Jump to content

VW Golf V - 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI / W219 - CLS 320 CDI


Recommended Posts

  • Admin

Am schimbat motorașul de la galeriile de admisie, care a decedat de moarte. 

Ocazie cu care am curățat și galeria, schimbat garniturile și sus pe mașină. 

 

* Cumpărat semnalizări oglindă. 

* Retapițat bucata de scaun șofer. 

* Revopsit jantele electrostatic la Top Wheels

 

Este programată la retapițat volan și schimbător, apoi detailing interior și exterior. 

 

Și gata, poze după 🙂

IMG-20210224-WA0004.jpg

IMG-20210224-WA0007.jpg

IMG-20210224-WA0005.jpg

IMG_20210225_150256.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 493
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ce ma amuza aici pe forum este ca daca masina are mai putin 100 CP este un kakaat de masina iar un moto de 60-70 CP ''e puturoasa'' vai mama ei si trebuie musai schimbat cu ceva peste suta. Da ce

Posted Images

Cat te-au ajuns jantele de vopsit si unde ai in plan sa-i faci detailing? Era un baiat aici pe forum, Pepper nu stiu cum, care se ocupa de detailing moto dar poate se baga si la auto. Vreau sa duc si eu jantele la cei de la SRZ, 800 lei pentru jante de 19".

Link to post
Share on other sites
Acum 18 minute, adidas a spus:

Cat te-au ajuns jantele de vopsit si unde ai in plan sa-i faci detailing? 

Pentru detailing auto eu recomand Victor Detailing https://www.facebook.com/VictorDetailingBucuresti, eu am fost foarte multumit. 

Si mai era un baiat de pe forum pe nume Dyc, aici am dus motocicleta, dar mai nou face si auto.  https://www.facebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto

Amandoi sunt super pasionati de treaba asta.

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Jantele sunt pe 16, au costat 790 ron la TopWheels.

În preț a intrat sudura buzelor la cele atinse în borduri, rectificare, vopsire și capace noi. 

Am mai lucrat cu ei, sunt singurii care au habar ce înseamnă geometrie la Mercedes.

Secretul este că au toate rampele și mașinile de echilibrat verificate metrologic regulat. Plus că sunt foarte rapizi, a doua zi jantele erau gata. 

Recomand! 

 

La detailing da, Victor Detailing este alesul. 

Este printre puținii care știe ce face, lucrează cu materiale de calitate și este de un bun simț remarcabil. 

Mă costă 700 ron interiorul complet, vreo 300 ron polisharea și infolierea farurilor, a proiectoarelor de ceață și capacelor de la jante. 

La exterior 1800 ron tratament complet, polish, argilă plus tratament ceramic. 

A văzut-o Victor, mi-a spus că e o bază de lucru perfectă și o să iasă lacrimă, mai ales că starea ei este foarte ok. 

Îmi povestea că toate după 2010 folosesc vopseluri eco pe bază de apă, care se lucrează greu, pelicula este foarte subțire și sensibilă. 

Pe linia mașinilor făcute de economiști, nu de ingineri. 

 

IMG_20210225_192851.jpg

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, l.u.v a spus:

mașinile de echilibrat verificate metrologic

Eu știu că nu se verifică metrologic mașinile de echilibrat, și cred că nici standurile de geometrie roți. În schimb se calibrează. 😉

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Ma rog, calibrare, etalonare, verificare, ideea este că măsurătorile făcute de ei sunt reale. 

Am pățit cu echilibrarea roților, am dat banii la 2 centre și am remediat definitiv la ei. 

Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, john17 a spus:

Eu știu că nu se verifică metrologic mașinile de echilibrat, și cred că nici standurile de geometrie roți. În schimb se calibrează. 😉

Se verifica metrologic orice scula sau dispozitiv cu care faci masuratori. Inclusiv o masina de echilibrat sau un stand de facut geometria la roti.

 

Ma rog, ar trebui verificate .....

 

Calibrarea inseamna altceva si presupune existenta unui etalon (calibru) si iar dai in metrologie 😂

 

Acum 14 ore, l.u.v a spus:

La exterior 1800 ron tratament complet, polish, argilă plus tratament ceramic. 

Zici ca ai dus-o la Amara la tratament 🤣

Bravo lui nea Victor daca isi verifica metrologic sculele de masurat si verificat.

 

Acum 4 minute, einstein1984 a spus:

eco la vopsea vine de la ecologie, cereri de la ue sa elimine emisiile de solventi. Nu e de la economie. 

