Sari la conținut

Toba vs Hard Case


Postări Recomandate

Salutare,

 

De curand am achizitionat un Kawasaki Z1000SX echipat printre altele si cu tobe aftermarket Hurric Pro 2.

 

Toate bune si frumoase, pana cand am montat hard case-urile originale pe ea.

Tobele se termina la vreo 2mm de coltul case-urilor.

 

TLFzFkUl.jpg

GFOSZdIl.jpg

gbrW9fCl.jpg

OYbIzSvl.jpg

 

Dupa un drum de vreo 30 de minute, coltul case-ului se incinsese bine - nu atat cat sa nu pot pune mana pe el, dar oricum.

 

Intrebarea mea este: am ce sa-i fac, astfel incat la un drum lung sa nu risc sa se topeasca (sau mai rau)?

N-as vrea sa pun toba stock... e mare, grea si nu se aude la fel de frumos.

 

Multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne-ar ajuta la datul cu parerea 2 poze importante, prinderea tobei la suportul de scarita si prinderea cu toba intermediara.

cum vad eu din pozele astea, la ghiceala ai putea sa pui o tabla intermediar care sa coboare toba mai jos, daca se poate roti fata toba intermediara

 

sa zicem lina X este directia din fata in spate, Y este planul vertical iar Z este cel perpedincular pe X si Y in acelasi timp

pe tine te intereseaza sa duci capatul tobei mai jos pe planul Y prin rotire fata de linia Z

 

daca nu intelegi iti fac un desen ca si mie mi-e greu sa ma exprim :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din poze, orice ai pune va umple golul minuscul dintre cutie si toba si va face contact cu toba. Poate sa fie si mama termorezistentului, in contact direct cu toba se va incalzi si iti va topi cutia. Singura solutie, cred, e sa indoi ceva :) toba, cotul de prindere al tobei, daca are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca desfaci toba din prinderea de pe scarita, in mod sigur iti va permite sa o lasi o idee mai jos, macar 0.5-1cm. Si gasesti o bucatica/placuta de metal, date 2 gauri in ea, a.i. sa prelungesti urechea de prindere a tobei.

Asta plus o folie de izolatie din Aluminiu pe fundul topcase--ului si nu ar trebui sa mai ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arunca mizeriile alea de tevi in iades si pune toba pe care a gandit-o constructorul.

N-am sa inteleg niciodata nevoia de zgomot inutil.

Daca pui coburii, insemna ca vrei sa mergi cu ea in afara orasului, deci o plimbare mai lunga. Nu crezi ca zgomotul unei tobe sport este deranjant, pe termen lung? Tobele astea sunt prostii de trezit vecinii si impresionat pustanii pe bulevard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri!

 

@Cap0ne: ai dreptate, partial - daca desfac prinderea de la scarita, toba poate "aluneca" 2-3 mm in jos, ceea ce ar duce si varful 4-5 mm mai jos.

insa nu suficient ca si gaura de prindere de pe toba sa coboare complet fata de gaura de la scarita, in asa fel incat sa pot pune o placuta de metal care sa le uneasca.

eventual as putea largi un pic gaura din prinderea de pe toba, in partea de sus, dar atunci trebuie sa fiu atent sa nu aiba joc

 

 

@textex: tobele nu sunt foarte zgomotoase, daca n-o turezi in draci

iar la drum lung eu merg cu dopuri de urechi - oricum vantul face cel putin tot atata zarva ca si motorul.

 

 

@cozmino: poza pusa de tine este de la un model 2014+, cand au schimbat designul case-urilor, precum si mecanismul de prindere. Eu am un 2011.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu rezolvi nimic cu 4-5 mm. Acolo este temperatura mare si iti va topi case ul instant.

Modificare este destul de complicata si trebuie facuta de catre unii profi care fac doar asta. Eu o vad numai taind din cotul dintre cat si finala, lucru care duce la scurtarea ansamblului, lasandu-l mai jos (ca in poza atasata). S-ar putea repozitiona si din locul unde intra in cat si modificarea prinderilor. La moto ti-o pot rezolva cei care modifica custom, dar nu stiu pe niciunul.

Incearca sa mergi cu motorul la un garaj care modifica tobe auto, la prima motocicleta mi-am facut tobele cap coada la Borla. Stiu pe unii pe soseaua Stefanesti, mai cauta si tu pe google si suna la ei.

 

PS; Oricum, desi sunt dedicate modelului, tobele alea fac un unghi fata de codita, daca vor fi modificate cum sugerez vor veni mai pe linia coditei.

OYbIzSvl.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soluția cu cele mai puține bătăi de cap mi se pare schimbarea finalei. Vezi exact ce model este a ta, vezi pe ce motociclete să mai potrivește (Z1000 de exemplu) și pune-o la vânzare. Apoi pentru tine îți iei o altă finală, cu un traseu mai puțin extrem.

 

Ai de unde alege, sunt mulți care fac.

