Sari la conținut

18. Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 6 ore, Method a spus:

Hopaaa...l-au sarit pe Folger din ghete,nu mai e test rider la Yamaha.

Asta sa insemne ce cred eu?Un post caldut lui Zarco pt la anul?

Eu auzisem că Folger vrea înapoi la Moto2. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Vesti bune : S.ar putea sa avem mare premiu si in Ungaria din 2022/2023.

Nu pe Hungaro desigur,e prea unsafe pt moto,ci pe un nou circuit care va fi construit 'in estul tarii'.

Era vb de balatonring acum cativa ani,ar fi frumos sa fie si in hu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, john17 a spus:

Nu poti face circuit stradal moto la nivelul asta dpmdv.

Exact.

Un circuit stradal e unsafe si pt masini decum pt moto....a murit Salom la Montmelo care mi se pare destul de safe,pe un stradal ar fi prapad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Vesti bune : S.ar putea sa avem mare premiu si in Ungaria din 2022/2023.

Nu pe Hungaro desigur,e prea unsafe pt moto,ci pe un nou circuit care va fi construit 'in estul tarii'.


Sunt curios ce or sa desenze ungurii. Cel din Finlanda nu mi-i se pare f ok. Nici pilotii de teste nu ai fost foarte impresionati de circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, damager said:


Sunt curios ce or sa desenze ungurii. Cel din Finlanda nu mi-i se pare f ok. Nici pilotii de teste nu ai fost foarte impresionati de circuit.

Ai ceva articol / declaratie sa vad ce nu le place? Mie din schema circuitului mi se pare chiar ft ok fata de ce mai este acum prin GP....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Test riders sample "very different" KymiRing track

Printre randuri explica faptul ca e prea twisty,ceea ce e ok pt moto3,dar pt gp e "not ideal".

 

"If I need to say something now, I believe there are some corners that we need to change," said Kallio.

"Basically we need to have some kind of gap between the corners. Now the bike is turning to the left or right all the time, and that's not ideal for MotoGP [bikes].So we need a little bit longer straights between the corners. That's my opinion."

Smith also called for some changes to be made to the camber of some corners for safety reasons, and thinks drainage needs to be improved.

 

Conferinta de presa exceptionala azi cu Lorenzo si Espeleta.

Probabil se va retrage Lorenzo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...