Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 407
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 12.09.2020 la 21:57, Alinache a spus:

Salutare tuturor! A mers cineva pe mobra asta (Tenere 700/T7) cu pasager la drum mai lung? Mă tot gândesc  să  fac turul Mării Negre peste vreo 2-3 ani...  

 

mers 3000 de km in vreo 11 zile in vara, cu pasagera si bagaje, din care cam 1000 de km in afara asfaltului

merge, nici o problema

mai ingrijorat as fi de gloante pe alocuri pe traseul tau, nici abkhazia si nici donetsk nu sunt foarte prietenoase momentan

 

ar conta totusi si ce fel de drum o sa ai, daca e doar asfalt nu prea are sens

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, prafrau a spus:

 

mers 3000 de km in vreo 11 zile in vara, cu pasagera si bagaje, din care cam 1000 de km in afara asfaltului

merge, nici o problema

mai ingrijorat as fi de gloante pe alocuri pe traseul tau, nici abkhazia si nici donetsk nu sunt foarte prietenoase momentan

 

ar conta totusi si ce fel de drum o sa ai, daca e doar asfalt nu prea are sens

Din Odessa până în Batumi mergem pe mare! 

Ar mai fi si varianta sa ocolim Marea Azov si sa trecem in Georgia pe "military road ", dar ocolim cam mult pentru prea puțin ( cred eu)! 

 

In Georgia sunt ceva drumuri fără asfalt pe care vreau sa le fac, si Armenia este recunoscută pentru drumurile sparte! 

 

Mulțumesc mult!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Alinache a spus:

Ar mai fi si varianta sa ocolim Marea Azov si sa trecem in Georgia pe "military road ", dar ocolim cam mult pentru prea puțin ( cred eu)! 

 

In Georgia sunt ceva drumuri fără asfalt pe care vreau sa le fac, si Armenia este recunoscută pentru drumurile sparte! 

 

am luat ferry-ul ala acum cativa ani, a intarziat o zi (a plecat la timp, a stat o zi in afara portului), mi-as face planuri flexibile

bine, din ce am auzit de granita cu rusia, tot cam asa s-ar misca

in rest, da, drumuri bune prin munti, frumos

 

tenere700 mi se pare o alegere foarte buna pentru mers pe acolo cu pasager

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a modificat cineva șeile la meșteri de felul Motovis?

Rog poze mai multe și impresii!😁

La 09.07.2020 la 18:04, prafrau a spus:

 

din ce vad pe olx, tenere e 10k (la fel si 790s), 790r e 11k

pacat, fiindca tenere arata mult mai bine

atat ca pretul dat de tine pt tenere are TVA, iar cel de KTM nu are 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Vizitator _Raul_
La 12.09.2020 la 21:57, Alinache a spus:

Salutare tuturor! A mers cineva pe mobra asta (Tenere 700/T7) cu pasager la drum mai lung? Mă tot gândesc  să  fac turul Mării Negre peste vreo 2-3 ani...  

 

Eu zic sa te razgandesti. 

Sau sa upgradezi radical suspenia, franele si saua. 

 

Are un motor si o cutie geniale, dar in rest a ramas in anii 90 din toate punctele de vedere. 

Ca toate modelele Yamaha 2020 calarite de mine (amandoua Tracerurile, FJR, Niken).

 

Singura motocicleta mai rea decat Tenere este Niken (o ineptie pentru omorat necunoscatori).

Saua de Tenere a fost mai rea decat Kawasaki Z 900 si Z H2.

Mers cate o zi intreaga, non-stop, de la 8 dimineata la 7 seara, cam 4-500 de km pe toate modelele de mai sus, pe toate tipurile de sosele (nu ma intereseaza Tenere in off; pentru mine off-ul incepe de la 450 in jos).

Pasagerul se sprijina pe plastice. Pe mine m-a rupt. Saua este la fel de proasta ca cea de pe 3AJ-ul meu. Numai ca 3AJ-ul este fabricat in 1989. 

