Sari la conținut

World Superbike/Supersport 2019


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

Acum 39 minute, damager a spus:

Vorbim totusi de un pilot motogp... nu cred ca se sperie el de 2-3 cazaturi...

ceva clar s-a schimbat la ducati de nu mai performeaza.

Da!! Nu cred ca este o coincidenta faptul ca atunci cand limitarile s-au facut simtite, au inceput si greselile lui Bautista. La inceputul sezonului, cand Ducati era o motocicleta din alt campionat (si era la propriu), Bautista nu gresea pentru ca nu era nevoit sa forteze peste limitele motocicletei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 203
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bautista spunea tocmai că nu forța în momentele în care a căzut. Citește și tu declarațiile alea. Sau minte? 

 

Eu cred că ai ajuns să trolezi. Nu tot tu spui că motocicleta aia avea un motor care se tura cu 2500 de rot/min peste competiție (avantaj injust)? Când mai are doar 2250 rot/min peste competiție, nu doar că nu mai este injust dar se transformă dintr-un prototip de MotoGP într-un catâr. Nu pot să cred că ești serios. Cum explici victoriile dominante din etapa de la Assen - după aplicarea limitării turațiilor? Mai mult, nu l-am auzit pe Bautista să se plângă vreodată de lipsa de putere (singurul lucru care ar putea fi afectat de acea limitare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exita o explicatie - Kawa au venit cu modificari serioase!Legale sau nu!Dorna inchide ochii ca si in cazul Ducati!Show sa fie!

Altfel singura explicatie ar fi ,ca Bautista e bou de bubuie si nu e in stare sa gestioneze un avantaj urias!

Alea 250 de ture sunt cacamaca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În timp ce aici se discută teorii ale conspirației, Rea a câștigat și cursa de superpole. Bautista din nou pe jos - de data asta nu din vina lui, ci din cea a unui pilot Kawasaki căruia ambiția i-a depășit talentul, Toprak Razgatlioglu.

 

Rea este motivat, rapid, constant și are și noroc. Misiunea lui Bautista devine cam imposibilă.

O explicație mult mai pertinentă a ceea ce s-a întâmplat la Ducati, aici - chiar de la Dall’Igna. TL;DNR: motocicleta este nouă și complet diferită de Panigale V2, au nevoie de experiență pe fiecare circuit cu set-up-ul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Bautista spunea tocmai că nu forța în momentele în care a căzut. Citește și tu declarațiile alea. Sau minte? 

 

Eu cred că ai ajuns să trolezi. Nu tot tu spui că motocicleta aia avea un motor care se tura cu 2500 de rot/min peste competiție (avantaj injust)? Când mai are doar 2250 rot/min peste competiție, nu doar că nu mai este injust dar se transformă dintr-un prototip de MotoGP într-un catâr.

Daca citesti mai atent rezulta din context ca a fortat peste niste limite admise in situatia respectiva. Citeste atent! 

 

Turatiile alea nu le-am scos din burta, erau date pe undeva, intr-un tabel. Nu stau acum sa caut. Cele 250 turatii au fost reduse prima data, cand s-a aplicat prevederea regulamentara, dar nu ma indoiesc ca au mai fost aplicate si altele. Ar fi interesant de stiut in ce regim de turatie este obligata sa lucreze motocicleta Ducati, comparativ cu competitia. Chiar daca tie 250 de turatii ti se par o bagatela, la nivelul ala nu este deloc asa. Din cate citeam la inceputul sezonului, in MotoGp, motocicleta lui Quartararo are o limitare similara de vreo 250rpm. In anumite momente ale cursei se vede! 

In alta ordine de idei, nu ma poti convinge, sub nici o forma, ca Bautista a uitat sa piloteze o motocicleta. Just like that! Brusc, instantaneu si dintr-o data! ;) Lipsa performantelor in ultimele curse si chiar greselile personale au cu siguranta si un substrat tehnic. 

