KHK Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Pe a8 se pune numai quattro din ce stiu eu. Nu, de exemplu la generatia in discutie, benzinarele de baza (2.8/3.0) au fost fara quattro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuelcristian Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Nu, de exemplu la generatia in discutie, benzinarele de baza (2.8/3.0) au fost fara quattro. Auch! My bad. Eu am tot citit despre 3.0TDI si am crezut ca este general valabila treaba. Dupa cum ai precizat si tu, stiam eu ceva dar nu complet. Mersi de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 A8-ul inca arata bine si in ziua de azi, dar asta tine si de gust...Acum vreo 2 ani si pe mine ma batea gandul sa imi iau un A8 cam aceeasi generatie, preturile cred ca se invarteau in jurul sumei de 10k euro, dar eu stau in chirie, deci nu imi perimit o masina de lux din moment ce nici macar nu am casa mea...apoi mai sunt si cheltuielile, daca incerci sa vorbesti cu mecanicii de la o reprezentanta Audi, o sa iti dai seama ca intretinerea unui A8 este la un alt nivel, nu vorbim de reviziile periodice care sunt si ele scumpe dar te astepti la ele...Cand se duc suspensiile, vreun injector, etc...Deci daca iti permiti intretinerea A8-ul e mai ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Poate. Mai incerc o data. Ai scris ca masinile de acum fac in principiu aceleasi lucruri ca masinile astea (despre care e vorba, ca doar de astea discutam, adica 730 si A8 3.0), deci de ce ai da banii. Eu ti-am zis, in cuvinte mai multe si un pic detaliat, ca masinile de acum Dacia Sandero, Duster si tot ce se invarte la pretul lor au in comun doar optiunile pe care le-ai enumerate, adica A/C auto, Satnav, incalzire in scaune. Ce-am spus eu este ca desi par la fel, de fapt sunt la ani lumina departare de 730 si A8 (motoare, suspensii, frane, siguranta (aici poate vine Einstein si adauga, pentru ca nu sunt foarte sigur) » Post actualizat in 23 Nov 2017 13:33 @Einstein, correct, dar alea nu se duc ca motorina. Ma indoesc ca ai bani sa-ti iei un 730 (nu stiu sigur cat e in Ro) si nu ai bani de cauciucuri. Brate, suspensie, nu le inlocuiesti in fiecare zi, da-le in sange. Toate alea sunt si un motiv in plus pentru care cumperi un SH din 2005 in loc de una noua, pana la urma urmei. Cert e ca poti sa cumperi un SH care s-a dovedit fiabil la viata lui fara sa te scufunzi in intretinere. Evident ca nu o sa poti face asta cu salariu de 1200 de lei pe luna, dar toti am ati plecat de la concluzia ca omu' care a deschis topicu' e sarac. ))))) no offence, initiatorule! » Post actualizat in 23 Nov 2017 13:36 P.S. Nu sunt discriminator, daca tot a venit in discutie Dacia, sunt de parere ca nu exista masina noua mai buna la banii aia, dar daca ne uitam la performante, care este are o pondere destul de mare la alegerea unei masini, nu sunt multe lucruri de zis. Tot nu ai inteles. Eu nu am comparat Loganul si Duster-ul de acum cu A8 si Seria 7 de atunci. E absurda comparatia. Eu am comparat A6 si Seria 5 de acum cu A8 si Seria 7 de atunci. Ca doar ne permitem. Avem bani. Nu mancam de sub unghii si incercam sa ne dam rotunzi cu niste masini care la vremea lor au fost de top si in timp s-au transformat in coji sinistre. Dai 60000 de euro si iei un A6 sau Seria 5 noi si stai in ele mai bine decat intr-un A8 sau Seria 7 vechi de 12-13 ani. Eu din ce ai spus tu am comentat la partea aia cu "dar de unde stiti ca nu isi permite". Daca isi permitea, lua noua. Lizing 1500-2000 de euro pe luna si aia e. A6 si Seria 5 le-am bagat pentru ca desi sunt o clasa mai jos, o data cu trecerea anilor au ajuns peste ce erau A8 si Seria 7 atunci. Evident ca A8 si Seria 7 de acum nu au stat pe loc si au ajuns pe culmi si mai inalte. Asta cu masinile vechi mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 (editat) Ce hateri... Audi A8 din 2005 arata si se simte mai bine decat multe masini din timpurile