Singura parte buna este ca pe bani tai poti sa razi (de ea) cu lacrimi. Si am ras toata ziua, dar nu era rasul meu stas. 

 

Nu funny cand iti intra suspensia intr-un dans bizar (franare brusca la intrare pe autostrada, soferi indecisi/speriati, chestii din astea de viata reala, nu din reviste), vezi ca nu iti tin trasa jugurile si cadrul si in momentul ala iti aduce aminte cat de religios esti si cum stii toti sfintii din calendar. 

Pe banii mei eu prefer sa mor altfel.

Numai pentru faza asta si merita aruncata in sant la cat costa. 

 

Daca ar fi costat 7000 de euro poate ca ar fi fost blast total. In Romania, unde si aia nu avem autostrazi. 

Inteleg ca inflatia a scumpit totul cam cu 25% (adica observ asta la toata obiectele ce ma intereseaza), dar Tenerele nou a avut pretul asta de la bun inceput. 

 

Pentru cei care ma stiu de troll - dap, I am one and me like it, dar randurile de mai sus sunt pline de sinceritate, nu sunt trolleala. 

 

Pe de alta parte, dragostea inca face minuni. 

Garantat vor exista oameni care o vor gasi ideala pentru ce fac ei si o vor upgrada pe masura. 

Pentru ingineri si cei lipsiti de suflet, cautati mai departe. Sau asteptati discounturi majore.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.10.2020 la 12:33, _Raul_ a spus:

 

Eu zic sa te razgandesti. 

Sau sa upgradezi radical suspenia, franele si saua. 

 

Are un motor si o cutie geniale, dar in rest a ramas in anii 90 din toate punctele de vedere. 

Ca toate modelele Yamaha 2020 calarite de mine (amandoua Tracerurile, FJR, Niken).

 

Singura motocicleta mai rea decat Tenere este Niken (o ineptie pentru omorat necunoscatori).

Saua de Tenere a fost mai rea decat Kawasaki Z 900 si Z H2.

Mers cate o zi intreaga, non-stop, de la 8 dimineata la 7 seara, cam 4-500 de km pe toate modelele de mai sus, pe toate tipurile de sosele (nu ma intereseaza Tenere in off; pentru mine off-ul incepe de la 450 in jos).

Pasagerul se sprijina pe plastice. Pe mine m-a rupt. Saua este la fel de proasta ca cea de pe 3AJ-ul meu. Numai ca 3AJ-ul este fabricat in 1989. 

Singura parte buna este ca pe bani tai poti sa razi (de ea) cu lacrimi. Si am ras toata ziua, dar nu era rasul meu stas. 

 

Nu funny cand iti intra suspensia intr-un dans bizar (franare brusca la intrare pe autostrada, soferi indecisi/speriati, chestii din astea de viata reala, nu din reviste), vezi ca nu iti tin trasa jugurile si cadrul si in momentul ala iti aduce aminte cat de religios esti si cum stii toti sfintii din calendar. 

Pe banii mei eu prefer sa mor altfel.

Numai pentru faza asta si merita aruncata in sant la cat costa. 

 

Daca ar fi costat 7000 de euro poate ca ar fi fost blast total. In Romania, unde si aia nu avem autostrazi. 

Inteleg ca inflatia a scumpit totul cam cu 25% (adica observ asta la toata obiectele ce ma intereseaza), dar Tenerele nou a avut pretul asta de la bun inceput. 

 

Pentru cei care ma stiu de troll - dap, I am one and me like it, dar randurile de mai sus sunt pline de sinceritate, nu sunt trolleala. 

 

Pe de alta parte, dragostea inca face minuni. 

Garantat vor exista oameni care o vor gasi ideala pentru ce fac ei si o vor upgrada pe masura. 

Pentru ingineri si cei lipsiti de suflet, cautati mai departe. Sau asteptati discounturi majore.