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

O explicație mult mai pertinentă a ceea ce s-a întâmplat la Ducati, aici - chiar de la Dall’Igna. TL;DNR: motocicleta este nouă și complet diferită de Panigale V2, au nevoie de experiență pe fiecare circuit cu set-up-ul. 

Demult Gigi nu mai este  credibil in declaratii. Vezi scandalurile cu farasele aero din MotoGp. Sau declaratiile mai noi despre Honda si MM.. 

 

In alta ordine de idei, Ducati in EWC... o gluma buna 🤣🤣:lol:

"With the Suzuka Eight-Hours looming for some of the WorldSBK big stars and all of the Japanese factories, the new Ducati would appear to be the ideal bike to make a jump into that hybridized sprint race/Endurance race format.

“We will see. I think our bike is capable and with a good programme I think we can do quite well even in Endurance and so in Suzuka. Now I think the bike to do this and we can think to do this, but it is not something we have to do.”

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, xt600 said:

Citeste atent! 

 

Am citit. Sunt expresii de genul "I didn't do something crazy" și "I wasn’t pushing". Personal mi se pare destul de elocvent.

 

4 minutes ago, xt600 said:

dar nu ma indoiesc ca au mai fost aplicate si altele

 

Nu. Nu au mai fost. Conform regulamentului, o evaluare se face o dată la 3 etape. După etapa de la Jerez și având în vedere cum a evoluat campionatul, o nouă intervenție nu a fost considerată necesară. Următoarea evaluare se va face după etapa de la Laguna Seca.

 

9 minutes ago, xt600 said:

Ar fi interesant de stiut in ce regim de turatie este obligata sa lucreze motocicleta Ducati

 

Nu este foarte dificil. Modelul de omologare V4R cu racing kit scoate 234cp @ 15.250 rot/min. Limitatorul în treapta a 6-a (și doar în treapta a 6-a, în treptele 1-5, limitatorul este la 16.000) intră la 16.500 rot/min. Tot conform regulamentului, limitarea inițială (la început de campionat) s-a calculat în funcție de această valoare. WSBK Technical Director, Scott Smart:

 

You take the street bike, check where the rev limiter is, which is the most horrifying thing on the dyno runs in the factory, and that gives us standard street bike max revs, and we add three per cent to that and it gives us a figure. We also do a bunch of dyno runs and step tests to let us know to the nearest 100 rpm to where the maximum power is. We then add 1100 rpm to that, and of those two figures we use the lower ones. That way none of the manufacturers can put a fake really high rev limiter in it. We get basically a sensible point of the power curve to define the rev limit, relative to the street bike.

 

Legat specific de Panigale V4R:

 

So basically when you rev that thing on the dyno, it’ll go to 16,500 rpm in top gear, unreal – you’ve never seen it before in a 1000cc superbike. So in most gears it’s 16,000rpm, and top gear is up to 16,500rpm. Almost like over-run, I don’t want to even think what speed you could do on the thing, and it also makes quite a lot of horsepower doesn’t it. If we based it on 16,000 or 16,500rpm plus 3 percent we’d be 16,500-16,600 plus, or 17,000 in top, but that would be unrealistic, as the bike makes its peak horsepower at 15,250, so we add the 1100 to that, and get 16,350 rpm, which is where we set the rev limiter and that seems pretty reasonable.

 

Sper că este destul de la clar. Cu alte cuvinte, având în vedere unde dezvoltă motocicleta puterea maximă, acele 250 rot/min sunt cvasi-irelevante. Drept dovadă luăm vitezele maxime ale top-5-ului din Superpole chiar la etapa actuală de la Laguna Seca (puterea maximă fiind o componentă directă a vitezei maxime)

  1. J. REA - Kawasaki ZX-10RR - 253,4 km/h
  2. C. DAVIES - Ducati Ducati Panigale V4 R - 257,6 km/h
  3. A. BAUTISTA  - Ducati Ducati Panigale V4 R - 264,7 km/h
  4. T. SYKES - BMW S1000 RR - 252,2 km/h
  5. L. HASLAM  - Kawasaki ZX-10RR - 254,6 km/h

Viteza maximă a lui Bautista este dealtfel cea mai mare din tot clasamentul. Cred că se poate spune fără echivoc că Ducati nu au fost prea afectați de acea limitare a turațiilor și că problema este alta.

