Jump to content
TNG

Detinatori de Yamaha MT 09,MT 09 Tracer

Recommended Posts

Acum 37 minute, berbec a spus:

Salut

ptr @TNG ..... Vreau sa fac o re-softare la o Yamaha Tracer 900/2018 .... Ma poti ajuta ? 

Sigur ca da.  😉

geo_tng@yahoo.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TNG suna interesanta ideea de resoftare dupa ce iese tracer-ul din garantie. As avea o intrebare, daca sti cumva cat de mult influenteaza consumul? Cat de mult creste dupa resoftare? Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 59 minute, bambilici a spus:

@TNG suna interesanta ideea de resoftare dupa ce iese tracer-ul din garantie. As avea o intrebare, daca sti cumva cat de mult influenteaza consumul? Cat de mult creste dupa resoftare? Mersi.

Ca si medie consumul nu creste. MT-ul in zona de croaziera, amestecul este sarac si cea de deschidere peste 50 la suta este bogat. Asa ca prin resoftare,acolo unde este sarac se îmbogățește,si unde este bogat se saraceste. Deci este un echilibrul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, bambilici a spus:

@TNG suna interesanta ideea de resoftare dupa ce iese tracer-ul din garantie. As avea o intrebare, daca sti cumva cat de mult influenteaza consumul? Cat de mult creste dupa resoftare? Mersi.

 

Vezi ca nu te incurca cu nimic la garantie. Eu i-am facut linistit cu un an inainte de expirare garantie si no problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Are idee careva la cati km se schimba filtrul de aer ?

Scuze, am uitat sa mentionez ca ma refer la tracer 700.

In manual scrie ca filtrul de aer se schimba la 40.000 km ceea ce mi se pare enorm.

La ulei scrie ca se schimba la 10.000 km (eu schimb pe la 6000 de obicei) si filtrul de ulei la 20.000 (asa scrie in manual, eu il schimb de fiecare data).

Idei/pareri ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

raspunsul pt problema asta este relativ: Tine cont de locurile prin care circuli in primul rand: Polen, PRAF!!!, insecte, frunzaris-apoi gandeste.te daca mai adaugi si plimbari pe ploaie pt ca motorul absoarbe orice ameatecat cu aerul.

Personal, in ideea in care merg 95% pe sosea iniferent de vreme, imi permit ca sa curat filtrul (BMC-oriKN cine are) inainte devfiecare sezon- asta insemnand cca.3500-5000/an

La o masina spre ex. il schimbam anual, 15000km in medie

Asa.i ca nu costa o avere? MAXIM cat 1L de ulei? Dar si cata benzina economisesti😊nu uita asta.

Salutari!

Dar si faptul ca il schimbi asa cum ai mentionat anterior, consider ca e mai bine decat onorant, mai bine decat zic producatorii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Si-a latit cineva saua la mt-09 in partea de langa rezervor ? Ma cam freaca destul de rau intre picioare si ma gandeam sa o duc la o remodelare sau ceva :)  .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna. De ceva timp sunt interesat de acest model. Tracer 900 / GT. Zilele trecute am dat o tura (2h) cu un tracer 900 2019 varianta normala și am mers pe tot felul de drumuri. Am luat-o și pe nevasta. Motorul se comporta că o barca, adică la fiecare denivelare mai dansa de 2 ori în sus și în jos. In rest, motorul mi-a plăcut. Trage bine și sunetul e bestial că incepi sa îl chinuia puțin. Sa zicem că suspensia o reglezi ( daca îți iei gt-ul, eu nu am incercat varianta aceea deșii avea genti laterale, mi-am luat țeapă) și nu se mai balansează prin curbe sa te scoată din trasa, dar ce facem cu vântul și turbulentele? Sincer, nu mă plâng prea mult nici eu nici soția (am un naked si am mers pe el până în Germania și înapoi și n-am avut probleme și nici nu ne-am plâns, deșii trebuia să mă țin de ghidon sa nu ma las pe spate peste sotie, dar macar era ceva constant și fără turbulente) dar să fim serioși, la tracer e ceva de speeiat nu poți să îl conduci. Am mers pe autostrada 50 km și am vrut la jumatea drumului sa mă opresc sa le zic sa vina după motor și să și-l f***a. Parca aveam capul într-o mașină de spălat și turbulentele erau peste tot. Aveam intercomul dat la maxim și nu auzeam ce zicea nevasta. Sub 100km/h nu mai ai nici o problema. 

