dedant68 Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Astazi, 17.09.2018, in jur de ora 15:00, Florin a decedat la spitalul municipal din Targoviste. In jur de ora 12:00 Florin Grigorescu a fost accidentat grav la apox. 800 m de casa parintilor din comuna Voinesti, jud.Dambovita. Conducatorul auto vireaza stanga pentru a intra in curtea personala. Motociclistul circula din sens opus, se deplasa catre Bucuresti unde locuia si unde avea si locul de munca. Lucra in domeniul IT, un baiat foarte pasionat pentru munca lui si cu multe calitati. NU I S-A ACORDAT PRIORITATE MOTOCICLISTULUI!! Impactul este nimicitor. La ora 13:30 am fost la spital, baiatul era stabil, dar sub controlul aparatelor. Dupa cateva ora a incetat din viata! Am parcurs mii de km impreuna prin tara, ultimul traseu l-am facut intre 17-19 august anul acesta, dar viata lui se stinge la numai 31 de ani, nevinovat si la 800m de casa parinteasca. Dumnezeu sa te odihneasca in pace, suflet bun! Florin, nu te voi uita niciodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Foarte trist. RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Dumnezeu sa il odihneasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Off.. se rupe inima in mine cand vad oameni ce se sting desi aveau toata viata inainte!Si nevinovat... Dumnezeu sa il odhneasca in pace!P.S.: ar fi aparut un articol in care scria ca motociclistul si cel care l-a accident, erau prieteni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 17, 2018 Autor Share Postat Septembrie 17, 2018 800m intre casele lor, practic se cunosteau "de o viata". Soferul invoca faptul ca nu a vazut motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 pff . RIP. Cum mortii masii sa nu vezi motocicleta din sens opus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CreB0 Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Daca nu te uiti dupa motocicleta sau bicicleta nu le vezi. Problema cea mai grava e ca soferii nici nu se gandesc ca ar circula pe drum si altceva decat masini asa ca nu se mai uita dupa alte vehicole. A trecut masina si nu mai vad in spatele ei o silueta de masina sau 2 faruri aprinse una langa alta inseamna ca nu mai vine nimic.... Daca ar fi invatati din scoala sa se uite si dupa alte vehicole nu doar masini sau camioane si daca ar fi putin respect fata de toti participantii la trafic ar fi alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Dupa ce $$%#@!"^&&£¥₩€€$@ sa se uite ieri pe Buc-Pitesti a intrat o domna de pe bretea,fara sa se uite o klipaaaa, am reusit sa o evit dar vreau sa vina un tir data viitoare, alta scria mesaje in giratoriu, fara sa ridice capul din telefon, altul iese cu masina din curtecu spatele dirrct in contrasens, cum sa vada o motocicleta daca ei nu vad tirul, trenul, pacat de baiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 RIP... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Daca nu te uiti dupa motocicleta sau bicicleta nu le vezi. Problema cea mai grava e ca soferii nici nu se gandesc ca ar circula pe drum si altceva decat masini asa ca nu se mai uita dupa alte vehicole. A trecut masina si nu mai vad in spatele ei o silueta de masina sau 2 faruri aprinse una langa alta inseamna ca nu mai vine nimic.... Daca ar fi invatati din scoala sa se uite si dupa alte vehicole nu doar masini sau camioane si daca ar fi putin respect fata de toti participantii la trafic ar fi alta poveste. Postez aici in calitate de sofer ca si meserie si in calitate de motociclist ca si pasiune. Chestia cu vazutul este cu dus-intors.....de ce spun asta... Legea spune clar la motociclisti sa fie farul aprins si ziua tot timpul...dar am vazut motococlisti fara nimic aprins,eu personal circul ziua cu faza lunga. Am facut teste in trafic si faza scurta nu se vede ziua,atat de patrunzator incat sa fii remarcat ca