Sari la conținut

Motogp presezon 2019


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

La 14.12.2018 la 13:31, george05 a spus:

Moment bun de cumparare, nicidecum de vanzare. 

Oare ar avea KTM suficient capital sa mentina si sa dezvolte doua tipuri de  motociclete de MGP? 

Ma tem ca daca ii va cumpara KTM, ii va ingropa, asa cum au facut si cu Husaberg. KTM ar fi ultimii carora le-as vinde. Ii intereseaza doar transferul de know how si tehnologie, dupa care il trag pe linie moarta. 

Clar.. Rossi este oaia neagra a MotoGp-ului, iar Marquez e o prea pura fecioara.. Zarco declara: https://www.motorcyclesports.net/motogp/zarco-sees-rossi-as-the-most-vicious-on-track-while-marquez-plays-with-his-opponents/?fbclid=IwAR2yLpvL5Po5q5CovR9EHAdc-Pp6mJX0f7c7jF3C5RGwpJCuJ2Go4FWEmIs

Ba tata.. cum poti sa faci asemenea declaratii, cand stii in primul rand cum mergi tu si apoi stii in cate incidente si accidente a fost implicat MM??? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 457
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca in cazul Husaberg avea sens, fiind concurenti directi, cu Ducati nu are nicio logica ingroparea pentru ca portofoliile se intersecteaza doar marginal si costa si o gramada de bani, ar fi sinucidere economica si ar supara si fanii ambelor modele. Ideea e sa faca bani, nu sa piarda, lasa copilariile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, paulynos a spus:

Daca in cazul Husaberg avea sens, fiind concurenti directi, cu Ducati nu are nicio logica ingroparea pentru ca portofoliile se intersecteaza doar marginal si costa si o gramada de bani, ar fi sinucidere economica si ar supara si fanii ambelor modele. Ideea e sa faca bani, nu sa piarda, lasa copilariile.

Cum spui tu boss! Tu esti specialistul. Oricum, era doar o parere, dar nah.. 

In alta ordine de idei: https://www.motorcyclesports.net/motogp/pedrosa-responds-to-puig-i-would-like-this-resentment-with-me-to-be-made-face-to-face/?fbclid=IwAR00IFhLkj2uv_D_N26UEJzxcgm6uyxnD3hWkP-HT7eKOPW7bYUs52SLbIM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, xt600 said:

KTM, ii va ingropa, asa cum au facut si cu Husaberg.

Greșești.

Povestea cu Husaberg este mai complexă și mai interesantă. I-au achiziționat în anii '90, când suedezii aveau succes competițional, dar lipsa vânzărilor genera dificultăți financiare recurente. Este clar că au transferat și ceva tehnologie cu acea ocazie, dar nu era scopul principal. Husaberg avea să aibă un rol bine stabilit: au făcut din marca suedeză aripa anvantgardistă a grupului KTM, iar pe motocicletele Husaberg aveau să testeze idei și concepte pe care decideau ulterior dacă le transferă și la brandul principal. Planul acesta exista dinaintea achiziției și având în vedere succesul pe care l-a avut marca Husaberg în anii 2000 (pe nișa sa), cred că au făcut treabă destul de bună.

Bineînțeles, la momentul respectiv nu puteau să prevadă problemele pe care urma să le aibă BMW Motorrad cu Husqvarna. Germanii cumpăraseră Husky de la Cagiva prin anii 2000, iar fabrica nu mai era de vreo 20 de ani la Huskvarna în Suedia, ci la Varese, în Italia, chiar lângă fabrica MV Agusta - de care Husqvarna aparținea în cadrul grupului Cagiva. Când BMW a cumpărat firma, planul era să facă din ea o marcă preponderent stradală și o opțiune mai radicală la motocicletele din propria lor gamă - motiv pentru care au și menținut uzina și managementul la Varese. Au dorit practic să emuleze ceea ce făcuseră cu marca britanică Mini pe piața auto. Din mai multe motive (criza economică, imaturitatea pieței pe nișa respectivă și probabil o strategie de marketing defectuoasă) proiectul a fost falimentar, deși a generat niște motociclete deosebite (SM 510R, Nuda 900R) care însă nu s-au vândut.