 

Voi v-ați confruntat cu așa ceva? Eram așa pornit să îl cumpăr (de aia am dus-o și pe nevasta, sa se convingă și ea) dar după test, cred că mă îndrept spre a altceva, un FJR sau altceva cu protecție la vânt. Chiar nu se poate îmbunătății cumva protectia aia la vânt cu vre-un parbriz mai mare sau ceva? Că tare mi-i drag tracer-ul asta și tot mai decepționat sunt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, adrian_biker a spus:

 

Eu am GT 2019 si nu am avut problemele de care spui cu suspensia, nici macar cu pasager. Chiar mi s-a parut mai stabila motocicleta cu pasager. Fata de versiunea standard are si alte suspensii, nu e diferenta doar faptul ca sunt reglabile. Versiunea normala nu am testat-o, dar exact de lucrurile astea cu suspensia mi s-a plans un prieten ieri, care a luat una la test drive. Eu ti-as recomanda daca dispui de bugetul necesar sa alegi versiunea gt si nu o sa regreti. Pentru mine pilotul automat si quick shifterul au fost cele care m-au facut sa optez pentru asta, restul fiind bonus sa zic asa. In legatura cu parbrizul, intr-adevar e mai horror decat ma asteptam sa fie. am citit pe net inainte sa o cumpar ca se plangea toata lumea de el dar chiar atat de insuportabil nu ma asteptam sa fie. La 1.74 cat am eu chiar si pe inaltimea maxima e degeaba. Am comandat un parbriz touring de la puig de pe amazon si astept sa ajunga. Intre timp nu am de ales decat sa folosesc dopuri de urechi ca sa nu ma aleg cu dureri de cap dupa o ora chiar si pe drumuri nationale.

 

Optiuni de parbrize sunt de la puig, mra, givi, yamaha original pt touring, powerbronze, ermax, cam de astea am auzit eu.

 

Iti recomand sa intri pe facebook pe grupul https://www.facebook.com/groups/MT09TracerOwners/ , foloseste functia de search si gasesti cam orice informatie vrei. E comunitatea mare si destul de activa.

 

Ps. Eu l-am luat fara sa fac un drive test, si in afara de parbriz nu am nimic sa-i reprosez si sunt foarte incantat de ea.

Edited by bambilici

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, bambilici a spus:

Eu am GT 2019 si nu am avut problemele de care spui cu suspensia, nici macar cu pasager. Chiar mi s-a parut mai stabila motocicleta cu pasager. Fata de versiunea standard are si alte suspensii, nu e diferenta doar faptul ca sunt reglabile. Versiunea normala nu am testat-o, dar exact de lucrurile astea cu suspensia mi s-a plans un prieten ieri, care a luat una la test drive. Eu ti-as recomanda daca dispui de bugetul necesar sa alegi versiunea gt si nu o sa regreti. Pentru mine pilotul automat si quick shifterul au fost cele care m-au facut sa optez pentru asta, restul fiind bonus sa zic asa. In legatura cu parbrizul, intr-adevar e mai horror decat ma asteptam sa fie. am citit pe net inainte sa o cumpar ca se plangea toata lumea de el dar chiar atat de insuportabil nu ma asteptam sa fie. La 1.74 cat am eu chiar si pe inaltimea maxima e degeaba. Am comandat un parbriz touring de la puig de pe amazon si astept sa ajunga. Intre timp nu am de ales decat sa folosesc dopuri de urechi ca sa nu ma aleg cu dureri de cap dupa o ora chiar si pe drumuri nationale.

 

Optiuni de parbrize sunt de la puig, mra, givi, yamaha original pt touring, powerbronze, ermax, cam de astea am auzit eu.

 

Iti recomand sa intri pe facebook pe grupul https://www.facebook.com/groups/MT09TracerOwners/ , foloseste functia de search si gasesti cam orice informatie vrei. E comunitatea mare si destul de activa.

 

Ps. Eu l-am luat fara sa fac un drive test, si in afara de parbriz nu am nimic sa-i reprosez si sunt foarte incantat de ea.

 

Mersi mult de informații. Din cate am văzut, versiunea 2019 standard, suspensiile sunt fleașcă, gen alea standard din 2015 cred. Am mers pe un drum proaspăt asfaltat dar peste posturi au uitat sa toarne asfalt, și acolo suspensia se comprima de tot și dădeam jos cu cricul central. Când îți ajunge parbrizul, te rog sa ne scrii sa vedem daca sa îmbunătățit situația. Eu oricum GT-ul vreau sa iau, daca nu pot, o sa iau versiunea 2017 modelul anterior că măcar are suspensiile reglabile, chestie pe care versiunea 2019 standard se pare că nu. 

