Admin l.u.v Postat Noiembrie 11, 2019 Admin Share Postat Noiembrie 11, 2019 Salutare, Ce tip de stander față recomandați pentru GTR 1400 - dacă se poate și un link? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Noiembrie 11, 2019 Share Postat Noiembrie 11, 2019 Stander de jug Doar sa masori gaura de la tine....sa se potriveasca bine Se poate face lejer la strung, daca nu gasesti dedicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 11, 2019 Autor Admin Share Postat Noiembrie 11, 2019 Ba da, dar cum o ridic de față pentru mentenanța roții? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 11, 2019 Share Postat Noiembrie 11, 2019 Daca ai central , se agata o greutate de spate ca sa tina fata ridicata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 Ridicand-o pe cricul central o sa ridici roata fata cativa cm Iar greutatea pusa pe spate tb sa aiba niste zeci de kg Nu stiu daca o sa ai loc sa scoti roata sau furcile Un stander de jug e putin peste 300 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 (editat) Eu am povestit de o metoda folosita din batrani...dar lasa sa te asculte pe tine care nici macar atat nu stiai. Eu am vazut pe la circuit destui care au avut destule probleme cu standerul de jug ieftin la moto usoare...deci si mai problematic la vaca lui luv. Si un stander de jug ridica mai sus decat centralul doar cu 2 cm...diferenta rezolvata daca pui o scandura de esenta tare sub central. Editat Noiembrie 12, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 (editat) Acum 22 minute, goe 75 a spus: Eu am povestit de o metoda folosita din batrani...dar lasa sa te asculte pe tine care nici macar atat nu stiai. Eu am vazut pe la circuit destui care au avut destule probleme cu standerul de jug ieftin la moto usoare...deci si mai problematic la vaca lui luv. Si un stander de jug ridica mai sus decat centralul doar cu 2 cm...diferenta rezolvata daca pui o scandura de esenta tare sub central. Nu iti prieste luna plina la somn Te-ai trezit nervos Eu folosesc de ceva vreme si pe o mobra mai grea, dar...na....nu pe circuit, si coafura rezista Era doar o varianta....isi alege Iuv ce crede ca il ajuta Acum 9 minute, Paca a spus: Daca pui in side-uri cate o sticla de 5L de vin , se ridica fara probleme de fata La fix Editat Noiembrie 12, 2019 de Tzitzicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 Mai e varianta daca exista ceva spatiu printre sau pe langa galeriile de evacuare, a.i. sa pui un cric hidraulic cu o bucata de lemn pe care sa se sprijine carterul. Dezavantajul la standerul fata este ca daca pe viitor vei vrea sa schimbi rulmentii de jug, tot va trebui sa gasesti o solutie sa tii motocicleta suspendata de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 La mobrele astea, ai nevoie sa o ridici destul de mult de fata, ca sa poti scoate roata de aripa. Asta ca sa nu dai si aripa jos, sau sunt la care nu poti da aripa jos pana ce nu dai jos roata, ca are suruburi prinse dinspre roata inspre in sus. Bine, la mobra asta poate nu e cazul, dar la telelever toate is prinse asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 Acum 52 minute, Paca a spus: un palan rezolva tot Da, la nevoie poți să te și spânzuri cu el! Cric + lemn merge lejer și sub galerii ca să ridici fața cu mobra pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 Care sta la casa si vrea sa o ridice ca pe o pinata, sa investeasca intr-un troliu electric. Merge si la bloc ...sa agati troliu de balcon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 Chemi un prieten si cat ai nevoie sa mesteresti la roata, ala sta pe saua pasagerului si-ti tine fata ridicata. Basca ai si cu cine palavragi si cu cine sa bei o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 13 hours ago, l.u.v said: Salutare, Ce tip de stander față recomandați pentru GTR 1400 - dacă se poate și un link? Salut, Nu pot sa iti recomand stand, dar iti pot spune ce fac eu la GS: Daca pui o scandura sub cricul central, si odata ridicat pe central ancorezi moto de spate, se ridica fata fara probleme, iar scandura iti ofera loc mai mult decat suficient pentru a demonta roata. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 Sunt unele care trec prin axul basculei, o ridica in aer cu totul, poti plimba si motorul pe ele (baza are rotile), dar cam scumpe, pe la 800-900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 12, 2019 Autor Admin Share Postat Noiembrie 12, 2019 Un cric simplu și o scândură pe baia de ulei foloseam și la LT, dar mai aveam și un stander. Ăla s-a cam dezlânat, o să îl îndrept și ma descurc cu el. Mersi pentru sfaturi. Acum 6 ore, Metal Heart a spus: Chemi un prieten si cat ai nevoie sa mesteresti la roata, ala sta pe saua pasagerului si-ti tine fata ridicata. Basca ai si cu cine palavragi si cu cine sa bei o bere. Stiu ce spui, dar nu prea am variante din astea. Plus că mai meșteresc și în timpul săptămânii, când lumea e la servici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 Mai e o varianta simpla: cu o sufa din aia din benzinarie o agati de jugul superior de ceva - o grinda, o bolta de vie... ce ai prin ograda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 12, 2019 Autor Admin Share Postat Noiembrie 12, 2019 M-am gândit, dar nu am așa ceva. Mă descurc ca și până acum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 Acum 7 ore, Metal Heart a spus: Chemi un prieten si cat ai nevoie sa mesteresti la roata, ala sta pe saua pasagerului si-ti tine fata ridicata. Basca ai si cu cine palavragi si cu cine sa bei o bere. 1 oră în urmă, l.u.v a spus: Stiu ce spui, dar nu prea am variante din astea. Plus că mai meșteresc și în timpul săptămânii, când lumea e la servici. Pacat de vremurile apuse ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 baga un conespan sau o acncora mecanica (https://www.dedeman.ro/bucuresti3/ancora-metalica-profix-fbn-12/10-k/p/1033418) in beton undeva intr-un colt ca sa nu te impiedici de el si pui pe el o bucata de lant. de lantul ala agati o chinga cu clichet pe care o treci dupa manerele pasagerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 https://www.louis.eu/artikel/kern-stabi-front-lifter-x4-2049/10002685?list=0a832d0f22bf21b18d042fe2d34ba4ac&filter_article_number=10002685 il am pe asta, e foarte ok, poti da si furca jos totusi nu inteleg pentru ce-ti trebuie , iti faci revizia la furca singur? schimbi cauciucurile singur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 Acum 2 ore, Cavaleru a spus: baga un conespan sau o acncora mecanica (https://www.dedeman.ro/bucuresti3/ancora-metalica-profix-fbn-12/10-k/p/1033418) in beton undeva intr-un colt ca sa nu te impiedici de el si pui pe el o bucata de lant. de lantul ala agati o chinga cu clichet pe care o treci dupa manerele pasagerului. Cam așa procedez: grindă zdravănă și o chingă lată. Nu a picat până acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 13, 2019 Share Postat Noiembrie 13, 2019 Numa' că tu o agăți de sus, iar colegul zicea de ancorat în sol și tras în jos pt a ridica fața cu moto pe cricul central! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 13, 2019 Autor Admin Share Postat Noiembrie 13, 2019 Acum 9 ore, superbec a spus: totusi nu inteleg pentru ce-ti trebuie , iti faci revizia la furca singur? schimbi cauciucurile singur? Se poate trăi și fără stander. Un exemplu care îmi vine acum în minte, în mod normal ar trebui schimbați senzorii de presiune din roți când te lasă bateriile. Este punctul nevralgic la modelul asta. În regie proprie însă se pot demonta și pune baterii CR2032, îți dai seama că este inutil și costisitor să merg la un atelier care să îmi scoată roata față, să vin cu senzorul acasă și să schimb bateria, apoi retur la atelier, la fel și pentru spate. Plus schimbul de cauciucuri, prefer de dragul șurubăririi să dau jantele jos și să merg cu ele demontate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 13, 2019 Share Postat Noiembrie 13, 2019 Eu un sac de ciment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 13, 2019 Share Postat Noiembrie 13, 2019 Acum 1 oră, l.u.v a spus: Se poate trăi și fără stander. garantat se poate. mai exista inca o problema ascunsa, unele motociclete trebuie puse pe stander spate inainte sa le ridici de fata , cricul central nu le ridica suficient de mult si cand o ridici de fata iti sta pe standerul fata + roata spate si asta nu se face. cand ai crick central , cel mai usor e cu asa ceva , am ridicat si masini cu asta + pistol de impact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.