. De exemplu.

 

KTM a făcut foarte bine cu diferențierea asta, acoperă o nișă destul de largă.

Da, normal ca dpmdv.

Este o gluma fiindcă este f joasa garda și eu stau f îngrămădit pe ea. Da, eu am 1.87 și aproape 100 kg, deci...

Anyway, este un motor la greutatea F650gs Dakar, bicilindru, cu mult mai multa vana, mult mai modern și, din cifre, cu autonomie la fel de buna.

Mi l-aș cumpăra (fiindcă de-asta am venit aici, sa vad tot ce as vrea sa cumpăr în viitor, de la echipamente la motociclete) - discutabil, nu a fost love at first sight.

Edited by DeVazut_TM
Link to comment
Share on other sites

In interviul de la standul KTM cu moto.it reprezentantul mentioneaza ca sunt tubeless.

Dap, am gasit acum.

 

 

Buna treaba, inca o bifa. La naiba, nu credeam ca o sa incepem sa ma uit catre KTM, zau. Dar, cum ziceam si mai sus, din tot ce s-o lansat anul asta, se apropie cel mai mult de ce ar trebui sa fie.

Amu inca 3-4 ani, sa ajunga pretul unde trebuie pe piata de SH si avem cu ce ne juca :D.

» Post actualizat in 09 Nov 2018 18:17

Nu văd nimic de amortizor de ghidon...

 

Este inclus pentru ambele modele: https://adventuremotorcycle.com/news/2019-ktm-790-adventure-and-790-adventure-r

Edited by greenharleyd
Link to comment
Share on other sites

 

 

Este o gluma fiindcă este f joasa garda și eu stau f îngrămădit pe ea. Da, eu am 1.87 și aproape 100 kg, deci...

 

790 Adventure are 233mm, in timp ce R-ul 263mm.

Africa Twin - 250mm.

BMW F850GS - 248mm.

Tiger 800xca - 203mm.

 

Deci nu e chiar asa de joasa (dupa specs) si sincer nu stiu ce ti-ar trebui mai mult (vrei hardcoreala, exista varianta R). V-Strom 650 de exemplu are "decat" 165mm si au fost multe care au vazut estul. Cum zicea cineva mai sus, e adventure, nu enduro.

 

Modelul non-R e ceea ce aparuse in spyshot-uri drept Adventure T (Travel) si sincer ma asteptam sa fie cu roata de 19" pe fata (cum e si 1290 SAT). In poze cel putin, combinatia roti mari(18/21) si cursa suspensiei mai mica arata ca un Adventure R pe care s-a suit colegul de 200kg care cerea sfat pe alt topic despre ce bicla sa cumpere :D

 

Despre pret, poate reusesti sa tragi de limba la un spritz pe vreun oficial KTM :))). Nemtii de la motorrad au speculat asa: 11k euro pt Adventure si 12k pt R. E oarecum just, avand in vedere ca urmatorul model in gama, 1090 Adventure, e 13k euro.

Link to comment
Share on other sites

 

Cadru cu zăbrele. Dacă e destul de bun pentru MotoGP și Dakar, e destul de bun și pentru touring.

La MotoGP și Dakar nu atârni 20 de kile de bagaje în spatele cadrului.

Link to comment
Share on other sites

La MotoGP și Dakar nu atârni 20 de kile de bagaje în spatele cadrului.

Doar 20.....

astia nu inteleg ca reclama e una si REALITATEA in teren e diferita cu mult

daca nu are cadre ce nu se pot pune...... LOGIC ca se pot pune dar INGREUNEAZA ce vezi tu in reclama

Edited by ianachim
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...