actuale. Pentru Romanica daca nu te doare prea tare impozitul merge. Iar reviziile nu cred ca sunt atat de costisitoare pentru a tine masina pe linia de plutire cat sa iti faci treaba cu ea 2, 3 ani. Eu personal as alege A8 pentru ca arata mai bine si pentru ca nu a fost la prima generatie in anul ala. Din citite pe BMW 7er nu a fost ft fiabil. Poate explica cineva aici de ce ti-ai cumpara masina noua in Romania, unde nu ai drumuri pe unde sa mergi si risti sa iti rupi rotile, nu ai unde sa parchezi in oras, drmurile care exista sunt mizerabile. Editat Noiembrie 23, 2017 de juld5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Poate explica cineva aici de ce ti-ai cumpara masina noua in Romania, unde nu ai drumuri pe unde sa mergi si risti sa iti rupi rotile, nu ai unde sa parchezi in oras, drmurile care exista sunt mizerabile. Eventual sa-ti cumperi si incaltaminte numai sh, ca poate si asta se strica pe drum sau in baltile de pe trotuare/strada atunci cand ploua mai zdravan la noi. Mare ti-e gradina doamne... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Pai stai man ca de la masina nu risti ciuperca piciorului. Nu zic ca toate masinile noi sunt najpa pentru Romanica, dar ce este peste 30 000 parca iti cam irosesti banii. Disclaimer: Parerea mea, generata de situatia financiara in care ma aflu. Poate daca faceam 10 k la buton aveam alta parere. Eventual sa-ti cumperi si incaltaminte numai sh, ca poate si asta se strica pe drum sau in baltile de pe trotuare/strada atunci cand ploua mai zdravan la noi. Mare ti-e gradina doamne... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Iar reviziile nu cred ca sunt atat de costisitoare pentru a tine masina pe linia de plutire cat sa iti faci treaba cu ea 2, 3 ani. cam asa gandeste tot romanul care isi aduce masina din germania si dupa aia se mira lumea de ce multi nu vor sa cumpere masina d-asta tinuta "pe linia de plutire" pe aici fiindca si la septar toba tot cu sarma se leaga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Daca o tii 2, 3 ani pe linia de plutire, o dai la Rabla... nu o mai vinzi. cam asa gandeste tot romanul care isi aduce masina din germania si dupa aia se mira lumea de ce multi nu vor sa cumpere masina d-asta tinuta "pe linia de plutire" pe aici fiindca si la septar toba tot cu sarma se leaga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 (editat) Disclaimer: Parerea mea, generata de situatia financiara in care ma aflu. Poate daca faceam 10 k la buton aveam alta parere. Aici esti "spot on". Pe cand faceam cateva sute de euro pe luna ghici la ce visam: bemveuri si ducati-uri ). Dupa ce-am mai crescut, atat financiar, dar (cred eu) cat si la minte, mi-am dat seama cat de adevarata e o vorba a americanilor: "if you can't afford it, don't buy it". Norocul meu, pe unde am fost, am vazut destule exemple pozitive in acest sens, gen manageri prin alte tari cu salarii de 7-10k/luna care conduceau o masina normala (gen passat/mondeo), dar cumparata de noua, daca ii intrebai cat consuma trebuia sa se uite pe bord sa-ti zica (nici nu ii interesa), oamenii aia se vedea ca nu duc grija zilei de maine (cu atat mai mult a unui k.k.t de cazan). Cat despre achiztia unei masini noi in Romania, crede-ma, si la aia sh se rup articulatiile prin gropi, numa ca la aia noua unele piese poti se le mai fentezi sa le schimbi pe garantie, la una SH, mai ales premium, te va rupe la buzunar orice reparatie (sau mai degraba piesa - ca ora de manopera nu-i chiar asa de scumpa). Editat Noiembrie 23, 2017 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Fix ce ziceam! La o masina recent cumparata, sa dormi linistit, faci revizia full plus uleiul la cutie. Poc 5000 lei si aia e. Bine, mai socotim si distributia? Aproape inca pe atat ). Despre bmw vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 (editat) @Ovi - Are sens ce spui, dar (cred) ca aici vorbim de oameni care sunt (spre) pasionati. Oricat m-as