Firma a fost achiziționată de către KTM în 2013 și aici intervine partea interesantă. Austriecii au cumpărat marca, bunurile mobile și imobile ale companiei și totate motocicletele și piesele de schimb deja produse. După care au rupt orice legătură cu Italia: au vândut tot ce era la Varese și au mutat totul, in corpore, la Mattighofen - mai precis în aripa Husaberg. A fost practic un caz de rebranding: cei care lucrau până în 2013 pentru Husaberg au fost informați că din 2014 vor lucra pentru Husqvarna. Nu a fost decât o alegere de marketing pur, marca Husqvarna având o istorie și o notorietate pe care Husaberg (înființat dealtfel în anii '80 de către foști angajați de la Husky) nu o avea. Relativ ironic este că până la urmă și KTM încearcă să facă ceea ce încercase BMW cu zece ani în urmă, aducând Husqvarna din ce în cemai mult pe nișa stradală. Important este însă faptul că, spre diferență de bavarezi, nu au de gând să o scoată de pe nișa care a caonsacrat-o.

Cu alte cuvinte, Husqvarna actuală nu mai are nimic de-a face cu marca suedeză de la început și nici cu Husqvarna "italiană" din era Cagiva și BMW. Este de fapt noul Husaberg. Și se poate argumenta că cei de la KTM au făcut un lucru bun pentru ambele mărci. Fără achiziția din '95, Husaberg ar fi dispărut probabil în neant acum vreo două decenii și ar fi rămas în cărțile de istorie drept o marcă suedeză efemeră care a avut succes în competiții dar nu era capabilă să facă motociclete fiabile și mai "civilizate" pentru stadă. Și tot datorită lor, numele de "Husqvarna" supraviețuiește, deși în cadrul grupului este de facto urmașul firmei Husaberg. 

59 minutes ago, paulynos said:

Daca in cazul Husaberg avea sens, fiind concurenti directi, cu Ducati nu are nicio logica ingroparea pentru ca portofoliile se intersecteaza doar marginal

Și de ce ar fi asta un lucru rău?! Cum am spus mai sus, doresc să achiziționeze o firmă care produce motociclete pentru nișe unde ei sunt cvasi-inexistenți. Este chiar un "no brainer": îți lărgești oferta, evitând în același timp să-ți furi din propria clientelă.

Iar despre fani nu-ți face griji: datorită în mare parte celor de la Volkswagen, Ducati nu mai este firma care producea 20-30.000 motociclete pe an, "doar pentru entuziaști". Acum au vânzări duble (peste 55.000 în 2017) și numărul crește în continuare, iar o mare parte dintre clienți sunt la primul lor Ducati. Au cea mai largă gamă din istoria mărcii, și asta îl atrage pe Pierer. De-asta a spus că MV Agusta este "prea mică". Ca volum de vânzări, KTM sunt lideri printre producătorii europeni, dar pentru că vând (foarte) multe motociclete relativ ieftine, nu pot rivaliza cu BMW de exemplu, care deși vând mai puțin, oferă motociclete cu valoare (și adaos/marjă) mare.

Grupul KTM cu Ducati în portofoliu ar avea probabil cea mai largă gamă de pe piață - chiar mai largă decât Honda. Și spre diferență de Honda, ar vinde multe modele premium, la care marja de profit ar fi mai importantă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ii raspunsesem lui xt600, una e sa-ti scoti din joc concurenta directa cumparandu-i si tragand batista pe tambal, si cu totul altceva e sa cumperi un concurent complementar marindu-ti portofoliul, cumpararea Ducati ar fi o mutare excelenta pentru KTM. Adica sunt de acord cu tine, @PzKpfW.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil că am înțeles greșit. Credeam că negi validitatea economică a mișcării.

A nu se înțelege din asta că sunt avocatul lui Pierer: susțineam doar că cei de la KTM ar da lovitura cu o astfel de achiziție. Nu judec dacă ar fi un lucru bun sau rău pentru Ducati pe termen lung. Probabil că nici italienii nu știu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Grupul KTM cu Ducati în portofoliu ar avea probabil cea mai largă gamă de pe piață - chiar mai largă decât Honda. Și spre diferență de Honda, ar vinde multe modele premium, la care marja de profit ar fi mai importantă.