Economia mediului 🤪

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Povesteau băieții de la Top Wheels că este 100 euro calibrarea la fiecare mașină de echilibrat și 300 la fiecare stand de geometrie. 

Câți dintre vulcanizatori plătesc sumele astea regulat, ca să aibă niște utilaje corespunzatoare? 

Eu am plătit degeaba la 2, înainte să mă duc la ei. 

 

Am lăsat mașină să-mi retapițeze volanul și schimbătorul la băieții din Chirigiu. 450 + 250. 

Am vorbit și cu un nepot care este artist în tinichigerie fără vopsitorie, am câteva indoituri mici pe laterale de la ușile idioților din parcare. 

 

Apoi detailing interior și exterior și gata, ca nu mai am nici bani nici nervi 😊

 

Abia aștept s-o văd cum iese la final. 

Și pe urmă o vând în pierdere 🤣😅🤭😊

Link to post
Share on other sites
Acum 37 minute, l.u.v a spus:

Povesteau băieții de la Top Wheels că este 100 euro calibrarea la fiecare mașină de echilibrat și 300 la fiecare stand de geometrie. 

Câți dintre vulcanizatori plătesc sumele astea regulat, ca să aibă niște utilaje corespunzatoare? 

Eu am plătit degeaba la 2, înainte să mă duc la ei. 

 

Pai ca sa verifici metrologic un stand de echilibrat in vederea autorizarii acestuia, trebuie sa existe o firma, autorizata la randul ei de catre BRML, care sa aiba o roata etalon, care roata etalon si ea necesita niste verificari la BRML, care treaba costa pe firma de verificat .... De unde si tariful de 100 € respectiv 300€la standul de geometrie.

Draqu mai stie ce etaloane mai ai nevoie si la standul de geometrie.

Daca toti ar face treaba cum trebuie, este evident ca si pe autorizatul care face verificarile metrologice l-ar costa mai putin autorizarea sa  raportata la numarul de lucrari si ar putea reduce pretul (lucru totusi putin probabil in capitalismul de Carpati).

Acuma stau si ma intreb daca BRML are ceea ce este necesar pentru a verifica sculele firmelor care fac reglaje si certificari metrologice ale standurilor de echilibrare sau de geometrie.

Link to post
Share on other sites

Când păstoream eu vreo 15 service-uri (de reprezentanță, nu de cartier) NU se verificau metrologic nici mașinile de echilibrat și nici standurile de geometrie. Însă toate au prevăzute operațiuni de calibrare. La mașina mea de echilibrat (un CEMB digital) calibrarea presupune ca pe o roată fără deformări să se așeze în poziția indicată de aparatul însuși o greutate etalon de 100g, procedura fiind descrisă în manualul de utilizare. Dacă pt asta tre să aduc doreii și să platesc 100€ mă apuc să calibrez mașini din astea! Iar atunci când drăcia e decalibrată singura chestie e că nu îți afișează corect greutatea care trebuie pusă, dar când rezultatul e 0 roata e la fel de bine echilibrată ca pe mașina calibrată. 

Despre Top Wheels însă numai de bine dpmdv, am avut un parteneriat cu ei pe vremuri, după cum se poate observa pe cotețul racing. 

51-C712_0851.jpg

Link to post
Share on other sites

Fara o roata etalon, calibrarea nu este nimica. Este un fel de reglaj.

 

Pai este de bine sa te apuci de reglat cum trebuie tot felul de masinarii folosite in service, treaba este ca li se rupe alora din service sa le verifice metrologic.

Daca un Dorel echilibreaza ''decat'' 10 roti pe zi inseamna pe an 2.500 roti.

Asa ca sa pui 60 de bani/roata ca sa verifici metrologic anual masinaria nu este cine stie ce, doar ca mai bine ''lasa ca merge si asa''.... si baga sefu' banutii direct la buzu :-L

 

Link to post
Share on other sites
  • Admin
Acum 3 ore, einstein1984 a spus:

eco la vopsea vine de la ecologie, cereri de la ue sa elimine emisiile de solventi. Nu e de la economie. 

Evident, la asta mă refeream. 