 

- Akrapovič:

 

Z1000%20MEGAPHONE.jpg akrapovic-street-legal-slip-on-exhaust-k

 

- Vance & Hines:

 

424124121243517_2.jpg

 

- Arrow:

 

71785PK_2_Juego-escapes-titanio-Arrow-Wo

 

...Asta după o căutare succintă pe google. Sunt sigur că se găsesc mult mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mare ca nu se potriveste evacuarea..dar nimeni nu ia in calcul ca de la tevile alea amestecul carburant,sa dereglat cu draci...

...da, da' arată frumos și sună viril!

Restu' nu mai contează!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mare ca nu se potriveste evacuarea..dar nimeni nu ia in calcul ca de la tevile alea amestecul carburant,sa dereglat cu draci...

 

in cazul acesta nu ar trebui sa existe niste efecte vizibile, audibile, ... mirosibile?

de genul, idle aiurea, raspuns ezitant la acceleratie, pocnituri multe pe decelerare, miros de combustibil nears, depuneri pe bujii etc.?

ma apropii de 1000 km cu motoreta si inca n-am observat nimic de genul acesta.

ar trebui sa mai fiu atent si la altceva?

 

tobele sunt slip-on (restul evacuarii e originala) iar filtrul de aer e Champion - nu-i vreun "high flow" sau mai stiu eu ce

Editat de neaorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea moto de generatie noua merg destul de sarac la amwstec sa respecte normele de poluare. Din ce am vazut pana acum,o data cu modificarea evacuari fata de stok,amestecul se saraceste si mai mult.

Cu cat evacuarea este mai permisiva,si mai scurta,cu atat mai mult se accentueaza fenomenul.

Amwstecul foarte sarac nu este foarte sanatos pentru motor,explicatii poti gasi pe net destule.

Poti face un test simplu..dupa ce ai iesit la un drum,inainte sa ajungi acasa opreste motorul din mers,fara sa-l lasi la relanti,si scoate bujiile.

Daca le vei gasi albe( detalii pe net cu arata o bujie cu amestec sarac)...asta este o dovada a ceea ce am spus mai sus.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mare ca nu se potriveste evacuarea..dar nimeni nu ia in calcul ca de la tevile alea amestecul carburant,sa dereglat cu draci...

 

Ma indoiesc ca unda sonica negativa (cele pozitive sunt slabe pe designul asta de evacuare) influenteaza in vreun fel amestecul. Unde mai pui ca, nu e demontat colectorul central (catalizatorul) ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde mai pui ca o avea si sonda lambda, care e inainte de tevile alea....

 

Sigur este si inchide bucla pe ciclul de injectie.

 

observatia lui Geo e pertinenta, legat de amestecul stoc. valabila si la auto

Totusi, nu sunt de parere ca e atat de dezastruos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De regula eu nu vorbesc "din auzite"

afirmatia mea se bazeaza pe date.

Asa ca,atunci cand logezi un AFR de peste 16.0 eu pot spune ca este un amestec foarte sarac.

Dar fiecare este liber sa faca ce vrea cu motorului lui🤗

» Post actualizat in 01 Aug 2018 04:25

 

unde mai pui ca o avea si sonda lambda, care e inainte de tevile alea....

Sonda pe care o are este narow band o sonda destul de inceara si limitata in reactii..in plus prin tevile scurte este foarte aproape de mediul exterior. Cine stie ce se intampla in aceste cazuri o sa inteleaga despre ce vorbesc.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asa ca,atunci cand logezi un AFR de peste 16.0 eu pot spune ca este un amestec foarte sarac.

 

daca zici si unde ai facut logg-ing esti 100% corect

» Post actualizat in 01 Aug 2018 08:34

Bosch (probabil si alti producatori de ECM+FIS) declara ca intre 16.2:1 si 17.6:1 este max fuel economy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logul de AFR este facut in 70/80Km cu DN1 si Autostrada A3,asta inseamna aproape toata plaja de functionare..de la deschidere constanta de acceleratie(croaziera) la deschideri de 100%TPS pe toate treptele de viteza.

Deci eu zic ca sunt,si am fost mereu corect🤗

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

"Bosch (probabil si alti producatori de ECM+FIS) declara ca intre 16.2:1 si 17.6:1 este max fuel economy"

 

eu sincer nici pe IAP nu concep asa ceva

» Post actualizat in 01 Aug 2018 11:14

parerea mea e sa dai toba jos toba ,o pui la vanzare, pui stock`ul si cumperi alta aftermarket care se potriveste cu hardcase`ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logul de AFR este facut in 70/80Km cu DN1 si Autostrada A3,asta inseamna aproape toata plaja de functionare..de la deschidere constanta de acceleratie(croaziera) la deschideri de 100%TPS pe toate treptele de viteza.

Deci eu zic ca sunt,si am fost mereu corect

 

Cred ca nu am fost specific.

Ai un singur port de citire O2?

» Post actualizat in 01 Aug 2018 11:27

"Bosch (probabil si alti producatori de ECM+FIS) declara ca intre 16.2:1 si 17.6:1 este max fuel economy"

 

eu sincer nici pe IAP nu concep asa ceva

Du-te sa le dai mucu. O sa-ti multumeasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...