Banuiesc ca te referi la piata din europa...

Cel care vinde cat mai multe unitati va fi intotdeauna cel care va avea cel mai mare profit.Lectia asta ne-a dat-o industria auto cu Toyota si VW.KTM merg pe drumul cel bun.Iar Pierer a avut dreptate in ce priveste VAG - cred ca au lasat in urma dieselgate,dar au foarte multa treaba in ceea ce priveste vehiculele electrice - vor scoate la anul Porsche Taycan (nefericit nume),vehicul full electric,cu surle si trambite pt a raspunde cumva celor de la Tesla care incep sa  fure din ce in ce mai mult teren pe piata premium din sua unde au niste cifre de vanzari galopante.Sunt convins ca s-a bagat un vagon de bani in masina aia,dar oare de ajuns pentru a vinde Ducati?Cred ca mai degraba daca va exista un sell el va fi,dupa cum ai zis,detereminat de preferintele patronului mai degraba decat din considerente pur economice.

Puncte de vedere :

Doohan : “If Marc loses to Lorenzo, it’s a win-win”

Valentino or Maverick - Who's wright?

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, era vorba de piața "occidentală" (Europa, America de Nord, Australia), care nu este o piață de volum. E clar că Honda face bani pe bandă cu milioanele de scutere și mopede pe care le vând anual în Asia și într-o măsură mai mică, Africa și America de Sud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

E clar că Honda face bani pe bandă cu milioanele de scutere și mopede pe care le vând anual în Asia și într-o măsură mai mică, Africa și America de Sud.

True.Stii cum vine ierarhia :

1.Honda

2.Yamaha

3.Hero...

Si daca Honda poate in gp sa ia 2 directii diferite de dezvoltare (dupa cum declara mr.Yoko...),ar putea si Yamaha sa faca gestul asta pt cei 2 frumosi.Poate iese ceva cu unul din ei,macar unul sa nu mai planga dintre ei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha,da buna asta cu manualul de utilizare.

Am remarcat 2 chestii :

- cand a fost intrebat de ce crede ca Ducati odata inclinata peste un anumit unghi incepe sa piarda timp,a zis scurt  "I don'y know".Psihologia e foarte buna : o luam ca atare nu incercam sa o disecam - comunicam inginerilor problema si nu ne inclinam peste acel unghi.

- e o chestie cu acel front tyre,acela zice el ca a fost ultima piesa a puzzle'ului...doar ca pentru a ne da seama,trebuie sa ne uitam pe telemetrie.Bine ma...

Cert e ca a reusit sa stapaneasca si Ducati'ul...si probabil va reusi aceeiasi treaba si cu Honda,dupa ce am vazut la Jerez.

Intrebarea marcatoare,la care se reduce totul este insa - va reusi sa fie mai rapid (si prin urmare,teoretic macar) sa ia mai multe victorii decat demonul?La asta se rezuma 2019.Ceea ce e putin frustrant pt el (si pentru noi cred) e faptul ca probabil daca ar fi ramas la Ducati in 2019,ar fi fost un mai mare rival la titlu decat la Honda.Eh...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca si yamaha si-ar rezolva problemele ar fi perfect,dar si asa sezonul 2019 se anunta unul dintre cele mai interesante din ultimii ani.

Eu totusi cred ca singura sansa ca lorenzo sa il bata pe mm e sa o faca detasat si nu umar la umar.

Sper sa ma insel si sa ii vedem cornitele lui jlo in actiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia spuneam si eu - Yamaha ar trebui sa ia lectii de la Honda care si cu Pedrosa dar iata ca si cu Lorenzo spun ca sunt perfect de acord sa adopte directie de dezvoltare diferita conform indicatiilor fiecarui rider in parte.La Yamaha insa...chitroseala maxima.Suzuki style.