Faptul că este mai slabă calitativ decât cea veche, este doar o coincidență. 😊

Link to post
Share on other sites
Acum 18 ore, john17 a spus:

Când păstoream eu vreo 15 service-uri (de reprezentanță, nu de cartier) NU se verificau metrologic nici mașinile de echilibrat și nici standurile de geometrie. Însă toate au prevăzute operațiuni de calibrare. La mașina mea de echilibrat (un CEMB digital) calibrarea presupune ca pe o roată fără deformări să se așeze în poziția indicată de aparatul însuși o greutate etalon de 100g, procedura fiind descrisă în manualul de utilizare. Dacă pt asta tre să aduc doreii și să platesc 100€ mă apuc să calibrez mașini din astea! Iar atunci când drăcia e decalibrată singura chestie e că nu îți afișează corect greutatea care trebuie pusă, dar când rezultatul e 0 roata e la fel de bine echilibrată ca pe mașina calibrată. 

Despre Top Wheels însă numai de bine dpmdv, am avut un parteneriat cu ei pe vremuri, după cum se poate observa pe cotețul racing. 

51-C712_0851.jpg

Opel Manta ??????😯😯😯😯O mai ai?

Link to post
Share on other sites

E baiat serios DYC, il recomand si eu.

@l.u.v tu esti genul de la care as cumpara masina/moto de la cateva tari distanta, fara s-o vad in realitate. Spor!

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Am schimbat astăzi ambele protecții la discurile de frână pe față. Din cauza vechimii, se uzează orificiile de prindere și astea încep să zornăie ca dracu. 

IMG_20210309_103117.jpg

IMG_20210309_103149.jpg

IMG_20210309_102258.jpg

IMG_20210309_102254.jpg

Link to post
Share on other sites
Acum 29 minute, l.u.v a spus:

Am schimbat astăzi ambele protecții la discurile de frână pe față. Din cauza vechimii, se uzează orificiile de prindere și astea încep să zornăie ca dracu. 

IMG_20210309_103117.jpg

IMG_20210309_103149.jpg

IMG_20210309_102258.jpg

IMG_20210309_102254.jpg

Bună ziua,ai băgat ceva bani în maşina asta.Mă întreb dacă va trebui să schimbi şi celelalte uşi aşa cum ai făcut cu cea de la şofer.

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Salut, 

Am băgat pentru că am avut o bază bună de plecare.

Mașina are doar 168.000 km, am luat-o de la o cunoștință, știu istoricul ei. 

Plus respectul față de un lucru care-ți conferă o stare de bine și eleganță și după atâția ani. 

Cu excepția ușii, nu a avut și nu mai are gram de rugină pe nicăieri.

Mai am vreo 600 euro de băgat în detailing interior și exterior și va arăta că ieșită pe poarta fabricii. 

Faptul că iubitorii fiarelor se uită ca la urs după o vechitură îngrijită este priceless. 😏

 

PS: volan și nucă schimbător retapițate și semnalizările din oglinzi schimbate. 

 

IMG_20210309_135814.jpg

IMG_20210309_135748.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Admin

Ups! 

Ca să nu se plictisească w211 în garaj. 😏

 

 

 

IMG-20210326-WA0061.jpg

IMG-20210326-WA0060.jpg

IMG-20210326-WA0050.jpg

IMG-20210326-WA0049.jpg

IMG-20210326-WA0046.jpg

IMG-20210326-WA0048.jpg

IMG-20210326-WA0040.jpg

IMG-20210326-WA0025.jpg

IMG-20210326-WA0011.jpg

IMG-20210326-WA0017.jpg

IMG-20210326-WA0021.jpg

IMG-20210326-WA0022.jpg

IMG-20210326-WA0029.jpg

IMG-20210326-WA0036.jpg

IMG-20210326-WA0007.jpg

IMG-20210326-WA0011.jpg

Link to post
Share on other sites

Ai mai luat unul?

 

Link to post
Share on other sites
Acum 14 minute, adidas a spus:

Ai mai luat unul?

 

Daca o luat inca unu',sigur ca sa-l faca de rusine pe W211... 😂

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Da. 

CLS 320, motor de 3 litri, V6, 224 cp. 

E de la criza vârstei mijlocii, ce n-am avut la tinerețe, îmi doresc acum. 🤭

Link to post
Share on other sites

Foarte fain!!!!

Felicitari si kilometri multi si sanatosi! :ok:

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Pai așa am zis și eu, o viață avem! 

Are niște opțiuni tare interesante, mai ales memorii în ambele scaune față, încălzire plus ventilație, masaj și lateralele care se umflă pe viraje. Sonorizare HK, alarmă etc. 

Dacă avea și trapa era nebunie, dar na, am la W211. 

 

Mersi! 

Screenshot_20210405_171809.jpg

Screenshot_20210405_171730_com.google.android.apps.docs.jpg

Link to post
Share on other sites
  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI / W219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...