 

49 minutes ago, xt600 said:

In alta ordine de idei, nu ma poti convinge, sub nici o forma, ca Bautista a uitat sa piloteze o motocicleta.

 

Din nou (...) îmi atribui afirmații pe care nu le fac. Bautista este un pilot foarte bun, clar printre cei mai buni din campionatul de WSBK și este principalul motiv pentru care Ducati a dominat începutul de sezon. În momentul de față este vorba despre mindset, motivație, experiență și încredere în sine. La acest joc, Rea câștigă deocamdată.

 

52 minutes ago, xt600 said:

Sau declaratiile mai noi despre Honda si MM.. 

 

Care?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil se resimte după căzătura de mai devreme din cursa de Superpole.

 

1 minute ago, warlock said:

Prevad ca rea va lua max

 

Să vedem. Prevăd o luptă frumoasă cu Davies. Ducati-ul se distanțează pe linia dreaptă, Kawasaki recuperează pe viraje.

 

Davies se apropie de prima victorie pe V4.

 

Abandon din cauza ambreiajului pentru Bautista, se pare. Victorie Chaz Davies, prima pe noua motocicletă. Kudos. Marele câștigător rămâne însă Rea, care își duce avansul în campionat la peste 80 de puncte. Din păcate cred că și în WSBK s-au cam făcut jocurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

 

Bautista la HRC în WSBK în 2020. Honda va veni la anul cu un model CBR1000RR "complet nou" (slabe șanse de un model V4, cel mai probabil o ciorbă reîncălzită ceva mai bine). Probabil asta l-a atras pe Bautista. Asta și banii mai mulți.

 

Locul îi va fi probabil luat de Redding, care în momentul de față conduce campionatul în BSB, tot pe un Panigale V4R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Banii și faptul că Honda este o companie mult mai mare în care i se vor oferi probabil și alte posibilități mai târziu. 

De subliniat că Bautista este cel care a plecat de la Ducati (le-a refuzat oferta). Redding e soluția de avarie, chiar dacă merge bine pe Panigale V4 în BSB. Motocicleta din WSBK este destul de diferită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rea s-a încoronat campion din nou. După două locuri doi (în prima cursă și în Superpole Race), a câștigat ultima cursă de astăzi în timp ce Bautista a căzut (cu "ajutorul" neintenționat al lui Razgatlioglu).

Așa se scrie istoria... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai pierdut mare lucru.

 

Prima jumătate domină Bautista. Se strigă hoții la Ducati, că ei cumva trișează și motoreta lor e superioară în mod ilegal. Rea se îmbufnează, spune că n-are cum să țină pasul cu avantajul Ducati. Kawasaki se supără și ei, se bat cu pumnul în piept și spun că dacă așa stă treaba, păi și ei puteau să facă o motoretă ca Ducati, dar n-au vrut! 

 

A 2-a jumătate domină Rea (deși nu la fel de autoritar ca anii trecuți). Bautista cade mai mult decât termină curse. Între timp s-au calmat vocile, brusc Ducati nu mai are motocicletă superioară. Rea e de fapt mulțumit la Kawasaki, iar japonezii tac mâlc legat de motoreta aia pe care o pot face dar nu vor. Ducati îl aduc pe Redding în locul lui Bautista, care pleacă la HRC pe o motocicletă pe care nici nu a văzut-o încă, dar pe bani mai mulți. El zice că n-a plecat pentru parale (deși admite că-s mai multe ca la italieni). Sezonul e cam încheiat. Aplauze pentru Rea. Amin.

 

De urmărit la anul:

  • Ce face BauBau pe noul CBR1000RR (sper să fie chiar nou de data asta, Honda a reîncălzit modelul de 10 ani încoace)
  • Ce face Redding pe Ducati, după ce (probabil) va fi câștigat titlul în BSB, tot pe Panigale V4
  • Cum (și dacă mai) avansează BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawa a tacut tocmai pentru ca au umblat si ei la cutia cu maimute!Iar cand Rea s-a pus linga Bautista si a pus presiune pe el,s-a vazut marea clasa a lui Alvaro!