Acum 13 minute, P T R a spus:

Eu totusi cred ca singura sansa ca lorenzo sa il bata pe mm e sa o faca detasat si nu umar la umar.

:agree:  Umar la umar Marcel il va distruge.Draq,au fost umar la umar pe un virja anul asta si drept urmare Lorenzo a fost accidentat jumate de sezon :crack:

Singura posibilitate de a-l bate pe demon e sa fii mai rapid decat el.Rapid in sensul : pole - shootout de pe grila si un tur 1 imbatabil,ceea ce Lroenzo e specialistul nr.1,si apoi sa faci un gap confortabil pe care sa poti sa il si mentii chiar si cand e "hammertime".Va fi foarte greu pt Lorenzo sa faca asta,mai ales in primul an de Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doohan tells Marquez how to deal with Lorenzo

Marquez e in principiu de acord cu Doohan,dar in timp ce Doohan chiar asa a procedat de-a lungul carierei sale nepreocupandu-se deloc despre cel cu care se bate stiind clar ca va castiga impotriva oricui,Marquez de fapt e mult mai circumspect si isi studiaza adversarii (la inceput Rossi si mai nou pe Dovi) ff elaborat.Nu era cazul la Doohan,el nu le analiza cursele si nu statea in spatele lor incercand sa le gaseasca fisuri in armura.Si la fel va face si cu Lorenzo.

Nu stiu care abordare e cea mai buna.Doohan cu abordarea sa de campion true blue a castigat intotdeauna,Marquez insa cred ca isi face mai bine temele lasand sanse si mai mici unui eventual adversar.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.12.2018 la 9:42, Method a spus:

:agree:  Umar la umar Marcel il va distruge.Draq,au fost umar la umar pe un virja anul asta si drept urmare Lorenzo a fost accidentat jumate de sezon :crack:

Și la Spielberg cum a fost? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Spielberg mie mi s-a parut ca n-au prea fost umar la umar,ci ca Lorenzo a avut un plus,dupa cum a avut intotdeauna Ducati pe acel circuit.Si Marquez a zis acelasi lucru atunci.Aa,ca Marquez "s-a aruncat" la un late braking,asta e altceva,dar Lorenzo avea un edge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au mai fost....in 2013.Cand MM era rookie.In 2015 Marquez a avut un dezavantaj clar in fata celor de la Yamaha.Insa de acord cu tine cu privire la sansele lui Lorenzo la un eventual campionat 2019 - foarte slim.Insa ingamfat arogant neadaptat asa cum e,cred ca asta e singurul nostru bet real impotriva lui MM in 2019.Am mai zis,eu nu il mai vad pe Dovi in stare sa ii puna lui MM probleme reale la campionat.Pe Petrux nici nu il iau in discutie.Mai stii insa,poate scoate Yamaha vreun iepure din palarie...

MotoGp launch dates :

Ducati - 18 ian  Switzerland

Honda  - 23 ian  Madrid

Yamaha - 04 feb  Jakarta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 16.12.2018 la 15:30, P T R a spus:

Cam mult anilingus  pt marq

Ce treaba are puig cu rossi?

De ce il ataca in felul.asta?

Cat a fost pedrosa coleg cu mm si pedrosa a mers de porc anul asta,puig putea sa declare despre colegul lui tot ce avea pe inima,dar nah,daca e compatriot tine ciocu mic

Cand o sa termine rossi campionatul pe 6 atunci sa declare asemenea lucruri.

Mie unul imi par cam deplasate la adresa lui rossi si prea lingusitoare la adresa lui mm

 

Lui Puig i-am dictat eu ce sa scrie.

 

Legat de #93, anu' asta o sa concureze cu #1 pe motoreta! yey!

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, B.B. said:

Legat de #93, anu' asta o sa concureze cu #1 pe motoreta! yey!

Da. Nu. "Știrea" e de pe 28 decembrie.

In Spain, Hispanic America, and the Philippines, December 28 is still a day for pranks, equivalent to April Fool's Day in many countries. Pranks (bromas) are also known as inocentadas and their victims are called inocentes; alternatively, the pranksters are the "inocentes" and the victims should not be angry at them, since they could not have committed any sin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...