 

pe față am dat compresion si rebound, 5 clickuri peste setarea standard si schimbarea este considerabila. In garaj am deja cele 3 arcuri care au costat 200 euro si sunt făcute pentru greutatea mea. Deocamdată mai butonez la cele 5 setări de la amortizoare. Alea antice de care zici. Zici de parcă esti in echipa de proiectare de la WP pt ktm 790 😁

interesante imi par barele Camel de fixare a bordului. Cam scumpe, dar cred că merită. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 ore, yuk a spus:

pe față am dat compresion si rebound, 5 clickuri peste setarea standard si schimbarea este considerabila. In garaj am deja cele 3 arcuri care au costat 200 euro si sunt făcute pentru greutatea mea. Deocamdată mai butonez la cele 5 setări de la amortizoare. Alea antice de care zici. Zici de parcă esti in echipa de proiectare de la WP pt ktm 790 😁

interesante imi par barele Camel de fixare a bordului. Cam scumpe, dar cred că merită. 

 

WTF...

Am scris si am sters, mutat pe comp, samd, samd, materialul de mai sus de vreo 2 ori. Nu mergea nici forumul bine.

Bagam mana in foc ca nu l-am postat pe net, fiindca vroiam sa las noaptea sa treaca si sa trec din nou peste el a doua zi si sa postez mei pertinent, obiectiv, echilibrat, matur (whatever, se intelege, sa fiu un om  mai bun 😄). 

Cand oi avea timp (mama, cum suna) poate revin cu za postarea completa si cat de obiectiva posibila.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, _Raul_ a spus:

 

WTF...

Am scris si am sters, mutat pe comp, samd, samd, materialul de mai sus de vreo 2 ori. Nu mergea nici forumul bine.

Bagam mana in foc ca nu l-am postat pe net, fiindca vroiam sa las noaptea sa treaca si sa trec din nou peste el a doua zi si sa postez mei pertinent, obiectiv, echilibrat, matur (whatever, se intelege, sa fiu un om  mai bun 😄). 

Cand oi avea timp (mama, cum suna) poate revin cu za postarea completa si cat de obiectiva posibila.

 

 

 

 

stai liniștit! că și eu am mai postat când eram beat și a 2a zi nici eu nu eram de acord cu ce citeam pe acolo 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 1 oră, yuk a spus:

stai liniștit! că și eu am mai postat când eram beat și a 2a zi nici eu nu eram de acord cu ce citeam pe acolo 😁

 

Stii ce se zice despre presupuneri, nu?

Assumptions - the mother of all fuck ups.

 

 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

m-am dat pe munte, am sărit prin toți bolovanii și nu am simțit nevoia sa schimb nimic la suspensie. Pe dig, pe macadam ff bun am mers cu 150 kmh la a 2a ieșire (164 pe ceas), in locul in care cu ktm690 curajul meu s-a terminat la 140 kmh. Presupun ca instinctul de autoconservare.

sunetul tobei Mivv oval carbon, http://www.youtube.com/shorts/JxPErDQt_0A

Editat de yuk
complectare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
La 28.11.2020 la 21:42, yuk a spus:

m-am dat pe munte, am sărit prin toți bolovanii și nu am simțit nevoia sa schimb nimic la suspensie. Pe dig, pe macadam ff bun am mers cu 150 kmh la a 2a ieșire (164 pe ceas), in locul in care cu ktm690 curajul meu s-a terminat la 140 kmh. Presupun ca instinctul de autoconservare.

sunetul tobei Mivv oval carbon, http://www.youtube.com/shorts/JxPErDQt_0A

deși aveam arcurile din noiembrie, azi mi le-a montat mecanicul. Numai 1 km am făcut până acasă, dar par ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Vizitator AdrianB1

Am urmarit ce au spus pe Youtube cateva duzini de oameni cu T7 si nimeni inca nu s-a plans de probleme tehnice. Nu se stie cum rezista in timp, dar pana la 15.000km cat aveau vreo cativa nu au fost probleme de fiabilitate. Eu inca sunt in dubii intre T7 si Honda CFR300L, daca primesc o prima sa acopere diferenta iau T7, daca nu o iau merg pe Honda, pana atunci tot vad ce mai zice lumea despre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura chestie majora este ca daca o scapi pe partea cu toba, se indoaie prinderea acesteia, care e sudata pe cadru si daca te duci la casco cu ea o considera dauna totala pentru ca e indoit cadrul, dar nu stiu daca e valabil si la noi in tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu mai stiu, dar asta nu are subcadru? Stiu ca a fost indoit la motocicleta mea (FZ6) si a costat o gramada, dar mult mai putin decat un cadru complet (si a fost platit integral de RCA, fara comentarii).