Ce a facut Ducati anul asta,or sa faca toti in maxim un sezon!Motocicletele se vor indeparta de strada si vor merge spre motoGP!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

N-ai pierdut mare lucru.

 

Prima jumătate domină Bautista. Se strigă hoții la Ducati, că ei cumva trișează și motoreta lor e superioară în mod ilegal. Rea se îmbufnează, spune că n-are cum să țină pasul cu avantajul Ducati. Kawasaki se supără și ei, se bat cu pumnul în piept și spun că dacă așa stă treaba, păi și ei puteau să facă o motoretă ca Ducati, dar n-au vrut! 

 

A 2-a jumătate domină Rea (deși nu la fel de autoritar ca anii trecuți). Bautista cade mai mult decât termină curse. Între timp s-au calmat vocile, brusc Ducati nu mai are motocicletă superioară. Rea e de fapt mulțumit la Kawasaki, iar japonezii tac mâlc legat de motoreta aia pe care o pot face dar nu vor. Ducati îl aduc pe Redding în locul lui Bautista, care pleacă la HRC pe o motocicletă pe care nici nu a văzut-o încă, dar pe bani mai mulți. El zice că n-a plecat pentru parale (deși admite că-s mai multe ca la italieni). Sezonul e cam încheiat. Aplauze pentru Rea. Amin.

 

De urmărit la anul:

  • Ce face BauBau pe noul CBR1000RR (sper să fie chiar nou de data asta, Honda a reîncălzit modelul de 10 ani încoace)
  • Ce face Redding pe Ducati, după ce (probabil) va fi câștigat titlul în BSB, tot pe Panigale V4
  • Cum (și dacă mai) avansează BMW

Lol.

 

Hmm pai daca johnny ramane la kawa nu ii vad bine deloc pe ceilalti care schimba tabere/campionate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, john17 said:

Sau o fi fost Ducati nașpa și, odată iscate discuțiile, au făcut-o conformă? În automobilismul mioritic se poartă, deși prea rar se ajunge "s-o dea la loc" cineva. 

 

Explicația cred că e mai simplă:

  • Bautista a ajuns pe circuite și în condiții pe care nu le cunoștea foarte bine, a început s-o dea de pământ și și-a pierdut și încrederea
  • Ducati nu au prea investit în dezvoltarea motocicletei când au văzut că victoriile vin fără întrerupere - asta a zis și Bautista dealtfel

image.thumb.png.73138f9893e4b7787c7e473bfbf44882.png

 

Asta spune Domenicali. Bautista nu-i poate da replică până pe 31 decembrie. Va fi mai clar atunci.

 

Ceea ce mi se pare ciudat este că Bautista spune că Ducati a decis înlocuirea lui cu Redding înainte ca el să fi luat vreo decizie. Ciudat. Având în vedere că pe de-o parte chiar el a declarat că a luat decizia după Laguna Seca (mijlocul lui iulie), apoi pentru că Ciabatti a spus abia la început de august că nu-l vor mai avea pe Bautista în echipă.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt curios ce va face Razgatlioglu la Yamaha. Nu stiu de ce dar i-am urmarit cu interes pe riderii din tara Ulker-ului in SBK si SSP si mai nou la Moto3 (Can)

Apoi ar mai fi switch-ul cu Alex Lowes, ce se pare ca ajunge la Kawasaki. Daca ii merge bine nu il cheama si pe Sam? :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Can Öncü s-a cam am dezumflat după victoria memorabilă de la sfârșit de 2018. Talentul e acolo, dar ceva nu merge. Cea mai bună clasare, locul 14 anul ăsta.

 

Razgatlıoğlu are sclipiri, dar cade cam des, și sunt de părere că Yamaha oficială e puțin sub Kawasaki-ul pe care îl are anul ăsta. De văzut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...