strofoca sa explic de ce as da banii pe un A8 din 2005 in loc de un Duster 2015 cuiva care vede masina ca pe un mijloc de deplasare A-B, n-o sa ajung sa-l conving niciodata. Uite exemplu, eu am dat in anul 2014 5000 de euro pe o masina din '98, SH, luata din Germania. Nu e nici vreo racheta, nici vreo minune a tehnologiei. Stiu ca sunt prost in ochii multora de pe aici, si nu numai. Sunt 1000 de motive pentru care si mai multi oameni nu ar fi facut vreodata combinatia asta. Dar uite ca eu am cumparat-o. Asa scumpa, asa veche, motor pe benzina, consuma 12l / 100 km in 80% din timp. Puteam sa fi luat un Logan decent cu banii aia, poate mai puneam ceva in plus si luam ceva nou. Dar daca sunt pasionat de asa ceva, atunci fac un sacrificiu, chiar daca pentru altii e absurd. Editat Noiembrie 23, 2017 de littlekriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 @Ovi - Are sens ce spui, dar (cred) ca aici vorbim de oameni care sunt (spre) pasionati. Pai ti-ai gasit omul. Eu is pasionat. De masini, de condus. Am facut vreo 2 cursuri de pilotaj si am la activ (estimez) peste 100 ore pe Adancata (cu masina, da). Dar plm...ce sa fac cu o balena gen A8/Seria 7 ? )) Pt mine masini de suflet sunt Leon Cupra 5F, Civic Type R, WRX STI...restul mi se par...well...doar niste cazane...bune pt deplasari de la A la B. Deci, ne explica OP-ul de unde vine pasiunea lui pt A8 ? Poate cine stie, se aprinde si in mine scanteia... ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motanul Motorizat Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Orice decizie iei, să o verifici cum trebuie la un mecanic bun și aruncă un ochi cum se repară mașinile „mai scumpe” care au daună totală. Face tot felul de mașini, reparații și pe structura de rezistență, pe șasiu, orice îți poți imagina. Decât să ai bafta să iei o mașină din asta mai bine mergi cu un „Trabant nou”. Personal nu prea înțeleg de ce ți-ai lua o astfel de mașină, dar probabil ai motivele tale, așa că nu are rost să încep să spun baliverne. O seară bună! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Formula aia pe care am pus-o eu e folosita de majoritatea consultantilor financiari din US si din Europa de Vest. Dar nah, romanu stie mai bine. Ii place sa tremure cand se apropie revizia sau are de schimbat vreo piesa. @Ice-D: Sa fim seriosi, la 1500 Euro salariu n-ai de ce sa te uiti la nimic premium, fie el si Seria 1/A3. 1500 este un punct de plecare,ti au spus si colegii,turbina,catalizatoarele,etc nu pica peste noapte. Ideea e sa fi pregatit. E drept,suma respectiva este mica pentru clasa de lux. Nici eu nu sunt adeptul masinii noi pentru romania,colegul de mai sus are dreptate in mare parte, in momentul in care pui banii pe masa,ai pierdut 20% din valoarea ei,deci!? Pana la urma,fiecare isi cumpara fix cat il duce capu si bugetu,atat tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Cooooleegiiiii, voi suferiti de...nevorbire:)) iar initiatorul nu a mai dat pe aici. Eu zic ca e la misto. Cum sa iti iei o masina clasa bussines de 10 ani? toate sunt cu miliarde de km, forja. Sau, se vrea sa fie...boss de boss? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 in momentul in care pui banii pe masa,ai pierdut 20% din valoarea ei,deci!? Se vede ca n-ai cumparat masini noi (in Romania). Eu am avut 3 pana acum, toate cumparate de noi si te asigur ca din pretul de lista obtii mereu reducere, de la ~7% (cel mai rau caz) in sus in functie de marca si/sau dealer. La ultima masina cumparata am obtinut discount 13%, comanda noua, configurata asa cum am vrut eu (deci nu stoc sau ex-showroom). Daca mai pui si un tichet rabla, deja discount-ul total creste. Deci treaba asta cu "vezi dom'le pierzi 10% din moment ce iese pe poarta dealerului" is fix discutii de coada la buletine, purtate de oameni care nu stiu cu ce se mananca achizitia unei masini noi. Sa-ti zic si cum e treaba la premium. Mai exact la BMW, ca asta ma interesa