 

Am vazut ca exista kit de schimbare a prinderii tobei in alte puncte, evita complet problema respectiva dar costa cateva sute de euro. Poate in 2022 o sa schimbe asta direct din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am vazut si eu azi prinderea aia, e chiar dubioasa, mai ales prin faptul ca e lunga si mult iesita in afara. Ar putea sa se indoaie destul de usor, intr-adevar.

Pe de alta parte, cum sa pui, frate Akra fara silencer detasabil pe varianta Rally?! Pe bune?! Ca sa nu mai spun ca in pozele importatorului apare pe Rally alta varianta de Akra, Titanium sau asa ceva cu cap de carbon iar ea de fapt vine cu inox simplu.

M-am dat azi un pic pe ea si:

* pus cu pingeaua pe scarita, piciorul drept al pasagerului se sprijina cu calcaiul pe toba oricum l-ai tine.

* scutul ala rally are niste suduri de toata jena, strambe, aiurea...

* oglinzile sunt degaba, daca chiar ai de gand sa te uiti in ele trebuie neaparat schimbate

 * varianta rally e doar rally, nu e touring niciun pic. Centrul de greutate al pilotului e impins atat de sus, incat te cam rogi de ea sa plonjeze in viraje pe sosea. Cu un topcase si un tankbag ar fi tragica situatia.

* nu e mobra de mers zi de zi la munca. Printre altele nu prea se poate merge vara fara cizme, piciorul drept al pilotului se sprijina direct pe motor care are acolo o protectie, insuficienta azi la 45 de grade la soare.

* dspr motor si frane numai de bine, desi n-am putut sa-i dau cat poate, fiind in rodaj, deci limitat pe la 6000 rpm (nu tehnic, doar recomandarea dealerului pe care am incercat sa o respect, oricat de greu mi-a fost)

* saua rally e si inalta si tare, adica exact cum e mai rau pentru mine la 1.70. Noroc ca sunt obisnuit cu un singur picior jos la semafor.

* tft-ul ala am inteles ca vrea sa arate ca un roadbook, dar e mahnit rau

* mansoanele rally sunt marfa, iti protejeaza bataturile de pe pernutele de sub degete, dar au un grip la primele falange senzational

* sa faci varianta rally fara sa dai si aripa aia suspendata sub jug mi se pare de porc. Pana si F650 gs venea acum 20 de ani cu ambele aripi...

* scaritele pasagerului n-au suruburi de fixare la cauciucuri, impresia a fost ca daca le dai jos nu prea poti sa le mai pui la loc

 

Una peste alta n-as da banii pe rally niciodata. In cazul meu, juma de buletin, varianta stoc cu saua cea mai joasa si Akra ala corect cu silencer detasabil si atat. Poate as mai pune mansoanele rally si grila de radiator metalica. La 11.000 cu echiparea asta mi se pare mult mai ok decat sa dau 13.000 pe Rally cu o gramada de chestii aiurea sau chiar naspa.

Peste ceva vreme, cand exemplarul in cauza va depasi mia de km de rodaj o sa dau o tura mai lunga si osa ma hotarasc daca mobra asta imi place sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta rally nu e o varianta in adevaratul sens al cuvantului. Adica e doar o culoare si accesorii din catalogul de fabrica, care in experienta mea sunt de obicei prea scumpe pentru cat de bune sunt. Adica daca vrei chestii performante gasesti la producatorii de aftermarket, nu in catalogul producatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...