fiind pe doua roti.....cu cea lunga este altceva... Unii vor zice ca deranjeaza chiar si ziua,ma bucur ca da,inseamna ca ma vazut daca e deranjat... Daca moto sta in spatele unei masini ,dupa care o depaseste in viteza cel din sens opus nu are timp sa reactioneze daca facea stanga sau intra in drumul principal si isi facuse calculele fata de masina care venea,nu de motociclistul care a tasnit din spatele ei. Majoritatea suntem si cond.auto si stim ca trebuie sa ne "bagam"in trafic pt ca nu poti sta la nesfarsit pana se termina o coloana de km.... Viteza....este o alta mare problema. Majoritatea celor cu auto isi fac calculele unei manevre fata de celalante vehicule,ca si cum acestea ar circula cu viteza legala,max+10,20 km/h..nu mai mult. Traficul este foarte aglomerat,masinile parcate sunt puse de multe ori foarte prost si incurca vizibilitatea.... Exemplele pot continua...... Deci in concluzie trebuie sa ne pazim noi pielea,sa cascam ochii bine,sa anticipam manevrele celorlanti ca si cum am fi invizibili..... Ce am spus mai sus sunt testate de mine in multi km pe moto si foarte multi pe auto.....numai pe drumurile tarii noastre.. Dumnezeu sa il odihneasca pe baiat. » Post actualizat in 17 Sep 2018 18:36 Dupa ce $$%#@!"^&&£¥₩€€$@ sa se uite ieri pe Buc-Pitesti a intrat o domna de pe bretea,fara sa se uite o klipaaaa, am reusit sa o evit dar vreau sa vina un tir data viitoare, alta scria mesaje in giratoriu, fara sa ridice capul din telefon, altul iese cu masina din curtecu spatele dirrct in contrasens, cum sa vada o motocicleta daca ei nu vad tirul, trenul, pacat de baiat. De acum inainte cand esti pe autostrada sau ap.de giratoriu sa iti aduci aminte de fazele astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 17, 2018 Autor Share Postat Septembrie 17, 2018 Pe asfalt nu este nici 2mm "pata de frana", practic masina a intrat in fata motociclistului fara ca acesta macar sa atinga frana ! Biker-ul circula relax in ideea ca masina era oprita langa ax si ii acorda prioritate sau ca se pregatea de viraj stanga si ii va acorda prioritate. Nu am date din care sa rezulte ca soferul semnalizase stanga si manevra soferului ar fi fost vazuta de catre motociclist. Cand am ajuns la locul accidentului semnalizarea nu functiona! Motocicleta la pornire intra pe comanda faza scurta, baiatul purta echipament vizibil( combinatie de culori vii), casca bicolor, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Combinația fatală dintre "am timp să virez" și "las că mă vede, deși nu merg chiar încet". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Biker-ul circula relax Stiu ca masinile astea noi se fac praf din nimica toata pt e disipa energia, dar, să-mi fie cu iertare, masina aia nu prea cred ca a fost lovita "relax". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 (editat) avand in vedere ca motocicleta a ramas acolo, nu cred ca avea nici viteza luminii....hai sa nu ne mai dam cu parerea, ca nu suntem tocmai in masura. Am patit exact acelasi fenomen, eu cu bicla, el cu duba. Eu nu aveam mai mult de 25km/h. Am scapat doar cu dureri de genunchi si ceva dureri la spate.....norocul meu a fost ca am avut timp sa virez spre stanga intrand in lateral si nu frontal, cumva tangential. Daca intram in bot, cu siguranta nu plecam pe picioare de acolo. Individul nu intra in curte cu 0km, deci vitezele se cam aduna. Acelasi raspuns imbecil: "nu te-am vazut", dar virajul a fost facut brusc, fara semnal sau avertisment. Circuland normal din sens opus, nu aveam cum sa anticipez absolut nimic..... Saracul, nu a avut nici o sansa care sa tina de el. Asta este un exemplu clar de cum poti sa mori fara vina si mai important, fara sa ai sansa de a reactiona. Sunt 100% convins ca ghelbanul nu a semnalizat!! Editat Septembrie 17, 2018 de sivi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Am gasit 2 articole unde scrie ca erau prieteni... Ce poti sa spui familiei omului pe care l-ai omorat .... ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 @sivi:am scris eu ca mergea blana sau iti place sa exagerezi in general? Asta e una. Zici ca nu avem de unde sa stim detalii, dar tu stii sigur ca viteza era care era si ca cel cu auto nu a semnalizat. Serios? Si ultima:nu prea ai fost la orele de fizica. Corect? Vitezele in cazul unui accident frontal nu se aduna. Iti las link cu explicații. » Post actualizat in 17 Sep 2018 20:48 » Post actualizat in 17 Sep 2018 20:49 Pacat de baiat oricum, indiferent ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Doamne ce urat...RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 ............... Biker-ul circula relax ............... uite colegu, eu nu vreau sa supar pe nimeni, dar la cum arata mobra, e facuta acordeon, janta rupta de pe tambur, impactul a fost mult mai mare decat la o ciocnire intre doua vehicule care circulau relax.... doara stii tu E=mc2 ..... Dumnezeu sa-l odihneasca, fapta-i consumata, pacat ca a platit pretul suprem.... dar dpmdv riderul sigur avea mult peste limita legala, nu vreau sa apar conservarul, si el a gresit grosolan, dar si acest caz in care se da cu RIP e cam culpa comuna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 @sivi:am scris eu ca mergea blana sau iti place sa exagerezi in general? Asta e una. Zici ca nu avem de unde sa stim detalii, dar tu stii sigur ca viteza era care era si ca cel cu auto nu a semnalizat. Serios? Si ultima:nu prea ai fost la orele de fizica. Corect? Vitezele in cazul unui accident frontal nu se aduna. Iti las link cu explicații. vezi ca mai sus colegul zice de ce a patit el cu bicla si duba.. asa ca sari in sus degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Ca sa te vada trebuie sa se uite constient, nu "sa bifese" ca s-a uitat. Urat accident, mai ales ca erau si prieteni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 vezi ca mai sus colegul zice de ce a patit el cu bicla si duba.. asa ca sari in sus degeaba. Patania lui e punct de referinta sau cum? De unde apareti oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Si ultima:nu prea ai fost la orele de fizica. Corect? Vitezele in cazul unui accident frontal nu se aduna. Iti las link cu explicații.. In cazul moto (300 kg) vs auto (2000 kg) descrierea e mai aproape de "se aduna" decat de "e tot una". Si din nou, lumea cand zice ca se aduna se refera la situatia accidentului frontal vs lovirii unei masini parcate, nu lovirii a 70 tone de beton. RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 In cazul moto (300 kg) vs auto (2000 kg) descrierea e mai aproape de "se aduna" decat de "e tot una". Si din nou, lumea cand zice ca se aduna se refera la situatia accidentului frontal vs lovirii unei masini parcate, nu lovirii a 70 tone de beton. RIP Gresit.Macar da o geana pe filmuletul postat de mine mai devreme. E si haios si informativ CONCRET nu cu teorii gandite pe genunchi fara a avea nici o baza reala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Firesc e sa nu fii suficient de (cuvant urat) incat sa faci o manevra periculoasa pentru restul de participanti la trafic fara sa te asiguri temeinic. In tari bananiere, precum romania, unde respectul fata de semen si viata/proprietatea sa e inexistent, crimele astea sunt marcate ca accidente din culpa, ce se pedespesc in cel mai rau caz cu inchisoare in regim de suspendare a pedepsei in mare parte a cazurilor. Si oamenii ca idiotul care a pus masina de-a curmezisul pe sensul opus isi traiesc linistiti viata dupa ce au curmat o existenta pentru 3 secunde in minus la finalul calatoriei. Si nu invata nimeni nimic, toata lumea da cu rip, asta e, mortul e de vina. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.