Sari la conținut

Recomandare stander.


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Eu am povestit de o metoda folosita din batrani...dar lasa sa te asculte pe tine care nici macar atat nu stiai.

Eu am vazut pe la circuit destui care au avut destule probleme cu standerul de jug ieftin la moto usoare...deci si mai problematic la vaca lui luv.

Si un stander de jug ridica mai sus decat centralul doar cu 2 cm...diferenta rezolvata daca pui o scandura de esenta tare sub central.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, goe 75 a spus:

Eu am povestit de o metoda folosita din batrani...dar lasa sa te asculte pe tine care nici macar atat nu stiai.

Eu am vazut pe la circuit destui care au avut destule probleme cu standerul de jug ieftin la moto usoare...deci si mai problematic la vaca lui luv.

Si un stander de jug ridica mai sus decat centralul doar cu 2 cm...diferenta rezolvata daca pui o scandura de esenta tare sub central.

Nu iti prieste luna plina la somn

Te-ai trezit nervos😉

Eu folosesc de ceva vreme si pe o mobra mai grea, dar...na....nu pe circuit, si coafura rezista

Era doar o varianta....isi alege Iuv ce crede ca il ajuta

Acum 9 minute, Paca a spus:

Daca pui in side-uri cate o sticla de 5L de vin , se ridica fara probleme de fata  :)

La fix😀

Editat de Tzitzicat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e varianta daca exista ceva spatiu printre sau pe langa galeriile de evacuare, a.i. sa pui un cric hidraulic cu o bucata de lemn pe care  sa se sprijine carterul.

Dezavantajul la standerul fata este ca daca pe viitor vei vrea sa schimbi rulmentii de jug, tot va trebui sa gasesti o solutie sa tii motocicleta suspendata de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mobrele astea, ai nevoie sa o ridici destul de mult de fata, ca sa poti scoate roata de aripa. Asta ca sa nu dai si aripa jos, sau sunt la care nu poti da aripa jos pana ce nu dai jos roata, ca are suruburi prinse dinspre roata inspre in sus.

Bine, la mobra asta poate nu e cazul, dar la telelever toate is prinse asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Care sta la casa  si vrea sa o ridice ca pe o pinata, sa investeasca intr-un troliu electric. 

 

 

Merge si la bloc ...sa agati troliu de balcon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chemi un prieten si cat ai nevoie sa mesteresti la roata, ala sta pe saua pasagerului si-ti tine fata ridicata. Basca ai si cu cine palavragi si cu cine sa bei o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, l.u.v said:

Salutare,

Ce tip de stander față recomandați pentru GTR 1400 - dacă se poate și un link?

 

Salut,

 

Nu pot sa iti recomand stand, dar iti pot spune ce fac eu la GS:

Daca pui o scandura sub cricul central, si odata ridicat pe central ancorezi moto de spate, se ridica fata fara probleme, iar scandura iti ofera loc mai mult decat suficient pentru a demonta roata.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Un cric simplu și o scândură pe baia de ulei foloseam și la LT, dar mai aveam și un stander. 

Ăla s-a cam dezlânat, o să îl îndrept și ma descurc cu el. 

Mersi pentru sfaturi. 

Acum 6 ore, Metal Heart a spus:

Chemi un prieten si cat ai nevoie sa mesteresti la roata, ala sta pe saua pasagerului si-ti tine fata ridicata. Basca ai si cu cine palavragi si cu cine sa bei o bere.

Stiu ce spui, dar nu prea am variante din astea. Plus că mai meșteresc și în timpul săptămânii, când lumea e la servici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Metal Heart a spus:

Chemi un prieten si cat ai nevoie sa mesteresti la roata, ala sta pe saua pasagerului si-ti tine fata ridicata. Basca ai si cu cine palavragi si cu cine sa bei o bere.

 

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Stiu ce spui, dar nu prea am variante din astea. Plus că mai meșteresc și în timpul săptămânii, când lumea e la servici. 

 

Pacat de vremurile apuse .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga un conespan sau o acncora mecanica (https://www.dedeman.ro/bucuresti3/ancora-metalica-profix-fbn-12/10-k/p/1033418) in beton undeva intr-un colt ca sa nu te impiedici de el si pui pe el o bucata de lant. de lantul ala  agati o chinga cu clichet pe care o treci dupa manerele pasagerului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.louis.eu/artikel/kern-stabi-front-lifter-x4-2049/10002685?list=0a832d0f22bf21b18d042fe2d34ba4ac&filter_article_number=10002685

 

il am pe asta, e foarte ok, poti da si furca jos

 

 totusi nu inteleg pentru ce-ti trebuie , iti faci revizia la furca singur? schimbi cauciucurile singur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

baga un conespan sau o acncora mecanica (https://www.dedeman.ro/bucuresti3/ancora-metalica-profix-fbn-12/10-k/p/1033418) in beton undeva intr-un colt ca sa nu te impiedici de el si pui pe el o bucata de lant. de lantul ala  agati o chinga cu clichet pe care o treci dupa manerele pasagerului. 

Cam așa procedez: grindă zdravănă și o chingă lată. Nu a picat până acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 9 ore, superbec a spus:

 

 totusi nu inteleg pentru ce-ti trebuie , iti faci revizia la furca singur? schimbi cauciucurile singur?

Se poate trăi și fără stander. Un exemplu care îmi vine acum în minte, în mod normal ar trebui schimbați senzorii de presiune din roți când te lasă bateriile. 

Este punctul nevralgic la modelul asta. 

În regie proprie însă se pot demonta și pune baterii CR2032, îți dai seama că este inutil și costisitor să merg la un atelier care să îmi scoată roata față, să vin cu senzorul acasă și să schimb bateria, apoi retur la atelier, la fel și pentru spate. 

Plus schimbul de cauciucuri, prefer de dragul șurubăririi să dau jantele jos și să merg cu ele demontate. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, l.u.v a spus:

Se poate trăi și fără stander.

garantat se poate.

 

mai exista inca o problema ascunsa, unele motociclete trebuie puse pe stander spate inainte sa le ridici de fata , cricul central nu le ridica suficient de mult si cand o ridici de fata iti sta pe standerul fata + roata spate si asta nu se face.

 

cand ai crick central , cel mai usor e cu asa ceva , am ridicat si masini cu asta + pistol de impact.

 

hbm-l-3301.jpg-1920x1080-0706637c8d.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...