 

Gt-ul îmi place pentru suspensiile reglabile (având în vedere cat de barca e cea standard) bordul color, și gențile laterale. Pot trăi și fără quicksifter deșii am încercat și quicksifterul de pe BMW s1000rr, r1250gs și r1250rt. Dar sunt motoare care nu se încadrează la ceea ce caut eu. Rt-ul s-ar încadra, doar pe jumătate (partea cu toringul și mersul la drum lung și protecția la vânt, dar nu și pentru oraș)

 

Tracer-ul ar fi nemaipomenit cu mai multă protecție la vânt pentru drumurile in afara orașului și a țării. Sa sperăm că o să găsim o soluție pentru vânt și turbulente. Eu am 1.80.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guys, prima generatie e smucitoare in 1 si 2 sub 4 mii la mers constant sau am prins eu una isterica (kitul de lant e nou)? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de suspensii, vezi ca, și tracerul simplu are reglaje. La ce spui tu, ca treci o denivelare și, deja dai, cu cricul central pe jos, îmi e clar ca la motoreta ta ai, suspensia reglata pe minim. Verifica singurel reglajul de, preload de pe amortizor spate, sigur e în craci. Eu am mers pe tracerul standard, model 2017 sau, 2018, și nu am avut probleme sau observații legate de suspensie. Da, parbrizul e praf. Musai, înlocuit. 

În modul cel mai agresiv, are tendința de, smuceala. Se rezolva cu ecu reflash, avem aici coleg care o poate rezolva😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 13.07.2019 la 7:27, adrian_biker a spus:

 

 

Mi-a ajuns ieri parbrizul touring de la Puig. La 1.74 cat am eu inaltime, isi face treaba ok. Pe pozitia cea mai de jos vantul loveste cam 70% din casca si se ventileaza, iar turbulentele sunt simtitor mai mici decat cu parbrizul stock. Pe pozitia cea mai inalta, pentru mine elimina tot vantul din zona pieptului si a capului. E diferenta ca de la cer la pamant, pot sa merg cu viziera deschisa la viteze de autostrada, fara sa simt deloc vant/curent sau sa imi fac griji de musculite. Uneori, in functie de cum bate vantul, mai simt turbulente minore in partea superioara a castii, care sunt generate de vantul care loveste viziera cand merg cu viziera deschisa de tot.

 

Am atasat poze cu parbrizum maxim sus, maxim jos, si comparat cu cel stock.

20190716_140438.jpg

20190716_140447.jpg

20190716_140456.jpg

20190716_140419.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Adrian M. a spus:

În modul cel mai agresiv, are tendința de, smuceala. Se rezolva cu ecu reflash, avem aici coleg care o poate rezolva😁

Daca imi raspundeai mie sa stii ca inca nu mi-au crescut ouțele indeajuns incat sa ies din B mode, am facut vreo 700 de km cu ea pana acum. Eu banuiesc ca a fost resoftata deja pt ca a venit cu evacuare full akra si (cred) filtru sport pt ca aveam un sticker sub sa cu "BMC lifetime filter, clean do not replace etc etc" Nu am ridicat rezervorul sa ma uit si stiu ca mi-ar fi dat check engine cu modificarile alea si nesoftata. Am testat mt-09 2018 si imi pare cam la acelasi nivel de smuceala, a mea e prima generatie

Edited by 9470m

Share this post


Link to post
Share on other sites

@9470m,tie îți raspundeam. Ca are filtru sport și, toba finala, nu, înseamnă că e și resoftata. Accelerația ride by wire necesita putina adaptare. Dar e cunoscut faptul ca motoreta smuceste, datorita maparii, și ca se rezolva cu ecu reflash. Eu cred ca tu nu îl ai facut. 😊

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut @TNG

adresa ta de email nu este validă !! Altă modalitate prin care te putem contacta există? 

( resoftare ! )

 

eu am Tracer ul standard 2018 

- motorul încă “smucește” la accelerație

- cu alt parbriz se rezolvă 90% din probleme

- crashbar ul motor swmotech ( inteleg de la colegii de pe fcbk ca nu protejează foarte bine motorul !!)

- șaua standard se poate rezolva după preferințe la Motovis/Ploiești

- motorul trage ca nebunul in orice situație,orice treaptă ești= non-stop zâmbetul pe meclă și te bucuri 🤟

- fără pretenții prea mari la suspensie. Se poate regla f puțin modelul 2018 dar nu așteptări prea mari

- foarte agilă in trafic in oraș/semafoare. Mergi întins fără stress,ghidon îngust ,te bagi la relaxare

- nu regret ca l-am luat,mă relaxează si îmi face plăcere să-l alerg. Un sport touring cinstit ,un motor demențial ,care de fapt este principalul atuu al acestei motociclete 

🍻

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 55 minute, berbec a spus:

- crashbar ul motor swmotech ( inteleg de la colegii de pe fcbk ca nu protejează foarte bine motorul !!)