la un moment dat. Am fost sa-mi configurez seria 1 (ca atat imi permiteam), un 120i iesise ceva la 28k euro, am primit din prima discount 17% (repet, configuratie noua, nu stoc). Pt diesel in schimb, BMW ofera din start discount de 23% fata de pretul de lista pt modelele cu x-drive si cutie AT. Ca deh, asta e visul oricarui roman: premium, diesel si 4x4 automat. Am negru pe alb oferta. Si nu e caz singular (te asigur ca n-am pile la importator), un amic chiar si-a luat pana la urma un 320d x-drive, pret de lista undeva la 50k euro, pret final 39k euro. Intra pe forumurile auto, ai sa vezi ca e treaba stiuta de majoritatea celor ce au cumparat sau au fost in negocieri de a cumpara un BMW. Din pacate la noi majoritatea fac calculele din spatele tastaturii, putini au indrazneala sa intre in sediul unui dealer, sa ceara o oferta, sa inceapa o negociere... P.S.: si la mobre obtii discount fata de pretul de lista (da, in Romania), chiar daca e ~5% in majoritatea cazurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 daca intreba de BMW R1200GS din 2005 cati ii recomandau G 310GS nou??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 (editat) Ovidiule, Eu garantat nu te cred! Esti cam papagal, nu te supara! Editat Noiembrie 23, 2017 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Ce intreaba omul si ce (cuvant urat) mancati unii dintre voi. Eu mi-am luat un f31 2013,ca materiale este mult sub modelul anterior,ca si comparatie cu audi este chestie de gust sunt plusuri si minusuri. O masina din 2005 indiferent de marca sau cilindree bineinteles ca va prezenta probleme,iar cele din germania vor avea foarte multi km. Pana la urma iti iei ce vrei,dar intre a8 si seria 7 de prin 2005 eu as lua a8. Este mai comun la dezmembrari si se lucreaza bine pe ele si interioarele sunt pastrate mai bine pe a8. Depinde ce chiftea pica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Vrei sa spui ca ai sesizat materiale mai slabe la f30 fata de e90? In cazul tau 31 vs 91. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Da mai slabe la f31/30 fata de 90/91. Plasticele sunt de tot rasul,in special cele care sunt in partea inferioara,la picioare,care zici ca sunt facute din sticle de cola. » Post actualizat in 23 Nov 2017 17:08 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=252502948&utm_source=sharedAd&utm_medium=android I found this offer at mobile.de: BMW 730d *LEDER*NAVI*SOFT CLOSE*MASSAGESITZE*XENON* First Registration: 05/2005 Mileage: 179,471 km Fuel: Diesel Power: 170 kW (231 PS) Price: €10,780 Daca asta ar avea km reali..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Asta am sesizat si eu intre e60 si f10, unele chestii din modelul mai nou lasa clar de dorit. Fara sa intru in detalii gen motor, articulatii, suspensii...ca e jale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Motorul mi se pare ok. Izolatia fonica excelenta fata de passat si chiar fata de a4,in schimb ,intradevar, pare mai de plastelina in mers fata de seria 3 precedent. Piele...vinilinul este cat de cat ok dar nu exceleaza. Functiile alea eco,comfort,sport sunt un caca maca si start stopul chiar stresant. Eu una peste alta ma declar multumit luand in calcul ca ma-am saturat de passat,audi si opel si am cautat altceva. Spatiul este ok,mai aerisit decat in a4,portbagajul arhisuficient si aspectul mie cel putin mi se pare super. Si ca tot cocalarul rupt in fas ma pot lauda la "pretinii" cocalari ca am bmw-u masina si motocicleta,automat sunt B0$$,imi lipseste lantul de haur si un ghiul,dar este timp pana la vara. Ca revizie nu mi s-a parut mai scump ca la tiguan. Am dat 1100lei lichide+filtre,toate pe original(nu la service bmw). Restul sunt povesti si pareri neavizate,gen tractiunea spate este cosmar iarna si mori cu ea pe ud in curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Da, povesti! Pune si o poza s o vad/vedem ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.