- șaua standard se poate rezolva după preferințe la Motovis/Ploiești

Legat de crash bar-ul de la SW-Motech, nu protejeaza chiar deloc motorul. Pe grupul de facebook de Tracer chiar ieri era un utilizator care spunea ca s-a certat cu customer support de la SW-Motech si era frustrat fiindca si-a scapat motoru si i-a fost lovit capacul de pe partea stanga, si tot el a fost cel suparat cand angajatii i-au spus ca e evident ca s-a lovit, fiindca nu protejeaza capacele :)) 

 

Legat de saua standard, de pe pe tracer gt 2019 cel putin, eu nu ma pot plange. Cel mai mult pana acum am facut 350km, dar nu am avut nici un disconfort sau durere de la sa. Singurul lucru ce nu ma incanta la ea, este faptul ca pe pozitia cea mai low, saua este un pic inclinata in fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

guyz, am nevoie de ajutorul vostru (le-am scris si celor de la dual motors dar vad ca sunt usor neseriosi....raspund f greu)

in urma unei cazaturi, am raschetat partea dreapta a aparatorii care vine langa semnalizare la un MT09. ca sa fiu mai explicit, pun o poza de pe net. nu gasesc niciunde codul de culoare pentru a comanda piesa de noua, am cautat si in partea stanga a ghidonului si in dreapta, si sub sa...nicaieri. motorul meu este gri cu jante verzui/fluo zic ei...

imi stiu vinul motorului...ma puteti ajuta cumva?

 

 

yamaha-mt-yamaha-mt09-night-fluo_89461813.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chiar acum, SuzukiRf600R a spus:

 

 

Daca bine am citit pe net s-ar putea sa fie trecut codul de culoare pe undeva pe sub una dintre sei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dual e revanzator. Ia iegatura cu dealerul oficial, motodynamics, pe centura. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chiar acum, bambilici a spus:

 

Daca bine am citit pe net s-ar putea sa fie trecut codul de culoare pe undeva pe sub una dintre sei.

merci de reply dar nush daca ai citit cu atentie. 09 are o singura sa, m-am uitat pe ea (sub) si nu regasesc ceva...poate nu mai vad bine, ma mai uit o data. alte idei?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, berbec a spus:

Salut @TNG

adresa ta de email nu este validă !! Altă modalitate prin care te putem contacta există? 

( resoftare ! )

 

eu am Tracer ul standard 2018 

- motorul încă “smucește” la accelerație

- cu alt parbriz se rezolvă 90% din probleme

- crashbar ul motor swmotech ( inteleg de la colegii de pe fcbk ca nu protejează foarte bine motorul !!)

- șaua standard se poate rezolva după preferințe la Motovis/Ploiești

- motorul trage ca nebunul in orice situație,orice treaptă ești= non-stop zâmbetul pe meclă și te bucuri 🤟

- fără pretenții prea mari la suspensie. Se poate regla f puțin modelul 2018 dar nu așteptări prea mari

- foarte agilă in trafic in oraș/semafoare. Mergi întins fără stress,ghidon îngust ,te bagi la relaxare

- nu regret ca l-am luat,mă relaxează si îmi face plăcere să-l alerg. Un sport touring cinstit ,un motor demențial ,care de fapt este principalul atuu al acestei motociclete 

🍻

 

geo_tng@yahoo.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 33 minute, TNG a spus:

geo_tng@yahoo.com

 

CC78EBA7-0525-47BB-BFF3-476E0E650B39.jpeg

00BE997F-0F6C-45B8-A08E-D94FF8759247.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 29 minute, berbec a spus:

 

CC78EBA7-0525-47BB-BFF3-476E0E650B39.jpeg

00BE997F-0F6C-45B8-A08E-D94FF8759247.jpeg

trimite oricum :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, Adrian M. a spus:

Legat de suspensii, vezi ca, și tracerul simplu are reglaje. La ce spui tu, ca treci o denivelare și, deja dai, cu cricul central pe jos, îmi e clar ca la motoreta ta ai, suspensia reglata pe minim. Verifica singurel reglajul de, preload de pe amortizor spate, sigur e în craci. Eu am mers pe tracerul standard, model 2017 sau, 2018, și nu am avut probleme sau observații legate de suspensie.

 

Mersi frumos de răspuns. Nu vreau sa te contrazic, dar după ce m-am dat jos, m-am uitat sa vad daca este ceva setare pentru spate, și cel de la Yamaha mi-a spus că n-are nimic. Normal e așa cum zici tu să aibă, cam toate au, și a mea din 2008 are. Posibil ca gen 2017-2018 (non facelift sa zicem așa) să aibă suspensiile îmbunătățire. Am auzit că la generația aia de motoare, standard, furca fata vine cu reglaje full, și pe spate la fel. Generația standard facelift 2019 sa zicem așa, e la același nivel cu generația 2015, fara reglaje. Acuma, sigur sigur nu știu, doar din auzite și citite postat de către alții. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...